Plan B

Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een gezellig eetcafe. Fijne bediening. Dagschotel (zalm) was ok, maar wel wat saai en kaal qua garnering. Cheesecake als dessert was yummie. Lekkere huiswijn.
Dillon R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijke borrel gehad op het terras van plan B in Leusden. Goed gedineerd, lekker gedronken en geseveerd worden door een fantastische bediening. Een aanrader in Leusden!
Lennart T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Zeer mooi, vriendelijk personeel. Lekkere burgers.. Kaarslicht was fijn. Rolstoelvriendelijk. Kindvriendelijk. Mag hopen
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Met een groep vrienden hier een drankje en een hapje gedaan. Leuke uitstraling, vriendelijk personeel en goede keuken. Aanrader!
MarinaStoffel .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We hebben op maandagavond met 23 personen bij Bob gegeten. Het was een super avond. Gezellig met de jukebox, het eten was prima, vooraf een houten plank met verschillende voorgerechten, de saté, de hamburger, de ossenhaas. De bediening is heel vriendelijk. Het is dat we allemaal niet in de buurt wonen, anders zouden we zeker vaker terugkomen.
Daphne.bakker.84 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
We hadden op het laatste moment gereserveerd, maar dat was geen probleem. Heerlijk buiten gezeten, bediening was vriendelijk. Lekker gegeten!! We zouden er zeker nog een keer heen gaan.
PatriciaMF .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Een zwangerschap is mooi, maar sommige dingen moet je helaas laten. Ik heb dan ook 9 maanden uitgekeken naar de carpaccio van Plan B. Want eerlijk is eerlijk, die is gewoon geweldig!
Eindelijk was het zover, en het was het wachten waard!
Met ons gezelschap hadden wij een mooie mix van de kaart en iedereen was zeer tevreden. Dikke pluim voor de keuken.
Heerlijke sfeer, goed terras, ontzettend gastvrij en de gastheer en gastvrouw(en) laten je het aan niets ontbreken. Graag tot snel!
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Altijd lekker eten bij Plan B, aardige bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding en heerlijke desserts! We komen er regelmatig.
Joy-ce .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Uitstekend eetcafé met zeer vriendelijke en attente bediening. Het eten was goed, op warme borden zou het nog beter zijn geweest.
Ernst_Vrolijk .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Verrassend lekker eten en sympathieke bediening in een gezellig druk eetcafe. Wat wil een mens nog meer als je in Leusden bent?
Damhert .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Gezellig eetcafé in Leusden met een gastvrije ontvangst en persoonlijke aandacht bij de bediening. Als voorgerecht hadden wij een heerlijke salade en carpaccio. Bij het hoofdgerecht is de saté van varkenshaas een aanrader. Het is duidelijk te zien dat de gerechten bij Plan B met zorg worden bereid en geserveerd.
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Op een zaterdagavond hier met een groepje gegeten op basis van reservering en dat was wel nodig ook, want het hele restaurant was vol. De kaart is voor een eetcafe echt verrassend: er is keuze uit een aantal meer en minder standaard gerechten, maar bijvoorbeeld ook uit een plank met een combinatie van deze gerechten. Een leuke manier om verschillende dingen van de kaart te proberen! De pastrami met rode kool en appel vond ik met name erg lekker. Ook het voorgerecht buiten de kaart om, toast tartaar, was heel goed. Als hoofdgerecht hadden wij het zuurvlees. Het vlees was iets aan de droge kant maar de smaak was goed. Het restaurant zelf is gezellig ingericht en de bediening is vrolijk en attent. Bij de koffie tot slot zelf gemaakte koekjes (te taai, maar het idee was leuk) en chocolade, en zelfgemaakte pepermunt bij het weggaan. Al met al dus origineel en goed: een aanrader!
BP174 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Bij Bob voelen we ons elke keer thuis en genieten we van wat hij voor onze neus zet. Hij en zijn team zijn gastvrij, de sfeer is laagdrempelig en gezellig en het eten is puur en heerlijk. We komen er graag en geregeld.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij Plan B. Voortreffelijke persoonlijke ontvangst en een gemoedelijke gastvrijheid, die de hele avond merkbaar was. Met als toegift de vuurwerksurprise voor mijn verjaardag. De gerechten overstijgen het 'normale' eetcafé niveau in kwaliteit, maar niet in de prijs. We hebben goed gebruik gemaakt van de aanwezige jukebox: lekker eigen plaatjes draaien. Wij komen terug!
Sandra6913 .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten, we hadden een beetje haast en daar hield de bediening rekening mee, zodat we op tijd de deur uit gingen.
Fijne prijs kwaliteitverhouding, gastvrije bediening!
Hoebee .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Het eten ( eendenbout met spitskool en pompoenmouse ) was voortreffelijk bereid. De bediening was optimaal en met kennis van zaken. Al met al een hele fijne avond gehad. Beslist voor herhaling vatbaar. Chapeau plan B
Tamara D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Dit was mijn tweede bezoek bij Plan B. Hier weten ze hoe het werkt, telefonisch gereserveerd: ik hoefde mijn naam niet eens te herhalen. Wij hadden bij de reservering niet aangegeven dat een van ons een glutenallergie heeft, maar daar werd ter plekke goed op ingespeeld: speciaal brood, aparte salade, uitleg over welke sauzen wel en niet konden! Wij waren blij verrast. We hebben de wijnkeuze aan hen overgelaten: prima keuze. Een gemoedelijke sfeer, je voelt je echt welkom en ook de zelfgemaakte limoncello is een grote aanrader. Niets dan lof, met zelf tientallen jaren horeca ervaring op zak, ben ik erg enthousiast over Plan B.
Rrmm .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Wij eten regelmatig bij Plan B. Een heerlijk eetcafé met een geweldige gastvrouw en gastheer.
Het eten is goed en de prijs is gelijk aan de kwaliteit. Altijd leuke wisselende gerechten buiten de kaart. kijk ernaar uit wanneer we weer in de gelegenheid zijn om hier te gaan eten
Wendy.van.kampen .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Gezellig restaurant met een prima prijs-/kwaliteitsverhouding. Leuk voor een avondje met vriend(in)en maar ook met je gezin. Wij zitten er inmiddels regelmatig en het is altijd even goed. Aanrader!
Boduvin .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heb er eendenbout gegeten. Deze was erg goed. Fatsoenlijke garni. De bediening was bijzonder gastvrij en persoonlijk doch professioneel. Het decor aangenaam. Prijs kwaliteit verhouding is meer dan correct. De huiswijn was voortreffelijk. Zeer goed concept. Chapeau voor PlanB. Datum van bezoek is niet helemaal zeker, maar het was begin augustus 2015.