Plato

Confuciusplein 12 1064 LG Amsterdam Nederland Kaart
31-206133933

Over het restaurant Plato

Filosoferen over souflaki

Welkom bij dit Griekse specialiteiten restaurant, waar alle klassiekers zoals souflaki en gyros voorbij komen. De oude filosoof Plato mag zich vereerd voelen! De Griekse keuken is zeer gevarieerd dankzij de vele eilanden en streken binnen het land. Het decor neemt je mee naar de oude Griekse tijd: het blauw met witte interieur, er zijn kozijnen geschilderd op de muren, er hangen planten vanaf het plafond. Kom dansen!

Meer informatie over restaurant Plato

Nijntjuh .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
leonie K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Voor het eerst in dit restaurant gegeten en het zal niet de laatste keer zijn! Alhoewel de buurt niet echt sfeervol is is Plato dat zeker wel. Hartelijk ontvangst, super aardige bediening, live muziek en bovendien nog heerlijk eten ook. Zeer kindvriendelijk ook, kortom een heel leuke avond gehad en zeker een aanrader!
Debora D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Altijd fijn om hier te eten. Het eten is heerlijk, de bediening super en heel kindvriendelijk. We hebben een geweldige avond gehad!
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gegeten in Plato. Een mix van Griekse gerechten. Griekse yoghurt met honing en walnoten. Eten was goed, prijs ook. Bediening is super vriendelijk en hoffelijk. Restaurant ligt aan Confuciusplein, is gezellig ingericht en was gezellig druk.
Xandora K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Als Griek heb ik veel Griekse restaurants bezocht, maar bij Plato smaakt het eten precies zoals thuis. Daarnaast is de inrichting geweldig en doet de eigenaar er alles aan om het je naar je zin te maken. Zal er nog heel vaak terugkomen!
Hannatvs .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
vriendelijke ontvangst, kleurspullen voor de kindertjes. Buitengewoon alert en behulpzaam personeel. Een fijne ervaring!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten!
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten en de gelegeenheid is erg goed
henk L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
zo lang ik er kom eten ben ik zeer tevreden ik raad het bij vrienden aan.
Anita M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Grandioos in alle opzichten!

Weer graag tot ziens!

Leukste restaurant in Geuzenveld!
PeterenTina W.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We komen als buurtbewoners hier heel graag. Het nieuwe pand is mooi en ruim, leuk ingericht en sfeervol en de ontvangst is hartelijk en de bediening uitstekend.
Het eten smaakt prima, goede kwaliteit vlees, niet vet, met ook veel rauwkost en groente erbij. De kaart is uitgebreid met veel Griekse specialiteiten.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Ik kom al 10 jaar bij plato en het eten is heerlijk. Ik ben met groepen geweest en met z'n tweeën. Heb nog nooit lang hoeven te wachten op mijn eten. Dit familie restaurant is echt niet duur wat voor mij echt belangrijk is. Er stond bij een recensie dat 2 mensen voorgerecht en hoofdgerecht 60 euro moesten betalen en vonden dat duur !!!! In mijn eigen restaurant betaal je 65 eur voor 2 hoofdgerechten en dat is echt niet duur. Aangezien ik in Griekenland heb gewerkt weet ik precies hoe Grieks eten hoort te smaken en plato is het enige restaurant die precies smaakt zoals het hoort. De eigenaar is Grieks vandaar echt Grieks eten. Jammer van de enkele azijnpissers die nog te klagen hebben gaat echt nergens meer over!!!!
L V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Er bleek een grote groep te hebben gereserveerd, zodat wij het laatste tafeltje voor 4 personen bij de deur kregen. Bij reservering werd dat niet meegedeeld. Na 1 1/2 uur kwam ons eten, gedeeltelijk koud en taai vlees. Inderdaad geen Grieks eten waardig! Wijn van slechte kwaliteit, leek wel limonade. Ook het dessert van ijs was slecht. Kortom jammer om op deze manier een verjaardag te vieren!
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Bij iedereen aan te bevelen?
Gaan er zeker vaker komen!
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Plato schotel gegeten voor 2 personen; meer dan voldoende porties. Na verbouwing van het restaurant toch nog even wennen; toch een mooie zaak geworden.
De tafel van Ed D.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Goede ontvangst werden verwelkomt met een glaasje Raki.
Attente bediening wachttijden waren redelijk ondanks dat er meerdere feestjes binnen waren
Eten goed na afloop kregen we nog wat aangeboden van de zaak en likeurtje .
Al met al voor herhaling te doen
annie B.
vond het te veel europees niet echt Grieks
Margo O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten en vriendelijke bediening
Sander N.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Plato is sinds dit jaar vernieuwd .Het is sfeervol en ruim opgezet.De keuken is top evenals de bediening.Ruime keuze en zelfs glutenvrij is te bestellen.Vooraf krijg je altijd een glasje ouzo van het huis en na het diner een glaasje kumquat.Prijs kwaliteit is top.
laurameeuwesen .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Voor de derde keer en dit keer met de hele familie heerlijk gegeten! Alle vleesgerechten zijn een aanrader en wat een warm ontvangst door deze familie. Service fantastisch zelfs al zitten ze midden in de verbouwen. Wij blijven graag terugkomen!
Ronaldstok .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Gisterenavond lekker gegeten met gezin om de verjaardag van mijn dochter te vieren
Was erg gezellig en de bediening was perfect
Eten kwam lekker op tijd en was geweldig
Kan dit restaurant echt aanbevelen en per 1 september gaat het nieuwe Plato open naast het huidige restaurant