Pizzeria Venezia

31-516520524

Meer informatie over restaurant Pizzeria Venezia

Anne V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Lekker buiten op het terras gegeten, onder de druiventrossen. Bediening was erg aardig en attent. Pizza's en wijn waren prima (niet bijzonder). Menukaart is echter niet heel spannend of modern.
Nico1954 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
We komen hier regelmatig en halen ook wel af. Maar op deze avond was het nog niet zo druk en we namen plaats op het terras, we bestelde 3 maal een calzone helaas was de inhoud zo nat dat alles zeer zompig werd, we hebben hier altijd goede producten gehad maar nu viel het toch wel tegen zeer jammer. Hoop niet dat dit de standaard word.
Goi .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
Werkelijk weer een super pizza. Heel eenvoudig weliswaar (funghi met extra knoflook), maar echt onnavolgbaar. Hier geeft deze zaak de 'grotere jongens' toch het nakijken! Bediening vriendelijk en attent.
76hilda .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Heerlijk gegeten bij deze pizzeria op het terras achter het restaurant. Ruime keus en goed bereid door de jonge kok die achteraf zelf nog even kwam vragen of het goed had gesmaakt.Prijs/kwaliteit is perfect, bediening erg vriendelijk en spontaan. Zeker een plek om opnieuw te bezoeken als we in de buurt zijn.
Jerryb .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
De bediening is prima en voor een pizzeria professioneel te noemen. De pizza's waren lekker, alleen gebruikte de kok bij onze pizza's wel erg veel ui. De mensen aan de tafel naast ons, die kennelijk eerder in dit restaurant waren geweest, vroegen expleciet om minder ui op de pizza, dus het is schijnbaar gebruikelijk. De pizzeria oogt vanaf buiten een beetje armoedig en vervallen, maar binnen is het een sfeervol restaurant.