Place du Marché

Vrijdag t/m Zondag 12:00 - 21:00

Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Gisteren heerlijk getafeld.
Proeverij van oesters, erg lekker. Daarna een voortreffelijke bisque met armagnac.
Een verfrissende spoom, als verrassing! Als hoofdgerecht wilden we graag gestoomde tarbot, deze stond alleen als "gebakken" op de kaart.
Geen enkel probleem, de tarbot werd voor ons gestoomd, opgediend op een bedje van lekkere knapperige groente en met een heerlijke lichte saus. Hierbij werd ook nog een risotto geserveerd, precies zoals een risotto hoort te zijn!
CHAPEAU!!!
Als dessert nog een lekker nagerecht!
We hebben genoten, bedankt.
Hartelijk dank voor deze prachtige recensie.
M.v.g. Jürgen Verhulst en team PDM
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2013
Fantastiche mosseltjes gegeten; een absolute aanrader om de mossels in Philippine en dit restaurant te gaan eten. Smullen dus.. Bediening erg vriendelijk, maar mag wat vlotter. Terras was erg vol en klanten warden iets te dicht op elkaar gezet. Prijs net als andere restaurants in Philippine aan de hoge kant.
Walle .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2013
Als we hier komen kiezen we bijna altijd voor het le Marche keuzemenu, steeds weer vernieuwend qua presentatie, basic
leuke combinaties en met perfecte smaken.
Goede prijs kwaliteit verhouding, goed wijnadvies en goede ambiance.
Goed adres !
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2013
We kwamen binnen voor een lunch met huisgemaakte garnalenkroketjes. Maar het werd de lekkerste zeeuwse vissoep en bisque met armagnac ooit gegeten. aangevult met de lekkerste gewurtztraminer van marcel deiss uit de elzas. Dit smaakte naar meer,dan ook nog maar reserveren voor diner. geweldige smaken en alles zeer vers en huisgemaakt.super genoten.Was er dan niets mis? als zeezout kristallen te groot worden geserveerd geeft dat geen prettig mond gevoel. Maar we komen graag terug!!
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
Goed restaurant. Heerlijk mosselen gegeten met een goede wijn die uitstekend bij de mosselen paste. Vriendelijke en gastvrije bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.
Lydia J.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2012
Prima restaurant, sympathieke bediening, flexibel en attent, goed eten (zowel de mosselen en vissoep als ook de gerechten voor niet-vis-liefhebbers), goeie wijntip (lekkere rosé uit de Alsace)