Pizzeria Tivoli

Platielstraat 5 6211 GV Maastricht Nederland Kaart
31-433212098

Over het restaurant Pizzeria Tivoli

Een echte Italiaan in het hart van Maastricht

Echte Italiaanse smaken in de vele pizza’s en pastagerechten. Alles wordt in huis bereid met dagverse seizoensproducten. Verschillende vis- en vleesgerechten worden afgewisseld met een groot aanbod van vegetarische gerechten. Het driegangenmenu verandert iedere week, dus ook de trouwe bezoeker kan zich steeds opnieuw laten verrassen. De hoge kwaliteit is alom bekend, vraag maar eens welke bekende musicus zij persoonlijk uitleg hebben gegeven over pizza bakken. Studenten kunnen hier extra voordelig eten op vertoon van hun studentenpas.

Meer informatie over restaurant Pizzeria Tivoli

6,2
7,2
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Tivoli

Annemarie G.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Lastig dat bediening geen NL spreekt
Stef J.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
De penne 4 formaggio uit de oven was niet goed gekookt en weinig smaak. Daarnaast was het biefstuk absoluut niet goed, weinig smaak en veel spiertjes. We hebben dit aangegeven bij de bediening. Ze boden ons eerst ter compensatie een drankje aan, maar bij terugkomst uit de keuken is dat aanbod ingetrokken en gooiden ze meteen de rekening op tafel. Simpelweg omdat de keuken zei dat wat wij aangaven, niet waar was. Hartelijk bedankt voor de service. Voor ons nooit meer!
robert G.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Het was ronduit slecht te noemen. De twee stukken lasagne hadden geen smaak en dreven in saus. Absoluut niet vers. De pizza was flauw en de bodem was niet gaar. Ik kan mij niet voorstellen dat de positieve recensies van ECHTE klanten zijn. Als je een mooie afsluiting van de dag wil hebben, ga hier dan niet eten!
Freek D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het was heel erg druk. Maar kregen toch een plekje. Het eten duurde even, het bestelde drinken ging helaas eerst mis. Maar kregen toch de bestelde rode lambrousco. De pizza en de salade smaakten goed.
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
waardeloos ondanks reservering voor 5pers. geen plaats en nog niet eens fatsoenlijk te woord gestaan.

