Plan C

Slepersvest 1 3011 MK Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Plan C

Skip plan A en plan B en ga direct voor Plan C. Dit restaurant in rotterdam zorgt overdag voor een lekkere lunch of koffie en geeft jou 's avonds een heerlijk diner. Hoewel er genoeg keuze is uit vlees-, vis- en vegetarische gerechten, zijn de spare ribs en t-bone steak wel echte toppers hier.

Je geniet hier binnen óf buiten op het verwarmde terras. Onder de lekkere warmtepalen kijk je ook nog eens uit op de prachtige Rotterdamse haven. Neem een lekker wijntje of een warme chocomel en enjoy!

Dagdroom je nu al van het heerlijke terras en een uitgebreid diner? Reserveer dan snel bij Plan C in Rotterdam.

Meer informatie over restaurant Plan C

• Airconditioning , Per boot te bereiken
5,2
6,2
5,8

Jouw recensie over het restaurant Plan C

Willem H.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
18:30 uur, 1 maart 2018 gegeten met zijn twee, onbeperkt mixed-grill. Met Social deal. Dan betaal je slechts 15 euro p.p. Uiteindelijk nog te duur. Ingang was niet te vinden.
Bij binnenkomst wel vriendelijk ontvangst. Het leek wel of we binnen kwamen in een opvang van het leger des heils. Overal 1 bloem (meer dood dan levend) op tafel, verder geen aankleding. Oude houten meubels. Zal meer gericht zijn op de bar beneden en drankjes dan op het eten. Als je in deze ruimte veel praat met elkaar lijkt het wel of het stamp vol zit. Wat een herrie om je heen.
Na 10 minuten werd er gevraagd wat we wilde drinken. Kort er op werd er een broodplankje neergezet. Flink wat brood 7 snee wit en 7 snee bruin met knoflooksaus en kruidenboter. We hebben zeker 20 minuten zitten wachten tot de dame dit weg kwam halen. Rond 19:25 uur werd ons gegrilde vlees neergezet met een klein bakje sla en een puntzakje patat. Het vlees was haast koud. Is dit bewust blijven staan om de maximaal 2 uur die men mag eten snel vol te maken?
We waren haast klaar toen de dam kwam vragen of het smaakte. Nee, het is koud. Moet ik even nieuw halen? We zijn nu haast klaar en dan nemen we weer nieuw. Tartaar leek vermengd met gehakt, Kip was erg vet biefstuk smaakte naar lever. Zal het goedkoopste stuk zijn wat men kon krijgen.
Ook nu duurde het wel erg lang voordat men kwam vragen of we nog iets wilde eten. Lijk mij wel. Dat beetje van net vulde het bord niet eens en het is toch all you can eat? Tweede bord was wel warm, maar zou warmer kunnen. De patat was dit keer te ver gekruid. behoorlijk pittige kruiden. Jammer, wilde ze ons nu echt weg hebben? We zijn na weer de vieze vette kip maar gestopt en hebben om alles weg te spoelen koffie en thee genomen. Zelf maar naar de bar gelopen om de rekening te vragen. Dat was 18 euro voor 1 cola, 1 wijn, 1 koffie en 1 thee. Beetje duur. O, men heeft per abuis de verkeerde tafel aan ons in rekening gebracht. Fout op fout. Toen zagen we de kok in de keuken. Geen schort, geen muts en de tweede jonge met lang haar ook niet. Zo kleed men zich op een braderie achter de verkoop van broodjes, maar niet in een keuken. Ga hier niet heen, want je hebt spijt. Hier is goedkoop duurkoop. Men begrijpt niet dat je ook voor de gezelligheid uit eten kan gaan.
Stephanie V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
via Social deal kennisgemaakt met Plan C. Heerlijk gegeten, een gezellige avond gehad en de "zoen" voor de kok was welverdiend!
Anna P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
