Pizzeria Trattoria Bleij

7,1
Voordelig
Marieke B.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
Super lekker, gemiddeld €12,50 voor een pizza en ongelofelijk lekkere tiramisu en citroentaart. Aanrader, de mensen vriendelijk en gezellig plein...
Siro .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Eenvoudige inrichting, lijkt op een kleine kantine. Leuke locatie op het plein, gezellige uitstraling. Bediening oogt soms wat onwennig met zoveel klanten in de zaak, maar is vriendelijk en attent. Prijs-kwaliteit is prima. Onze keuze was pasta/pizza.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Heerlijke authentieke pizza's en andere gerechten op Katendrecht. Het restaurant is zeer gezellig binnen met een behoorlijke levendigheid omdat de tafels dicht tegen elkaar aan staan. Het eten is erg goed, net als de wijnen. Zeker een aanrader na een middagbezoek aan de Fenix Food Factory.
Christian A.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Met een gezelschap van 5 mensen op zondagavond bij Bleij gegeten. Uiteindelijk maar goed dat we gelijk bij aankomst op Katendrecht nog gereserveerd hebben, want het restaurant zat vol! Bij binnenkomst komt de heerlijke geur van pizza je al tegemoet, waardoor je gelijk trek en zin krijgt in zo'n pizza. Kwaliteit van de pizza's was subliem, heerlijk!! Service was vriendelijk, het duurde alleen aan de ietwat lange kant tot we onze pizza's kregen. In combinatie met een lekker wijntje was het een zeer geslaagde avond!
Leonie .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Pizza's waren niet gaar en de pasta té al dente. Als het vol zit, kan deze tent het duidelijk niet aan. Gewoon niet zo denderend en niet voor herhaling vatbaar.
Ella A.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Met een hele grote groep er gegeten en omdat de groep gezellig was, maar het eten bracht daar weinig extra bij.. De pasta was té al dente en hadden weinig smaak. De pizza's hadden ook erg weinig smaak.
Bediening was echt matig. Moesten steeds om drinken vragen en 1x gewoon een half uur moeten wachten voordat bestelling werd opgenomen.
1 serveerder dacht heel leuk te zijn, maar was erg grof in de mond, en zeker niet klantvriendelijk.

Jammer want ze hadden op deze avond vele nieuwe klanten kunnen winnen..Voor mij was dit de 1e en laatste x
Brinkmanjn .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Zelden zo'n slechte ervaring in een restaurant gehad. Enorme wachttijden, incapabele bediening en inadequaat management. Wij waren er 2 uur voordat onze voorstelling begon in theater Walhalla aan de overkant. Nadat wij eerst 30 minuten op ons drankje hadden gewacht werd ons verzekerd dat de pizza's er ruim op tijd zouden zijn. Uiteindelijk kregen wij ze 5 minuten voordat we weg moesten. Twee uur wachten voor een pizza is natuurlijk absurd. Ik zou dit restaurant ten zeerste afraden.
Gerard S.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Slechte pasta (van de dag) schotel, weinig saus, weinig smaak en spekjes met zwoerd eraan. Amper gebakken. Moest tallegio met tuinbonen saus zijn. Ik heb het niet kunnen ontdekken. Absoluut het geld niet waard!
Marinus O.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Vrij armoedig interieur. Bediening goed. Pizza lekker ( die haalt de totaalscore aardig omhoog). Dag pasta volkomen mislukking: smakeloos en nauwelijks saus. Huiswijn goed.
Het viel in zijn totaliteit tegen. Er zijn veel betere en gezelligere italiaanse restaurants.
Conny D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Van een heerlijke Italiaanse lunch genoten bij Bleij. We waren met tien personen en kregen bijzondere bruchettas, antipasta met een paar verrassende onderdelen, erg lekkere ravioli en puntjes pizza. Dit alles werd afgesloten met voortreffelijke koffie en heerlijke taart. Erg vriendelijke en attente service. Het was een verjaardagslunch met goede vrienden en had het niet beter kunnen zijn. Ik zal er nog lang van nagenieten.
Culirian .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Wat een gemoedelijke, relaxte sfeer hangt er in de trattoria. We hebben er met 7 personen en een peuter heerlijk gegeten. Heel attent personeel dat direct reageert als er bv water en brood nodig was. Antipasti zijn eenvoudig maar heerlijk. De pastagerechten zijn vol van smaak. De ravioli met walnoot was zeer smakelijk. De pizza's superdun en mooi op smaak. Goede basis tomatensaus.
De aankleding van deze zaak past precies bij de gerechten en sfeer : eenvoudig, warm en relaxt.
