PK bar & kitchen

Julianalaan 10 3722 GP Bilthoven Nederland Kaart

Over het restaurant PK bar & kitchen

PK Bar & Kitchen Bilthoven, een heerlijke plek voor een romantisch diner of zakenlunch. Een fijn restaurant waar het leven puur en goed is. Het interieur is industrieel en trendy. De zachte kleuren maken dat het restaurant aangenaam aanvoelt. Wat een heerlijke plek om te zitten!

Op de menukaart van PK Bar & Kitchen Bilthoven vind je veel verse gerechten en een aantal top signature dishes terug die bereid worden op de Green Egg. Reserveer een tafeltje bij PK Bar & Kitchen in Bilthoven als je een leuke plek zoekt voor lunch of diner in Bilthoven, want dit toffe restaurant moet je absoluut een keer geprobeerd hebben!

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant PK bar & kitchen

OV op één minuut loopafstand

Maandag vanaf 11.30 uur
Dinsdag t/m zaterdag vanaf 10.30 uur
Zondag vanaf 12.00 uur

Jouw recensie over het restaurant PK bar & kitchen

Bea E.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Heerlijke lunch gebruikt. Niks op aan te merken. Vlotte aardige en attente bediening.
Vers geraspte kaneel op mijn koffie. Super opgelost!!
Het licht in het toilet is veeel te weinig! Zeker als je van buiten komt uit t zonnetje en gebruik maakt van het toilet, is de pot nauwelijks te vinden. Echt naar! Mijn vriendin had precies hetzelfde. Zeker voor ouderen of mensen die nachtblind zijn ... Doe het licht aan op het toilet!! En dan ook echt. Niet zo'n zielig soft lampje.
Kees1951 D.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
De wijn is zeer matig en veel te duur. Op 21-05-18 (2e Pinksterdag) op het terras gezeten van PK. Er was een sponsorloop in het dorp tbv de stichting ALS. Het was mooi weer en gezellig druk. We bestelden een paar glazen wijn, bitterballen en "oude" kaas. Het was geen oude kaas maar belegen. € 6,95 voor 12 stukjes kaas is wel veel. De 1e wijn was een Grüner Veltlinger; zuur en duur: € 4,95 per glas. De 2e een Pinot Grigio; ook van een twijfelachtige kwaliteit. De 3e een Verdejo; die was eenvoudig maar te drinken. Het is te hopen, dat PK de stichting ALS goed heeft gesponsord, want voor deze matige kwaliteit veel te duur.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gister weer heerlijk zitten genieten bij PK in Bilthoven! Zoals elke keer dat wij gaan, hebben we een super goede ervaring. Bediening is ontzettend enthousiast en ook het eten smaakt ons elke keer weer top. Kan niet anders zeggen dat het het fijnste restaurant is in de omgeving. De drankkaart is uitgebreid en de keuken doet zijn best elke 3/4 maanden te wisselen van kaart, ook is er voldoende buiten de kaart om te bestellen. Al met al weer heerlijk genoten
WHEK .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Geen begroeting bij binnenkomst en dat is de allereerste en belangrijkste indruk. Daarna bijzonder vriendelijk en correcte service.
A.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Zeer vriendelijk personeel. Vooral Bas van de bediening. Erg attent en vriendelijk. Zeker de dingen die hij aanbeveelde waren erg lekker.
jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Aardig personeel, attend en snel.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Prima locatie en inrichting. Goede kwaliteit, brood had iets verser gekund maar voldoende smakelijk. Bediening helemaal OK.
Mente B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Mijn vrouw en ik vierden onze 60ste verjaardag met onze kinderen met aanhang, familie en vrienden.
Wij hebben genoten.
Het personeel van PK heeft er mede voor gezorgd dat het een onvergetelijke avond is geworden.
En de serre van PK Bilthoven is een prachtige locatie.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Eerlijke gerechten en goed bereid. Prijs/kwaliteit verhouding is perfect. Zeer vriendelijke bediening met veel persoonlijke aandacht voor de klanten.