zo hoeft het dus niet en komen we ook niet meer terug.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
pizza was prima maar erg duur, service laat te wensen over. Keuken kon de drukte duidelijk niet bolwerken. Mensen verlieten boos het restaurant.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Fijne bediening voelde ons echt op ons gemak en we komen zeker terug!
Peggy P.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Echt waanzinnig lekkere pizza's in een authentieke omgeving. Qua eten zit het helemaal goed hier! Als je echter gezellig / romantisch wilt eten met z'n tweeen, dan zou ik dit tentje niet aanraden. Je zit erg dicht op elkaar en de gastheer / plopper is nogal aanwezig. Wij waren met onze kinderen en in dat gezelschap was het een prima keuze om hier te gaan eten!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Gezellig restaurant, wat krap in de ruimte. Pizza' s waren uitstekend. Vriendelijke mensen. Het was een drukke dag, waarop men probeerde de bezetting maximaal te houden, wat tot stress in de tent leidde en wachtende mensen. Beter om wat eerder te zeggen dat het restaurant vol is.
peterger .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
genieten van een lunch met een bruchet carpacci en een lekker glas wijn. de kelner sprak weinig Nederlands maar maakte dat ruim goed door zijn manier van doen om het zijn gasten na de zin te makken. hij was zeer beleeft en probeerde zijn Nederlandse Duitse en Italiaanse gasten allemaal even veel aandacht te geven. alles ziet er schoon en verzorgt uit, het restaurant de keuken en het sanitair ik ga zeker weer als ik in Maastricht ben
mariellejanssen74 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
We waren met 3 volwassenen en 2 kinderen (9 en 7). We hadden speciaal voor dit restaurant gekozen vanwege de Italiaanse ambiance, om de kinderen dit te laten ervaren: Fantastisch, de italiaans sprekende obers en koks. Een van de obers maakte grapjes met de kinderen en ze konden bij de keuken zien hoe de pizza's werden gemaakt. Echt zo'n typische italiaanse inrichting, voor kinderen veel te zien, voorin smal maar gezellig, knus door de roodwitte decoraties. Het belangrijkste: het eten was top, lekkere echte grote italiaanse pizza's en een prima canneloni. Bediening was door alle obers vriendelijk en attent. De kinderen vonden het absoluut een aanrader en de volwassenen ook.
Arnout R.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Hier gegeten op woensdag 4 mei, m.ar je kan dit restaurant beter overslaan.
Naar binnen gelokt door serveerster.
We wilden snel iets eten in Maastricht.
Mijn pizza calzone was goed maar niet bijzonder.
De pizza met groenten had eigenlijk te weinig groente.
De penne van mijn vrouw was net gaar maar niet lekker.
De spahgetti met gorgonzala viel wel in de smaak.
De tiramisu was heel lekker.
Een tegenvaller was de hoge rekening voor dit eenvoudige restauarant.
9 euro voor n eenvoudige salade en 6 euro voor n bakje fruit is te veel.
Dus wij eten hier niet meer en tip is dit restaurant overslaan. Voor hoge prijs kan je op een andere plek veel beter eten. Wel is het personeel vriendelijk en ging voor de dodenherdenking 2 minuten de muziek uit. Dit was netjes. De serveertijd was lang.
Sarendse .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Bij aankomst zag het er wat minder uit. Na enig wikken en wegen toch naar binnen, nadat we vroegen of ze ook wat hadden met lactose intollerantie. Er werd heel stellig ja geroepen, maar bij controle bleek dat niet het geval. Geen moeite: halen we gewoon!! Zo gezegd, zo gedaan (we hadden het geluk natuurlijk dat we net voor de drukte uit waren). Zo werd de maaltijd keurig geregeld en hebben we genoten van een overheerlijke pizza!! Groter als het bord en echt heerlijk. Daarvoor ook heerlijke broodjes gehad en een lekkere rosé om het tot een geheel te maken... Top tent!!
Liesbet1978 .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We kwamen met vier volwassenen en vier kinderen. Er werd een tafel geregeld en zeer vlotbediend. Het decor en de muziek gaf ons een echte vakantie sfeer. Alhoewel het erg druk was, was het zeer gezellig. Men was ook zeer attent voor de kinderen! We hebben zze lekker gegeten! Pizza van de chef, pasta's en gegrilde biefstuk! Alles zeer lekker! We kunnen dit zeker aanraden en komen zelf nog terug bij ons volgend verblijf in het zeer leuke Maastricht.
Palmir J.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Leuk , klein restaurantje. Het was redelijk vol toen wij kwamen rond 18.30 uur. We konden desondanks kiezen uit 2 tafeltjes. Uiteindelijk een tafeltje achter in de zaak en vlak bij de open keuken genomen. Of het een probleem was dat er een mand met daarin een rottweiler-pup ongeveer onder mijn stoel lag ? Hij sliep toch werd er gezegd door de zeer gastvrije Italiaanse dame. Nee geen probleem hoor, gelukkig zijn wij hondenliefhebbers. De bestelling werd snel opgenomen, op het eten hebben wij naar onze mening te lang moeten wachten maar het was absoluut de moeite waard. Als je het snel te warm hebt kun je beter wat voor in de zaak gaan zitten, het werd behoorlijk warm zo vlak bij de keuken. Ik had wel een echt Italiaans gevoel bij deze zaak, ga er zeker nog eens eten
Ginger B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
We gingen hier eigenlijk naar binnen, omdat voor de rest alle restaurants volzaten. Het zat hier ook erg vol. Het decor ziet er een beetje uit alsof je ergens in een klein dorpje in Italië bent, heeft zo z'n charme, maar in Nederland wordt het eerder als goedkoop gezien. Plastic tafelkleedjes, flesjes chianti, plastic druiven, mandjes en andere dingetjes aan het plafond. Het is erg krap, er past geen tafeltje meer bij. De bediening is wat langzaam, de fles wijn werd niet ingeschonken, maar gewoon op tafel gezet. We kregen de menukaart vrijwel meteen, er werd gevraagd of we wat Italiaanse broodjes wilden, dat wilden we wel. Vervolgens kregen we gewoon 2 porties bruchetta van 11 euro..( Slimme verkoop??)
Daarna ons eten besteld, na anderhalf uur vroegen we ons toch af waar ons eten bleef, ober zei: jullie hebben een voorgerecht gehad dus dan duurt het lang... Maar we hadden helemaal geen voorgerecht, we hadden alleen wat broodjes besteld...?
Alle hoofdgerechten waren wel erg lekker en het zag er ook erg lekker uit. Daarna 1 tiramisu met z'n drieën gedeeld en die was ook erg lekker!
Rosanne S.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Net een half uur geleden gegeten! Zoals in bijna alle recensies hier staat: het personeel is erg gehaast, en het is veels te krap en warm binnen. Omdat het zo krap is en we aan de rand zaten voelde ik enkele malen de elleboog van de gastvrouw tegen mijn lijf of stoel, dit vond ik na 2x een beetje onprettig worden.

Ook werd erg duidelijk dat het restaurant van een hele hele snelle doorstroom houdt. Het eten was prima en snel klaar, maar toen we om de rekening vroegen vertelde de "gastvrouw" ons het volgende: "kan je even bij de kassa afrekenen want er staan mensen te wachten". Dit terwijl we er nog geen uur hebben gezeten, en mijn partner haar wijn nog niet eens op had.
VerhagenJan .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Ik ben hier gaan eten met mijn vriendin, het eten was top samen met de bediening. Een leuke zaak gezellig muziek, fijne mensen. En deze zaak heeft ook een perfecte ligging. Het deed mij even denken dat ik in Italië was. Dank u, er komt zeker snel een volgende keer.
4Haantjes .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2015
Samen met vrouw en kinderen hier gegeten. Pizza calzone, pizza tropicol en een lasagne. Het eten duurde wat langet vanwege de lasagne maar was erg goed. De bediening daarentegen viel erg tegen. De ober sprak geen woord nederlands of deed alsof en behalve het woord prego heb ik niet veel gehoord. Weinig klantvriendelijk. Ook de al eerder gehoorde porto is nog steeds aanwezig. Leuk restaurantje, lekker eten alleen een slechte bediening. Jammer want doet afbreuk aan het geheel!
Patrique M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Jammer. Ik ben al eens eerder hier geweest, en toen was het eten prima. Nu afgelopen keer was mijn lasagne bevroren! Erg jammer. De mensen zijn gehaast en spreken slecht Nederlands. Decor is wel oké.