Plan C

Voordelig
Erg kort
Christel P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Met 4 personen een mixed grill all you can eat gegeten. Heerlijk vlees, kippenpoot, lendenbiefstuk en sparerib. Alles apart bij te bestellen, drankjes excl. Vooraf broodplankje en bij het vlees werd patat en salade geserveerd. Vriendelijk personeel, gezellige locatie. Komen zeker nog eens langs, maar dan overdag zodat we op het terras van het uitzicht kunnen genieten tijdens de maaltijd.
Arch_ .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De locatie van het restaurant is top. Heerlijk aan het water met mooi zicht op de oude haven. Helaas vielen de service en het eten een beetje tegen. Wijn werd de eerste ronde geserveerd in een wijnglas maar de tweede ronde werd dezelfde wijn in een waterglas geserveerd. Beetje vreemd vonden wij zelf. De carpaccio vooraf smaakte wel aardig maar de spekjes die op de kaart waren vermeld ontbraken bij ons beiden. De hamburger die besteld was werd geserveerd op een zacht wit broodje dat een beetje zwartgeblakerd van de bbq kwam. Erg vreemd was dat we eerder de hamburger op 2 dikke boterhammen serveerd zagen worden en later op een hard bolletje. Problemen met inkoop? Ook bij de hamburger ontbrak het spek en smaakte het nogal flauw. De kipsate die we hadden besteld was wel erg lekker!
Toon G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Vanavond buiten bij Plan C gedineerd.
Een entrecote medium besteld, deze werd rauw en koud geserveerd.
Ook de aardappelen waren zeer vet en niet op de juiste temperatuur bereid.
Bestelde extra friet niet gekomen, wel op de rekening.
Wel aardige serveerster, zeer matige keuken.
Herbert V.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Op een zondagse wandeling in Rotterdam Centrum is het prettig neer te strijken aan de Oude Haven. Hier genoten op het terras van goede biertjes en verzorgde borrelhapjes.
Leuk terras met een vriendelijke bediening en een goede service.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Leuk restaurant! Onlangs met een grote groep gegeten. Er was vooraf voor ons een menuutje samengesteld. Vooraf carpaccio, heerlijk vers! Als hoofd zalm of kipsaté, zalm was goed gegaard en smaakte goed, er was alleen wat veel boter op het bord dat ietswat overweldigend was. Het aardbei dessert. Leuke locatie, binnen was het alleen wat donker. Verder goed!
Mitchell H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Geweldige zaak, met super vriendelijk personeel en heerlijk eten! Het vlees had een echte BBQ smaak! Normale prijzen en grote porties! Wij komen zeker terug!