PK bar & kitchen

Julianalaan 10 3722 GP Bilthoven Nederland Kaart

Over het restaurant PK bar & kitchen

PK Bar & Kitchen Bilthoven, een heerlijke plek voor een romantisch diner of zakenlunch. Een fijn restaurant waar het leven puur en goed is. Het interieur is industrieel en trendy. De zachte kleuren maken dat het restaurant aangenaam aanvoelt. Wat een heerlijke plek om te zitten!

Op de menukaart van PK Bar & Kitchen Bilthoven vind je veel verse gerechten en een aantal top signature dishes terug die bereid worden op de Green Egg. Reserveer een tafeltje bij PK Bar & Kitchen in Bilthoven als je een leuke plek zoekt voor lunch of diner in Bilthoven, want dit toffe restaurant moet je absoluut een keer geprobeerd hebben!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant PK bar & kitchen

OV op één minuut loopafstand

Maandag vanaf 11.30 uur
Dinsdag t/m zaterdag vanaf 10.30 uur
Zondag vanaf 12.00 uur

Jouw recensie over het restaurant PK bar & kitchen

Harold D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuk restaurant, goed en opgewekt personeel. Kwalitatief goed eten voor een redelijke prijs.
Wij hadden het Valentijns-menu wat er verassend en goed doordacht uitzag en nog meer goed smaakte.
Wat wel wennen was is het afzuigingssysteem wat duidelijk hoor-en voelbaar was. Niet echt irritant als je er aan gewend was.
ab K.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
keuze lunch prima maar een botertje gemist elke keer bij de bollen welke je ook kiest de tonijn elke keer wat minnetjes belegd mar de bol geezond prima goed belegd een groot verschil bij de tonijn etc
hoop dde volgende keer iets royler

de bediening mg ook iets minder snel ls je zit te praten en steeds de bediening met de vraag van bestellen etc
Max V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Leuke, spontane bediening en lekker gegeten! Komen zeker terug!
marcoh .
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Prima gegeten. Leuke en redelijke hippe tent voor bilthoven. Helaas is prijs kwaliteits verhouding van eten redelijk, maar wel beetje kostbaaar voor hetgeen bediend wordt.
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Wij hebben een reuze gezellige en smakelijke avond gehad met uitstekend en fantasierijke menu’s . Chapeau
Wij komen zeker terug
Petervandersteeg V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
besteld de carpaccio . Sla was bruin en vies en teveel saus. Niet verzorgd,
Zonde dit is de laatse keer dat wij hier komen. Prachtige zaak maar het eten is gewoon niet goed.
S.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
mooie zaak, die helaas de belofte niet waarmaakt. vegetarische keuze is beperkt. wij hebben de gezamenlijke schotel genomen, keuze vis. Jammer. De zeebaars was niet volledig gaar, en daarnaast als een dood object de topper van de schotel. daar sta je dan, geen extra bordje om hem/haar te fileren, laat staan visbestek.
De vermelding van de niet volledig gegaarde zeebaars, lokte enkel de reactie "ik zal het aan de keuken doorgeven" uit. maar geen actie. Voor een tafel van bijna 175 euro, was een "excuus koffie" wel op zijn plaats geweest. Gemiste kans. volgende keer zeer waarschijnlijk toch een ander restaurant.
WimBosch .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Ik was hier met collega's. We hebben hier heerlijk gegeten. De bediening was correct en vriendelijk. Korte wachttijd. In het begin was het erg rustig maar de zaak liep goed vol toen wij er waren.
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Gezellige avond met het gezin gehad. Goede attente bediening. Wel was het in de 'serre' koud ondanks de open haard, maar die zat aan de kant vd serre.
Pietyol1 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Vandaag geborreld met een vriendin. Een glas wijn kost € 6,75.
Belachelijk duur. Jammer, maar dit is geen aanrader. Sfeer is goed, maar die prijs vd wijn heeft het verpest.
BernadetteMaria .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Het eten was heel, heel slecht.
Smakeloos ( en nu achteraf vooral duidelijk: bremzout!)
Vegetarisch gerecht met 'Griekse' bladerdeegflap met feta (hebben wij niet kunnen proeven) en spinazie (droog en hard, proefde wel het meest 'gezond' van het geheel). Deze flap lag op een schaal gevuld met kleurloze kerrie-brij (heb het net opgezocht, maar de menukaart op internet is niet up to date) van witte of savooiekool.
Totaal niet een op elkaar afgestemd qua smaak.
Ik kwam bij toeval met vriendin hier en besloot omdat het al laat was te eten.
Had twee keer eerder gegeten bij PK, beide eerdere keren 'geen succes'.

De wijn vind ik ook buitensporig prijzig. Begonnen met ("doe eens gek" met bijna-oudjaar) twee glazen Pinot Blanc. Schandalige bodempjes (sórry hoor) en dan 6,95 per glas!
Daarna had ik nog twee glazen Spaanse Verdejo die met 4,95 per glas ook echt te prijzig waren.
Prijs/Kwaliteit niet op orde. Zelfs niet voor wijn, die zo vaak over de kop gaat. Dit is echt 'te'.
Ehm... constructief... oef... ik geloof dat ik nu even niet weet hóe dat te doen verder.
Helaas.
Danny T.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Goede lunch!!
bertengonda .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Ondanks de hele drukke avond in het restaurant,toch een mooie familie tafel.Door de kleine kinderen geen voorgerecht,wel brood en bitterballen,kon allemaal,en het hoofdgerecht in een keer geserveerd.
Mooie tijd en leuk en prima verzorgd.Kinderen hadden het ook naar de zin,dus ouders en grootouders ook.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Het geluidsniveau is zo hoog dat het afbreuk doet aan de sfeer in het restaurant; prijs/kwaliteit verhouding kan hierdoor echt beter. Dit is echt op te lossen met de juiste akoestische voorzieningen!
Cecile K.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Ideale en unieke gelegenheid ook voor grote groepen vanwege de vriendelijk bediening, de warme, laagdrempelige sfeer en het mooie interieur. Absolute aanrader!
Adriëtte M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
De sfeer is goed door zowel de inrichting als het personeel!
Ik zou er voor omrijden om hier nog eens naartoe te gaan!
miriamrybier .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We waren hier met een groep van 13 personen, waaronder één persoon in een rolstoel. De locatie is goed toegankelijk en heft een invalidentoilet. Omdat we met een groep waren, is besloten tot een samengestelde lunch van soep met broodjes, zodat iedereen tegelijkertijd eten had. Ook voor de paar dieetwensen werd een zeer goede oplossing gevonden. Correspondentie vooraf was uitstekend en de lunch ook. Leuke locatie, goed eten en fijne bediening. We komen hier zeker een keertje terug.
Jan-Ru M.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Wij hebben in de serre gegeten, maar onze ervaring is verpest door de zijdeur die gebruikt werd door “rokers”, waardoor we continue op de tocht zaten. Kwamen met ijskoude voeten thuis. Heb dit eerst via mail gemeld aan PK, maar men “herkende zich niet in het verhaal”.
Brigitte B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Er zijn seinige gerechten op de kaart. Ik zou ook Meer makkelijk Gerechten zoals; Pizza of Pasta erop zetten. Verder vind Ik het heel leuk in gerecht en wat erop de kaart stond was wel lekker.
Cynthia O.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Wij hebben met veel plezier Opa zijn verjaardag gevierd met een groep van 22 gasten. Wij zijn goed verzorgd en er was een heerlijke mokka taart speciaal voor Opa gemaakt. Blijer kan je hem niet maken.
Weer heerlijk bij de haard in de serre gezeten en genoten van de hapjes en dranken.