Pizzeria Taormina

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Taormina

Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Ik heb hier gegeten, zaterdag jl., en vind het eten redelijk tot matig. Pizza was niet hoe ik hem had verwacht, salade ook niet heel spectaculair en ook niet heel vers...
Ik ken helaas betere pizzeria's in de omgeving van Den Haag, jammer want het was de eerste keer.
Vrouw die ons bediende vonden we wel heel aardig en goed.
Michiel T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Na eerdere matige ervaringen dachten we: we proberen het nog eens. Dat hadden we beter niet kunnen doen, want na deze avond is het echt nooit meer Taormina. De chagrijnige bediening was ons al bij eerdere bezoekjes opgevallen, en dit keer was geen uitzondering. Maar dat we anderhalf uur moesten wachten op vier pizza’s (waarvan 1 kinderpizza) een salade hadden we nog niet eerder meegemaakt. Ondertussen kregen tal van andere tafels al hun gerechten. Na een eerste ronde drankjes (die we ook pas na een kwartier konden bestellen) werd ons verder geen blik waardig gegund. Toen we de serveerster aanspraken op het feit dat andere gasten later binnenkwamen maar eerder hun eten kregen bleek de policy: andere tafels krijgen sneller omdat wij met een gezin waren en dan moeten alle pizza’s tegelijk in de oven en dat lukt op een drukke zondagavond niet. Als we hadden gewild dat de kinderen hun pizza eerder kregen, hadden we dat zelf moeten aangeven. Het komt niet in haar hoofd op dat het misschien veeleer op haar weg ligt om die optie aan te dragen. De pizza’s waren lekker, zonder meer, maar die 70 euro gaan we een volgende keer ergens anders uitgeven.
Lekkerman J.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten in dit kleine maar fijne Italiaanse restaurantje in de Bezuidenhout. Mijn vrouw en ik aten beiden alleen een hoofdgerecht (buiten de vaste kaart op het bord vermelde speciale daggerechten). Ik koos de Ravioli met zalm en rucola. Mijn vrouw ging voor Lasagne gevuld met truffel. We namen er als bijgerecht een insalata mista en brood bij. Allebei waren we erg tevreden met onze keuze. De ravioli lag in een heerlijke volle saus en de lasagne was gevuld met zachte kaas die smolt op de tong. Alles geserveerd met lekker stokbrood en kruidenboter. De bediening was aandoenlijk charmant en de inrichting eenvoudig maar functioneel. Gelukkig draaien ze echte Italiaanse achtergrondmuziek wat elders wel eens anders is. De prijs-kwaliteit is hier alleszins redelijk.
symeso M.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Bij Taormina komen we al een aantal jaar in wisselende frequentie. De afgelopen 2 jaar was het eten steeds goed. De bediening is nooit echt aardig maar je hoeft ook geen vriendjes met de obers te zijn als je met je familie of vrienden lekker eet. Het eten was redelijk geprijsd, goed voor de hoeveelheid en de kwaliteit, het drinken daarentegen vond ik erg duur, de kinderen krijgen frisdrank in kleine smalle glaasjes, het wordt achter de bar ingeschonken (lijkt op colapoeder etc) en is met ca 3,00 zeker niet goedkoop. Ook als je zelf frisdrank en (een dure) fles wijn besteld moet je voor gewoon kraanwater betalen. Allemaal overheen te komen echter in december aten we daar met 10 mensen, voor- hoofd en nagerecht, wijn en fris en water. Het eten was minder dan matig, de pizza's waren belegd met tomatenpuree ipv tomatensaus en de toetjes kwamen kant en klaar uit de diepvries. Eenmalige misser dachten we tot we vorige week (1 april en nee, er kwamen geen goede pizza's achteraan dus het was geen grap) 3 pizza's thuis lieten bezorgen. Ik heb echt nog nooit zo'n vieze pizza gegeten, ik weet niet wat ze erop hadden gesmeerd maar het smaakte als de jellybean-challenge--snoepjes van hondenvoer en het beleg was minimaal (6 reepjes paprika en 2 plakjes ham en wat sprenkeltjes champion). Daarnaast was het deeg alleen aan de randen gaar, verder nog rauw. Voor ons dus echt NOOIT meer Taormina.
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Vroeger vaak gegeten toen ze er net zaten (vanaf 1999) en altijd heerlijke pizza's gehad en vriendelijk bedient. Gisterenavond na lange tijd weer eens gegeten. Pizza leek wel belegd met ingredienten uit blik en smaakte vlak. Huiswijn was smakeloos. Bediening kwam niet verder dan het eten op tafel gooien. Kortom, terugkeren was een slecht idee en we komen hier zeker niet meer
ceecee1 .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Bij binnenkomst werden we niet echt vrolijk begroet, begrijp ik, gastvrouw was nog aan de telefoon. we wachten even netjes, met de vraag of we wat konden eten, leek het net of mevrouw geërgerd naar de klok keek. Het was nog maar 8.15, terwijl het restaurant pas om 22.00 sluit... wil je omzet maken of niet? Met een matte ''ja hoor'' werden we naar onze tafel begeleid. Voel je je toch niet echt welkom...
Verder was de service erg snel, maar niet met een glimlach. Vind ik jammer, omdat ik zelf ook serveerster ben, en het leuk vind om uit eten te gaan met goede service.
De spa rood die ik kreeg leek wel alsof hij al een tijd open had gestaan, zat bijna geen prik meer in.

