Plattelandsrestaurant Op de Deel

Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 01:00
Zondag Gesloten

H. B.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We hebben hier gegeten voor de verjaardag van mijn vader, op een zondag, met als voordeel dat je alleen als groep kan reserveren en je dus een privé-setting hebt. (H)eerlijk eten, zeer gastvrije ontvangst en uitstekend meedenken over wat je extra zou willen. In dit geval een mooie huifkartocht door de omgeving. Ongedwongen sfeer.
Een pareltje op het platteland.
Debark .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
met 12 personen hier voor het eerst gegeten en jawel het was perfect, mijn familieleden hebben achteraf allemaal erg enthousiast gereageerd: knus, gezellig, lekker eten en een fijne bediening, de avond van 18:00 tot 23:00 uur vloog voorbij. Ondanks het laat doorgeven van 1 vegetariër van onze zijde, wist men toch 10 menu-gerechtjes te serveren op een wijze die mijn cijfers zekers rechtvaardigen!!!!
Gribru .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
vorige week gegeten, met vier personen. We hebben het menu genomen. mooi verrassend menu, waarbij goed rekening gehouden werd met de vegetarier in het gezelschap. we kregen heerlijke gerechten gemaakt van ingredienten uit de omgeving. zeer smakelijk. leuke enthourage, plezierige bediening. jammer dat er niet de mogelijkheid was om passende wijnen te schenken bij het menu.
Dank u voor uw leuke reactie op uw bezoek in ons restaurant. Wat wij alleen niet helemaal snappen is over de wijn. Wij hebben bij het avondvullend programma (12 gangen menu) per twee gerecht een goed begeleidende wijn. Tevens hebben wij twee wijnmanden, 1 met witte wijnen en 1 met rode wijnen gevuld waar u een heerlijke fles wijn uit kunt kiezen. Maar blijkbaar is er iets mis gegaan waardoor u er zo over denkt.
Marina W.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
Intussen een aantal jaren geleden hadden wij Op de Deel ontdekt, maar wij waren te laat met het maken van een reservering! Je moet wel op tijd zijn, er zijn namelijk niet heel veel plaatsen wat juist zo'n ervaring nog bijzonderder maakt! Nu hebben wij eerst hier geboekt en pas daarna de rest van onze dagen in de buurt ingepland! Dit zegt al genoeg. Wij hebben genoten van alle aandacht, rust en zorg waarmee wij werden bediend. Aandacht, zorg en vooral creativiteit passen ook bij de vele gerechten waarvan wij hebben genoten. Open en eerlijk, ingrediënten van de boerderij zelf of vanuit de omgeving werden met liefde en zorg klaar gemaakt en gepresenteerd met een bijpassende toelichting. Wij komen terug, want in de komende seizoenen zal het menu nieuwe verrassingen bieden!
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Hadden in de buurt voor een weekend een huisje gehuurd en via de iens-site dit kleine pareltje ontdekt! Heerlijk gegeten, bediening was heel vriendelijk. Zeker aan te bevelen! Als ik ooit nog eens in de buurt ben ga ik daar zeker nog een keertje eten!
Janhen .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2014
Wat hebben wij lekker gegeten! Een aanrader! Eerst werden we buiten op het terras al verrast met een heerlijke amuse. Daarna hadden we een proeverij van 12 (!) gerechten. Allemaal even lekker. Zelfs voor de vegetariër was elk gerecht een feestje.
Leuk was ook dat je de kok in de keuken bezig kon zien. De bediening was attent, enthousiast en vriendelijk.
Wij komen zeker nog eens terug!
Herald W.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2014
Met de familie een heerlijke middag en avond beleefd. Superaardig en oplettend personeel (eigenaar en eigenaresse) en zij maken dan ook echt het verschil. De gerechten waren lekker en je proeft dat er met liefde is gekookt met verse en eerlijke producten. Hier kom ik graag nog een keer met mijn meissie alleen. Top!