Over het restaurant Players

Het culinaire en culturele middelpunt van de stad

Veel centraler krijg je het niet. Restaurant/bar Players is gevestigd op het Leidseplein te midden van eindeloos veel culturele highlights zoals Paradiso, DeLaMar theater, het Rijksmuseum en de Stadsschouwburg. In de weekenden vormt het een hotspot voor het uitgaanspubliek en gedurende de hele week kun je hier voortreffelijk eten. Plof neer op een heerlijke loungebank en geniet van culinaire hoogstandjes in een trendy setting!

Meer informatie over restaurant Players

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Woensdag t/m Vrijdag 15:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Players

Mareli H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Ik had de kipsaté besteld, en die smaakte best okee. Maar het was zo donker in het restaurant dat ik pas later bij telefoonlicht kon zien dat de kip nog gedeeltelijk roze was. Toen ik het vermeldde bij de ober zou hij 'doorgeven', maar verder niks meer over gehoord. Jammer. Kijk dus uit wanneer je kip besteld.
jeanine B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Muziek stond erg hard, voor een snelle hap prima.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
als altijd goed gegeten. We komen hier regelmatig voor theater bezoek en vinden dit een prima plek voor een snelle, goede en zeer betaalbare maaltijd.Bediening is alert en vriendelijk.
Zeer aan te bevelen
Jurryt L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Hele fijne avond gehad met onze vrienden. Wat een relaxte atmosfeer, zeer vriendelijke en kundige ober die ons onder andere over verschillende wijnen adviseerde. Lekker gegeten. We komen zeker terug!
Jeroen E.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Vriendelijke bediening. Snel, accuraat en verstand van zaken.
Beste Jeroen,

Dank voor uw mooie recensie over ons. Fijn om te lezen dat u genoten heeft van alles wat we te bieden hebben. Ik geef uw complimenten door aan mijn team en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Arnaud
michel E.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Excellent !!
Dear Michael,

Short but really sweet review :-) Thank you very much for this.

We hope to welcome you back very soon!

warm regards,

Arnaud
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
prima restaurant met snelle en goede bediening. Eten is van goede kwaliteit en altijd zijn prijs waard
Beste Chris,

Dank voor wederom een mooie recensie over ons. Goed om te lezen dat het elke keer bevalt en nog steeds alles helemaal in orde is.

Tot snel!

PLAYERS TEAM
José Manuel M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Agradable lugar con decoración actualizada de inspiración clásica.
hola gracias por tomarse el tiempo para escribir un comentario. Usted indica que el "lugar encantador con una inspiración clásica interior actualizado." Desafortunadamente tenemos aquí a 4. No entendemos esta cifra.

También me gustaría saber lo que ha comido. Aquí podemos aprender.

Esperamos darle la bienvenida de nuevo pronto a PLAYERS.

Salut

PLAYERS TEAM
Siem L.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Erg lekker gegeten. Vlees zeer mals. Prima aanrader.
Beste Siem,

Dank voor de moeite die u heeft gedaan om een recensie te schrijven over ons. Leuk om te lezen dat alles meer dan naar wens was en u lekker heeft gegeten.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

PLAYERS CREW
Hubertus F.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Is dineren op een toeristisch terras bij het Leidseplein een recept voor een kleine ramp? Nee hoor, het viel alleszins mee. Prettige bediening. Voor-, hoofd- en nagerecht waren smakelijk, zij het wat gemakkelijk en weinig uitgesproken. Het restaurant ligt op zeer korte afstand van de Stadsschouwburg en dat is fijn.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
prima restaurant met goede gerechten. De flammkuchen zijn een prima maaltijd, goede en prettige bediening.
Zeer aan te bevelen voor gezellige avond of even snel voor theater voorstelling . Prima prijs kwaliteit verhoudiong
Jolanda L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede ambiance en service. Echt een aanrader.
Xander S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Simpel, maar lekker eten. Voor een
tent aan het Leidseplein een leuke sfeer. Bediening was vriendelijk en attent. Enig minpunt is dat ze Bavaria bier schenken....
Jaap B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Zeer warme ontvangst, mooi tafeltje gereserveerd. Bediening en service was voor, tijdens en na het eten behulpzaam waarbij regelmatig even getoetst werd of alles in orde was. Bij voorgerecht wilden we wat extra brood en dat werd zonder extra kosten gebracht.
Ons voorgerecht bestond uit de proeverij, een stevige hap voor 2 mensen en zeer aan te raden! Hoofdgerecht bestond uit gamba spies van de gril, erg goed saus absoluut niet nodig, en zeebaars, erg mals en uitstekende combinatie met gegrilde tomaatjes. Als toetje hadden we koffie, thee en een stukje taart. Uitstekend! Na het voorgerecht werd ons gevraagd of we direct door wilden voor het hoofdgerecht of dat we even wat extra tijd wilden pakken om het voorgerecht te laten zakken. Erg attent!

Ook werd goed advies gegeven over een los glas wijn. Spot on!

Prijzen van het eten en drinken waren normaal voor Amsterdamse begrippen. Houd er wel rekening mee dat voor alles, ook side plates, betaald moet worden.

Kernwoorden: lekker, gezellig, attent, net.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gezellig, sfeervol restaurant. Wij gingen hier eten voor aanvang van een concert in Paradiso, dit ligt op 1 minuutje loopafstand. Ideaal!
Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg leuk restaurant met hele goede bediening en snelle service! Heerlijke gerechten en bij vragen/opmerkingen wordt meteen actie genomen. Prijs / kwaliteit is prima, wij gaan zeker terug komen.
EttyV .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vandaag ga ik met vrienden na Players niet alleen om naar een club te gaan maar ook om eens lekker te eten. Het eten bij players is echt heerlijk het vlees is lekker zacht en mals. Het personeel is zeer vriendelijk en er is genoeg om uit te kiezen ik heb vandaag niet alleen genoten van de club maar ook van het restaurant.
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ik had de lady steak en het vlees was echt super zacht en erg lekker. We werden ook goed geholpen. Vond alleen het dessert iets aan de kleine kant maar de smaak was heerlijk!
Stephan S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten en met een uitstekende bediening. We hadden aangegeven op tijd weg te moeten en daar hielden ze prima rekening mee. Combinatie van goed eten in een relaxte en sfeervolle setting. Absolute aanrader dus voor goed eten in Amsterdam.
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Fijn is dat we ontzettend snel en met een big smile werden bediend. Voor het huiselijke gevoel stond de openhaard zelfs aan, hierdoor Was het erg gezellig en cozy. Naast de vertrouwde salade met spinazie, garnalen en miso heb ik dit etentje goed afgesloten met een Oreo créme brulee. Ik had absoluut geen spijt van deze heerlijke calorietjes!