Verder was de pizza ontzettend lekker. Maar zal niet nog eens gaan, omdat ik me niet echt welkom voelde.
coby968 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Omdat we de laatste keer zo lekker hadden gegeten bij deze pizzeria, nu ook weer gereserveerd. Helaas had de gastvrouw niet zo'n beste dag gehad en dat was duidelijk te merken. Wat ons het meest stoorde was dat ze bepaalde gasten, gerechten buiten de kaart aan bood maar ons niet. De vriend waarmee ik was, confronteerde haar hiermee. Hij vond het schandalig en zij wist er niet echt een antwoord op te geven. Ze had geen tijd gehad om de gerechten buiten de kaart, op het bord te schrijven. Belachelijk, zo druk was het ook niet. Je kreeg bijna het gevoel dat je gediscrimineerd werd. Heel heel erg jammer! Want het eten is lekker. De anti-pasti, de pizza's en pasta's zijn lekker. Maar de gastvrouw moet inderdaad een cursus klantvriendelijkheid gaan volgen want haar gezicht straalde totaal geen vriendelijkheid uit. Wij komen hier niet meer en gingen met een hele nare nasmaak weg!
Fatih V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2015
Het pittoreske Sicilië in het hartje van Bezuidenhout.

Of je nou een pizza, pasta of andere specialiteit haalt, het is er super. De prijzen en de smaak liegen er niet om.

Vandaag heb ik er wederom mijn lievelingspizza gegeten: de pizza parma. Ditmaal met de informa pizzabodem. Vraag vooral naar de informa pizza's in het restaurant.

De eigenaar en het personeel zijn in voor een grapje en het decor is traditioneel en modern tegelijkertijd.

