Pizzeria Tarantella

5,4
6,6
Yeliz E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Voor het eerst hier gegeten en meteen ook de laatste keer. Ten eerst is de 'gastvrouw' niet gemanierd en ik kreeg sterk het idee dat ze meer geïnteresseerd was naar de vaste klanten dan ervoor open stond om eens een praatje te maken met nieuwe klanten. Als voorgerecht gekozen voor gebakken champignons met knoflookboter en wijn.. Het was gewoon een roomsausje en proefde ook niet naar een vers gemaakt sausje. Superlang op onze hoofdgerechten moeten wachten en qua prijs kwaliteit verhouding was de kwaliteit van het eten slecht. Ik ben vaker in Italiaanse restaurants geweest maar aan het eten was amper wat Italiaans te merken. Volgende dag allemaal nog last gehad van het eten wat ons het idee gaf dat vooral de sauzen niet vers gemaakt worden maar gewoon uit een pakje komen. Oh ja en waar ik mij helemaal over verbaasde was de patat die je kreeg met een zakje remia frietsaus die je zelf even moest open maken om op je bord te doen. Zaten we nou in een restaurant of een snackbar?
Cilia T.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Ik heb hier een lekkere pizza calzone gegeten. Heerlijk en erg veel. Jammer dat de keus van voorgerechten zo beperkt is. De tiramisu was er weer eens niet volgens mij is hij er nooit. Haal hem dan gewoon van de kaart af! De bediening had geen werkkleding en was niet erg geintereseerd erg jammer. Het restaurant is oud maar wel gezellig. Met wat verbetering van de bediening kom ik hier graag nog eens terug
Ryhason H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Helaas de bediening was uitgesproken oneerbiedig.

Het lijkt wel dat jij als klant blij mag zijn dat je daar uberhaupt binnen mag komen. Een tafeltje voor 2 vlakbij het uitgiftepunt. Advies: haal die 3 tafeltjes daar weg want het bediend personeel rent daar langs, mrt zwaaiende rokken.

Ander advies ren wat minder echt ongelooflijk dit heb ik nog nergens zo gezien....