Johan M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Paar dagen geleden hier geweest. Vriendelijke bediening, daar is niks mis aan. Wel erg kantine-achtig, eigenlijk armoedig interieur. En het eten was maar matig: vooraf een eentonige antipasti schotel, waarvan de ham en zoutige kaas aardig waren, maar de andere wordt (een soort grove leverworst) niet lekker. Ook de pizza calzone vonden we geen van beiden echt smakelijk, hij oogde ook maar bleekjes.
Blaaauw .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Vrijdagavond hier gegeten. Overheerlijke bruschetta (verse tomaten op heerlijk knapperig vers brood) en pizza's (knapperige dunne bodem, precies genoeg en fijne ingrediënten) op. Witte huiswijn was fris en fruitig. Bediening was gastvrij en goed op elkaar ingespeeld. Ambiance vond ik helaas wat minder. Tafels/stoelen stonden te dicht op elkaar en het afzuigsysteem werkte helaas niet heel goed. Wij moesten erna nog ergens heen en hadden wel het idee dat we naar eten roken.
Kimmik .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Op een zondag na het AFFR hier binnen komen vallen en gelukkig was er nog een tafeltje voor 4 personen. Vooraf hebben wij twee maal de caprese met buffelmozzarella gedeeld. Deze was erg smaakvol. Als hoofd koos iedereen voor een pizza. Zelf had ik de pizza met gorgonzola en peer, die viel erg in de smaak. Ook de prosciutto, puttanesca en de pizza met verse worst waren erg lekker volgens mijn tafelgenoten. Bediening maakte het persoonlijk, alsof je bij iemand thuis komt. Dat geldt ook voor de inrichting. Erg leuk! Enige minpuntje was de prijs van het voorgerecht. Die viel een beetje tegen. Werd niet vermeld bij het bestellen (was een gerecht buiten de kaart om) en twee keer zo duur als alle andere voorgerechten.
Nelvant .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Eenvoudige, maar gezellig zaak. Is meer een pizzeria dan een trattoria. Veel keus uit pizza 's, verder een zeer beperkte kaart. Wat pasta 's die als bijgerecht goed zijn, maar als hoofdgerecht te simpel zijn. Geen vlees of vis op de kaart. Kwaliteit van het eten was wel goed. Bediening heel aardig. Wij kregen een fles wijn die niet goed koud was, zonder problemen werd deze omgeruild voor een andere koude wijn.
Johvanzoest .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
Leuke basic winkel, met de nadruk op de keuken, prima producten van goeie kwaliteit! Lekker no nonsens. Wel zijn ze geschrokken van de enorme belangstelling, maar komt zeker, met deze kwaliteit, goed!
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Tja, het is allemaal al eerder gezegd. Ik trof chaos. Ik kan het niet anders noemen. Op zich voldoende personeel aanwezig maar enige coordinatie heb ik niet kunnen vinden. Het was best druk, maar niet overdreven. Ineens een tafel van binnen naar buiten verplaatsen, over de hoofden van andere gasten heen, tja.... tafels die niet of erg laat van vuile spullen werden ontdaan. Gasten die wegliepen. Geen beste eerste indruk. De voorgerechten (courgette en de kaas) waren prima, de pizza's heel erg lekker. De tiramisu... tja... zeker niet vies, maar met mascarpone toch echt veel beter dan dit. Qua eten prima, maar qua logistiek valt er nog heel veel te leren.
Renate T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
We hebben heerlijke pizza's gegeten op het fijne terras van Bleij. Pizza Proscuitto en pizza brasciole, beiden heerlijk van smaak, goede ingrediënten en een goddelijke crispy bodem. Tiramisu was ook super lekker, hoewel hij volgens mij met slagroom is bereid. De bediening was heel erg aardig en behulpzaam. Prijs-kwaliteit verhouding is dik in orde!
JacqiX .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Op aanraden van verschillende mensen, zijn we vanavond zelf gaan proberen hoe lekker het eten is bij Bleij. We werden vriendelijk ontvangen, restaurant was vol maar er werd een tafeltje voor ons geregeld. Ons voorafje waren de heerlijke gefrituurde calamari-ringetjes. De pizza's goed belegd met een heerlijke knapperige dunne bodem . De penne Nora ( tomatensaus met gefrituurde aubergines ) om de vingers bij af te likken. Deze zaak is een aanwinst voor het ohh zo leuke Deliplein aanrader dus.
A B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Ontzettend lekkere pizza. Dunne, krokante bodem en heel veel keuze voor er bovenop. Prima bruschetta. Fles Verdichio was lauw maar toch goed te drinken.
De bediening krijgt een voldoende omdat ze zo aardig zijn. Maar het mag allemaal wel effectiever. De wijn kwam pas na een half uur en we moesten minstens een uur op de pizza wachten. En zo druk was het niet. Wel erg leuk op dat plein trouwens.