Over het restaurant Players

Het culinaire en culturele middelpunt van de stad

Veel centraler krijg je het niet. Restaurant/bar Players is gevestigd op het Leidseplein te midden van eindeloos veel culturele highlights zoals Paradiso, DeLaMar theater, het Rijksmuseum en de Stadsschouwburg. In de weekenden vormt het een hotspot voor het uitgaanspubliek en gedurende de hele week kun je hier voortreffelijk eten. Plof neer op een heerlijke loungebank en geniet van culinaire hoogstandjes in een trendy setting!

Meer informatie over restaurant Players

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Vrijdag 15:00 - 22:30
Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:30

Michiel V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Erg leuk restaurant met hele goede bediening en snelle service! Heerlijke gerechten en bij vragen/opmerkingen wordt meteen actie genomen. Prijs / kwaliteit is prima, wij gaan zeker terug komen.
EttyV .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Vandaag ga ik met vrienden na Players niet alleen om naar een club te gaan maar ook om eens lekker te eten. Het eten bij players is echt heerlijk het vlees is lekker zacht en mals. Het personeel is zeer vriendelijk en er is genoeg om uit te kiezen ik heb vandaag niet alleen genoten van de club maar ook van het restaurant.
Myrthe V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Ik had de lady steak en het vlees was echt super zacht en erg lekker. We werden ook goed geholpen. Vond alleen het dessert iets aan de kleine kant maar de smaak was heerlijk!
Stephan S.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten en met een uitstekende bediening. We hadden aangegeven op tijd weg te moeten en daar hielden ze prima rekening mee. Combinatie van goed eten in een relaxte en sfeervolle setting. Absolute aanrader dus voor goed eten in Amsterdam.
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Fijn is dat we ontzettend snel en met een big smile werden bediend. Voor het huiselijke gevoel stond de openhaard zelfs aan, hierdoor Was het erg gezellig en cozy. Naast de vertrouwde salade met spinazie, garnalen en miso heb ik dit etentje goed afgesloten met een Oreo créme brulee. Ik had absoluut geen spijt van deze heerlijke calorietjes!
Sukumari J.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zin in een feestje? Dan moet je echt bij players zijn! De mix van de luxe, warme en vooral vriendelijke uitstraling zorgt ervoor dat je blijft zodat je later op de avond heerlijk kunt dansen! Ook een beetje gekkigheid zorgt ervoor dat je je jong voelt! Zowel dus voor jong als oud! Zowel hapjes bij de borrel als diner met een goed glas wijn mag niet ontbreken op zo'n avond! Zeker een aanrader!
Sukumari J.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Een restaurant en bar voor vele doelgroepen. overdag heeft het een sjieke vriendelijk en vooral warme uitstraling. 'S avonds kun je na sfeervol dineren met goede wijnen, heerlijk uit je dak gaan op top muziek. Zowel voor jong als oud!
Sina V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Wij waren met een groep van 9 mensen en hadden een heel leuke avond bij Players.
Heerlijk gegeten in een leuke moderne sfeer.
Wel ging om 10.00 uur het licht zacht en de muziek hatd zodat we helaas nog tijdens het eten tussen de luide muziek zaten maar volgens mij behoordt dit er gewoon bij en was ook niet heel erg storend.
de bediening was best okay. Een gericht hadden ze twee keer verwisselt en de drankjes waren er niet suuuper snel maar verder was de service gewoon prima.
De sfeer is heel leuk. De inrichting is modern met een twist wat iedereen heel aansprekend vondt.

Zeker voor herhaling vatbaar.
Gloria W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuk restaurant, vriendelijk personeel. Het leek alleen alsof ze wel erg vaak langskwamen, dus ons gekwebbel werd vaak onderbroken. Verder desserts niet echt veel keus en beetje duur voor de hoeveelheid naar mijn mening. Mijn pasta had wel wat zout en peper nodig en dat doe ik normaal nooit, dus misschien had de chef een off-day. Verder fijne avond bij Players.
Joeri H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Super restaurant, personeel is vriendelijk en heeft verstand van wat de kaart te bieden heeft.
Restaurant ziet er ook erg netjes en gezellig uit, wij waren eerst uit eten en 50 meter verder op naar de bioscoop (ideaal)
Alleen al voor de tomatensoep en de ossenhaas gaan wij er zeker terug komen (water loopt me nu al weer in de mond)
Players is ECHT een aanrader
P R.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Slecht gegeten op zaterdag 5 november met een groep vriendinnen koud rood beafsteak.maar de rest is prima.is leuk om weekeend om uitgaan.h
Thom H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Leuk restaurant met relaxe muziek. Vanuit de tafel bij het raam heb je een leuk uitzicht. De bediening was aardig en kundig. Prijs kwaliteitverhouding is ook goed. We hebben een leuke avond gehad!
Frieda F.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Was met 7 personen , eerst op terras gezeten en dat was top. Bediening zeer vriendelijk. Eten goed .Hebben een heerlijke avond gehad en de stoelen zijn super.
Beste Frieda,

