PK bar & kitchen

Anne H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben een super avond gehad. Het eten was erg goed! De tijd tussen de gangen was perfect! Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Er hing ook een prettige sfeer. We komen hier zeker vaker terug!
Helen O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Mooie restaurant met overheerlijk eten.
Heel leuk dat je de keuken in kan kijken en een beetje kan zien hoe je maatijd bereid word !
Aanrader voor vrienden deze zaak,ik kom snel terug !
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Vandaag gelunched. Na 45 min bleek onze bestelling zoek werd gemeld en de vraag wat hebben jullie besteld.
Gevraagd om een drankje omdat het zo lang duurde. De club sandwich voor 10 euro bestond meer uit brood., sla en tomaat. De kroketten zonder brood bleek 1 kroket te zijn geworden. Bij het betalen kregen we na vragen correctie van de kroket. Maar wat een slechte service qua snelheid en qualiteit gerechten.
Ingridlb B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ben hier nu al paar keer geweest. maar nu toch echt voor het laatst. Visschotel voor twee personen gegeten. Het gerecht was smakeloos. Ze kwamen ook niet informeren of het smaakte. portie erg klein te weinig voor twee personen. prijs kwaliteit verhouding gewoon niet oke
L X.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Dinsdag gegeten met 5 collega's die PK nog niet bezocht hadden om te eten. Was helaas geen reclame. De geitenkaassalade was onder de maat: weinig dressing en veel ijsbergsla. De saté was taai en de pindasaus flauw van smaak. Prijs kwaliteit was niet in verhouding. De friet hard en vet. Gelukkig weet ik dat het beter kan maar ik zal mijn best moeten doen om mijn collega's over te halen om nogmaals hier te gaan eten.
Proever46 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vanavond in de het PK restaurant gegeten. Ik vroeg om een Crodino, maar deze stond niet op de kaart. Men ging het toch vragen en ja hoor, de dame kwam er mee aan. De tomatensoep was goed echter de tonijn van mijn echtgenote was veel te lang doorgebakken en daardoor te droog. Na afloop vroegen 3 mensen, degene die de tafel afruimde, een ander die de rekening bracht en de volgende die afrekende, ons of "het gesmaakt had". Wij antwoordden: het ene gerecht was in orde, de tonijn was te droog. Een dame zei: had het maar gezegd, dan hadden we een nieuwe gebakken. Echter het probleem is dan, dat de ander dan verder alleen zit te eten. Anders dan een het spijt me, kwam er niet uit. Een beetje horeca biedt je in zo'n geval om het een beetje goed te maken een espresso of ander drankje aan. Kennelijk vond men het niet nodig om hiermee iets te doen. Jammer, want zo houden wij toch een naar gevoel over aan een avondje uit eten.

Nathalie T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Afgelopen donderdag gegeten bij PK 'on the beach'. Het restaurant heeft buiten een soort stadsstrand met beach bar waar heerlijk in de zon geborreld of gegeten kan worden. Wij bestelden een PK burger en een biefstuk van de grill, die beide goed op smaak en erg mals waren. Leuk laagdrempelig concept met vriendelijke bediening en een zomerse vibe. Het was een heerlijke zomeravond.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Geluncht met gezelschap in het verbouwde oude postkantoor van Bilthoven. Ontzettend leuke entourage geworden. Blij dat ik gereserveerd had want voor een doordeweekse dag was het erg druk. Door de rukte iets langer moeten wachten op het uiteindelijk serveren maar dat wordt goedgemaakt door wat wordt geserveerd. Ik had gekozen voor de club sandwich kip. Mijn avondmaaltijd van die dag heb ik aangepast, De hoeveelheid en kwaliteit is uitermate goed te noemen. Ook de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend in dit restaurant. Kortom; zeker een plek om terug te gaan !!!! Chapeau !!
BernardB .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Vorige week zaterdag heerlijk bij PK buiten op terras gezeten. PK is een echte aanwinst voor Bilthoven. Eten is prima, sfeer en decor is top.
Service van de meeste medewerkers is prima tot goed maar als er iets niet goed gaat, wat kan gebeuren op een zeer drukke avond, dan bot worden afgeserveerd door jullie 'Amsterdamse' manager is niet echt gastvriendelijk. Verder raden wij iedereen PK aan. Wij gaan zeker terug komen!!
