Pizzeria Steakhouse Michael

Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00
Lang
Opa Joop J.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
gisteren hier geweest, eten was prima en ruim voldoende, alleen duurde het wel aardig lang voordat het op de tafel kwam. heel aardige bediening verder. maar een hulp extra kan geen kwaad, bij mooi weer kan je hier lekker op het terras zitten.
Milou K.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
Vandaag bij pizzeria steakhouse michael gegeten. Bestelden het spare ribs menu, en een gorgonzola salade...... Normaal ben ik gek op salades, maar deze viel erg tegen. Er zat veel te veel olijf olie op, waardoor het niet erg lekker was. De ijsberg sla en komkommer waren gewoon zacht van de vele olie. Ook zaten er de beloofde pijnboompitten er niet op. En waren de niet eetbare randen van de gorgonzola er niet afgesneden. Over de spare ribs valt niks te zeggen. Deze waren lekker. Na uiteindelijk zelf maar de bediening te roepen, om de rekening gevraagd. Bij de vraag of het had gesmaakt, heb ik kenbaar gemaakt dat ik de salade vond tegen vallen. Daarop kreeg ik de reactie: " oh, zaten er wel druiven op?'. Het zou even besproken worden, maar even daarop werd de rekening op tafel gelegd, en niks meer over gezegd. Bij het afrekenen werd er wederom niks over gezegd. Erg jammer deze service, word geen tweede x voor mij..........
Daphna J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Hebben echt een top avond gehad, super Italiaans gezellig !! Lekker gegeten , en een geweldige sfeer. Ga zo door en we komen gauw terug
Proever8184 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed, de service laat echter wat te wensen over. Zeer lange wachttijden en niet erg klantvriendelijk personeel. Ga hier niet eten op feestdagen!
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
De pizza's zijn super lekker!
Het is altijd gezellig om er heen te gaan!
Echt een aan rader!
Voor ons lekker in de buurt, en altijd leuk!
Nanette .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
De spare ribs en de pizza's zijn geweldig. Pizza's zijn wel erg aan de prijs.
De bezorgtijd is altijd veel langer dan men van tevoren aangeeft.
Matchless .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
De spareribs zijn fantastisch en absoluut aan te raden! In de zomer is het gezellig om op het buitenterras te eten - binnen is gewoon ok. Het personeel werkt hard om aan alle wensen te voldoen, maar soms is het ook gewoon te druk voor ze. Goede prijzen en een goede doorloop.
Assiej .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2014
Bestelling duurde lang. Een uur zou het duren maar moest 1.45 uur wachten. Erg jammer. Ook niet eens goede bestelling. Had het uit gerekend en fooi er bij gedaan. Pizza goedkoper gekregen, ik had wel volle bedrag in gedachten dus die bezorger had dus goede fooi gekregen. Onterecht
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Heerlijk gegeten, alleen jammer dat we zolang op de bestelde pizza's moesten wachten en er mag best wat aan het interieur gebeuren
M J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
Wij bestellen hier regelmatig. Het eten is heerlijk. De service laat vaak te wensen over. Bij bellen zetten ze je rustig 7 min in de wacht of je wordt vergeten aan de telefoon. Soms zijn ze ook een half uur telefonisch niet bereikbaar. Bij drukte lijkt het wel of ze het allemaal niet aankunnen. En dit is geen incident. Tip: extra personeel aannemen!!! Het is dat het eten er lekker is...
Nanette .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
De spare ribs zijn absoluut een aanrader. Heerlijk! Ook de pizza's zijn goed en er is veel keuze.
De bediening zou wat vriendelijker kunnen.
Wij laten ook regelmatig bezorgen, maar ze kunnen zich helaas niet houden aan de tijden. Meestal is het eten een half uur en soms wel een uur later bij je huis dan ze gezegd hebben. Maar het smaakt wel erg goed, dus wij nemen dat voor lief.
Amero283 .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2013
Wji hebben hier onlangs gegeten, het eten was heerlijk en het terras aan het watertje is voor in de wijk stadshagen heel erg leuk.

De kok en de bediening waren vriendelijk. Wel hebben wij 1 tip voor de bediening. Wij vonden het een beetje onsmakelijk om het meisje van de bediening te zien tongzoenen met haar vriendje terwijl wij zaten te eten. Begrijpelijk dat je verliefd bent maar doe dat niet voor de zaak waar je werk. Voor ons is het overigens geen reden om niet weer te komen eten.
Paulvvm .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Na een dag wandelen hier vorige week lekker op het terras zitten eten. Eerder al eens een heerlijke pasta en een uitstekende pizza genomen nu maar eens begonnen met een bordje pasta samen delen en daarna een vlees gerecht uitgekozen. Het smaakte allemaal uitstekend. Voor mij heerlijk malse lamsrack en mijn vrouw een lekker pittig gekruide varkenshaas met daarbij een lekkere fles Chianti. De kwaliteit van het eten is is altijd meer dan prima en de dame in de bediening altijd aardig en vriendelijk. Ook is de prijs kwaliteitsverhouding zeer goed te noemen.
Wij zijn zeker van plan om nog weer terug te komen.
TiMaR .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2013
Dit restaurant viel ons tegen. Een grote ruimte die niet sfeervol is aangekleed. Oogt heel kaal en ongezellig. De pizza was redelijk, maar ik heb ze wel beter gehad. De bediening was matig. Toen wij op een dinsdag kwamen eten en zagen dat alle pizza's 7 euro kostten, zijn wij met die gedachte naar binnen gegaan. Bij het afrekenen bleek dat dit alleen voor de afhaal gold, terwijl dit nergens stond... De bediening was heel star, maakten geen excuus gemaakt en wij zijn teleurgesteld weggegaan.