Wat leuk om te lezen dat u een fijne avond heeft gehad. Blij dat u heeft genoten van zowel ons terras, het restaurant binnen, onze service en onze gerechten eigenlijk dus alles wat we te bieden hebben.

Super leuk dat jullie met zo een grote groep mensen hebben gegeten bij ons en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen bij ons.

Lilian V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Goed gegeten, eten kwam snel ook al was het druk. Snelle en vriendelijke service, maken ook even een praatje. Leuke sfeer.
Ben S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Samen met mijn vrouw na een dagje A,dam hiergegeten. Leuke bediening, prima sfeeer, tafels wel dicht op elkaar. Vooraf pittige gamba,s en Vitello tomato. Uitstekende kwaliteit. Hoofdmenu ossehaas en entrecote. Friet moest apart besteld worden... smaakte werkelijk uitstekend! Prima wijn erbij en 2 cappucino als afsluiter. Wel nogaltypisch dat er geen groente bij het hoofmenu werd geserveerd. Kon ook niet besteld worden. Anders was dit restaurant helemaal top geweest.
Beste Ben,
Hartelijk dank voor uw uitgebreide recensie. Super dat het eten en service van zeer hoge kwaliteit waren en dat alles uitstekend heeft gesmaakt. Toch had u twee minder punten, ik zie dat als opbouwende kritiek en verbeter punten waar we wat mee kunnen.
1. Tafels te dicht op elkaar. We zijn helaas niet heel groot binnen om overal veel ruimte tussen de tafels te laten. We hebben overal leuke hoekjes. We proberen de "midden tafels" juist zo lang mogelijk vrij te houden Tijdens uw bezoek was het druk en uheeft u toen op een "midden tafel" gezeten. Ik heb afgelopen week meeting gehad. We zijn aan het kijken of we iets meer ruimte kunnen creëren tussen de tafels. 2. Geen groente gerecht. Hier heeft u helemaal gelijk in. De groente was deze dag uitverkocht vandaar. We hadden wel een rucola salade als (groente) bijgerecht. Afgelopen week is de nieuw kaart ingegaan met twee groente gerechten. We hopen u dan ook weer snel te mogen verwelkomen om te laten zien dat we helemaal top zijn.
groet, Arnaud
Ernst K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Ik wou met mijn vrouw uitgaan maar ook gewoon lekker eten, het bleek dat het cafe/bar Players erg geschikt was ze hebben namelijk zelfs hun eigen club. Eenmaal aangekomen zag ik dat er een erg gezellige sfeer hing en iedereen wel zin had in een feestje. Na een heerlijke saté kippendij met friet gingen wij naar de club van players en daar hebben we ook een paar drankjes gedaan alles bleek niet zo duur te zijn en we hebben een prima avond gehad. Ik raad dit aan iedereen aan die een leuke avond wil hebben.
Beste Ernst,

Wat een leuke recensie over ons Het is inderdaad een leuke combinatie van restaurant, cocktail bar en club. Dit maakt ons divers en voor ieder wat wils. Leuk dat u bent gebleven na het diner en nog even lekker heeft genoten van alles wat we te bieden hebben.

We hopen u en uw vrouw snel weer te mogen verwelkomen.

