Place Du Nord

Lardinoisstraat 2 5611 ZZ Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Place Du Nord

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 23:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,1
Angelo B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Het is zeldzaam om in Amsterdam een restaurant/bistro te vinden waar met zo veel passie en culinaire vakmanschap je kan genieten van een heerlijk avond uit (en in je eigen woonomgeving). Ik ga ook graag naar de binnenstad maar ik had nooit gedacht dat er Amsterdam Noord zo'n parel zich schuil hield. Klasse! Ik kom graag weer terug.
Keesje1 .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Vandaag heerlijk ons Moeder/Dochter dagje afgesloten Bij Place Du Nord. Niet alleen heerlijk gegeten, maar ook genoten van de gastvrijheid van de eigenaar en het vriendelijke personeel. Zulke eetgelegenheden maken het de moeite waard om een recensie te schrijven. Alle lof en we gaan zeker vaker terugkomen!
Tamim .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Top top top op zo'n druke dag alles goed geregelt petje af ! Een heerlijke schnitzel met toebehoren gegeten en zulk fijn personeel.

Tamim
Ineke V .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Hier voor de lunch een broodje warme kip besteld. Dat zou, volgens de kaart, een broodje met kruidenboter belegd met warme kip, tomaat, rode ui en cocktailsaus zijn. Hiervoor zouden wij € 8,95 per broodje moeten betalen dus de verwachting was hoog gespannen. Wat wij uiteindelijk kregen was een stokbroodje, gortdroog, wat met beleg en al in de oven had gelegen. De kruidenboter was geheel in het broodje getrokken wat een vettige smaak gaf, de kip was niet meer als zodanig herkenbaar en zou ook een willekeurig ander stukje vlees kunnen zijn geweest, de rode ui was flinterdun dus wij vermoeden dat dit hun laatste ui was en de tomaat was kledderzacht geworden. Er was inderdaad een bakje cocktail saus bij maar een minimale hoeveelheid en er dreef een ondefinieerbaar brokje in... Al met al een zware teleurstelling voor het door ons betaalde bedrag. Het enige pluspunt was de redelijk vlotte bediening.
K_Agterberg .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Ik heb nog nooit zo'n slecht restaurant gegeten als dit. De eigenaar was ontzettend onbeleefd. Na 4 keer te hebben aangeven dat ik een simpel broodje ham, kaas en ei wilde (omdat ik allergisch ben voor tomaat en uit) kreeg ik toch de tomaat en uit op mijn broodje. 4 keer is dit broodje terug gestuurd. Na de 4e keer schreeuwde de eigenaar door het hele restaurant of ik nou het broodje nog wilde. Ik kon dit niet geloven. Omdat mijn partner lekker zat te eten ben ik blijven zitten maar anders had ik mijn spullen gepakt en zonder iets gezegd te hebben vertrokken. Niet helemaal goed bij zijn hoofd die eigenaar. Ow en we konden nog wel even 22 euro afrekenen. Ik heb geen cent fooi gegeven!
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2014
Slecht! Slecht! Slecht! De Italiaanse salade had ik besteld: de aangegeven pijn boompitten in geen velden of wegen te bekennen evenals de croutons, wél smerige olijven ( als ik die gewild had, had ik de andere salade wel besteld) een in grove stukken gesneden tomaat en een véél te lang in water gelegen gekookt ei, bbbrrrr........ Klacht ingediend en de eigenaar? haalde gewoon zijn schouders op en ik kon voor dit zooitje 12,50 afrekenen. Mijn dochter had een omelet met zalm, verschrikkelijk: het was gewoon een vet gebakken ei met stukjes zalm erin, het dreef van het bord af.
Oh ja, wat wel goed was. was de thee en daar hebben we dus 26,90 voor betaald. We komen hier nooit meer!