Pizzeria Tarantella

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Tarantella

Yvonne A.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Gisteravond hier sinds lange tijd weer gegeten en het was weer top
Heerlijke wijn salade pasta en pizza op tafel erg smaakvol
De bediening is zeer attent en erg vriendelijk ook de limoncello van het huis was erg lekker
Kortom hier gaan we weer vaker een vorkje prikken
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Heerlijk gegeten in dit leuke en gezellige restaurant. Goede keuken, prima bediening en gastheer. Zeker een aanrader als je van Italiaans eten houdt.
kuipernest .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2017
Tarantella is een heerlijk kneuterige, traditionele Nederlands-Italiaanse pizzeria. Net iets te veel chianti flessen aan het plafond in een gedateerd interieur, maar een goede sfeer, fijn personeel en goed eten. We hebben er een leuke avond gehad.
Yeliz E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Voor het eerst hier gegeten en meteen ook de laatste keer. Ten eerst is de 'gastvrouw' niet gemanierd en ik kreeg sterk het idee dat ze meer geïnteresseerd was naar de vaste klanten dan ervoor open stond om eens een praatje te maken met nieuwe klanten. Als voorgerecht gekozen voor gebakken champignons met knoflookboter en wijn.. Het was gewoon een roomsausje en proefde ook niet naar een vers gemaakt sausje. Superlang op onze hoofdgerechten moeten wachten en qua prijs kwaliteit verhouding was de kwaliteit van het eten slecht. Ik ben vaker in Italiaanse restaurants geweest maar aan het eten was amper wat Italiaans te merken. Volgende dag allemaal nog last gehad van het eten wat ons het idee gaf dat vooral de sauzen niet vers gemaakt worden maar gewoon uit een pakje komen. Oh ja en waar ik mij helemaal over verbaasde was de patat die je kreeg met een zakje remia frietsaus die je zelf even moest open maken om op je bord te doen. Zaten we nou in een restaurant of een snackbar?
Cilia T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Ik heb hier een lekkere pizza calzone gegeten. Heerlijk en erg veel. Jammer dat de keus van voorgerechten zo beperkt is. De tiramisu was er weer eens niet volgens mij is hij er nooit. Haal hem dan gewoon van de kaart af! De bediening had geen werkkleding en was niet erg geintereseerd erg jammer. Het restaurant is oud maar wel gezellig. Met wat verbetering van de bediening kom ik hier graag nog eens terug
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Helaas de bediening was uitgesproken oneerbiedig.

Het lijkt wel dat jij als klant blij mag zijn dat je daar uberhaupt binnen mag komen. Een tafeltje voor 2 vlakbij het uitgiftepunt. Advies: haal die 3 tafeltjes daar weg want het bediend personeel rent daar langs, mrt zwaaiende rokken.

Ander advies ren wat minder echt ongelooflijk dit heb ik nog nergens zo gezien....

Ander advies als u de pizza s aan de tafel bezorgt, vraag dan gewoon even VRIENDELIJK welke pizza bij wie hoort. Het leven is zo simpel en voorkomt dat de gastvrouw zegt: ach dan wisselt u toch gewoon van Pizza als ik het niet goed deed. Mevrouw excuses maken is niet erg hoor. Geen excuses maken is onbeleefd....hulde voor de harde werkers in de keuken maar een echte MIN voor de gastvrouw jammer dst u de sfeer op uw uitgesproken wijze zo bederft. Het eten verdient echt meer! En u was voor geen rede vatbaar jammer! Maar ach er komen toch genoeg eenmalige klanten?...
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Goede pizza's? Nou misschien in de verleden tijd. Pizza's die na een uur lang wachten, volgens de serveerster als gevolg van een communicatie misverstand, eindelijk arriveerden. Als het wachten nu gecompenseerd werd door heerlijke pizza's.....we kregen het tegenovergestelde. De pizzabakker was vast geen Italiaan. Pizza Hollands opgemaakt met veel groenten, olijven uit het zuur. Het smaakte niet of nauwelijks vers en met een flinke laag Hollandse kaas. Het voorgerecht, een salade van het huis, niet goedkoop, was zeer weinig gevarieerd en niet echt op smaak gemaakt. Na onze kritiek kregen we onze drankjes vergoed, echter was ons avondje uit behoorlijk vergald.
Misschien dat het restaurant wel goed is in de pasta's en vleesgerechten?
Op de kaart staat eerst restaurant en dan pizzeria. Echter zijn er in Wijk aan Zee betere restaurants waar je nog puur, vers smakend en heerlijk kunt eten met attente bediening. In de pizzeria werd een wijnkaart aangeboden na speciaal gevraagd te hebben, blijkt dat groot aantal wijnsoorten niet meer geschonken werden, terwijl deze wel vermeld stonden. De kaart is niet meer up-to-date gaf de serveerster nog aan en maakte excuses, maar die kaart wordt speciaal aangeboden aan gasten.
Slechte bediening, het lange wachten, slecht eten maakt dat dit restaurant zich volgens ons nu geen Italiaans gespecialiseerd restaurant, pizzeria meer mag noemen.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Pizza al marinara gegeten die iets te rijkelijk belegd was en daardoor erg nat en zacht werd. Pasta met pepertjes aardig maar niet spectaculair. Bediening zeer vriendelijk. Decor als een ouderwetse pizzeria.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Wij snapten de juichende recensies niet helemaal. Bediening was vriendelijk,maar moesten soms toch wat lang wachten om iets te kunnen bestellen. Pasta en pizza waren ok,maar zeker niet bijzonder. Pasta was behoorlijk zout, de spinazie was hierdoor moeilijk terug te proeven. Pizza was beter, er zaten duidelijk verse groenten in. Inrichting niet helemaal onze smaak en vrij opgepropt. Niet een plek waar ik snel zou terugkeren.
Claropet T.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Siciliaanse specialteiten en ook overheerlijke pizza's. Vriendelijke bediening. Knus restaurantje, gezellig op zijn Italiaans ingericht zonder opsmuk en kapsones. Prima prijs/kwaliteitverhouding, ongedwongen sfeer.