Pizzeria San Remo

Janneke T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gaelle V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Toen we door Nes liepen op zoek naar een plek om te eten en het ineens begon te regenen, zijn we op goed geluk San Remo ingeschoten. We waren echter niet de enige en bij de bar stonden een hoop mensen te wachten op een tafel. Er was echter geen duidelijke gastheer/vrouw of ander aanspreekpunt en niemand leek overzicht te hebben van de beschikbare tafels. Uiteindelijk werd ons een tafeltje aangewezen en konden we bestellen. De kaart is erg uitgebreid en er is veel meer dan alleen pizza. Als voorgerecht hadden we beiden de bruschetta en deze was erg lekker met warm knapperig brood en frisse tomaat. Daarna had ik de vegetarische pizza en mijn partner de macaroni. Beiden waren gewoon lekker zonder heel bijzonder te zijn. De pizza had een goede dunne bodem en de pasta was mooi al dente. De wijnen waren echter echt niet lekker en werden in hele kleine overvolle wijnglaasjes geschonken, de volgende keer neem ik liever een biertje of frisje. De bediening deed z'n best en was vriendelijk maar had duidelijk niet veel overzicht, maar dat is voor een zaak als deze geen drama.
Pienproeft .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Samen met partner pizza gegeten bij San Remo. Wat meteen opviel: het supergestreste personeel. Ik als gast ging me er erg ongemakkelijk door voelen. Ook zat er weinig structuur in de bediening. Sommige dingen werden dubbel gedaan (tafels afnemen). Sommige dingen werden niet gedaan (vragen of we nog iets wilden drinken bijv.). De bodem Vande pizza's vonden wij prima, lekker dun en een knapperige rand maar de pizza' s waren karig belegd. Alsof alles net op was ofzo. Nog ruimte voor een dessert dus....klopt, maar niet hier.
Jammer, met wat meer aandacht voor de gasten zou dit een heel goeddraaiend restaurant kunnen worden waar de gasten zich welkom voelen en graag terugkomen.
Ewout1977 V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Wij gingen, als we op Ameland waren naar deze pizzeria. De allereerste keer is erg lang geleden. Het beviel goed, dus we kwamen terug. Nu zijn we afgelopen week hier opnieuw wezen eten...

Het was rustig want we waren mooi vroeg in verband met de boot terug, de dame die ons bediende was een beetje apart qua gedrag, ik kan het niet goed op een andere manier formuleren. De muziek was net house van een kinderfeestje, echt super-onromantisch als je saampjes uit eten gaat. Dat vond iemand die daar werkte blijkbaar ook want die zei dat er andere muziek gedraaid moest worden. Veel gezelliger!

We kregen snel ons eten, dat was in ieder geval prettig! We waren ook de enigen op dat moment binnen en buiten zaten er nog 2 mensen.

De pizza die we beide hadden was pizza quattro stagioni. De pizza zag er nogal kaal uit qua beleg.
De bodem van de pizza was zeer dun en er zat bijna geen korst aan. Het hoeft van mij geen dikke bodem te zijn maar dit was wel heel erg dun. Deze pizza was volgens mij 13,50, echt duur voor wat je krijgt want een bakje patat vult eigenlijk nog beter. Gelukkig was de pizza qua smaak nog wel aardig goed. Maar het was wel een tegenvaller in vergelijking met onze eerdere bezoekjes.

We weten inmiddels uit ervaring dat pizzeria's fors bezuinigen op hun beleg en nu dus ook op het deeg blijkbaar :-(
Verder werd er niet gevraagd of we een voorafje wilden, of een nagerecht of het naar wens was of dat we nog wat wilden drinken. Echt heel apart. Maar hierdoor ( de pizza en de service) wilden we hier eigenlijk geen dessert meer nuttigen... Wij besloten dan ook om maar om een lekker softijsje te halen als nagerecht bij de ijssalon verderop ;-) Die smaakten overigens prima!

Eindoordeel: helaas komen we niet meer terug bij deze pizzeria.
Ik ben dan ook best verbaast over de hoge cijfers in andere beoordelingen.
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Prima tomatensoep, een lekkere pizza funghi en een heerlijke lasagne. Alles goed verzorgd, lekker warm tot heet en attente, vriendelijke bediening.
Het decor verraad geen enkele pretentie. Gewoon tafels en stoelen in een rustieke omgeving. Houden zo.
Is een aanrader, ook met kinderen. Buiten verschillende speelattributen.
Hetti V.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijke pizza's en super gezellig, vlotte en enthousiaste bediening. We hebben allemaal voor een pizza gekozen en flink uitgeruild.Tot volgend jaar!
Ate V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
We hebben hier met z'n vieren gegeten. Tomatensoep was smaakvol met stukjes tomaat erin een beetje room en een blaadje basilicum voor smaak en contrast. De kinderen genoten van de pasta met parmezaanse kaas. Mijn vrouw koos de zalm en ik heb genoten van de entrerostukjes die samen met rucola sla en parmezaanse kaas en enkele bijgerechten een smakelijke combinatie vormden. De kaart voor de nagerechten trok ons niet. Daarom een muntthee met limoncello en cognac. Voelde en smaakte al met al als een momentje Italië en dat gewoon op Ameland. Heerlijk gegeten en de kids konden lekker buiten spelen op de speeltoestellen.
Erik W.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016

