Plan B

Woensdag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Wi-Fi
Jacqueline J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk buiten gezeten op het terras. Het eten was zoals altijd prima. Aardige mensen in de bediening.
Sandra W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening!
Margriet J.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Wij komen regelmatig bij Plan B. Zijn altijd zeer tevreden, het eten is lekker. Vriendelijke bediening.
Vanavond hebben we de flammkuchen met gerookte zalm gehad als voorgerecht. Wij vonden dit gerecht heerlijk!!!
De Varkenshaas sate was lekker. En het dessert, Cheesecake en Chocoladetaartje taartje super.
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Plan B heeft een uitstekende score op Iens maar ik herkende die score niet. De kaart is leuk: veel verschillende soorten gerechten. Ik besloot een Flammkuchen met zalm als voorafje te nemen. Het was wel lekker maar geen flammkuchen. Eerder een grote toast met gerookte zalm en crème. En zeker de prijs niet waard: de gerookte zalm was niet van goede kwaliteit en te dik gesneden. Als hoofdgerecht had ik de hamburger. Een zompige (broodje klef, burger klef) ervaring maar relatief bescheiden prijs. Mijn disgenoot koos voor de tonijn met zalm. In de zalm zaten grijze en blauwe vlekken en ook hier was de zalm te dik gesneden. Geen eetlustopwekkend gezicht en teken van een mindere kwaliteit. Ook hier de prijs in geen verhouding tot het gebodene. Als hoofdgerecht koos disgenoot de vegetarische lasagne. Die werd geserveerd met (door de hitte verlepte) rucola er bovenop. Why? Lasagne was wel oké maar niets om over naar huis te schrijven. De bediening was weining attent; het kon er net mee door. Al met al een teleurstellende ervaring. Ik beveel dit niemand aan en kom zeker niet weer.
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
Gezellig en het eten is heerlijk, en ze denken mee wij waren met
2 personen dan zorgen ze dat je niet naast een groep van 15 man komt te
zitten dus je kan elkaar gewoon verstaan!
Marga R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zeer gezellig. Heerlijk eten en prima bediening
heleenlengkeek B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
we lieten het ook al aan de keuken en Bob weten: een knap staaltje van organisatie en persoonlijke aandacht!!!!!
Robert O.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Op zaterdag 21 januari 2017 heb ik bij Plan B gegeten ter gelegenheid van mijn verjaardag, die vandaag 23 januari is. Heerlijk gegeten. het voorgerecht carpaccio van hertenbiefstuk was heerlijk. Het hoofdgerecht tournedos was heerlijk. Het nagerecht was heerlijk. In een woord af.
Trudy H.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten en was heel gezellig.
Irene S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wederom heerlijk gegeten en een genoten van de gezellige, vriendelijke service en aankleding.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Het is altijd goed en gezellig bij Plan B! Nieuwe kaart biedt ook weer veel smakelijke keuzes. Alles geserveerd met een grote glimlach en oprechte aandacht.
petra V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Super service!! Last minute op kerstavond, eigenlijk vol, maar ze maakten toch plek voor ons. Eerst lekker aan de bar gezeten, daarna heerlijk gegeten met gezellige bediening!! Zeker voor herhaling vatbaar
liesbeth W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Een gezellig eetcafe. Fijne bediening. Dagschotel (zalm) was ok, maar wel wat saai en kaal qua garnering. Cheesecake als dessert was yummie. Lekkere huiswijn.
Dillon R.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijke borrel gehad op het terras van plan B in Leusden. Goed gedineerd, lekker gedronken en geseveerd worden door een fantastische bediening. Een aanrader in Leusden!
Lennart T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Zeer mooi, vriendelijk personeel. Lekkere burgers.. Kaarslicht was fijn. Rolstoelvriendelijk. Kindvriendelijk. Mag hopen
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Met een groep vrienden hier een drankje en een hapje gedaan. Leuke uitstraling, vriendelijk personeel en goede keuken. Aanrader!
MarinaStoffel .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
We hebben op maandagavond met 23 personen bij Bob gegeten. Het was een super avond. Gezellig met de jukebox, het eten was prima, vooraf een houten plank met verschillende voorgerechten, de saté, de hamburger, de ossenhaas. De bediening is heel vriendelijk. Het is dat we allemaal niet in de buurt wonen, anders zouden we zeker vaker terugkomen.
daphne.bakker.84 .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
We hadden op het laatste moment gereserveerd, maar dat was geen probleem. Heerlijk buiten gezeten, bediening was vriendelijk. Lekker gegeten!! We zouden er zeker nog een keer heen gaan.
PatriciaMF .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Een zwangerschap is mooi, maar sommige dingen moet je helaas laten. Ik heb dan ook 9 maanden uitgekeken naar de carpaccio van Plan B. Want eerlijk is eerlijk, die is gewoon geweldig!
Eindelijk was het zover, en het was het wachten waard!
Met ons gezelschap hadden wij een mooie mix van de kaart en iedereen was zeer tevreden. Dikke pluim voor de keuken.
Heerlijke sfeer, goed terras, ontzettend gastvrij en de gastheer en gastvrouw(en) laten je het aan niets ontbreken. Graag tot snel!
Ellen Z.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Altijd lekker eten bij Plan B, aardige bediening, goede prijs-kwaliteit verhouding en heerlijke desserts! We komen er regelmatig.