H.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
voor ons was het zeker gezellig ,sommig vlees was alleen te rauw ,groente ook niet gaar, ik weet niet of dat ik hier nog terug kom wat betreft het eten.sfeer was goed
Len B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wat een ontzettend mooi ingericht en sfeervol restaurant met heerlijke lunchgerechten. Ik kom graag nog eens terug voor een diner.
W.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Een mooi en gezellig restaurant met een goede keuken. Wij hadden de zgn share schotels vlees en vis, het vlees was zeer mals en ook goed bereid. De vis leek soms gestoomd ipv de gril maar was zeker smaakvol. Wij waren op de vrijdagavond en het was rumoerig door de lange bar, wel gezellig, of er nu een feestje was of dat het een standaard drukte was hebben we niet gevraagd. Als je rustig wil zitten kun je ook een plaats in de serre reserveren. De bediening was attent en vriendelijk. De wijn (nero davola) onovertroffen. De kaart bied keus voor iedereen Wij komen zeker nog eens terug om weer te genieten.
Valesca H.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Normaliter ben ik best te spreken over PK, maar deze keer zijn we gelijk na het hoofdgerecht weggegaan. De muziek stond zo hard, dat er geen gesprek meer mogelijk was. En dat is toch echt een belangrijk onderdeel van uiteten zijn: gezellig bijpraten. Daarnaast was de bediening erg druk bezig: we hebben het helaas met 1 drankje moeten doen. Dit ben ik niet gewend van PK.
F.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Zeer royale sandwiches, leuke presentatie, zonnige serre. Voor rustig zakelijk gesprek zit je wel erg dicht op elkaar in de serre, en is de ruimte binnen meer geschikt.
W.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Prettige ontvangst, snelle bediening, regelmatig de vraag of er nog wat gedronken wil worden, vriendelijk personeel, lekker gegeten!!
Anneke T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij waren met z'n tweeën en hebben een heel gezellige en vooral lekkere avond gehad.
De bediening was uitstekend en droeg bij aan de gezelligheid van de avond.
De borrelplank was rijkelijk voorzien ven diverse lekkernijen.
Het eten was prima en de sfeer erg ongedwongen.
Het was niet de eerste keer dat we hier kwamen, wij hadden eerder een positieve ervaring en zullen zeker weer komen genieten van een gezellige en lekker avond
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Heel jammer dat er nog steeds geen goede koks zijn. Veel vrienden in het dorp zijn hier al op afgeknapt en komen niet meer. We hebben het toch aangedurfd met vrienden buiten Bilthoven, maar schaamden ons voor de kwaliteit en de prijs. Te rauwe lamsrack, vis en vlees schotel was matig van smaak en qua hoeveelheid (zeker voor 24,50 pp!) en de rode bavaroise smaakte naar niets (karton). (Toen we daar wat van zeiden werden ze gelukkig wel direct van de rekening gehaald.) Ik vind het bizar dat je geen wijntje onder de € 4,25 per glas kunt bestellen. Prijzen waren vooraf niet te vinden op de website. Verder vonden we de porties van de toetjes ook klein. Wel leuke inrichting&sfeer.
Annemieke G.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
we hebben afgelopen zaterdag heerlijk gegeten. De kwaliteit ws weer erg goed en de service bijzonder vriendelijk en alert!
We komen zeker weer terug!
Marcel W.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Prima eten, Dame blanche stond niet op de kaart, maar kon ik toch bestellen. Ik blijf me in restaurants echter wel altijd verbazen dat er "spuitbus" slagroom gebruikt wordt. Dat zakt toch redelijk snel in elkaar en mist de volheid van "echte" slagroom.
elsvanbokhorst V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Vriendelijke en vlotte bediening. We waren met 10 personen en kregen allemaal tegelijk ons bestelde eten. Zag er heel aantrekkelijk uit en de smaak was prima. Bediening zeer attent.