Pizzeria & Trattoria Cosi

Dinsdag t/m Zaterdag 12:00 - 21:00
Zondag Gesloten

Linda V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Leuk, gezellig en informeel restaurant zonder de onnodige poespas.
Heerlijk gegeten, de antipasti voor 2 personen was behoorlijk veel en lekker. De pizza gorgonzola met vijgen had een dunne, krokante bodem en was precies zoals een pizza moet zijn. De panna cotta was overheerlijk!
De bediening was erg vriendelijk.
We (gezelschap van 6 personen) hebben er allemaal van genoten en komen zeker weer terug.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wat een leuke plek in Arnhem, dat we dit niet eerder ontdekt hebben! Heerlijke antipasti, ja de peer met sardientjes is bijzonder, maar wij houden er wel van om nieuwe dingen te proberen. Pizza's zijn heerlijk, dat geldt ook voor de pasta's en toetjes. Eerlijk eten voor een vriendelijke prijs. Bediening is heel vriendelijk en informeel. Ze spelen goed in op kids. De wijnen zijn meer dan prima. Reserveren is echt aan te raden.
Edwin D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Superb! Antipasti was heerlijk. Ansjovis in citroen op een peertje! Wild zwijn met pasta. Om je vingers af te likken! Pannacotta Hemels.
Bediening Super. Weten de juiste wijnen te adviseren bij de gangen.
Nick R.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Fijne avond gehad hier. De smaken waren beetje flauw, 3 gerechten geprobeerd: bruchetta gorgonzola mag wel iets meer op(wel groot!) garnalen pasta goed maar miste wat knoflook&peper, pompoen pizza prima denk dat een gruyère kaas erbij of meer beter zou passen!
Mabel A.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Cosi is een leuke knusse tent aan de rand van het centrum van Arnhem. Decor en bediening was naar mijns inziens okee. Er is alleen niet zo heel veel ruimte rondom de tafels helaas.

Ik had goede verhalen gehoord over het eten. Goed en niet al te duur. Dat het niet al te duur was klopt. Wij hadden een 4-gangen menu voor 25 euro p.p. Daarvoor kregen we veel en gevarieerd. Maar het eten vond ik niet allemaal erg lekker.

De sardientjes met peer als voorafje tja, eerder vies dan lekker. De andere hapjes (olijfjes, plakjes vleeswaren etc) waren okee, maar bijzonder? Nee.

Daarna kregen we vier pizza's (we waren met z'n 8-en) waarvan ik er maar drie heb kunnen proeven. Ze hadden een mooie dunne bodem en smaakten prima, maar wederom, niet bijzonder.

Daarna kregen we drie verschillende soorten pasta. De ravioli met spinazie was echt heel erg lekker, chapeau! Maar we hadden ook een pasta met een soort van bolognese. Tja, die was echt smakeloos. Van de pasta met salami en mosselen heb ik maar 1 hap gehad, maar ook die vond ik niet bijzonder.

Als dessert koos ik de cheesecake. De topping van citroen was heerlijk, maar de rest van de cheesecake vond ik een tikkeltje droog.

