Plan B

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

Jet O.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Fantastisch gegeten!!
Eindelijk een keer gelukt. Vaak vol maar nu was ik op tijd met reserveren. Beslist een aanrader!!
Franca D.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Hier gegeten met Deense vrienden: rijsttafelen is toch wel echt Nederlands eten! Begonnen met Indische mosselen als (gedeeld) voorgerecht. Volgens mijn man de lekkerste die hij ooit gegeten had! We hebben samen de pan leeggelepeld. Daarbij overigens heerlijke wijnen: zowel de rode als de witte. Vervolgens werd de tafel vol gezet met schaaltjes en kommetjes met Indische gerechtjes en een grote schaal nasi goreng erbij. We hebben gesmuld! Een toetje konden we niet meer aan, maar nog een glas wijn hebben we ons uitstekend laten smaken!
s M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2017
geen menu... verouderde website die 25% korting biedt met dinerkortingskaart. Personeel gaf geen afdioende antwoorden....
maar bovenal: veel te heet eten terwijl de indonesische keuken dat niet is.....
wat is er lekker aan een kommetje ijsbergsla met sperciebonen erin?
Wij raden dit af.....
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
lekker en goed eten!
Maaike-Louise V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Wat een fijne ontdekking voor mij na al die jaren vlakbij gewoond te hebben! Op een heerlijke zwoele zomeravond ol het terras met goed glas witte wijn is het hier heerlijk toeven. De keuze is makkelijk: rijsttafel en deze was perfect! Sinds mijn reis naar Indonesië niet zo goed indisch gegeten: alle smaken perfect in balans: en porties precies goed. Vooral de rendang en gado gado was om te smullen. De sate ajam met goede pindasaus en lekkere rijst was ook al heerlijk! De eigenaar is zeer vriendelijk en heeft duidelijk hart voor zijn zaak! Dit alles tegen zeer schappelijk bedrag! Jullie zien mij zeker terug!!
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Wij vonden het Indonesische eten best lekker, jammer dat er geen vis bij zat, vier vleesgerechten is wat saai. Verder vonden we de smaken wel wat vlak. En het vlees, met een enkele uitzondering, erg hard en soms taai. Het lijkt wel of het al langere tijd geleden klaargemaakt was en opgewarmd. De gerechten koelden snel af. Een rechaud is geen overbodige luxe. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Rijst bijbestellen is geen probleem.
Timo J.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Het was echt verrukkelijk!
Marilyn V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij hebben een heerlijke rijsttafel gegeten. De gerechten zijn vers en geweldig van smaak. Het is er ook erg gezellig met een kaarsje op tafel. Bovendien niet duur. Een aanrader!
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Geen goede uitleg gehad over het concept van het restaurant. Men denkt dat ik niet weet wat tofu is, want er werd gezegd dat iets tofu sateh was, maar was gewoon aardappelblokjes aan een stokje met beetje satehsaus. Prijs/kwaliteit slecht. Bediening slecht. Ik weet betere indische restaurants in delft. Mij zien ze nooit meer en mijn man was het totaal met me eens.
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het eten is heerlijk maar het mag best wel wat pittiger wat gebruikelijk is in de Indische keuken. Het eten kwam vrij snel. Bediening is wel erg vriendelijk.
Na de Indische rijsttafel hadden we het gevoel een beetje aan ons lot over gelaten te zijn. Kwamen niet meer voor een drankje of dessert langs, dat was jammer.
Emmy V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Plan B heeft een eenvoudig concept: rijsttafel. De meest ontspannen manier van uitbeten gaan. Je hoeft je niet eens over een menukaart te buigen, maar gaat gewoon zitten en krijgt heerlijke dingen op tafel. De eigenaars zijn hartelijk, je voelt je meteen welkom. Ik ben er nu twee keer geweest en wat mij betreft blijft het daar niet bij.
petrusgroenewegen G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Rijsttafel was goed, lekkere smaken sate en rendang heerlijk. Wel weinig groentegerechten. Sfeer gezellig en geluidsniveau goed. We komen zeker terug.
Christa S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Geweldig leuk systeem; geen gerechten kiezen maar alleen de rijsttafel.
Perfect! En alle gerechten waren ook voortreffelijk. Goede Indonesische keuken voor heel gunstige prijs. Echt genoten, ook van de vriendelijke bediening.
koos W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2017
leuk restaurant, geweldige ontvangst en echt heerlijk eten!
Zou dit zeker aanraden bij vrienden en familie!
Nicoline B.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Onze gereserveerde plek was eerst bezet maar dit werd prima opgelost. Verder genoten van en het eten en de muziek (optreden bluesfestival)
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Vriendelijk bediening heeft voor iedereen even tijd en let goed op of er nog wensen zijn. top

Pieter
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Prima rijsttafel, sfeer prima, maar toiletten moeten echt schoner en beter.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk ontspannen gegeten, duidelijk gebruik van verse kruiden en goede ingrediënten.
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Superlekker eten. De sate was, zoals gewoonlijk, superb, de overige gerechten deden overigens niet onder. de sfeer is hollands met een vleugje indonesisch. bedankt. T was top... absolute aanrader
pieter S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
was niet de eerste keer in dit gesselugge en leuke restaurant,maar altijd een warme ontvangst en uiteraard het heerlijke indonesies eten.
wij moeten altijd wel een stukje rijden maar is zeker de moeite waard!!