Kortom een echte aanrader voor mensen in Bezuidenhout en omgeving!
RosalieVerhaeghe .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Veel versere pasta krijg je niet. Altijd verschillende gerechten buiten de kaart. Leuk personeel, veel Italiaans, brengt toch een bepaalde heerlijke sfeer met zich mee. Decor kan beter, maar dat maakt niks uit als je het eten hebt geproeft!
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2014
Ben het eens met de vele positieve recensies. Dit is een heerlijk buurtrestaurantje met originele Italiaanse gerechten en een authentieke Italiaanse, pardon Siciliaanse eigenaar-gastheer. Knapperige pizzabodems, rijk belegd, verse ingrediënten, stevige lasagna, prima allemaal. En dat voor zeer nette prijzen. Aanrader wat mij betreft.
Bob V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Voor 23 oktober 2014 een tafel per telefoon gereserveerd. Vele malen geprobeerd, er werd echter niet opgenomen. vervolgens E-Mail gestuurd. Bij aankomst naar de reservering gevraagd: "o, de mail, dat lezen we niet". De bestellingen werden aangenomen met een gezicht van: ik moet hier vandaag staan maar heb eigenlijk geen zin". Na ruim een uur wachten (!) kwamen onze Pizza's door. De vulling van de "biologische" pizza's smaakte goed, maar de bodem zag er uit als karton, te lang in de oven gestaan. Ook de bestelde wijnen smaakten "matig". Op de vraag of het Italiaanse wijnen waren ( we bestelden per glas) werd geantwoord dat dat niet het geval was. Waar de wijn wel vandaan kwam bleef onbekend. Jammer van dit aardig gelegen buurtrestaurant in Bezuidenhout. De inrichting en ambiance is wel in orde. Het grote aantal bezoekers stelde het aangebodene kennelijk wel op prijs, wij verlieten teleurgesteld het pand..
petraboers .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Gister heerlijk gegeten en we begonnen met een warm persoonlijke ontvangst
het voorgerecht de champignons in gorgonzola was goddelijk van smaak
daarna een pizza 4 kazen perfect zoals hij hoort te zijn
mijn tafelgenoten zaten aan de pasta en dus vanalles kunnen proeven
het dessert was een compilatie van de kaart en een feestje om naar te kijken en een echte traktatie
en de bediening was gastvriendelijk en leuk
ik voelde mij daar echt een gast
en de rekening viel hartstkke mee dus redenen genoeg om snel terug te gaan
Ook snel vrienden getipt over dit huiselijke restaurant
slikkie .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2014
Salade met plastic, foutje kan gebeuren? nee mag niet.
Weinig inspiratie op het bord, zag niet uitdagend uit.
Dan er laconiek over doen, aanbieden dat de salade gratis is en vervolgens nergens van weten.
Ober is nauwelijks te verstaan.
Spaghetti- carbonara(kaas) was de naam niet waardig, maar als je honger heb, beter zelf maken.
Italiaans bier..niet koud en een vettig glas, dus geen schuim maar meer carnavals bier.
Afrekenen met een handgeschreven bonnetje en opgeteld met de hand?? btw??
Kassa defect??
eliaskadourri .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2014
Ik kom regelmatig in restaurant Taormina en ben altijd zeer tevreden.Heerlijk eten en vriendelijke bediening.De laatste keer heb ik een verse pasta gegeten,met een vulling van zeebaars en een smaakvolle saus.Pasta was vers door de kok gemaakt en dat was te proeven. Ik ben vriendelijk geholpen en ben zeer tevreden over het eten. Kom binnenkort weer langs.
peetersbox .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Zo lekker authentiek gegeten! Op een zaterdagavond met mijn vrouw naar dit restaurant geweest. Geen ruim budget, maar wel een sterke voorkeur voor vers en voor smaak. We gingen ernaartoe omdat ze eens een prijs hadden gewonnen voor hun pizza's. We kwamen terecht in een echt Italiaans sfeertje waar iedereen ons gemeend welkom heette. Het heeft uitstraling van een niet al te groot restaurant. Knus, gezellig en origineel Italiaans. Volgens mij is het een familiebedrijf waarin iedereen Italiaans is, behalve de gastvrouw. Zij is getrouwd met de eigenaar.
Onze ervaring is dat je niet van het menu moet eten, maar moet vragen of zij iets willen samen stellen. We hebben de gastvrouw gevraagd of de kok ons wilde verrassen. Een verrassing was dit zeg.
Naast een zeer prettige wijn voor een acceptabele prijs kregen wij beiden iets anders, maar iets echt Italiaans. Vooral het voorgerecht van mijn vrouw (Jacobsschelpen met garnaaltjes in een kreeftensaus) was er een om te genieten. Voor mij was het hoofdgerecht de topper. Vis met verse rode saus en een apart bord met vers gemaakte Ravioli, Fungi en een pesto saus. Voor ons een geniale smaakverrassing. Grappig is ook dat beide zoons in het weekend meehelpen. Erg leuke en keurige jongens die met een glimlach op het gezicht hun best doen voor een leuke gezellige avond. Natuurlijk kwam de chef en zijn vrouw ook nog even langs voor een gezellig praatje. Wij waanden ons even in Sicilië. Een absolute aanrader is ook de Siciliaanse worst waar een heel bijzonder smaakje in is verwerkt. Ik ben zeker van plan om nog eens te gaan voor de pizza!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
"De Italiaan op de hoek" in Bezuidenhout, en wat een geluk dat dit bij mij om de hoek is! Dit gun je iedereen. Heerlijke pizza's maar vooral ook andere mooie italiaanse gerechten op de kaart. Kleine zaak, knus en al snel gezellig. Eigenaar maakt graag een praatje, hoort ook een beetje bij de act maar erg vermakelijk. Klein puntje van aandacht: kwaliteit huiswijn kan omhoog, moet met eurootje meer per fles significant beter kunnen worden!
Jacoba G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2013
Goede pizza, verse ingrediënten, veel keuze.
Correcte bediening.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Fijn dat deze gelegenheid in een woonwijk is!
PV02 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Met het 'pizzeria' in de naam doet dit restaurant zich eigenlijk een beetje te kort. De pizza's zijn prima, maar het restaurant heeft meer te bieden dan de gemiddelde pizzeria. Wij hadden bijvoorbeeld een uitstekende gnocchi met rivierkreeftjes, die je eerder in Italië dan in Nederland zou verwachten. De eigenaar heeft zijn 'gladde Italiaan' act geperfectioneerd en doorspekt zijn Nederlands met Italiaanse woorden. Voor de verstaanbaarheid niet altijd even handig, maar het zorgt wel voor het nodige vermaak.
van der lien E.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2013
Hier serveren ze pizza zoals pizza hoort te smaken. Alles klopte: de sfeer, de inrichting, de bediening, het eten …. de prijs kwaliteitsverhouding is Uitstekend ! We komen zeker terug !
VrolijkeDisgenoot .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2013
Ik kende het niet en moet zeggen: leuke goede italiaan. Met veel buona sera en benvenutos word je naar je tafel verwezen en sierlijk wordt de stoel aangeschoven. Lekkere vissoep en daarna een pizza zoals waarschijnlijk elke pizzabakker hem zal maken. Uiteraard even het welbekende kletspraatje met de eigenaar, die na 13 jaar Nederland nog steeds zijn Italiaanse accent erin gooit, over van alles en nog wat. Natuurlijk even de maffia aantippen om te kijken hoe ze reageren: ook deze is schichtig! Leuk italiaantje.