Over het restaurant Plantage 87

Met de opening van Plantage 87 is een droom uitgekomen voor de chef en zijn (gast)vrouw. Toegankelijke luxe is wat je in Oude Wetering kunt verwachten. De naam van het restaurant grijpt ook terug op de moestuin waar groenten en eetbare bloemen met veel zorg en liefde geteeld worden. Kortom, Plantage 87 is HET adres voor pure en (h)eerlijke gerechten met ingrediënten uit eigen tuin.

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
MJ A.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Gegeten met vrienden, weer heerlijke gerechten, ook al maak je de keuze voor een menu, er is altijd een mogelijkheid om een gerecht te wisselen, geen moeite is te veel!, wil je een superkleine portie?, geen probleem!

Dit restaurant, is een team van jonge mensen, die heel gepassioneerd met hun vak bezig zijn, geen moeite is te veel!.
De gast is koning, dat geld hier zeker, weer fantastisch gegeten!
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Was voor mij de eerste keer, vond het een geweldige ervaring . We komen zeker vaker terug
Arnold V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Uitstekend eten. Tijd tussen gerechten wat lang
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Vanmiddag heerlijk met mijn man geluncht dit keer lekker buiten op het terras, mooie gerechten, alleen jammer dat het terras ongezellig is, en niet afgeschermd van de rest van de jachthaven, echt jammer, doet afbreuk van het heerlijke gerechten.
Chris R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk eten, leuke sfeer door open keuken.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Gisteren voor het eerst gegeten met vrienden, echt fantastisch gegeten, een ware culinaire verrassing!, elk gerecht was een schilderij, die net zo smaakte als dat het eruit zag!, gelijkwaardig aan sommige sterrenrestaurants!, we komen zeker hier terug want dit is werkelijk culinair genieten op hoog niveau
Koos-Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
We kwamen met 7 ipv 5, geen probleem. Elk bord van het menu was een waar schilderij en super smakelijk. Voor 4 van de 7 was het de eerste keer en allen waren aangenaam verrrast.
Chantal V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijke en verfijnde gerechten en elke keer weer topniveau. Naast de smaak ook schilderijtjes op je bord!
hans R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het restaurant komt koud en ongezellig over , we hebben meer dan een uur moeten wachten op het hoofdgerecht.
Zelfs het bedienend personeel stond in de keuken te helpen , de maaltijd was goed maar zeker niet wat ik in uw recensies zie
Zeer teleurstellend
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten, zelfs glutenvrij en vegetarisch was geen probleem. Sfeer was goed en de service uitstekend. Kom zeker terug
Dick E.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Met ons gezin hebben we bij de Plantage buiten gegeten, gezellig aan de haven.
Culinair genieten van mooi gepresenteerde gerechten in een ongedwongen, professionele ambiance.
Een aanrader!
Steven V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Onverwachts fantastisch!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Voortreffelijk gesnoept van het verrasingsmenu. Heel bijzonder! Kleine opmerking, denk aan de regels ieder ingrediënt slechts 1x gebruiken. Nu 3x vis in menu...
Sybiel S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Heerlijke avond gehad in alle opzichten. Zeer vriendelijk personeel, mooie entourage en waanzinnige lekkere en mooie gerechten kwamen er uit de keuken. En dan ook nog lekkere wijnen met mooie omschrijvingen daarover. Echt een aanrader dit restaurant.
Toto53 .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Hadden echt zin om deze avond heerlijk uit eten te gaan en zijn daarin volledig aan onze trekken gekomen. Zeer goede smaaksensaties in een goede harmonie op een bijzondere wijze op het bord gepresenteerd. Prachtige kleuren en texturen bij elkaar. Tel daar nog de vriendelijke en professionele bediening bij op en de avond was zeer geslaagd. Ook de rekening stelde niet teleur; value for money. Verheugen ons nu op de aankomende zomer om buiten aan het water van de diverse gerechten te kunnen genieten.
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, super lekker en goede bediening!
Nico B.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Perfect restaurant waar je voor een redelijke prijs exclusief kan eten in een gezellige accommodatie .
Valeriu P.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Uitstekend. Heel lekker( sterren niveau !) heel vrindelijke bediening en goede aandacht van de chef. Mooie uitzicht over de jachthaven. Heel lekker menu ook voor de vegetariërs .wij komen zeker terug.