PK Bar & Kitchen Utrecht

Oudegracht 101 3511 AE Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant PK Bar & Kitchen Utrecht

Een grandcafé en restaurant in Utrecht waar je je zeker thuisvoelt. Een ontspannen en warme plek waar gezellig een drankje drinken met vrienden supergezellig is. Lekker lang borrelen met een plezierig achtergrondmuziekje of gaan zitten voor een kop koffie met huisgemaakt gebak. Een feest! Lunch of diner, altijd met de beste ingrediënten voor de beste smaaksensaties. Vis, vlees en burgers klaargemaakt in een Big green Egg. Speciale smaak voor bijzondere gasten!

Halve fles mineraalwater

7,2

Jouw recensie over het restaurant PK Bar & Kitchen Utrecht

J.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
We waren met een groep van 14 mensen en degene die een menu á la carte hadden besteld waren meer dan tevreden. echter degene die de keuze hadden laten vallen op de vlees/vis grill voor twee personen waren dit helemaal niet.
Het vlees was niet medium maar bij rauw, de smaak was flauw en vlak. hetzelfde gold voor de vis, geen smaak laf en vlak. Daarbij was het eten niet warm, maar lauw.
Aan te bevelen gezien locatie, maar opletten hetgeen je besteld....
Esmé K.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2018
Heerlijk gegeten, goede bediening...genoten
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
De saté en de entrecote waren beiden van zeer goede kwaliteit en zeer smaakvol. De keuze aan drank en cocktails is goed. De bediening attent en komt regelmatig langs om de bestelling op te nemen of bij te schenken. Gezellig cafe annex restaurant.
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Lekker eten, niet al te ingewikkelde gerechten maar wel met een verrassende twist. Vriendelijke bediening, fijne sfeer. Al met al een prima restaurant, waar je ook goed met grote groepen terecht kan.
roywitteveen .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
De kleine salades vooraf waren teleurstellend, zowel in opmaak als in smaak. Rare emaille ziekenhuis bakjes, onhandig bij het eten. Sla zelf mtig van smaak. Meer pit met goede azijn en olie zou niet misstaan. De ghelderse eendeborst was te gaar, niet eens roze terwijl rood was gevraagd, wel goed degrild. . De biefstuk was prachtig.
Lydia S.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Originele menukaart met heerlijk eten! Echt een aanrader.
V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
restaurant zeer netjes / leuke inrichting en op mooie locatie
bediening was goed en vlot en eten was ook goed

kom hier zeker terug
Ron B.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Het was lekker eten en vooral ook met een uitstekende service! Porties zouden wel iets groter mogen, en een tikkeltje zuiniger met de zout.
S.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
PK Utrecht is een mooie locatie met een goede sfeer. De bediening was naar volle tevredenheid. De ambiance mag wel iets aangepast worden. Het oogt een beetje kaal.
Sander M.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2018
Met een korte tijd om te lunchen kwam ik binnen en binnen 20 minuten stond ik weer buiten na een prima vega bulgur/pitten/feta burger te hebben gegeten en goede sencha thee te hebben gedronken. De communicatie in het bedienende team liep soepel en vlot. Dank!
Rozemarijn D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Lekker gegeten samen met m’n zoon na een dagje winkelen. Eten was prima!
Was wel even raar om m’n oude vertrouwde plekje uit m’n studententijd getransformeerd te zien tot dit restaurant.
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Heerlijk geluncht voor mijn verjaardag. Ik had tafel gereserveerd bij het raam. Dat bleek toch te warm. Er werd moeite gedaan om ons een tafel te geven uit de zon. Prettige bediening.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Leuke tent, reserveren is wel aanbevolen. Het personeel is erg vriendelijk, niet opdringerig.
Je kijkt leuk weg op de gracht. Wat ik belangrijk vind is dat je een beetje de ruimte hebt en niet bij je buren op schoot zit. PK is ruim opgezet, zodat je elkaars gesprekken niet direct hoort.
L.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Vrolijk, gezellig en hip personeel. De gehele avond was zeer geslaagd! Waarom moet de recensie minimaal 120 tekens bevatten? Daar mag je wat aan doen ;)!
D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Mooi plek aardige bediening
En geen probleem dat we nogal veel tijd nodig hadden voordat we een menukeuze maakten.
Levendige sfeer zonder dat het storend is.
Leuke avond gehad en heerlijk gegeten.
Guido G.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Hoewel het een rustige avond was, was de bediening niet erg goed. We moesten twee keer om een menukaart vragen en ook om onze drankjes moesten we vragen, omdat die maar niet gebracht werden. Daarnaast miste de ober kennis over de menukaart. Eerst wist hij niet wat de soep van de dag was en daarnaast wist hij me ook niet te kunnen uitleggen wat een toetje precies inhield
Druijts P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Leuk en groot restaurant aan de gracht. In basis een mooie zaak, alleen valt er nog veel te verbeteren op de prijs-kwaliteit. Eten is zeer gewoontjes en mist smaak. Verder miste de bediening wat aan pro-activiteit.
Sara W.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
We moesten moeite doen om aandacht van het personeel te trekken, ons voorgerecht was goed, ons hoofdmenu, tw minisalades, had te veel dikke vette randen aan de ham en/of veel te droog met geen tot weinig dressing. De tekst van het gerecht op de kaart klonk beduidend beter dan de werkelijke uitvoering. De prijs/ kwaliteitverhouding....veel te duur voor geleverde kwaliteit. Kortom, wij waren teleurgesteld.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Relaxte ontvangst. Flexibele opstelling van het personeel. De kwaliteit van het eten was goed en werd in een goed tempo opgediend. Meedenkend en ontspannen persneel. Heerlijke avond gehad met groep.
Susanne V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Vriendelijk en gastvrij personeel, leuke inrichting. Eten viel ons wat tegen: hamburger was goed, de saté ook, maar de pk - plate voor twee personen was niet bijzonder.
Leuk restaurant voor een keer, maar niet om vaker te eten.