PK bar & kitchen

Maandag 11:30 - 00:00
Dinsdag t/m Woensdag 10:30 - 00:00
Donderdag t/m Zaterdag 10:30 - 01:00
- Diner 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
roelo .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Bediening begon goed, maar moesten erg lang wachten op eerst t eten en daarna drankjes, toen de laatste ronde drankjes zéker 20 minuten duurde en wij aangaven dat we ze niet meer hoefde en wilde betalen, kwam er geen enkele reactie van de serveerster. Deed zeer ongeïnteresseerd... Verder was de portie asperges zéér matig. Leek eerder een voorgerecht. Jammer. Voor ons voorlopig geen PK meer.
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Onderweg toevallig PK tegen gekomen en besloten om een hapje te eten. Onverwacht gezellige tent op zo'n plek. We bestelden de Rib-eye en een vegetarische salade. Wijntje, biertje erbij. De rib-eye was geweldig, uitmuntende kwaliteit. De salade een enorme berg en smakelijk maar wel wat eenvormig als een eenheid gehakte groente gepresenteerd. Een berg meer van hetzelfde. Maar smaak oke. Als tussendoortje een geslaagde actie en zeker een aanrader wat het vlees betreft.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Met z'n zessen genoten bij PK Bilthoven. Live muziek, lekker wijntje, overheerlijke rib-eye en top service! Wat wilt een mens nog meer?! We hebben genoten en komen snel weer terug.
Ricky R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Wat een leuke avond hebben wij gehad bij PK. Via deze weg wil ik de bediening en de koks nogmaals bedanken voor deze heerlijk avond. Eten was super en de gastvrijheid straalt ervan af, niks is jullie te veel! Wij komen snel weer terug.
Mvg
Ricky Ricardo
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
fantastisch eten... vlees lekker mals en van de houdskoolgril. Heerlijke salade erbij en goede frietjes. wij hebben genoten. oh ja... tarte tartin heerlijk... Een aanrader!
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij PK bar &kitchen Bilthoven. Samen met mijn dochter naartoe gegaan. De favoriet was toch wel de bietencarpaccio met geitenkaas, hmm.. Zelfs nog even het recept gevraagd bij de chef, die het geen probleem vond om mij het recept te geven.
Leuke bediening, goed eten, mooie ambiance. Ik kom zeker terug!

Met vriendelijke groet
mevr van Dijk
Hilversum
Roos V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2017
Gaaf restaurant! Er hangt een topsfeer, wat je dag direct maakt. Personeel is super vriendelijk, de keuken is zichtbaar en ook daar zie je dat de mensen het naar hun zin hebben en echt bezig zijn met hun vak. Heerlijk om te zien. We hebben heerlijk gezeten in het Grand Café gedeelte, waar je letterlijk een kijkje in de keuken hebt. Gerechten waren heerlijk; goed op smaak, mooie smaken bij elkaar en goede prijs-kwaliteit verhouding. PK, ga zo door!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Matig, geld is het eten niet waard, eten was koud en bediening keek niet naar ons op of om, of lachte ons zelfs uit. Hadden een geitenkaassalade besteld, maar er zat ham doorheen.
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
We hebben een super avond gehad. Het eten was erg goed! De tijd tussen de gangen was perfect! Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Er hing ook een prettige sfeer. We komen hier zeker vaker terug!
Helen O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Mooie restaurant met overheerlijk eten.
Heel leuk dat je de keuken in kan kijken en een beetje kan zien hoe je maatijd bereid word !
Aanrader voor vrienden deze zaak,ik kom snel terug !
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Vandaag gelunched. Na 45 min bleek onze bestelling zoek werd gemeld en de vraag wat hebben jullie besteld.
Gevraagd om een drankje omdat het zo lang duurde. De club sandwich voor 10 euro bestond meer uit brood., sla en tomaat. De kroketten zonder brood bleek 1 kroket te zijn geworden. Bij het betalen kregen we na vragen correctie van de kroket. Maar wat een slechte service qua snelheid en qualiteit gerechten.
Ingridlb B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Ben hier nu al paar keer geweest. maar nu toch echt voor het laatst. Visschotel voor twee personen gegeten. Het gerecht was smakeloos. Ze kwamen ook niet informeren of het smaakte. portie erg klein te weinig voor twee personen. prijs kwaliteit verhouding gewoon niet oke
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Een mooi en modern industrieel restaurant. We zaten in de serre en het was niet gelukkig niet helemaal vol. Het voorgerecht (Vitello Tonato) leek niet op het traditionele Italiaanse gerecht maar meer op een salade. Voor de zekerheid hadden we dit gerecht teruggestuurd maar het bleek toch echt om de Vitello te gaan. Hier hadden we dus een andere verwachting van gehad. Als hoofdgerecht diverse gegrilde vleessoorten van de Green Egg. Smaakvol en leuk gepresenteerd, niet heel bijzonder.
De bediening is jong en niet echt geïnteresseerd, da's jammer en zijn gemiste kansen. Als afsluiter alleen de koffie genomen. Eerlijk gezegd is de prijs en kwaliteitsverhouding een beetje zoek. Hoge rekening voor niet bijzonder eten.
L X.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Dinsdag gegeten met 5 collega's die PK nog niet bezocht hadden om te eten. Was helaas geen reclame. De geitenkaassalade was onder de maat: weinig dressing en veel ijsbergsla. De saté was taai en de pindasaus flauw van smaak. Prijs kwaliteit was niet in verhouding. De friet hard en vet. Gelukkig weet ik dat het beter kan maar ik zal mijn best moeten doen om mijn collega's over te halen om nogmaals hier te gaan eten.
proever46 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Vanavond in de het PK restaurant gegeten. Ik vroeg om een Crodino, maar deze stond niet op de kaart. Men ging het toch vragen en ja hoor, de dame kwam er mee aan. De tomatensoep was goed echter de tonijn van mijn echtgenote was veel te lang doorgebakken en daardoor te droog. Na afloop vroegen 3 mensen, degene die de tafel afruimde, een ander die de rekening bracht en de volgende die afrekende, ons of "het gesmaakt had". Wij antwoordden: het ene gerecht was in orde, de tonijn was te droog. Een dame zei: had het maar gezegd, dan hadden we een nieuwe gebakken. Echter het probleem is dan, dat de ander dan verder alleen zit te eten. Anders dan een het spijt me, kwam er niet uit. Een beetje horeca biedt je in zo'n geval om het een beetje goed te maken een espresso of ander drankje aan. Kennelijk vond men het niet nodig om hiermee iets te doen. Jammer, want zo houden wij toch een naar gevoel over aan een avondje uit eten.

