PK Bar & Kitchen Utrecht

Oudegracht 101 3511 AE Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant PK Bar & Kitchen Utrecht

Een grandcafé en restaurant in Utrecht waar je je zeker thuisvoelt. Een ontspannen en warme plek waar gezellig een drankje drinken met vrienden supergezellig is. Lekker lang borrelen met een plezierig achtergrondmuziekje of gaan zitten voor een kop koffie met huisgemaakt gebak. Een feest! Lunch of diner, altijd met de beste ingrediënten voor de beste smaaksensaties. Vis, vlees en burgers klaargemaakt in een Big green Egg. Speciale smaak voor bijzondere gasten!

Halve fles mineraalwater

7,2

Jouw recensie over het restaurant PK Bar & Kitchen Utrecht

Fons V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Met een zakelijke relatie de lunch gebruikt. We hebben gereserveerd en krijgen een mooie en rustige tafel an het raam. De gember thee en de vissallade zijn prima. Het geluidsniveau aanvaardbaar. De bediening laat na de eerste bestelling veel te wensen over: het bedienend personeel kijkt niet goed rond en het is moeilijk om contact te krijgen.
Marc H.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Wij hebben hier gedineerd met 8 personen, gevolgd door een borrel met 25 personen. Wij hadden een goede plek in naast de bar op de eerst verdieping. Gaande weg de avond werden de tafel verplaatst en werd de hoek afgezet voor de borrel gasten.

Het eten was goed, net als de borrelhapjes. Vriendelijk en oplettend personeel. Bij het organiseren en reserveren werd er ook goed meegedacht.
Mariël V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Hartelijk ontvangst! Mooi ingericht restaurant, zeker de zichtbaar, oude muur van kasteel Oudaen is prachtig. Aardige, vlotte en goede bediening. Een plaatsje aan het raam geeft een mooi uitzicht op de Utrechtse grachten! Goede keuken, de groenten onder de lendebiefstuk een beetje saai. Carpaccio was heerlijk!
Anja K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Gastvrije ontvangst, gezellige sfeer, toegankelijke kaart en vlotte & vriendelijke bediening. We hadden een tafeltje voor 2 helemaal achterin het restaurant. Erg klein tafeltje en weinig comfortabele stoelen (kruising tussen stoel en kruk). Een volgende keer zou ik om een tafel voorin het restaurant vragen. Die hebben wel prima stoelen.
ellenj R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Bediening stond vooral met elkaar te kletsen. Tussen voorgerecht en hoofd zat 40 min.
Rekening kwam niet. Zelf gaan halen.
Marc K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Zondag in dit restaurant gegeten. Ligging van dit restaurant is prima.
Aan de Oude Gracht en deels aan de Zakkendrsgerssteeg in Utrecht. Tafels wel wat dicht op elkaar. Het was rustig waardoor we daar geen last van hadden. Inrichting is gezellig verder. Mooie bar. Leuke muziek. Veel licht. Moderne inrichting. Bediening liep niet over van vriendelijkheid. Vrij zakelijk. Bediening kwam eerst naar ons toe. Liep daarna weer weg. En na een tijd kwam ze de bestelling pas opnemen. Bestelling kwam wel vrij snel. Een saté met patat en salade en een maaltijdsalade genomen. Plus een cassis en een ijsthee. Eten smaakte verder goed. Brood bij de maaktijdsalade zat geen (kruiden) boter bij. Daardoor vrij droog. Wel lekker brood verder. Goed gegeten. Koffie na genomen. Gezellig gepraat. Daarna afgerekend. Betaalbaar maar we vonden het wel aan de dure kant voor hetgeen we kregen.
Linda B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Een plek met grote potentie! Maar er moet zowel qua service van t personeel als qua kwaliteit van t eten zeker nog een grote stap gezet worden!
Bianca L.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Prachtige zaak maar slechte bediening. Vandaag gegeten voor de lunch. Hebben heel lang moeten wachten en toen het kwam was ons warme broodje beenham koud en ook de tosti lag al even. Toen we er iets van zeiden kregen we een grote mond van het meisje van de bediening. Tegen mijn vader van 73 nota bene! Onbehoorlijk! Zij gaf de keuken de schuld terwijl wij duidelijk de bel vd keuken al een aantal keer hadden gehoord maar de bediening hier niet alert op was. Wij hadden geen tijd voor een nieuwe bestelling omdat we trein moesten halen maar er is ook geen enkele compensatie aangeboden in de vorm van een drankje of iets dergelijks. Erg jammer van de mooie zaak. Zal hier niet zo snel weer teruggaan.
de Jong J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
leuke mensen die je bedienen.snel het heerlijke broodje op tafel.leuk versierd en ruim belegd.ja echt goed.
kom zeker terug
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2017
Prima gegeten. Goede prijs - kwaliteitverhouding. Porties zijn voldoende. Bediening vriendelijk en informeel. Hadden niet van te voren gereserveerd, maar kregen een prima plek.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
weer een leuke avond gehad.leuke bediening.toch weer gegaan voor de schaal met vlees.en weer heerlijk samen gegeten.bedankt en tot snel
linde V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2017
Vandaag aangeschoven voor een lunch in PK Utrecht.
zeer slechte bediening die zeer onvriendelijk was tegen ons...
ook het eten vonden we zeer matig.... salade bij de tosti ... meng hem even aan met wat lekkere olie bijvoorbeeld.!
Het ziet er allemaal heel tof uit maar wij komen niet terug.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
kreeft op maandag.niet normaal.waren met een groep.gewoon van de kaart heerlijke avond.en lekker vlot.leuke bediening uit België
Thirsa N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Vieze (wijn) glazen bij het uitserveren, lang wachten om de aandacht te moeten trekken en het eten was verre van speciaal. De zaak is qua inrichting erg mooi, echter als je aan de bar plaats neemt om even te wachten totdat er een tafel vrij is moet je bijna vuurwerk afsteken om de aandacht van het personeel te krijgen, wanneer je dit dan eindelijk hebt is het gehaast, on-geinteresseerd en ook nog eens slordig. Het eten was ook niet heel speciaal, aan friet kun je gelukkig weinig fout doen en de burger was prima, maar niet speciaal als je kijkt naar alle andere burgertenten die er in Utrecht zijn. Daarnaast was 't eten ook vrij aan de prijs, wat ik in de verhouding met de kwaliteit die de geleverd word niet helemaal op z'n plaatst vind. Zonde, de inrichting beloofd veel goeds maar aan de invulling mag nog wat gesleuteld worden.
Helen V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Eerste keer bij PK utrecht voor ons,
Wat een gave zaak dit zeg !!! Ziet er tip top uit van binnen.
Leuke kaart met genoeg keus en voor ieder wat naar mijn idee, ik heb gekozen met mijn vrouw voor een soort schaal voor twee personen.
Met diverse soorten vlees, echt super dit ! Heerlijk bereid en heerlijk van smaak. Dit idee kunnen een hoop restaurants nog van leren denk ik.
Als dessert had ik een sticky cake en die was ook al zo super lekker, dit word één van onze nieuwe vaste adresjes hebben we dezelfde avond nog besloten.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
gezellig druk.leuke bediening en heerlijk gegeten.vooraf bruchetta en mn vrouw carpaccio. hoofdgerecht samen de visschotel met tonijn gamba en een witvis.....echt leuk om samen van te eten....dessert kaas en heerlijke brownie......komen snel weer terug
Pineapple .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Voorafgaand aan een concert wilde ik met een vriendin ergens een hapje eten, dit werd PK. In eerste instantie een goede indruk, we bestelden een mandje brood, een voorgerecht en daarna een hamburger als hoofdgerecht. Ik had verwacht het brood te krijgen voor het voorgerecht op tafel kwam maar dit kwam tegelijkertijd. Omdat we niet al het brood ophadden vroegen we heel even te wachten met het hoofdgerecht het voorgerecht kwam vrij snel namelijk. Vervolgens hebben we ruim een uur gewacht voor er weer iemand aan de tafel kwam, toen ik vroeg of het hoofdgerecht nog kwam ging het personeel de discussie aan door te zeggen dat we dan zelf maar een seintje hadden moeten geven. Uiteindelijk ons hoofdgerecht naar binnen moeten proppen om nog optijd te komen bij het concert. Dat, en dan vooral de manier waarop de bediening reageerde maakt dat wij hier niet meer terug komen. Jammer, want het eten was lekker.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Pk's staat bekend om de burgers dus houdt het daar maar bij. De koude vis en schaaldieren salade smaakte droog. De mosselen, inktvis en mini garnalen tussen de rucola kwamen duidekijk zo uit het blik. Door de hierop volgende voedselvergiftiging neem ik voortaan de heerlijk verse burger.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Hier zaterdag 26-11-2016 aangeschoven. Een prachtig verbouwde zaak troffen wij aan met zeer vriendelijke en gastvrije service.

