Pizzeria Via Via

Albert Cuypstraat 56 1072 Amsterdam Nederland Kaart
31-202335950

Over restaurant Pizzeria Via Via

Tijd bestaat niet

Aan tafel wordt men niet ouder. Dat is de filosofie van Pizzeria Via Via en dragen zij uit door gezelligheid en kwaliteit samen te brengen. Naast de verrassende Italiaanse kaasfondue serveren ze hier ook heuse pastafondue: drie soorten tortellini bij een pan hete kaas. De pizza's en pasta's worden vers gekneed. Leuk is de korting voor studenten!

Meer informatie over restaurant Pizzeria Via Via

6,6
Voordelig
Sjors S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Eerste en laatste keer. Antipasto was schouderham , snijworst , gedroogde tomaten en olijven 7 euro! Pizza was matig leek niet handgemaakt, te dik, teveel kaas en tonijn uit een blikje, behoorlijk zout.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
ben er weer geweest ze hebben het decor eindelijk veranderd
en de bediening ook de pizza smaakt zoals voorheen
en de fondue nog beter het is wederom weer een aanrader
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
inrichting erg sober maar de mega lekkere kaasfondue, groente en brood zoveel als je wilt - jammie, maakt het helemaal goed, ontzettend sympathieke gastvrouw/man, jammer dat ze geen 0 procent bier hadden, wij erg zin in ivm extreem hoge temperaturen, uiteindelijk goede oplossing in vorm van genoeg ijsklontjes, spa rood met appelsap
voor kaasfondue liefhebbers - keuze uit 2 uitvoeringen - (de pizza's zagen er ook goed uit) een echte aanrader!
Test T.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Twee keer geweest. De eerste keer uit gemakzucht en de tweede keer
uit nieuwsgierigheid. Een volgende keer komt er niet.
De Pizza Quattro Formaggi. Antipasto ham, salami, mozzarella, tomaat
en zongedroogde tomaten, stuk stokbrood met pesto en
en Melanzane alla Parmigiana. De pizza kon ermee door maar de
rest was onder de maat. Ik heb het idee dat de ingredienten uit een goedkope
supermarkt komen. Ook het beleg op de pizza maar daar valt de kwaliteit minder op.
Kan ook niet anders gezien de lage prijzen. Studentenvoer. De aardige mensen
wens ik wel veel jongelui als klant met nog niet goed ontwikkelde smaakpapillen.
Die lusten het nog wel. Mooie foto's aan de wanden.

Lotte A.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Ik had hogere verwachtingen naar aanleiding van de positieve recensies. De pizza's hadden weinig smaak en de serveerster was drukker met zelf eten dan met goede service verlenen. Jammer.
Gerda B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
traditionele kaasfondue gegeten - een echte aanrader!
genoeg van alles, lekker en vriendelijk geserveerd - mag menig restaurant zich een voorbeeld aan nemen!
deco en inrichting is sober maar efficiënt, stoelen zitten prima
wij hebben gesmikkeld=genoten en komen zeker terug!
Sander H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Onlangs hier geweest aardige mensen en niet duur.
Verdomd lekkere Pizza alleen geen enkel decor.
Dit is mij in ieder geval niet bij gebleven.
Petra V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
ik at pizza en mijn vriend pasta gewoon te gek alles 6 euro
niet normaal goede pizza en groot
tot snel zeker een aanrader

petra
Crisishedonist .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Gisteren met vier personen gegeten bij ViaVia, met een Groupon voor kaasfondue. Ik had al positieve recensies gelezen hier op IENS, maar de verwachtingen werden meer dan waargemaakt. De fondue was heerlijk (zowel de Italiaanse als de Zwitserse), het stokbrood vers, de portie groenten royaal. Het stokbrood werd op verzoek aangevuld met vers brood uit de oven en er werd niet moeilijk gedaan over gratis kraanwater bij de wijn. De voordelige huiswijn is voor echte wijnkenners waarschijnlijk niet goed genoeg, maar ik vond het voor dat geld een uitstekend wijntje.