geweldige eten en sfeer, bediening goed, inrichting zonder te veel opsmuk maar gezellig en laagdrempelig, zonder te pretentieus te willen zijn
R. F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Wij zijn hier wezen eten met een Grouponbon. Een goedkope deal maar toch nog zonde van mijn geld achteraf gezien. All you can eat mixed grill. Wij schrokken wel toen we binnen kwamen lopen in het restaurant. Gelukkig was ik hier alleen met mijn man en niet met een stel vrienden of familie want dan had me wel een beetje geschaamd of ongemakkelijk gevoeld. Het interieur zag er niet uit. Dat dachten de gasten die we binnen zagen komen ook, althans dat was wel af te lezen aan hun gezicht. Ik denk dat het buiten op het terras aan het water gezelliger zitten is, alleen was het daarvoor te koud. Het vlees was slecht bereidt en had ook geen smaak. De sausjes die je erbij kreeg waren echt heel slecht. Laat die maar voortaan weg hoor.
C B.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Wij ( mijn man en ik) zijn zaterdag 22 april door onze kinderen uitgenodigd om uit eten te gaan. Het moest een verrassing zijn. Verrast waren we zeker. Wat een ongastvrij gevoel moesten wij bij binnenkomst al ervaren. Zonder onze kinderen zouden wij al gelijk hebben bedankt voor deze zaak. Wij gingen onbeperkt mixed grill eten. Brood vooraf met sausjes werd zonder enig enthousiasme of uitleg op onze tafel gezet. Thuis zijn wij beter gewend maar och, het was toch wel heel lief bedoeld van de kinderen en waren zeker niet van plan om ons humeur te laten vergallen door het personeel of het fantasieloze eten. Toen kwam de mixed grill. Veel van het vlees had nooit een grill aangeraakt, waarschijnlijk wel een magnetron. Een zinken plantenbekertje gevuld met warme frietjes was de meest aangename verrassing van deze dis. Het was in ieder geval warm en knapperig. Wel heel erg weinig voor 4 volwassen eters. Toch nog wat meer vlees gevraagd......... Ongelofelijk het leek alsof de vuilnisbak was leeggehaald. Tot overmaat van ramp lag er ook nog rauwe kip op dit bord. Ik kan niet begrijpen dat hier mensen überhaupt nog kunnen spreken van een kok. Schaam je plan C. Vanzelfsprekend komen wij hier nooit meer.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
De onbeperkt mixed grill was eenvoudig maar goed. We vonden het wel vervelend dat de lege borden niet opgehaald werden. Pas toen voor de 2e keer vlees werd gebracht en wij om het weghalen van de lege borden vroegen werd er met moeite 1 leeg bord meegenomen..
Kourosh .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
OMG wat hebben wij slecht gegeten! Dit resturant is echt niet aan te raden! Met 4 personen een mixed grill all you can eat gegeten (een deal van Groupon).
Alles was verbrand, kippenpoot, lendenbiefstuk en sparerib. We hadden Vooraf broodplankje en bij het vlees werd hard en verbrande patat geserveerd! Genoeg personeel op de vloer maar ze hadden geen oog voor de gasten. We komen hier nooit meer!!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2017
Gisteren gegeten met zijn 2en ..onbeperkt mixed-grill. Mixed grill viel erg tegen de kip was gebraden in boter en zat veel vet aan en worst komt ook niet van de grill..1 bakje sla en patat..
Het was onbeperkt onze borden waren leeg er werd niet even gevraagd of we nog een portie wilde.

dames wc was kapot en bij de heren lag geen wc papier ...zeer ontevreden..komen ook niet meer terug.