Helaas kan de keuken dit goede voorbeeld niet volgen en weet het voor elkaar te krijgen zo liefdeloos te koken dat het, bijna, schandelijk is de gasten de gerechten voor te zetten. Biefstuk van tafelgenote was gortdroog, voorzien van een slordig gedrapeerde winsterkost. Smakeloze hap!

De schrijver beperkte zich tot een (kip) sate. Deze was ook droog, niet gemarinieerd en smakeloos overgoten met satésaus uit een of andere emmer. Hierbij werden (ijskoude) diepvriesgroenten zoals taugé, boontjes en fabrieksdoperwten geserveerd. Kortom alleen een drankje doen in deze winkel en diner ergens anders nuttigen! Bediening vond het jammer dat we niet eerder hebben gemeld dat het niet best was wat ons werd voorgeschoteld, maar ons vertrouwen in deze keukenbrigade was na bovengenoemde ervaringen onder het nul-punt gedaald...
SophieEH .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Met een grote groep mensen hier gegeten. De sfeer in het restaurant is goed en de bediening aardig (al zijn ze wat onhandig af en toe).

We hadden een groepsmenu met keuze uit twee voorgerechten en twee hoofdgerechten gevolgd door een dessert. Het eten was helaas teleurstellend. Over het algemeen was het eten niet goed op smaak gebracht en kan er wat beter gelet worden op details.
De carpaccio van tomaat en buffalo mozzarella was een niet heel smaakvolle dun gesneden tomaat met hier en daar een zeer klein stukje mozzarella, niet wat ik ervan verwacht had. De kip-sate die ik zelf als hoofdgerecht had was prima, maar niet heel bijzonder. Bij de hamburgers van meerdere collega's was het vlees erg lekker, maar de vulling eromheen viel tegen. Zowel kaas en bacon op de burger waren koud en het broodje leek niet goed te zijn afgebakken. Een hoopje nacho-chips restjes ernaast voegt niet veel toe.