Nathalie T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Afgelopen donderdag gegeten bij PK 'on the beach'. Het restaurant heeft buiten een soort stadsstrand met beach bar waar heerlijk in de zon geborreld of gegeten kan worden. Wij bestelden een PK burger en een biefstuk van de grill, die beide goed op smaak en erg mals waren. Leuk laagdrempelig concept met vriendelijke bediening en een zomerse vibe. Het was een heerlijke zomeravond.
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Geluncht met gezelschap in het verbouwde oude postkantoor van Bilthoven. Ontzettend leuke entourage geworden. Blij dat ik gereserveerd had want voor een doordeweekse dag was het erg druk. Door de rukte iets langer moeten wachten op het uiteindelijk serveren maar dat wordt goedgemaakt door wat wordt geserveerd. Ik had gekozen voor de club sandwich kip. Mijn avondmaaltijd van die dag heb ik aangepast, De hoeveelheid en kwaliteit is uitermate goed te noemen. Ook de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend in dit restaurant. Kortom; zeker een plek om terug te gaan !!!! Chapeau !!
BernardB .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Vorige week zaterdag heerlijk bij PK buiten op terras gezeten. PK is een echte aanwinst voor Bilthoven. Eten is prima, sfeer en decor is top.
Service van de meeste medewerkers is prima tot goed maar als er iets niet goed gaat, wat kan gebeuren op een zeer drukke avond, dan bot worden afgeserveerd door jullie 'Amsterdamse' manager is niet echt gastvriendelijk. Verder raden wij iedereen PK aan. Wij gaan zeker terug komen!!
Bieshaar .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Vandaag hier op het terras wat gedronken en een portie bitterballen genuttigd. Bitterballen hadden duidelijk te lang in het vet gelegen. Voor een glas grenache rose €6 moeten afrekenen. Te duur. Gaan hier niet meer zomaar even op het terras zitten.
mawit85 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
PK is een aanwist voor Bilthoven, ik kom hier regelmatig voor een kopje koffie, lunch, borrel en gisteren ook voor het diner. De entourage is fantastisch, goede stoelen en gezellige sfeerverlichting. In het verleden was de bediening nogal rommelig en duurde het een hele tijd voor je bestelling arriveerde met name met het opnemen van en uitserveren van drankjes. Er zijn de afgelopen periode wat wijzigingen doorgevoerd en dat merk je! Personeel is veel behulpzamer en vriendelijker en vooral veel opmerkzamer. Gisteren hadden wij het broodplankje en een tweepersoons plank met vlees (biefstuk en rib-eye) het vlees was goed gebakken en heel mals, de bijgerechten waren goed op smaak, de groenten knapperig en de patato wedges lekker gekruid. Wel zou ik een proeverij van meerdere soorten kleinere stukken vlees met wat kleinere porties van de bijgerechten meer vinden passen bij de beschrijving van dit gerecht waarin onder meer staat 'proeven en delen'. Als dessert hadden wij het grand dessert samen gedeeld: lekkere kleine toetjes voor een leuke prijs. Prijs/ kwaliteit is bij PK naar mijn mening goed. Ik kom hier zeker nog vaker!