Pizzeria Toscana

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag 17:00 - 21:00
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Meer dan een jaar geleden schreef ik een recensie over dit eethuis. Toen was ik niet erg tevreden over de service. Nu zijn we ruim een jaar verder en is er inmiddels een grote verbetering doorgevoerd. De keuken is nu een open keuken geworden, van waaruit zowel de binnenkomende klanten als een groot gedeelte van de tafeltjes te zien is.
En ook niet onbelangrijk; als klant kan je een blik werpen in de keuken, en zien hoe de grote chef de overheerlijke pizza's en pasta's bereidt.
Richard C.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2014
De witte muurtegeltjes en de afhaalklanten tussen de tafels maken het restaurant niet echt geschikt voor een gezellig diner. Het is uitstekend voor een snelle hap en om wat af te halen.
Zowel de pizza's als de pasta's zijn van goede kwaliteit. En daarom blijf ik hier steeds terugkomen.
Twee dingetjes waren tijdens mijn laatste aanwezigheid wat minder; Binnenkomende klanten die niet meteen te woord werden gestaan. Het meisje dat dat zou moeten doen werd naar de keuken geroepen om daar te helpen. Daardoor had ze geen zicht op nieuwe klanten. En die liepen na een paar minuten wachten geïrriteerd weg. Een tweede geval van jammer is dat bij mijn vertrek dat meisje aan mij vroeg of ik afgerekend had. Dat had ze moeten weten.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
Een van de twee pizzeria's op de Rijnlaan, en by far de betere van de twee. Wij bestellen hier regelmatig pizza: altijd snel, helemaal op wens gemaakt (kunt ook ingrediënten wisselen als je dat vraagt), en zeer smakelijk. Perfecte bodem, mooi opgemaakt, en goed belegd. Pizza zoals pizza hoort te zijn kortom. Een aanrader. Restaurant heeft tafeltjes en in de zomer terras, maar is toch vooral ingericht op afhalen.