Bieshaar .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Vandaag hier op het terras wat gedronken en een portie bitterballen genuttigd. Bitterballen hadden duidelijk te lang in het vet gelegen. Voor een glas grenache rose €6 moeten afrekenen. Te duur. Gaan hier niet meer zomaar even op het terras zitten.
Mawit85 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
PK is een aanwist voor Bilthoven, ik kom hier regelmatig voor een kopje koffie, lunch, borrel en gisteren ook voor het diner. De entourage is fantastisch, goede stoelen en gezellige sfeerverlichting. In het verleden was de bediening nogal rommelig en duurde het een hele tijd voor je bestelling arriveerde met name met het opnemen van en uitserveren van drankjes. Er zijn de afgelopen periode wat wijzigingen doorgevoerd en dat merk je! Personeel is veel behulpzamer en vriendelijker en vooral veel opmerkzamer. Gisteren hadden wij het broodplankje en een tweepersoons plank met vlees (biefstuk en rib-eye) het vlees was goed gebakken en heel mals, de bijgerechten waren goed op smaak, de groenten knapperig en de patato wedges lekker gekruid. Wel zou ik een proeverij van meerdere soorten kleinere stukken vlees met wat kleinere porties van de bijgerechten meer vinden passen bij de beschrijving van dit gerecht waarin onder meer staat 'proeven en delen'. Als dessert hadden wij het grand dessert samen gedeeld: lekkere kleine toetjes voor een leuke prijs. Prijs/ kwaliteit is bij PK naar mijn mening goed. Ik kom hier zeker nog vaker!
Roel1994 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Gisteren ben ik met mijn familie bij pk gaan eten. Het restaurant ziet er sfeervol uit en heeft een mooi terras. Ik bestelde zelf een glas cola en mijn zus een raddler. Toen de drankjes eenmaal geserveerd werden bleek het 0,0 raddler te zijn. Toen bleek dat ze alleen 0,0 raddler hadden wat niet op de kaart staat, beetje slordig maar dit werd wel gecompenseerd met een glas droge witte wijn. Het eten was opzich oke maar wel erg duur. De akoestiek is echt waardeloos en daarom raad ik aan om even wat gordijntjes erin te hangen. Al met al wel het beste en sfeervolste restaurant van Bilthoven
Leukeresraurants2016 .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij PK! Prijs/kwaliteit verhouding is goed en de ambiance is top! Bediening is vriendelijk en heel service gericht. Van ons mag PK ook een vestiging openen in Zeist!
Patty W.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Wij komen best vaak bij PK voor gewoon een kopje koffie met heerlijke huisgemaakte appeltaart, voor een lunch of om te dineren. Sinds wij komen hebben wij nog nooit te klaren gehad. De koffie is lekker, de lunchkaart is goed voorzien en de gerechten zijn vers, voldoende en leuk gepresenteerd. De dinerkaart is gevarieerd, voor iedereen iets te vinden. De kaart is niet zo groot maar dat maakt het juist overzichtelijk. Een te volle kaart geeft ons nooit zo'n prettig gevoel. Het eten is ook vers, lekker en zeker voldoende.
Het personeel is buitengewoon hulpzaam en bijzonder aardig. Altijd een lief woordje en zeer attent. Men ziet dat er een goede sfeer heerst onder het personeel. Ook dat vinden wij plezierig.
De entourage is heel mooi, ruim opgezet en schoon.
Wij hebben een aanwinst erbij gekregen in ons dorp!
Barbara W.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Algemene indruk is helaas heel erg tegenvallend. Ambiance is top en het idee van the green egg ook erg leuk! We hadden een small wooden plate (vis) als voortje en een big wooden plate (vlees) als hoofd. Bij het voorgerecht hadden we om een vissoort gevraagd die eigenlijk voor het hoofdgerecht bedoeld was. Deze kregen we er gewoon bij en dit was heerlijk! Gerechten (vooral het hoofdgerecht) waren simpel, vers en lekker. Zonder poespas, daar houd ik ook van.

Bediening is vriendelijk, maar service overall gewoon slecht. Alles ging redelijk traag. We hadden gelijk na het voorgerecht een wijntje besteld en deze hadden we bij het hoofdgerecht nog steeds niet. Nadat we dit hadden aangegeven kregen we deze wel meteen, maar zonder enige vorm van excuus. Dat het wijntje vergeten is, kan gebeuren, bediening is ook menselijk, maar iets meer vorm van excuus was wel toepasselijk geweest. Erg jammer, want dit geeft wel dat de algemene indruk zo is dat we voorlopig niet terug zullen komen.