Al met al heb ik echt wel voldoende gegeten, maar om nou te zeggen dat het heel erg lekker was? Nee. Misschien waren m'n verwachtingen te hoog. Op de menukaart zag ik dat je gemiddeld zo'n 9 a 10 euro voor een pizza of pasta betaald trouwens. Dat lijkt me zeker niet te veel. Wat de drankjes kostten, weet ik niet, want die werden door de jarige job afgerekend.
Lisanne M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
Gezellig klein restaurantje met heerlijk eten, dat net zo lekker is als in Italië. Wij bestelden vooraf de antipasto misto voor twee personen, als hoofdgerecht de Tagliata di Manzo met kruidige tagliatelle voor twee personen (van het weekmenu) en als nagerecht de tiramisu en een hemelse taart. Alles vonden wij echt heerlijk en we waanden ons weer even in Italië. Dit restaurant is beslist één van onze favorieten in Arnhem!
Nellyville .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Op aanraden van verschillende vrienden heb ik hier gegeten. Bij binnenkomst werden we goed ontvangen en kwamen we in een huiselijke sfeer terecht (lees dit als iets zeer positiefs). Toen we onze tafel kregen toegewezen werden we vriendelijke geholpen en werd de kaart toegelicht. Zowel het eten als drinken werd op een goed tempo uitgeserveerd. Het voorgerecht was een antipasti schaal voor twee personen. Na het opvallen van wat ondefinieerbare dingen kregen we een uitleg van wat het was. Er waren aparte combinaties zoals peer met ansjovis en parmezaan, waar ik mij nog steeds van afvraag hoe ze er op zijn gekomen (combinatie was niet heel lekker). Na het voorgerecht zo ver mogelijk genuttigd te hebben (op een paar dingen na) werd de tafel leeggehaald en kregen we te horen dat het belachelijk was dat we dingen lieten liggen. Toen kregen we de hoofdgerechten: allebei pizza. Deze waren helemaal prima; zeker als je naar de prijs kijkt. Al met al een leuke avond, op wat aparte karaktereigenschappen van de bediening na.
Deborah B.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Heerlijk typisch Italiaans eethuisje waar je zeker moet reserveren om teleurstelling te voorkomen. Goede en persoonlijke bediening, huiskamer gevoel, heerlijke Italiaanse gerechten en lekkernijen, sfeervol. Wij komen hier graag en dus met regelmaat!
Mevrouwenmeneer .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Prijs-kwaliteitsverhouding is top! Simpele kaart met klassieke Italiaanse gerechten. Het eten is echt heerlijk en de bediening prima! Alles in de perfecte verhouding. Sfeervol restaurantje, en prima te bereiken. Aanraders; witlof met croutons en truffel (vooraf), bruscetta met tomaat of pancetta (vooraf), pasta vongole (hoofd), pizza met gerookte kaas en rollade (hoofd), pizza bresaola (hoofd. Pas op: is met stukjes rode peper). Vooraf reserveren is aan te raden, ivm weinig tafeltjes en shifts (1700-2000 en 2000-sluit)!
Pelikaan .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Weer heerlijk gegeten hier. Eten is altijd goed klaargemaakt, simpel en smaakvol, de bediening en sfeer is uitstekend en ongedwongen. Echt een aanrader!
Wiebe L.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Heerlijk buiten gegeten. De naam Pizzeria kan eraf. Niet dat je deze niet kan eten. Maar het is meer een Trattoria. De pastasalade waren perfect. De pannacotta heerlijk. De bediening subliem op de goede manier aanwezig en aandacht voor de gast. Echt een aanrader dus.
Binnenkort nog beter buiten eten onder de nieuwe parasols en de luifel.
LGK1975 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Heerlijk gegeten en super bediening die meedenken en niet opdringerig zijn. Pasta fruti di mare was heerlijk evenals de bruschetta vooraf en de hemelse taart (cheesecake met bosvruchten) als toet. Een aanrader in Arnhem!
Marina L.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Leuke ambiance vlak bij het Centrum van Arnhem. Het ziet er binnen heel knus uit. Vooraf een overheerlijke bruschetta en daarna een zalige pasta met gorgonzola & fungi gegeten. Mijn gezelschap heeft ook genoten van de pizza en pasta. Alle nagerechten geproefd en die waren wederom heerlijk. Tiramisu en chocolade cake zijn echte aanraders. De bediening is super vriendelijk, ook leuk voor de kinderen. En wat ook prettig was is dat het allemaal lekker vlot verliep. Wij komen hier zeker terug!