Een aanrader voor iedereen die krap bij kas zit en toch lekker en gezellig uit eten wil met een groepje. Heb je een goedgevulde portemonnee ga dan ook eens eten hier. Het geld dat je teveel hebt kun je altijd nog besteden aan een royale fooi voor de vriendelijke bediening.
Tessavr .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Ik heb samen met mijn zus kaasfondue gegeten. Was super lekker. Het meisje dat ons bediende Shana was top. Ze is snel en heel vriendelijk aan alle tafels. Aangezien wij twijfelde over de wijn liet ze ons even proeven.
Maghetietsjemeerzijn .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Vanavond met z'n 3-en bij ViaVia gefgeten met een Social Deal. We hadden vouchers voor de kaasfondue. We kregen de keus uit Franse of Italiaanse. In de Italiaanse zat ook parmesaanse kaas, die kozen we. Een prima kaasfondue !! Goed en pittig op smaak. Geserveerd met voldoende vers stokbrood en een leuke schaal verse groenten.
Daarnaast een gezellig informele bediening. Jammer dat we de enige gasten waren, maar het was nog vroeg. De inrichting is simpel maar dat is voor ons geen reden weg te blijven.
Dit restaurant verdient veel kanten.
RobbinO .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Lekker eten voor weinig geld! De kaasfondue was goed en het brood werd aangevuld zonder te betalen. De huisgemaakte tiramisu was erg goed, en wederom voor weinig geld. Snelle en goede bediening. Het restaurant zelf is klein en eenvoudig.
Eduard D.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Mijn vriendin en ik wonen in de buurt en wij wilde altijd een keer bij Pizzeria Via Via kaasfondue eten. We werden van harte ontvangen door een zeer vriendelijk en nette bediende. Het decor is prima, al kan het bij drukte wel heel erg gehorig zijn (klein detail). Eerst hadden we om de kaart gevraagd voor een eventueel voorgerecht, maar omdat we de zelfgemaakt Tiramisu op de kaart zagen staan. Zagen wij van het voorrecht af dat geen enkel probleem was. Niet veel later werd de kaasfondue geserveerd met brood, tomaat, augurk, campionen en broccoli. We konden eventueel bijbestellen als dat nodig was. De ingrediënten waren vers en goed van smaak. Maar de kaas was zeer goed en smakelijk (tot de bodem opgegeten)! Nadat we uitgegeten waren werd de tafel afgeruimd met de vraag of we het dessert willen hebben. Dat was akkoord en de zelfgemaakte tiramisu werd geserveerd. Deze was groot, maar wel erg goed van smaak met lange vingers, room en likeur. Kortom echt een aanrader en we komen zeker een keer terug.
Szjaak .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Hier onlangs gegeten met een kortingsvoucher. Waar we elders in Amsterdam - een andere pizzeria, welke we hier niet bij naam zullen noemen ;) - meemaakten dat ons de menukaart uit de hand gerukt werd, na het overhandigen van het voucher, onder het bot vermelden dat we een andere/aparte/beperkte (understatement) kaart kregen, was hiervan bij Via Via geen sprake.

Een royale hoeveelheid heerlijke kaasfondue, met voldoende groente/brood erbij. Op zo'n manier neem je er graag nog een drankje bij en dit alles ging vergezeld van een vrolijke, vriendelijke bediening. Chapeau en bedankt voor de heerlijke maaltijd. Aanradertje dus!!
Xjosan .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Via AmigoAmigo een voucher gekocht voor een kaasfondue met onbeperkt brood en groente. Was simpel maar toch heel lekker. Ook drank is heel erg betaalbaar. Restaurant is erg gezellig ingericht. Enige minpuntje was dat de bediening niet erg snel was, moesten steeds lang wachten voordat er iemand bij ons kwam.
Ruby O.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Via Groupon gegeten bij Pizzaria Via Via. Een leuk restaurant op de gezellige Albert Cuypstraat. Wij kregen raclette. Nog nooit gedaan, maar het was heerlijk. De bediening was heel vriendelijk! Zeker voor herhaling vatbaar!
Roos D.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Dit is eigenlijk een gezellige buurtresto met uitstekende pizza's en fondues met lage prijzen voor wijn en bier. Ook een goede plek voor ouders met rondrennende kids, studenten en singles om pizza af te halen of om op te eten. Tip bij gehoorproblemen: niet ter plekke nuttigen i.v.m. akoestiek en publiek. De bediening is uitstekend: spontaan, fris, vrolijk en alert en zou niet misstaan in een ander type restaurant.
Maaike333 .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Ik had voor vier mensen een diner gewonnen. Super leuk. Wij gingen met de kinderen en waren een beetje vroeg. Een van de jongens wilde heel graag zijn eigen pizza bakken en had al eerder op de dag gevraagd of dit kon. Toen we naar binnen liepen zei ik tegen hem: misschien mag je hier wel je eigen pizza maken. Net achter ons kwam de eigenaresse aan en zei meteen, ja hoor dat mag want ik werk hier.
We werden heel warm ontvangen en kregen heerlijke antipasta. Alhoewel wij het diner hebben gekregen, heb ik wel gezien dat dit een zeer betaalbare starter is. Heerlijke artichokken, tapenade, italiaanse kaas, salami en ham, brood en olijven. Daar hebben we lekker van gegeten. Erg lekker.
Daarna gingen de jongens hun eigen pizza bakken. Wat waren die trots! Geweldig dat dat kon en hoe relaxed de eigenaars hier mee om gingen, heel warm en geduldig. De avond van de jongens kon natuurlijk niet meer stuk en wij hebben allemaal genoten van onze pizza!
Herlinde G.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Helemaal eens met eerdere berichten over de fijne bediening. Voelde me heel welkom en heb voor weinig geld best goed gegeten. De eigenaren hebben eerdere commentaren aangetrokken en serveren nu 4 groenten bij de kaasfondue. De enige tip die ik nog heb voor dit sympathieke restaurantje: Doe iets aan de akoestiek! Met een beetje geluidsdemping is het nog gezelliger.
Carlien O.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wat een gezellige plek om te eten, zeer vriendelijke bediening, omdat de keuken wat uitliep kregen we een pizza gratis als voorgerecht.
De kaasfondue was lekker, alleen de groente was een beetje een tegenvaller, alleen tomaat en augurk. Maar verder helemaal niets te klagen.
Wij gaan nog een keer terug om de antipasti en de pizza's te proberen!