Het eten kan nog zo lekker zijn, bediening is toch echt minstens de helft van de ervaring.
Beste Barbara,
Dank voor jullie feedback over jullie diner gisteren. Ik heb zojuist contact gehad met de medewerkster die jullie gisteren bediend heeft. Ik wil zeker de discussie niet aangaan of er wel of geen excuses aangeboden zijn want dat hoort zeker wel. En dat hebben jullie niet zo ervaren dus dat is zeker niet goedgegaan. Wel zijn, als vorm van excuus, in ieder geval de beide wijntjes van de rekening afgehaald begreep ik. Maar overall betreuren we het natuurlijk dat jullie onze service zo ervaren hebben. Aan de andere kant ben ik blij om te horen dat jullie de service m.b.t. de extra vissoort bij het voorgerecht en de samenstelling en bereiding van het Easyfood wel waarderen. Ik hoop dat dat een reden kan zijn om jullie toch nog eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, team PK bar & kitchen.
Mark K.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Het is een leuke lokatie en naar mijn smaak ook leuk ingericht. Jammer dat het eten je er niet naar toe lokt. Garnalen met heel veel pasta en weinig smaak vallen tegen en ook het brood met de olie en tapenade zijn geen verrassing. De kaart is zeker aantrekkelijk, nu de smaak nog. Tijd dat hier gekookt gaat worden uit de boeken van Jamie Oliver, wie weet stijgt dan de kwaliteit van het eten. Ik hoop het, want zou graag vaker komen.
BasenEllen .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Bij toeval kwamen we hier aan. Terwijl we de kaart bekeken ging ik ook even kijken naar de recensies bij Iens. Daar kreeg ik geen warm gevoel van dus met enig argwaan bestelden we het dag menu. Het voorgerecht kwam en was werkelijk super lekker.lekkere frisse salade meet zeebanket. Heel smaakvol. Daarna het hoofdgerecht. Dat was een stamppotje met eend en groentes.Ook super lekker .en als toetje een perfecte crème brulee waar de crème heerlijk op kamertemperatuur was.Kortom, een hele positieve ervaring met het eten. En daar kom je toch voor. We hadden een vriendelijke ober en de sfeer in het restaurant is goed.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Tonijnsteak en biefstuk uit greenegg niet te eten. Taaie meuk. Tonijn terug gestuurd. Gevraagd of kok een stukje zelf wilde proeven. Dit wilde kok niet. Nieuwe gekregen met hap eruit. Kok heeft kennelijk geproefd. Wederom taai.. Hij kan het niet. Ook biefstuk taai.
Beste Jaap, Erg vervelend dat jullie gisteren deze ervaring hebben gehad. Onze doelstelling is dat de kwaliteit van onze producten goed hoort te zijn en ook door al onze gasten zo ervaren wordt. Nu krijgen we over de tonijn juist vaak complimenten maar blijkbaar hebben jullie dit gister anders ervaren en heeft deze onze doelstelling niet gehaald. Onze excuses hiervoor. Ik begrijp van mijn collega's dat de tonijn wel van de rekening is gehaald en dat, mede opmakende uit de fooi die we van jullie mochten ontvangen, jullie o.a. deze service wel gewaardeerd hebben. Dat is fijn. Desalniettemin nemen we jullie opmerking zeker serieus en gaan we hiermee aan de slag. Met vriendelijke groet, team PK bar & kitchen
Erik H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Met 5 personen in dit oude postkantoor gegeten. De locatie ziet er mooi uit.
Sfeer prettig en vriendelijk personeel. Kaart niet uitgebreid, maar goed genoeg.
Vooraf hadden we zalm en groene asperges. De voorgerechten waren heerlijk en zagen er mooi uit, al had de zalm iets minder doorbakken gemogen.
Als hoofdgerecht hadden we gerechten uit de Green Egg. Halve kippen, tonijn en Ribeye. De kippen waren botermals, de tonijn was lekker, de ribeye, die medium/rare besteld was had wat minder doorbakken mogen zijn. Patatjes erbij waren heerlijk. Ook de wijnen waren naar wens, en prettig dat er een kan kraanwater op tafel werd gezet. Al met al een geslaagd etentje, en een restaurant om terug te komen.
Fijn dat jullie een geslaagde avond bij ons hebben beleefd, daar worden we blij van! Natuurlijk zien we jullie graag weer terug. Vriendelijke groet, team PK bar & kitchen