Plan B

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Terras , Wi-Fi
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het was echt verrukkelijk!
Marilyn V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij hebben een heerlijke rijsttafel gegeten. De gerechten zijn vers en geweldig van smaak. Het is er ook erg gezellig met een kaarsje op tafel. Bovendien niet duur. Een aanrader!
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Geen goede uitleg gehad over het concept van het restaurant. Men denkt dat ik niet weet wat tofu is, want er werd gezegd dat iets tofu sateh was, maar was gewoon aardappelblokjes aan een stokje met beetje satehsaus. Prijs/kwaliteit slecht. Bediening slecht. Ik weet betere indische restaurants in delft. Mij zien ze nooit meer en mijn man was het totaal met me eens.
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het eten is heerlijk maar het mag best wel wat pittiger wat gebruikelijk is in de Indische keuken. Het eten kwam vrij snel. Bediening is wel erg vriendelijk.
Na de Indische rijsttafel hadden we het gevoel een beetje aan ons lot over gelaten te zijn. Kwamen niet meer voor een drankje of dessert langs, dat was jammer.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Plan B heeft een eenvoudig concept: rijsttafel. De meest ontspannen manier van uitbeten gaan. Je hoeft je niet eens over een menukaart te buigen, maar gaat gewoon zitten en krijgt heerlijke dingen op tafel. De eigenaars zijn hartelijk, je voelt je meteen welkom. Ik ben er nu twee keer geweest en wat mij betreft blijft het daar niet bij.
petrusgroenewegen G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Rijsttafel was goed, lekkere smaken sate en rendang heerlijk. Wel weinig groentegerechten. Sfeer gezellig en geluidsniveau goed. We komen zeker terug.
Christa S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Geweldig leuk systeem; geen gerechten kiezen maar alleen de rijsttafel.
Perfect! En alle gerechten waren ook voortreffelijk. Goede Indonesische keuken voor heel gunstige prijs. Echt genoten, ook van de vriendelijke bediening.
koos W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
leuk restaurant, geweldige ontvangst en echt heerlijk eten!
Zou dit zeker aanraden bij vrienden en familie!
Nicoline B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Onze gereserveerde plek was eerst bezet maar dit werd prima opgelost. Verder genoten van en het eten en de muziek (optreden bluesfestival)
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Vriendelijk bediening heeft voor iedereen even tijd en let goed op of er nog wensen zijn. top

Pieter
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima rijsttafel, sfeer prima, maar toiletten moeten echt schoner en beter.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk ontspannen gegeten, duidelijk gebruik van verse kruiden en goede ingrediënten.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Superlekker eten. De sate was, zoals gewoonlijk, superb, de overige gerechten deden overigens niet onder. de sfeer is hollands met een vleugje indonesisch. bedankt. T was top... absolute aanrader
pieter S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
was niet de eerste keer in dit gesselugge en leuke restaurant,maar altijd een warme ontvangst en uiteraard het heerlijke indonesies eten.
wij moeten altijd wel een stukje rijden maar is zeker de moeite waard!!
H.A S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
zoals gewoonlijk smaakvol gegeten. Plezierige bediening met een persoonlijke touch.
margreet V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellige informele sfeer, goede accoustiek, heerlijk etetn!
Rob van M.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Reserveren was geen punt. Mooie tafel voor 6 man met ruimte voor de drankjes en de vele gerechten.Timing was zeer professioneel met het doorkomen van de drankjes en de gerechten. We gingen hierbij volledig aan de hand van de eigenaar en personeel. Fijne avond met lekker eten en verwent met de juiste aandacht. Dank ook namens de andere vijf gasten.
groet Rob van Meerten.
Mylene V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Zoals altijd heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer. Nasi zoals nasi hoort te smaken, rendang zoals mijn oma het maakte, satèh heerlijk mals. Vriendelijke bediening. Kortom, voor lekker echt Indisch eten moet je bij Plan B zijn.
Marnix V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Op grond van de vele positieve reakties op Iens besloten om met 8 collega's lekker indonesisch te gaan eten.
Lokatie: Heel leuk, midden in Delft en aperatief op het terras.
Bediening: Heel vriendelijk en gemakkelijk.
Eten: viel eerlijk gezegd een beetje tegen: stoofvlees (was het rendang?) was droog en taai en sateetjes hadden net teveel zwarte randjes (de goeie stukjes smaakten wel lekker). Ook hoeveelheden en varieteit viel beetje tegen voor de prijs. Als toetje een hoorntje met ijs, waarvan de bolletjes wel erg zacht en klein waren.
H.A S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
reeds eerder een recensie gegeven. Prijs/kwaliteit verhouding onveranderd goed. Vriendelijke bediening. Om met Bommel te spreken: een eenvoudige doch voedzame maaltijd.