Plato

Confuciusplein 14 1064 LG Amsterdam Nederland Kaart
31-206133933

Over het restaurant Plato

Filosoferen over souflaki

Welkom bij dit Griekse specialiteiten restaurant, waar alle klassiekers zoals souflaki en gyros voorbij komen. De oude filosoof Plato mag zich vereerd voelen! De Griekse keuken is zeer gevarieerd dankzij de vele eilanden en streken binnen het land. Het decor neemt je mee naar de oude Griekse tijd: het blauw met witte interieur, er zijn kozijnen geschilderd op de muren, er hangen planten vanaf het plafond. Kom dansen!

Meer informatie over restaurant Plato

9,1

Jouw recensie over het restaurant Plato

christadialas .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Heerlijke ongedwongen sfeer.
Eten was ook heerlijk. Wij hadden allemaal kleine griekse gerechten besteld.
Zeker voor herhaling vatbaar
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Goede service, aardig personnel,lekker en goed eten ,alles mooi schoon ,
en heel gezellig
Nellie V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Jammer dat we 1.5 uur moesten wachten, dat is met kinderen ( 9 jaar) toch echt teveel. Als volwassenen is het al een kluif. Het afruimen duurde ook lang omdat er gedanst werd. We kregen veel sorry's daarover. Beter is het om niet altijd op de 1e zaterdag van de maand te gaan eten want ik verwacht sneller bediend te worden en minder rumoer.
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2017
Wat een hartelijke ontvangst, echt top. Keurig vragen of we een Ouzo van het huis willen. Heerlijke voorgerechtjes, je waant je in Griekenland. We hadden de Plato schotel, Veel goed gekruid vlees, alleen de Gyros, je weet wel, voor mij een graadmeter voor de totaalbeoordeling, was minder. Te zout, te vet, te slap. Maar de rest maakte het meer dan goed. De retsina was subtiel. Ook het uitzwaaien werd met aandacht gedaan, grote klasse!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijke gegeten, goede hoeveelheid, heel veel keuze zeker als je niet veel vlees eet
perfecte service, mooi schoon , gezellige sfeer
komen zeker weer terug
Fab V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Heerlijk eten, lieve mensen, erg betaalbaar.
Wij vinden het echt een aanrader!
Wij komen hier dan ook graag!!
marja V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Wij waren zeer tevreden goed eten en vriendelijke mensen ook verdraagzaam naar kinderen.
b B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
tafeltje voor twee was tegen een andere tafel gezet,waar vijf personen zaten te eten.niet gunstig!!
volgende keer als ik bestel zou ik graag alleen willen tafelen.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Leuke tent met heerlijk eten voor een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Prima restaurant, zitten op een nieuwe plek een deur verder. En dat is geen verkeerde keus.
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Altijd vriendelijke bediening, we komen er al jaren en altijd heerlijk gegeten.
David L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Goed eten, uitstekende service em mooi ingericht
mattydevries1941 D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gezellige avond gehad,goed gegeten voor een prima prijs
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heel sfeervol en ontzettend lekker gegeten. Griekse zanger maakte er voor iedereen weer een extra feestje van. Gewoon top!
Witte V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk attent personeel.
S. B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten was prima. De bediening was ook goed soms iets te overijverig.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Verrassend goed gegeten in Plato! Het restaurant is recent mooi verbouwd. We mochten een mooi plaatsje uitzoeken bij het raam. De ober heeft ons buitengewoon goed geholpen. De kok heeft goed rekening gehouden met onze dieet wensen en heeft heerlijke andere dingen voor ons gekookt in de plaats van de gerechten die we niet mogen eten. We namen patata psiti, pestrofa en pireas. Voortreffelijk gegrilde forel! Lekkere salade, patat, gepofte aardappel, rijst, gemengde groente. Niet duur, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!
pbeen53 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ouderwets gezellig! Voor het eerst op deze locatie,daarvoor al jaren met regelmaat op oude locatie...
We komen gauw weer....
Francine L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Beetje kitscherige inrichting. Heerlijk eten en attente, zorgzame bediening. Gratis parkeren. Prima restaurant, ga zeker nog een keer terug.
Frits M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gezien de vele positieve reacties vanuit Nieuw Vennep op weg gegaan naar Plato. Als voorgerecht Feta Fournou, Feta Saganaki en Dolma's, allen prima! Als hoofdgerechten Stifado, heerlijk, maar de Meze Bekri vond mijn vrouw net niet, maar dat is persoonlijk, en de Rhodos schotel viel ronduit tegen. De Giros was wat smaakloos en slapjes evenals de Souvlaki en de Sousouki.

Als nagerecht Baklava en warme banaan met ijs. De Baklava had wat meer honing mogen hebben vonden wij maar ook dat is wat smaak betreft iets persoonlijks.

De bediening is goed en uiterst correct. Kortom prima restaurant met redelijke prijzen maar voor ons iets minder dan we verwacht hadden