Plato

Confuciusplein 14 1064 LG Amsterdam Nederland Kaart
31-206133933

Over het restaurant Plato

Filosoferen over souflaki

Welkom bij dit Griekse specialiteiten restaurant, waar alle klassiekers zoals souflaki en gyros voorbij komen. De oude filosoof Plato mag zich vereerd voelen! De Griekse keuken is zeer gevarieerd dankzij de vele eilanden en streken binnen het land. Het decor neemt je mee naar de oude Griekse tijd: het blauw met witte interieur, er zijn kozijnen geschilderd op de muren, er hangen planten vanaf het plafond. Kom dansen!

Meer informatie over restaurant Plato

9,1
Soraya W.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk en gastvrij geholpen. Dit zijn ook 2 van de belangrijkste redenen dat wij hier telkens terug komen! :)
Trudi K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Weer heerlijk gegeten bij Plato. We zagen nieuwe gezichten bij de bediening, die waren ook heel vriendelijk. Klein aandachtspuntje: ons hoekje bij de pilaren van Knossos lag niet goed in het gezichtsveld van de bediening. We hadden moeite om hun aandacht te vangen.
Rene N.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Goed gegeten voor goeie prijs
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
We komen hier vaker, blijft fantastisch!
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Plato is een populair buurtrestaurant in een omgeving waarin weinig echte en goede restaurants zijn. Voor €41,= voor ons beiden hadden we een voorgerecht (tzatziki) met brood en kruidenboter, gegrilde lamskarbonaadjes (5 stuks redelijk formaat, niet van die kleintjes) met frites, rijst en sla en een glas Spa blauw. Mijn partner had als hoofdgerecht met kaas gevuld rundergehakt met frites, rijst en sla en een Grieks bier. De porties zijn smaakvol en ruim. We hadden geen plaats meer voor een nagerecht. De menukaart is uitgebreid, zowel grill- als stoofgerechten.
De bediening is vriendelijk en attent. Het is denk ik een familiebedrijfje, 7 dagen/week open. We merkten dat bezoekers vaste klanten zijn en voor ons was het in korte tijd ook de tweede keer. We verwachten er ook vaker te komen, vooral omdat ze ook vegetarische gerechten serveren.
Reserveren is wel zo verstandig.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Gezellig, sfeervol uiterst vriendelijke bediening. Eten was heerlijk. Gaan hier zeker vaker eten....
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
een gezellig met wat je ziet familie restaurant iedereen word hartelijk begroet, Het eten is goed we hadden allemaal iets anders maar waren zeer tevreden, we waren met een grote ploeg dus duurde het wat lang voor het eten kwam
Elvio D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
" pasto delutente con un costo alto, una vera sola "
Pj S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Vlees was taai erg lang moeten wachten maar 1 sausje de mousaka zat geen aardappel in en ook geen aubergine wat er echt in hoor. Voor ons eens maar niet meer helaas.
Ulrich I.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Fijn, bijzonder vriendelijk en zeer goed Grieks restaurant, zullen er zeker nog vaker gaan eten. Dit was onze eerste keer na de opening van de nieuwe locatie (op oude locatie ook al diverse keren gegeten): bijzonder mooi geworden.
Iris V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Gisteravond met 2 vrienden in restaurant Plato gegeten. Erg leuk restaurant. De voorgerechten waren heel lekker, we hadden een mix van allerlei hapjes. Het hoofdgerecht was heerlijk, we deelde een plateau van vlees. Service goed, aardige mensen. we komen nog eens terug!
Nijntjuh .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Altijd leuk om naar Plato te gaan. Heerlijk gegeten voor een goede prijs. Ook bieden ze extra service die de avond compleet maakt.
leonie K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Voor het eerst in dit restaurant gegeten en het zal niet de laatste keer zijn! Alhoewel de buurt niet echt sfeervol is is Plato dat zeker wel. Hartelijk ontvangst, super aardige bediening, live muziek en bovendien nog heerlijk eten ook. Zeer kindvriendelijk ook, kortom een heel leuke avond gehad en zeker een aanrader!
Debora D.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2017
Altijd fijn om hier te eten. Het eten is heerlijk, de bediening super en heel kindvriendelijk. We hebben een geweldige avond gehad!
CJ Dippel !.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Gegeten in Plato. Een mix van Griekse gerechten. Griekse yoghurt met honing en walnoten. Eten was goed, prijs ook. Bediening is super vriendelijk en hoffelijk. Restaurant ligt aan Confuciusplein, is gezellig ingericht en was gezellig druk.
Xandora K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Als Griek heb ik veel Griekse restaurants bezocht, maar bij Plato smaakt het eten precies zoals thuis. Daarnaast is de inrichting geweldig en doet de eigenaar er alles aan om het je naar je zin te maken. Zal er nog heel vaak terugkomen!
Hannatvs .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
vriendelijke ontvangst, kleurspullen voor de kindertjes. Buitengewoon alert en behulpzaam personeel. Een fijne ervaring!
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten!
Jeannette K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Het eten en de gelegeenheid is erg goed
henk L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
zo lang ik er kom eten ben ik zeer tevreden ik raad het bij vrienden aan.