PK Utrecht

Meer informatie over restaurant PK Utrecht

6,7
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Hier zaterdag 26-11-2016 aangeschoven. Een prachtig verbouwde zaak troffen wij aan met zeer vriendelijke en gastvrije service.

Helaas kan de keuken dit goede voorbeeld niet volgen en weet het voor elkaar te krijgen zo liefdeloos te koken dat het, bijna, schandelijk is de gasten de gerechten voor te zetten. Biefstuk van tafelgenote was gortdroog, voorzien van een slordig gedrapeerde winsterkost. Smakeloze hap!

De schrijver beperkte zich tot een (kip) sate. Deze was ook droog, niet gemarinieerd en smakeloos overgoten met satésaus uit een of andere emmer. Hierbij werden (ijskoude) diepvriesgroenten zoals taugé, boontjes en fabrieksdoperwten geserveerd. Kortom alleen een drankje doen in deze winkel en diner ergens anders nuttigen! Bediening vond het jammer dat we niet eerder hebben gemeld dat het niet best was wat ons werd voorgeschoteld, maar ons vertrouwen in deze keukenbrigade was na bovengenoemde ervaringen onder het nul-punt gedaald...
SophieEH .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Met een grote groep mensen hier gegeten. De sfeer in het restaurant is goed en de bediening aardig (al zijn ze wat onhandig af en toe).

We hadden een groepsmenu met keuze uit twee voorgerechten en twee hoofdgerechten gevolgd door een dessert. Het eten was helaas teleurstellend. Over het algemeen was het eten niet goed op smaak gebracht en kan er wat beter gelet worden op details.
De carpaccio van tomaat en buffalo mozzarella was een niet heel smaakvolle dun gesneden tomaat met hier en daar een zeer klein stukje mozzarella, niet wat ik ervan verwacht had. De kip-sate die ik zelf als hoofdgerecht had was prima, maar niet heel bijzonder. Bij de hamburgers van meerdere collega's was het vlees erg lekker, maar de vulling eromheen viel tegen. Zowel kaas en bacon op de burger waren koud en het broodje leek niet goed te zijn afgebakken. Een hoopje nacho-chips restjes ernaast voegt niet veel toe.
Liesje K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
k heb hier met mijn twee kinderen (17 & 22) gegeten op een woensdag. Het was gezellig druk, gemeleerd publiek: van studenten tot gezinnen, stellen, vriend(inn)eigroepjes variërend in leeftijd van 18-80 jaar), heel leuk. De bediening is zeer attent, hoe druk het ook was, we hoefden niet lang te wachten op onze bestelling. Het eten was ook voortreffelijk! Zowel de vis als het vlees, en het kaasplankje ruim belegd. Wat mij betreft de nieuwe hotspot van de stad! Ik ben hier ook regelmatig te vinden voor een drankje en een bite. Ook in mijn eentje na het winkelen bijvoorbeeld, voel ik me prima op mijn gemak! Op vrijdag en zaterdag draait een dj de perfecte muziek. Heel relaxed, ik ben superblij dat deze mooie sfeervolle en hippe zaak er is gekomen! Chapeau! Kan niet anders dan allemaal tienen geven!
Tessa H.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Allerlei gerechten op tafel zien komen, doordat we met een grote groep waren en ook voor- en nagerechten hebben besteld. Leuke kaart en uitwerking was bij alles goed! Recepten waren creatieve variaties op traditionele varianten, al het vlees was mals, het was op temperatuur en smaak en leuk gepresenteerd. Enige minpuntje en tip voor PK: het personeel mag wel wat vriendelijker en losser. We hebben verschillende medewerkers aan de tafel gehad, iedereen was gehaast en kortaf. Ik denk dat het bij een groep van 8 beter en sneller zou werken als dezelfde persoon de bestelling opneemt als bezorgt. Zeker bij de drankjes! En als bonus, als je ons dan een beetje leert kennen gedurende de avond, kan er misschien ook nog wel een praatje of een lachje vanaf ;)
R B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gegeten hier met een aantal oud studievriendjes....vroeger was King Arthur onze kroeg....maar bij binnenkomst waren we even verbluft wat een met metamorfose zo mooi....werden ook gelijk ontvangen door een gastvrije dame en we zaten nog net of de volgende kwam al gelijk voor de drankbestelling....top....en onze complimenten....na een paar bieren....wilden we graag wat lunchen......leuke kaart....maar helaas de uitvoering.....de tonijnsalade voor maar liefst € 8,50 was het grootste drama (goedkope) smaakloze tonijn met bruin gekleurde appel,uitjes die er niet uitzagen (was sowieso geen dagverse salade) wel (te) niet knapperige sla, tomatensoep (uit een pak) met kruiden (zat alleen bieslook in, dus geen kruiden).....salade geitenkaas ook veel smaakloze sla met lauwe/koude geitenkaas....de tosti's waren overig top en ruim belegd.....de hamburger was ook rood van binnen maar helaas bijna zwart van buiten.......de koffies daarna en de rest van de drankjes en bediening was weer top....dus PK Utrecht blijf bij je leest en blijf een kroeg (pub) met lekker bittergarnituur,....
Anouk W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij moesten 45 minuten wachten totdat wij eindelijk wat te eten kreeg. Meteen drinken besteld, maar zelfs dat duurt 15 minuten voordat ze kwamen, en daarna pas een menu gekregen! Het was alleen maar gezellig druk ook! Onze eten was lekker maar een kleine beetje over cooked, vooral de groenten. Het bediening was vriendelijk. Had geen toetje besteld, wou niet het risico nemen dat wij te laat zouden komen bij een show dat wij kaarten voor hadden. Het restaurant ziet er goed uit, en wij gaan het nog een kans geven, want het was wel leuk, maar ze moeten meer zorg nemen met het eten en het serveren van.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Lekker plekkie aan de oude gracht. Erg stijlvol verbouwd tov wat er eerst zat. In de keuken stonden een paar GreenEggs voor het betere grill en smoke werk. Wij zaten boven en topview over 't graggie!
Mariska Mimi S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Hele fijne avond gehad bij PK. Het was een rustige dinsdag avond. We waren wat aan de vroege kant maar konden direct plaatsnemen. De bediende liet direct weten op de hoogte te zijn dat 1 persoon een glutenallergie heeft, dat hier prima rekening mee is te houden en dat ze glutenvrij brood in huis hadden. Dan begint het voor mij meteen top! Er werd goed meegedacht over de gerechten, alles kon nog even extra nagevraagd worden, ze waren allen vriendelijk en alles werd snel geserveerd. Het eten was heerlijk en wat ik ook fijn vond was dat er gevraagd werd of we al wilden beginnen aan het dessert of nog even wilden wachten. Helemaal top!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Lekker geluncht bij PK. De kaart is niet heel uitgebreid en wat aan de dure kant, maar de kwaliteit van de broodjes was zeer goed. Samen met de vriendelijke bediening en de mooie locatie is dit (voor lunch) een goede plek!
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
De bediening was snel, gezellig en helemaal in orde! Het eten viel wat tegen, redelijk in orde maar niet erg lekker. De groentenchips zijn en creatief idee maar niet op smaak. De maishoen was wel een goede keus!