Plato

Confuciusplein 14 1064 LG Amsterdam Nederland Kaart
31-206133933

Over het restaurant Plato

Filosoferen over souflaki

Welkom bij dit Griekse specialiteiten restaurant, waar alle klassiekers zoals souflaki en gyros voorbij komen. De oude filosoof Plato mag zich vereerd voelen! De Griekse keuken is zeer gevarieerd dankzij de vele eilanden en streken binnen het land. Het decor neemt je mee naar de oude Griekse tijd: het blauw met witte interieur, er zijn kozijnen geschilderd op de muren, er hangen planten vanaf het plafond. Kom dansen!

Meer informatie over restaurant Plato

9,1

Jouw recensie over het restaurant Plato

b B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
tafeltje voor twee was tegen een andere tafel gezet,waar vijf personen zaten te eten.niet gunstig!!
volgende keer als ik bestel zou ik graag alleen willen tafelen.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Leuke tent met heerlijk eten voor een goede prijs. Zeker voor herhaling vatbaar!
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Prima restaurant, zitten op een nieuwe plek een deur verder. En dat is geen verkeerde keus.
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Altijd vriendelijke bediening, we komen er al jaren en altijd heerlijk gegeten.
David L.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Goed eten, uitstekende service em mooi ingericht
mattydevries1941 D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gezellige avond gehad,goed gegeten voor een prima prijs
Betty H.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heel sfeervol en ontzettend lekker gegeten. Griekse zanger maakte er voor iedereen weer een extra feestje van. Gewoon top!
Witte V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk eten en vriendelijk attent personeel.
S. B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Het eten was prima. De bediening was ook goed soms iets te overijverig.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Verrassend goed gegeten in Plato! Het restaurant is recent mooi verbouwd. We mochten een mooi plaatsje uitzoeken bij het raam. De ober heeft ons buitengewoon goed geholpen. De kok heeft goed rekening gehouden met onze dieet wensen en heeft heerlijke andere dingen voor ons gekookt in de plaats van de gerechten die we niet mogen eten. We namen patata psiti, pestrofa en pireas. Voortreffelijk gegrilde forel! Lekkere salade, patat, gepofte aardappel, rijst, gemengde groente. Niet duur, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Aanrader!
pbeen53 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Ouderwets gezellig! Voor het eerst op deze locatie,daarvoor al jaren met regelmaat op oude locatie...
We komen gauw weer....
Francine L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Beetje kitscherige inrichting. Heerlijk eten en attente, zorgzame bediening. Gratis parkeren. Prima restaurant, ga zeker nog een keer terug.
Frits M.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Gezien de vele positieve reacties vanuit Nieuw Vennep op weg gegaan naar Plato. Als voorgerecht Feta Fournou, Feta Saganaki en Dolma's, allen prima! Als hoofdgerechten Stifado, heerlijk, maar de Meze Bekri vond mijn vrouw net niet, maar dat is persoonlijk, en de Rhodos schotel viel ronduit tegen. De Giros was wat smaakloos en slapjes evenals de Souvlaki en de Sousouki.

Als nagerecht Baklava en warme banaan met ijs. De Baklava had wat meer honing mogen hebben vonden wij maar ook dat is wat smaak betreft iets persoonlijks.

De bediening is goed en uiterst correct. Kortom prima restaurant met redelijke prijzen maar voor ons iets minder dan we verwacht hadden
M.P.H. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Ik was aangenaam verrast om te zien dat Plato helemaal veranderd was en verbouwt. Het zag er nu allemaal lekker fris en helder uit. Niet meer zo donker. Hele verbetering.
Thierry L.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Zeer vriendelijke service, lekker eten. De prijs-kwaliteit verhouding is zeer goed. Het personeel is zeer attent.
peter K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
supergezellig! Eten was heerlijk en de bediening was super. word zelfs voor je gezongen en muziek op gezet als je jarig bent
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Erg leuk personeel, vriendelijk en eten is fantastische lekker.
Jutha T.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk buiten op het terras in het zonnetje gegeten. Het gegrilde vlees smaakte prima!
Dick B.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekker gegeten met een zeer prettige bediening
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Een keurig restaurant met vriendelijk personeel en bijzonder goed en smaakvol eten zeker voor herhaling vatbaar wij zijn enige jaren voordien al in Plato geweest maar deze verbouwing heeft er goed aan gedaan.