Plaka

Generaal Smutsstraat 35 2987 XW Ridderkerk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Plaka

Gepke V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Bediening was vriendelijk, maar een natte hand vond ik minder prettig. Het eten was niet om over naar huis te schrijven; calamari was taai en de gyros was veel te lang doorgebakken. Het interieur is oubollig. Dit restaurant gaat niet met zijn tijd mee. Ik zou er niet terug gaan.
Leerkracht .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
De gastvrije ontvangst bij Plaka is prettig en warm. Je krijgt een ouzo bij binnenkomst met wat stokbrood of schijven meloen en een likeurtje voor je weggaat. Vriendelijke bediening.
Het eten (vlees en vis) is goed voor redelijke prijs. Je bord wordt gelukkig niet overladen en er wordt halverwege gezegd dat je altijd kan bijvragen. Eigenaresse/kok varieert met kruiden en omdat wij vaker komen vraagt ze wel eens om onze mening. Compliment voor de 2 dames die samen dit vrijstaande buurt-restaurant runnen waar je voor de deur kunt parkeren.
De_man_die_bakt .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Op 25 april 2015, mijn verjaardag gevierd (, totaal 10 personen).
De Dames van Plaka ontvangen je heel gastvrij.
Bij de reservering, kreeg ik gelijk een ouzo aangeboden, terwijl ze nog niet wisten of ik echt zou reserveren.
En nemen de dames alle tijd voor je.
Gaf toch de doorslag, had ook nog een ander restaurant met een actiemenu op het oog.
Uiteindelijk gebruik gemaakt van de Metze menu.
Echt een hele leuke superaanbieding.
Verschillende hapjes en drank voor één vaste prijs.
Omdat ik in mijn gezelschap, ook een paar holle bolle gijssen had.
Die thuis ook zonder generen gerust voor de derde keer opscheppen.
Heb ik nog wat friet en lamskoteletten bij besteld.
Maar met een doorsnee gezelschap verwacht ik niet dat dit nodig was geweest.
Bij Plaka is het bijbestellen ook voor een zeer vriendelijke prijs.

Mijn conclusie:
Een gezellig niet te groot maar ruim genoeg restaurant.
Waar ik het gevoel kreeg dat de klant nog koning is.
Erg gastvrij, maar zeker niet hinderlijk, wat je helaas soms ook nog wel eens wil tegen komen.
Gezellige inrichting.... Beetje thuis gevoel.

Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

Mike.

Marc V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
We hebben gezellig met colegas een avondje gehouden bij plaka hebben tapas gegeten was erg lekker zijn heel gastvrij
En een goede sfeer gaan met regelmaat eten.
Voor herhaling vatbaar AANRADER probeer ook eens de griekse tafel ook aan te raden altijd een verassing en erg lekker
Papoutsakia .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Wij waren niet echt onder de indruk van het Griekse eten. Naar onze mening niet echt Grieks zoals we Grieks eten gewend zijn maar vlees was zelfs scherp van smaak (cayenne peper?). Mooie locatie en leuk ingericht. vlotte en aardige bediening. Opmerkelijk rustig in het restaurant.

Uranus .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2015
Tijd niet geweest. Buitengewoon vriendelijke ontvangst.
Eten is nog steeds van prima kwaliteit.
Bijzonder aardige bediening.
Uitstekende prijs / kwaliteitsverhouding.
Jammer dat het op deze doordeweekse avond zo rustig was.
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Wij hebben het ook getroffen! Afgelopen zondag hier gegeten . het was er rustig en aardige bediening. Ook was het eten goed Goed voorgerecht En het hoofd gerecht was ook prima!Heerlijk ijs na. de mensen waren ook vriendelijk tegen ons. (4 Personen)
Sarah K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2014
Snap niet dat er mensen lekker eten. Ik was daar met mijn man en dochtertje voor valentijn. Vlees smaakte niet was super droog. Eigenlijk alles was binnen 3 min voor je neus. Na 4 happen kwam ze vragen of het smaakte. Maar toen wist ik nog niet hoe of wat. Toen heb ik er netjes wat van gezecht zijn we onaardig behandeld en wilden ons weg hebben. Geen gedag gekregen niks.. never nooit meer. Happy valentijn....!!
Jujoco .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Wederom Geweldige ontvangst, Uitstekend eten, vooraf een ouzo ,na het eten nog een likeurtje. En echt niet duur.
Na bestelling staat het eten erg snel op tafel, bediening altijd erg vriendelijk.
Er zouden alleen wat meer mensen moeten komen. Aan parkeer gelegenheid ontbreekt het niet. Tram/Bus lijnen ook in de buurt.
Alianne87 .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2012
Vanavond heerlijk gegeten bij Plaka.
Het eten is altijd lekker maar voor mij te veel.
Het was erg gezellig en de gastvrijheid is top.
Je vind er echt de griekse sfeer die je verwacht bij een grieks restaurant.
JanJaapdGroot .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2012
In het verleden hier vaker gegeten, nu na een paar jaar weer eens terug geweest. De kwaliteit van het eten is nog steeds goed, bediening is vriendelijk maar de hoeveelheden zijn een stuk minder en de prijs is fors omhoog. Misschien dat we het over een paar jaar nog eens proberen maar de tendens is niet veelbelovend.
Karin S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
Vorige week woensdag hier gegeten met een groep. Voorgerecht was redelijk. Hoofdgerecht; droog vlees zonder extra's qua sausjes enz. We hadden een 3-gangen verrassingsmenu maar daar zat geen ijs o.i.d. bij. Wel koffie of thee. Wel apart. Ook werden we bijna de zaak uitgekeken aan het einde van de avond. Jammer!
Kim220905 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Vanavond, 25 aug., hier wezen eten en een echte aanrader.
Alles was heerlijk en goed bereid!
Begon goed met een ouzo, we hebben gekozen voor de griekse schotel, genoeg eten (beetje teveel helaas voor ons) maar echt lekker!
Toen mijn man de rekening vroeg kregen we een glaasje Kumquat! Heerlijk!
Hier komen we terug!
Anita P.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2012
Heerlijke no-nonsens Griek.
Je kunt hier prima eten en drinken.
Het is altijd gezellig.
Als t mooi weer is, kun je heerlijk in de tuin van de Griekse gerechten genieten.