Daphie .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Wat een leuk restaurant! Met z'n tweeën hier gegeten, en hoe! We besloten steeds een gang te delen en begonnen met burrata (die me iets te stevig was, in plaats van romig en zacht) met geroosterde tomaatjes en rucola. Erbij namen we een pizzabodem met olijfolie en rozemarijn. Die was me iets te droog, maar met olijfolie en balsamicoazijn te doen. We namen een fles rode wijn die ons werd aangeraden door de leuke ober, hij noemde de fles 'een feestje' en dat was het ook! Als tweede kregen we peer met ansjovis, heerlijk. Zo simpel, maar zo lekker. Daarna deelden we de pappardelle met lam en munt, ook overheerlijk. Ik begin in herhaling te vallen. Het eten is gewoon heel goed.
We zaten te vol voor een dessert maar hebben de wijn lekker opgedronken. Hele leuke ambiance en hele vriendelijke bediening!
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2015
In korte tijd een aantal keer gegeten en het is elke keer weer genieten! Heerlijke voorgerechten, pasta's en pizza's. Ook de service is goed en vooral heel gezellig en toegankelijk.
Jeees .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
gezellige plaats en prima bediening. We wilden een hapje eten en wisten nog niet goed hoeveel. Alle lof voor de uitleg, het niet opdringen van meer eten, men gaf heel goed aan dat bepaalde gerechten samen best een grote hap waren.
Het eten was prima. Heerlijke salade met venkel en biet, en heerlijk brood.
Absoluut de moeite waard om te herhalen.
Twinkellittlestar .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
We hadden zin in Italiaans eten en waren hier nog niet eerder geweest. Toch maar even proberen. Een jonge man met vlotte babbels had ons geholpen met de bestelling. We hadden als voorgerecht een plateau met allerlei lekkernijen besteld. De producten waren simpel maar goed van smaak, echter zag je door de hoeveel rucola vooral groen. Ik had een pasta en mijn vriendin een pizza. De pizza vond ze niet zo lekker en had ik haar mijn pasta gegeven. Ik had ook wat moeite om te pizza binnen te werken, veel te droog. Uiteindelijk zijn we maar gegaan, geen nagerecht. Het decor was knus en huiselijk. We komen nog wel terug voor een drankje maar niet voor het eten, helaas niet onze smaak.
Mien D.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2014
De plek waar je echt de smaak van Italië kunt proeven! Kwalitatief goed gebruik van ingrediënten. De gerechten zijn simpel maar zeer smaakvol. Prijs / kwaliteit is top! Vind het interieur niet erg denderend. Beetje killig. De bediening vind ik erg "vaag". Wat zwevende artistieke types die mij kunnen irriteren. Maar goed, voor het eten kom ik zeker terug!!!
Bomdiamaria .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2014
Gisteren weer geborreld met een feestplateau incl. een pasta. Over dit bezoek kan ik weer schrijven dat het meer dan leuk is hier! Al vaker gegeten: pizza's, pasta's (vooral die met lamsvlees is heerlijk) en lekkere wijnen en prosecco. De mensen van de bediening zijn ongedwongen en heel vriendelijk! Kortom: lekker en gezellig eten voor weinig geld.
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2014
Ik was hier nog nooit geweest, dus vandaag gelunched met mijn partner en een zakelijke relatie. Leuke entourage. Het meisje in de bediening was vriendelijk maar niet geschikt voor de functie. Alles ging fout, terwijl er nauwelijks iemand in de zaak aanwezig was. De drie drankjes (2 Latte's en een muntthee) lieten héél lang op zich wachten, en toen ze er uiteindelijk kwamen (na nog eens te vragen 'wat we ook alweer besteld hadden') waren de koffie's handlauw. Na een keuze gemaakt te hebben voor het eten, werd het tussentijds bestelde drinken ook weer half vergeten. Kwaliteit was 'okay' van de pizza's, maar zeker niet bovengemiddeld. De pasta met garnalen bevatte 2 niet schoongemaakte garnalen. Heeft mijn partner helaas niet gezegd, maar dat moeten ze bij terugkeer van de borden wel gezien hebben. Kwaliteit/prijs verhouding was goed, want de prijzen waren ook laag.