Plan West

Witte de Withstraat 188 1057 ZL Amsterdam Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Speciale deals

30% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Plan West

Plan West is een gezellige buurtkroeg waar je iedere dag terecht kan voor
een hapje en een drankje. Vernoemd naar het door Berlage ontwikkelde Plan
West (waar o.a. de Baarsjes onder vielen) is het interieur losjes
geïnspireerd op de Amsterdamse School en kan je meerdere dingen vinden die
een ode zijn aan Amsterdam (West).

Laagdrempelig en toegankelijk voor iedereen is ons motto. Daarnaast willen
we kwalitatief goed eten leveren voor een betaalbare prijs.

Verder is Plan West ook de ideale ruimte voor jouw verjaardags- of
afstudeerborrel, eventueel privé in onze aparte ruimte met eigen tap! Ook
zullen er geregeld leuke evenementen georganiseerd worden, denk aan silent
disco, pubquizzen en karaoke…..

Zoals elke Amsterdamse kroeg zullen we ook zeker Ajax uitzenden. Mocht je
al trek krijgen check out our Lunch/Diner menu!

Meer informatie over restaurant Plan West

Zondag t\m donderdag 12:00 - 01:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 03:00

Jouw recensie over het restaurant Plan West

Henk J.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
In de avond oogt het restaurant eerder als een bruin cafe, alleen met nogal luidruchtige muziek. Sowieso is het een kakofonie aan geluiden op de vrijdagavond. Als voorgerecht kozen we carpaccio. Behalve dat deze vrij lang op zich liet wachten, hebben we zowel al eens betere als slechtere gehad. Het hoofdgerecht kwam wat vlotter: een goed bereide steak met o.a. gekaramelliseerde zilveruitjes en aardappelgratin. Waarbij de steak zelf wel iets warmer mocht zijn. De droge witte wijn als begeleiding was een verdicchio. De smaak vond ik wat slap en muf. De cheesecake als nagerecht duurde weer een tijdje voor die kwam en de portie viel tegen. Al met al een middelmatige ervaring.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
we werden hartelijk welkom geheten ze wisten dat we kwamen vriendelijk personeel heerlijk gegeten we komen graag eens weer
Marloes J.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Leuke bar waar je een hapje kunt eten
Millie A.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Basale ingrediënten met een bijzondere finishing touch. Zeer attente bediening, waarvan de echtheid afstraalt.
Er zou iets meer aandacht aan de (hoeveelheid) groenten mogen worden besteed.
De ruimte wordt wat lawaaierig als er een (groot) gezelschap is tbv. een voorbereidende informatiebijeenkomst zoals bij ons het geval was.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
Wat een leuk eetcafe in Oud West, met een groupon hier terecht gekomen. Attente bediening en lekker eten. Zeker de moeite waard.
Joop B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Lekker gegeten .bij de steak misschien wat weinig groente maar goed eten en kom er nu vaker.
Denise G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Goed gegeten, leuke sfeer, leuke muziek, goede service, maar we moesten erg lang wachten op het eten. Het leek alsof ze de avond wat onderbemand waren, zowel in de service als in de keuken. Maar; al met al zeker een aanrader! Als de sfeer goed is (en dat is het) dan is het wachten niet zo erg, maar je moet dan geen haast hebben :)
Elly E.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2018
Vooral het toetje was heerlijk, maar ook de cheeseburger van geitenkaas. De frites kan beter. ik wens Plan West veel succes. Ze verdienen dit!
Niels V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Eten was ok.

Hardwerkende en vriendelijke ober moest in zijn eentje zowel eten als drinken in een vol eetcafe serveren. We hebben 3.5 uur gezeten. Dat lijkt mij toch wat enthousiast in een simpel (doch gezellig) eetcafe als dit.

De studentenborrel die rond 9 savonds begon in het soutterrain sierde ook niet echt. De enorme bastrillingen doorbraken de sfeer nogal. Was de service wat sneller geweest dan was dit minder opgevallen.

Gun klanten en de enkele ober een of twee paar helpende handen bij drukkere avonden zou ik zeggen.
Laurens S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Plan West is een informeel café in Amsterdam West waar de muziek luid klinkt. Wij aten het AH-actiemenu waarbij je a la carte bestelt en het 2e voor-hoofd-na-gerecht gratis krijgt. Zonder deze aanbieding zijn de prijzen aan de hoge kant, gelet op wat je ervoor krijgt; kijk naar de beperkte! menukaart voor je gaat; de eigenaar zou nog eens naar de prijs-hoeveelheid-kwaliteit-verhouding kunnen kijken. De menukaart op hun site is verouderd, zowel qua gerechten als ook qua prijzen; nu euro's duurder per gerecht. Daarnaast is de bezetting minimaal; in de bediening gaat net goed, maar kennelijk is de bezetting ook beneden in de keuken minimaal, want de wachttijden tot elke gang komt zijn nogal fors. Dan het eten: op zich prima, niet spectaculair, geen soepjes, wel veel kaas in de gerechten, en ook vegetarische gerechten (bv Quinoa-falafel), toch weer eens wat anders dan andere restaurants bieden.
Hedwig S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Leuk eetcafé, ongedwongen, leuke en goede bediening. Een aanrader!
Marion S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
We hebben een gezellige avond bij Plan West doorgebracht. Leuke sfeer. Prijs/kwaliteit is precies. Fijne bediening.
Stephan W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Lekker eten,erg leuke bediening.
Sanne J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Lekker gegeten in een mooi ingericht restaurant met attente bediening!
Elaine V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
We hebben gegeten met de AH actie. Een overzichtelijke kaart met eenvoudige gerechten, goed op smaak. De jongen in de bediening was vriendelijk. We hebben een leuke avond gehad.
Mireya K.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Gezellige avond, relaxed restaurantje!
Arwa M.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Goed 3 gangen menu. Bij de steak had er iets meer bijgerechten bij gekund. Verder was het de burger en vis erg lekker.
Frans U.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Goed en lekker eten. Prima burgers. Leuke inrichting met Berlage details. Vriendelijke service. Aanrader
Zosha D.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Heerlijk gegeten en een super vriendelijke bediening. Echte aanrader!!!
Sasja R.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Fijne mensen, lekker eten en dat raam. Aanrader!