G
Christel R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Leuk voor een drankje maar niet om te lunchen! Salade geitenkaas teruggestuurd, de kaas was gesmolten en warm. de salade die daarna kwam was goed maar erg weinig, zeker niet een tientje waard. broodje tonijnsalade was slecht. tonijn moest ik zoeken. was heel klein beetje tonijn in heel veel mayonaise. droop van mijn broodje af. het enige positieve was de leuke omgeving en het zonnige terras. ik kom hier hooguit terug voor een biertje. daar kan niet veel mis mee zijn.
eter123 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Gereserveerd via Groupon, all you can eat mix grill voor 2 personen. De ontvangst was hartelijk. We kregen een tafel met leuk uitzicht op het witte huis. Er stonden verse bloemen op tafel en een kaarsje aan, goede start. Op de tafel zat een aangekoekte vlek, op verzoek werd deze snel door een serveerster weggepoetst. Fijn dat dit snel gebeurde maar het doekje stonk. Vooraf kregen we brood met smeersels, dit was prima. De eerste ronde mix grill was ok, de tweede ronde was slecht. Hier zat bijvoorbeeld geen biefstuk en gegrilde groente bij en waren drie stukken zwart geblakerd. Het leek erop dat we geen frites en salade kregen bij de tweede ronde maar dit werd ons later aangeboden door een attente ober, dit maakte de tweede ronde enigzins goed. Kortom, leuke ambiance, goede bediening (op een onervaren serveerster na; ze liet meerdere drankjes naast ons vallen en bij ons zette ze aangebrand vlees neer, ook was ze niet zo klantvriendelijk) maar het keukenpersoneel bakt er niet zoveel van.
Natasha V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Gegeten met 3 personen . Als hoofdgerechten zalm, sate en heilbotfilet. Allemaal erg lekker en goede prijs-kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke bediening en erg klantgericht. De locatie is leuk, je kan zo nog even wat gaan drinken in de oude haven. Sfeer binnen ook prima.
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Met 4 personen een mixed grill all you can eat gegeten. Heerlijk vlees, kippenpoot, lendenbiefstuk en sparerib. Alles apart bij te bestellen, drankjes excl. Vooraf broodplankje en bij het vlees werd patat en salade geserveerd. Vriendelijk personeel, gezellige locatie. Komen zeker nog eens langs, maar dan overdag zodat we op het terras van het uitzicht kunnen genieten tijdens de maaltijd.
Arch_ .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De locatie van het restaurant is top. Heerlijk aan het water met mooi zicht op de oude haven. Helaas vielen de service en het eten een beetje tegen. Wijn werd de eerste ronde geserveerd in een wijnglas maar de tweede ronde werd dezelfde wijn in een waterglas geserveerd. Beetje vreemd vonden wij zelf. De carpaccio vooraf smaakte wel aardig maar de spekjes die op de kaart waren vermeld ontbraken bij ons beiden. De hamburger die besteld was werd geserveerd op een zacht wit broodje dat een beetje zwartgeblakerd van de bbq kwam. Erg vreemd was dat we eerder de hamburger op 2 dikke boterhammen serveerd zagen worden en later op een hard bolletje. Problemen met inkoop? Ook bij de hamburger ontbrak het spek en smaakte het nogal flauw. De kipsate die we hadden besteld was wel erg lekker!
Toon G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vanavond buiten bij Plan C gedineerd.
Een entrecote medium besteld, deze werd rauw en koud geserveerd.
Ook de aardappelen waren zeer vet en niet op de juiste temperatuur bereid.
Bestelde extra friet niet gekomen, wel op de rekening.
Wel aardige serveerster, zeer matige keuken.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Op een zondagse wandeling in Rotterdam Centrum is het prettig neer te strijken aan de Oude Haven. Hier genoten op het terras van goede biertjes en verzorgde borrelhapjes.
Leuk terras met een vriendelijke bediening en een goede service.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Leuk restaurant! Onlangs met een grote groep gegeten. Er was vooraf voor ons een menuutje samengesteld. Vooraf carpaccio, heerlijk vers! Als hoofd zalm of kipsaté, zalm was goed gegaard en smaakte goed, er was alleen wat veel boter op het bord dat ietswat overweldigend was. Het aardbei dessert. Leuke locatie, binnen was het alleen wat donker. Verder goed!
Mitchell H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Geweldige zaak, met super vriendelijk personeel en heerlijk eten! Het vlees had een echte BBQ smaak! Normale prijzen en grote porties! Wij komen zeker terug!