Plato

Confuciusplein 14 1064 LG Amsterdam Nederland Kaart
31-206133933

Over het restaurant Plato

Filosoferen over souflaki

Welkom bij dit Griekse specialiteiten restaurant, waar alle klassiekers zoals souflaki en gyros voorbij komen. De oude filosoof Plato mag zich vereerd voelen! De Griekse keuken is zeer gevarieerd dankzij de vele eilanden en streken binnen het land. Het decor neemt je mee naar de oude Griekse tijd: het blauw met witte interieur, er zijn kozijnen geschilderd op de muren, er hangen planten vanaf het plafond. Kom dansen!

Meer informatie over restaurant Plato

Uitmuntend
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant Plato

Birgitt D.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
We hadden hier al eerder gegeten en destijds was het ook al goed. Nu na de complete metamorfose van het restaurant nog meer genoten van de goede sfeer. Het eten was veel en ontzettend lekker. De bediening was uitermate vriendelijk. Zeker een aanrader voor een paar uur genieten met op de achtergrond een Grieks muziekje.
Leslie S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Het allerbeste griekse restaurant dat er bestaat!! Service is super sfeer is top eten is helemaal super! Ik hou van dit restaurant kan alleen maar positief over alles zijn het team doet er echt alles aan om het iedereen naar de zin te maken en voor de prijs hoef je ook zeker niet thuis te blijven!! Dikke knuffel voor iedereen daar en als je het niet minimaal een keertje probeerd ben je gek.
marga V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Heerlijk eten
Leuke aardige bediening
Goeie sfeer
Edith V.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Heerlijk eten ,voor een redelijke prijs,prima service,een aanrader
Marjolein J.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Lekker eten en zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima eten en zeer attente bediening.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Leuk restaurant, goede bediening, leuke prijs, Vriendelijk personeel attente bediening. het was op een zaterdag, restaurant was vol daardoor erg warm
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een gezellig en vooral gastvrij restaurant waar men duidelijk wil dat je het naar je zin hebt. Bediening is zeer attent en vriendelijk. Eten is wat eenvoudig maar ruime keus en prima bereid en forse porties.
Sharmila G.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heerlijk eten voor een prima prijs!
janet S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
gezellig, vriendelijk personeel,leuke verrassing bij verjaardag.
René B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Gezellig buurt restaurant met Griekse sfeer. Personeel is altijd zeer hartelijk. Het eten is van constante zeer goede kwaliteit. We eten hier dan ook regelmatig. Veel keuze op menukaart. Ook is er regelmatig een live bandje. Onze voorkeur is Griekse worst en/of sardientjes als voorgerecht en een mixed grill (verschillende soorten) als hoofdgerecht. Het nagerecht ijstruffels is heerlijk!
Eva S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Heerlijk gezeten in een gezellige omgeving, goed en vriendelijk geholpen!
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2018
Ondanks dat ik alleen was heb ik mij nooit eenzaam gevoeld. Service was goed. Eten was goed.
Ik kom hier zeker vaker terug
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Veel en Goed eten. Sfeer is gezellig. Bediening goed. Vriendelijk. Volgende keer gaan we weer hier Grieks eten.
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
heel goed eten. gezellig en sfeervol.
vriendelijk personeel. een aanrader als je goed en gezellig wilt Grieks eten.
Els K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Gisteravond hebben we met het hele gezin voor het eerst bij Plato gegeten. Bij de ontvangst werden we al blij verrast: de jassen werden aangenomen en opgehangen op de kapstok! We hebben een zoon die niet goed tegen veel prikkels kan, dus ik had van tevoren een rustige tafel gevraagd. Ter plekke vond ik de tafel toch in een te drukke zaal staan. Desgevraagd dacht de bediening meteen met me mee en kregen we zonder probleem een tafel op een rustig plekje. Zo werden we de hele avond verwend. Van drankjes van het huis (heerlijk!) tot zingen en een kadootje voor onze jarige dochter. Het eten was prima. De sfeer is heel goed en het personeel doet alles om het je naar de zin te maken, een warm bad. We hebben een heerlijke avond gehad met ons gezin. Dank jullie wel!
Fam J.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
De zalm in tomatensaus was heerlijk
de R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Restaurant Plato is uitgegroeid tot een 1e klas restaurant, die het de klanten naar de zin maakt.De gerechten zijn gewoon erg goed,en de bediening is goed.Wij komen hier graag weer een keer terug.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten met een grote groep. Iedereen vond het lekker! Leuke sfeer en de bediening was top! Een echte aanrader voor iedereen die van goed eten in een prima ambiance houdt!
aB B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018