Plan B

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Voordelig
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
was niet de eerste keer in dit gesselugge en leuke restaurant,maar altijd een warme ontvangst en uiteraard het heerlijke indonesies eten.
wij moeten altijd wel een stukje rijden maar is zeker de moeite waard!!
H.A S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
zoals gewoonlijk smaakvol gegeten. Plezierige bediening met een persoonlijke touch.
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellige informele sfeer, goede accoustiek, heerlijk etetn!
Rob Van M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Reserveren was geen punt. Mooie tafel voor 6 man met ruimte voor de drankjes en de vele gerechten.Timing was zeer professioneel met het doorkomen van de drankjes en de gerechten. We gingen hierbij volledig aan de hand van de eigenaar en personeel. Fijne avond met lekker eten en verwent met de juiste aandacht. Dank ook namens de andere vijf gasten.
groet Rob van Meerten.
Mylene V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Nasi zoals nasi hoort te smaken, rendang zoals mijn oma het maakte, satèh heerlijk mals. Vriendelijke bediening. Kortom, voor lekker echt Indisch eten moet je bij Plan B zijn.
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Op grond van de vele positieve reakties op Iens besloten om met 8 collega's lekker indonesisch te gaan eten.
Lokatie: Heel leuk, midden in Delft en aperatief op het terras.
Bediening: Heel vriendelijk en gemakkelijk.
Eten: viel eerlijk gezegd een beetje tegen: stoofvlees (was het rendang?) was droog en taai en sateetjes hadden net teveel zwarte randjes (de goeie stukjes smaakten wel lekker). Ook hoeveelheden en varieteit viel beetje tegen voor de prijs. Als toetje een hoorntje met ijs, waarvan de bolletjes wel erg zacht en klein waren.
H.A S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
reeds eerder een recensie gegeven. Prijs/kwaliteit verhouding onveranderd goed. Vriendelijke bediening. Om met Bommel te spreken: een eenvoudige doch voedzame maaltijd.
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Geweldig was het weer! Als je hier een negatieve recensie schrijft dan weet je niet hoe Indisch eten behoort te zijn. Zo dus! Ook sambals worden zelf gemaakt en die zijn lekker!!!
Ook de gastvrijheid is enorm. Altijd even een praatje, zo persoonlijk, zo aardig. Waar vindt je dit nog. De omgeving is natuurlijk ook gezellig tussen oude panden in, geen auto´s.
Ik kan niet wachten op de volgende keer!
Harold K.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Geen keuze in diner. Uitsluitend indo-rijsttafeltje. Dat was erg lekker.
Een uur zitten wachten zonder een stokbroodje of kroepoek, geen aandacht van de bediening.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Het gereserveerde eten was lauw bij het opdienen, De rijsttafel koelt verder snel af, waarschijnlijk omdat de borden niet voorverwarmd zijn.
Weinig smaak beleving, de muziek op de achtergrond was nauwelijks hoorbaar.
Daarnaast valt het ons op dat veel gasten, moeten wachten op hun gerecht, zij komen binnen vragen waar de bestelling blijft.
Wij mogen meegenieten van de discussie; dat er niet meer gasten zich moeten aandienen omdat zij het anders niet weten in te vullen.
Elke J.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2016
Heerlijke rijsttafel Nasi B! Begonnen met wijn op terras daarna stond binnen de rijsttafel klaar. Voor de variatie zijn binnenkort verschillende bijgerechten te bestellen, wij hadden al een voorproefje van oa garnalen met ei.
Robert V. W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
Op vr 03 06 16 gegeten bij Plan B en in verwachtingen niet teleurgesteld. Eigenaar Eric en zijn personeel hebben passie voor eten. De keuken maakt alles zelf en blijft bij de oorspronkelijke goed smakende Indonesische gerechten. Een rijsttafel met niet heel veel gerechten, maar meer dan voldoende keuze. Vooral de rendang is een aanrader, maar dat zijn ook de verse groentes (en je moet ze op eten van de vrouw des huizes!). Eric spreekt met zijn klanten, adviseert en maakt geweldige originele sambals. Aangrenzende ijssalon is ook van goede kwaliteit. Het interieur is niet uitbundig, ook geen referenties naar het Indonesische, maar zeker niet armoedig. Prettige informele sfeer, versterkt door een uitstekende en vlotte bediening. Een bescheiden parel 30 meter recht achter het stadhuis.
DelftBlueBird .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
De bediening was niet constant aan het vragen of we nog iets wilden drinken ????
De rijsttafel smaakte heerlijk zowel de vlees- als groentengerechten.
Fransjehier .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Vet lekker gegeten, vriendelijk en hartelijk ontvangen.
Van tevoren nog even in de zon gezeten op het terras, met een goed wijntje erbij.
Binnen uiteindelijk de rijsttafel genomen met m'n meissie, was om te smullen.
Helemaal top
Ypenburg .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Samen met meissie Super lekker gegeten met de lunch . Hebben rijst gevraagd ipv brood bij de sate en varkensketjap .was geen probleem. Bordje atjar .groente. Was gewoon lekker! Ijs en cappuccino. Ook prima. Bediening was goed. Maar mag ietsje alerter zijn ( opbouwende kritiek) top tentje . Prima lekker eten voor een betaalbare prijs.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Als je de eerste keer erg enthousiast bent, ligt het voor de hand nog eens terug te gaan.
Dat deden we. En deze 2e keer was het eten opnieuw TOP, de sfeer en de bediening ook.
De rendang en de saté kambing waren voortreffelijk en - hoera er was weer pepesan! - de vis ook. Hilde en Eric: fijn doorgaan zo. Tot de volgende keer....
xxx
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Wij hadden een top rijstafel, ruime porties en voldoende vlees. Het eten was zeer aangenaam. Een aanrader en ik ga er terug heen
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Gezellig avondje met lekker Indisch eten en goede wijnen gegarandeerd! Een van de pareltjes in de horeca van Delft. En op zondag live muziek!
Annemiekeswaan .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Heerlijk en gezellig gegeten bij Plan B. Er is geen menukaart, omdat er niet veel keuze is. Er wordt verteld wat er is. Wij hebben genoten van de reistafel plan B. Een van ons was vegetarisch. Daarvoor werden voor haar 2 soorten tempé en ei gemaakt en verder ws er gado gado en voor de anderen dus ook wel heerlijke sate en ander vlees. Het smaakte echt heerlijk!
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
De Nasi B is altijd heerlijk! Relaxte plek om even hapje te eten en wat te drinken. Eigenaren zijn heel aardig en gastvrij!