Ander advies als u de pizza s aan de tafel bezorgt, vraag dan gewoon even VRIENDELIJK welke pizza bij wie hoort. Het leven is zo simpel en voorkomt dat de gastvrouw zegt: ach dan wisselt u toch gewoon van Pizza als ik het niet goed deed. Mevrouw excuses maken is niet erg hoor. Geen excuses maken is onbeleefd....hulde voor de harde werkers in de keuken maar een echte MIN voor de gastvrouw jammer dst u de sfeer op uw uitgesproken wijze zo bederft. Het eten verdient echt meer! En u was voor geen rede vatbaar jammer! Maar ach er komen toch genoeg eenmalige klanten?...
Nieuw_amsterdam .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
Bij het afrekenen zag ik 2 diploma's sociale hygiene hangen, nadat ik had gezien dat de bakjes kruidenboter direct van tafel gewoon werden aangevuld vanuit een grote bak. Mesje er even uit, nieuwe boter er bij. De bakjes werden vervolgen doorgeschoven naar de nieuwe tafels..Voor mij een reden er geen toetje te bestellen. Heb er overigens wel een prima pizza gegeten.
Bediening was wel vriendelijk, maar lette niet op. Haastig, geen aandacht, lang wachten. Helemaal vervelend als er net na jou bekenden van de eigenaar binnen komen die helemaal in de watten worden gelegd, terwijl jij nog niet eens drinken hebt mogen bestellen. Inrichting typisch voor een Italiaans restaurant, al mag het wel wat schoner. Op het richeltje naast mijn hoofd, tussen alle buikflessen, kon ik de spinnenwebben en spinnen tellen. Al met al beetje jammer, maar het is wel super goedkoop.
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Goede pizza's? Nou misschien in de verleden tijd. Pizza's die na een uur lang wachten, volgens de serveerster als gevolg van een communicatie misverstand, eindelijk arriveerden. Als het wachten nu gecompenseerd werd door heerlijke pizza's.....we kregen het tegenovergestelde. De pizzabakker was vast geen Italiaan. Pizza Hollands opgemaakt met veel groenten, olijven uit het zuur. Het smaakte niet of nauwelijks vers en met een flinke laag Hollandse kaas. Het voorgerecht, een salade van het huis, niet goedkoop, was zeer weinig gevarieerd en niet echt op smaak gemaakt. Na onze kritiek kregen we onze drankjes vergoed, echter was ons avondje uit behoorlijk vergald.
Misschien dat het restaurant wel goed is in de pasta's en vleesgerechten?
Op de kaart staat eerst restaurant en dan pizzeria. Echter zijn er in Wijk aan Zee betere restaurants waar je nog puur, vers smakend en heerlijk kunt eten met attente bediening. In de pizzeria werd een wijnkaart aangeboden na speciaal gevraagd te hebben, blijkt dat groot aantal wijnsoorten niet meer geschonken werden, terwijl deze wel vermeld stonden. De kaart is niet meer up-to-date gaf de serveerster nog aan en maakte excuses, maar die kaart wordt speciaal aangeboden aan gasten.
Slechte bediening, het lange wachten, slecht eten maakt dat dit restaurant zich volgens ons nu geen Italiaans gespecialiseerd restaurant, pizzeria meer mag noemen.
Spepeloon .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2014
Pizza al marinara gegeten die iets te rijkelijk belegd was en daardoor erg nat en zacht werd. Pasta met pepertjes aardig maar niet spectaculair. Bediening zeer vriendelijk. Decor als een ouderwetse pizzeria.
Drhenk .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Sympatieke stokbrood met kruidenboter van het huis werd gevolgd door een zeer pasta rijke cannelloni danwel een pizza intieme (tomaat, kaas, champignons en ham) die echt wat zout nodig had. Aardige bediening in typisch Italiaanse sfeer nu weten we waar al de mandflessen gebleven zijn.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Wij snapten de juichende recensies niet helemaal. Bediening was vriendelijk,maar moesten soms toch wat lang wachten om iets te kunnen bestellen. Pasta en pizza waren ok,maar zeker niet bijzonder. Pasta was behoorlijk zout, de spinazie was hierdoor moeilijk terug te proeven. Pizza was beter, er zaten duidelijk verse groenten in. Inrichting niet helemaal onze smaak en vrij opgepropt. Niet een plek waar ik snel zou terugkeren.
Maarten P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2014
Voorgerecht Carpaccio was zeer koud tegen het vriespunt aan. Teveel sla. Hoofdgerecht was de ossehaas van de grill gewoon rauw en koud van binnen. Bijgerechten waren zeer matig. Salade geen dressing of wat dan ook, verlepte oude stukken ertussen. Bloemkool uit oven leek ook oud. Je proeft of iets vers is of niet.
Bediening erg rommelig. Heb een melding gemaakt van het vlees, moest zeker een kwartier wachten op iemand van de bediening, ze negeerde ons. Heb het vlees ook niet opgegeten maar moest wel de volle pond betalen. Geen goede service en komen zeker niet terug.
TeunieL .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
We werden vriendelijk en enthousiast begroet bij binnenkomst. Bij het bestelde drankje werd meteen een praatje gemaakt, terwijl het toch best druk was. Mijn man bestelde Sogliole dell' amore, Tongrolletjes gevuld met zalm, gepocheerd in een sinaasappelsaus en Grand Marnier. Ik nam een eenvoudige pasta: Spaghetti Aglio, Olio e Peperoncino, spaghetti met knoflook, olijfolie en Spaanse pepertjes. Beide gerechten waren vers, goed warm, mooie porties en prima van smaak. Bij het visgerecht werd patat en groenten geserveerd. De pastaschotel was een beetje 'kaal', maar dat was mijn keuze. Ik wilde een eenvoudig gerecht, zonder vlees en met een eerlijke smaak. En dat kreeg ik beslist! mmm! De kaart was trouwens heel uitgebreid en alle gerechten werden vers bereid in de open keuken. We wilden nog een nagerecht. Dat was moeilijk kiezen uit die uitgebreide kaart. De vriendelijke serveerster besliste voor ons: ze zou ons verrassen! Dat vonden we leuk. We kregen een enorm bord met allerlei soorten ijs, fruit, slagroom en tiramisu. En voor elk een lepeltje, zodat we er samen van genieten konden. Ook schoof ze ons nog een ijskoud citroenlikeurtje toe. We buikten daarna een beetje uit met een perfecte kop koffie: heet en sterk. Onze avond kon niet meer stuk.
De entourage is wel een tikje oubollig en de houten caféstoelen zaten nu niet direct fantastisch. Wie weet wordt daar nog een keer wat aan veranderd.
Claropet .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Siciliaanse specialteiten en ook overheerlijke pizza's. Vriendelijke bediening. Knus restaurantje, gezellig op zijn Italiaans ingericht zonder opsmuk en kapsones. Prima prijs/kwaliteitverhouding, ongedwongen sfeer.
CorenJo .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
We komen hier al jaren en hebben nog nooit een slechte pizza of pasta gehad. ( we gaan inderdaad nooit voor pesce of carne , kan ik geen mening over geven)
Vooral de pizza Calzone Edna komt bij mij regelmatig terug.
Bediening door de jaren heen prima , een enkele laagvlieger daargelaten , maar met Bea als een rots in de Tyrreense en Adriatische branding.

Monique D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2013
Lekker gegeten. Gezin met twee tieners. De pizza's vielen over het bord. Lekker en groot genoeg. Goed van smaak. Keurig geholpen. Prijs kwaliteit prima in verhouding.
Tes V.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Heel goed eten voor een leuke prijs!
Op het menu stonden spaghetti Carbonara en cannelloni met spinazie. Smaakvolle authentieke Italiaanse gerechten die met liefde zijn bereid.
Echt een aanrader qua smaak en prijs.
Het interieur is duidelijk in de tijd blijven hangen, maar ook dat heeft wel wat.
De bediening mag wat vriendelijker en met name minder gehaast.