JoeyS .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
Een uitgebreide menukaart vol lekkere gerechten, mooie wijnen, cocktails en gin tonics. Aanrader: Flammkuchen, zijn allemaal even lekker en de ossenhaas en gamba spies. Uitstekende bediening in een relaxte sfeer en mooi decor. Buiten heerlijke loungebanken en binnen sfeervol ingericht. Een uitstekend restaurant aan de rand van het Leidseplein.
Beste JoeyS,

Hartelijk dak voor uw mooie recensie over ons. Zo te lezen heeft u uitgebreid genoten van alles wat we te bieden hebben. Onze dranken, het eten, decor en de service alles was helemaal goed. Ik zal uw complimenten doorgeven aan het team.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Pieter1952 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten met 'e'en ronde fingerfood vooraf en een tweede ronde met flammkuchen en spiesjes. Mooie wijn en excellente bediening.
Beste Pieter1952,

Dank u wel voor de moeite die u heeft genomen om ons zulke mooie cijfers te geven. Fijn om te lezen dat alles maar dan naar wens was van ons eten, wijn en uiteraard onze bediening.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen!

Met vriendelijke groet,

M R.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Verrassend in negatieve zin. We verwachtten op basis van eerdere reviews naar een goed restaurant te gaan, maar het bleek een eetcafe, met een ruim assortiment aan hapjes bij de drankjes. We aten op het terras, hapjes werden op grote planken gelijktijdig uitgeserveerd, zodat het niet op tafel paste. Alsof ze zelf ook verrast waren... De hapjes waren lekker, als borrelhappen. We hadden bij het zien van de kaart de neiging alsnog ergens anders te gaan eten, maar omdat we besproken hadden bleven we. Hadden we niet moeten doen...
Beste Marga-rita,

Dank dat u de moeite heeft genomen om een recensie te schrijven over ons. Het is duidelijk te lezen dat u andere verwachtingen had toen u bij ons kwam eten. Helaas hebben we niet aan deze verwachtingen kunnen voldoen.

In de maand augustus voeren we al 6 jaar een verkleinde kaart. De zomer kaart heeft op onze website gestaan en u heeft deze tijdens uw bezoek ook bekeken. U was toen al niet overtuigd maar toch bent u gebleven. Waarom onze keuze voor een kleinere kaart? Deze maand is het altijd erg warm in de stad en onze gasten hebben dan liever behoefte aan kleinere en van goede kwaliteit hapjes dan aan grote gerechten. De gerechtjes die we serveren zijn kleine varianten van onze hardlopers die op onze normale menukaart staan. Ideaal om te delen, hier zijn de prijzen ook naar, en van alle smaken te genieten onder het genot van een drankje en genietend van uitzicht en de passanten vanaf ons mooie lounge terras.

U geeft aan dat alles tegelijk kwam dat was inderdaad niet heel handig dat ben ik met u eens. Drie flammkuchen nemen nogal wat ruimte in aangezien die niet anders geserveerd kunnen worden dan op de bijbehorende planken. De vlees en gamba spies komen apart aangezien het vis en vlees zijn. We hadden er een tafel bij kunnen zetten maar normaal eten vier personen van zo een tafel we zijn er maar gemakshalve vanuit gegaan dat dit wel zou passen. Ik neem dit punt mee tijdens onze wekelijkse management meeting. Er had adequaat een tafel bijgezet moeten worden. Verbeter punt voor ons dank daarvoor en hier kunnen we allemaal maar beter van worden.

U heeft uiteindelijk toch ruim twee uur bij ons op het terras gezeten. Dus aan onze comfortabele banken, sfeer en leuke gezellige drukke omgeving met veel passanten heeft het niet gelegen. Dat zie ik dan maar als positief in dit verhaal.

Ik vind het oprecht echt jammer dat u een mindere ervaring heeft gehad bij ons. Wellicht dat het niet voldoen aan uw verwachtingen uw cijfers/mening enigszins heeft beïnvloedt. Misschien komt er een keer in de toekomst een mogelijkheid om dit recht te zetten. Sinds twee dagen hebben we weer ons oude vertrouwde menu dus wanneer u in de buurt bent dan bent u altijd welkom.

Met vriendelijke groet,

Wendeline M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Was eerste keer. Bovenverwachting goed eten. Bediening was helemaal top. Prijs/Kwaliteit top. Ravioli van de dag erg smaakvol/lekker. Sate zoals saté hoort te zijn. Hier komen we zeker terug!
Beste Wendeline,

Dank voor uw mooie recensie over ons. Altijd leuk om terug te lezen dat alles naar wens was en u zeker terugkomt! We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

Groet,