Vrijwel geen smaak aan de pizza's . Zowel de kinderen als mijn vrouw en ik zijn halverwege maar gestopt en hadden geen verwachting dat deze pizza's ons nog konden verrassen.
Espresso maar op safe gegooid en elders gehaald.
Gstaat .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
wegens lange vakantie in januari meerdere malen hier gegeten. Pizza, pasta's, vleesgerechten: alles was van een constante kwaliteit. Er word gewerkt met veel verse ingredienten.
De inrichting is in overeenstemming met het gebouw en je zit heerlijk ruim. Bovendien was het in deze maand lekker verwarmd!
Het personeel : hartelijk en stand by.
De koffie mag iets pittiger en bij de espresso hoort een glaasje water.
Jan O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
We hebben hier met twee personen gegeten. Het was erg druk en de bediening rende heen en weer, wel erg vriendelijk maar niet goed georganiseerd. het gevolg was dat ons voorgerecht vergeten werd te brengen. Dus alleen maar pizza. Beide pizza's erg smaakvol. Een met rucola en een calzone. Deeg voor 95% gaar, maar desondanks heerlijk
Regina_maria .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Pizza was prima, maar het personeel liet te wensen over. Er liepen twee vrouwen rond die geen Nederlands spraken en ook ons Engels niet goed begrepen (een van ons heeft Engels gestudeerd, dus het lag niet aan ons). Bij een simpele vraag over de huiswijn liep de serveerster ontredderd weg en deed vervolgens niets met onze vraag. Wij wilden het peper-olie flesje wat iedere pizzeria heeft. Daar hebben we drie maal om gevraagd en uiteindelijk kwam een van de serveersters met salade olie aanzetten. Ook de kan water kwam niet.
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Voorgerecht besteld voor z'n tweeen. Prima maar niet bijzonder. Ossobuco met rissoto besteld. Deze was prima maar ook niet bijzonder. Doorsnee Italiaan.
Koningh .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Pizza was heerlijk,de banane Royale als nagerecht had werkelijk waar 5 flinter dunne plakjes banaan. Geen aanrader dus. Bij melding van de klacht zouden ze het melden, wat schiet ik hier nou mee op.
Ben niet zo van de recensies want is vaak een moment opname en smaken verschillen maar dit moesten we vermelden om anderen teleurstelling te voor komen.
Stroxlystreetwear .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Het eten was erg lekker en zag er goed uit. De bediening daar in tegen was erg langzaam en ongestructureerd. Er zat geen structuur in we werden geholpen door vijf verschillende bediendes. Hierdoor kreeg de helft al meteen de drankjes en de andere helft moest tien minuten wachten. Het bestek was niet gepouleerd en zag er slecht uit. Er werd niets ingeserveerd maar alles werd aangegeven. De klantvriendelijkheid was ook ver te zoeken, vooral als een onverzorgde man je scheel aankijkt van irritatie en boosheid. Daarnaast is het ook wel fijn als de bediening Nederlands spreekt. De pizza shoarma, de shoarma pizza zag er goed uit en rook verrukkelijk. Wat hoort er bij een pizza shoarma ? Inderdaad, knoflooksaus. Na drie keer op en neer lopen naar de kassa krijgen we dan eindelijk de knoflooksaus. Tegen betaling.. Het gaat niet om dat ene eurootje. Het gaat om het idee dat je dit niet gewoon standaart bij een van de duurste pizza's krijgt. Knoflooksaus hoort bij shoarma. De spaghetti daarentegen was erg op smaak maar helaas een beetje flauw. Al het andere eten was opzich prima. Erg lekker zelfs. Ik hoop in het vervolg betere service te zien. Het is namelijk een mooi restaurant en er zit veel meer in.
Annette69 .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
We hebben vandaag met 3 kleine kinderen op het terras gegeten. Snelle, vriendelijke en correcte bediening. Toen de pizza voor de kinderen kwam werd zelfs gevraagd of ze m even voor de kleintjes konden snijden. Verder was er een waar speelparadijs in de achtertuin. Het eten was vers en prima, al niet heel bijzonder.
100kmFietser .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2015
De tomatensoep had iets "voller" gemogen maar de pizza, lasagne en het dessert waren prima. Aardige en vlotte bediening die niet elke vijf minuten komt vragen of alles naar wens is. Eén keer is voldoende.
De inrichting is enigszins gedateerd.
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
Zelfs in een afgeladen San Remo, op Hemelvaartsdag, is dit een erg goed adres. De bediening is prettig, het eten (waar je niet lang op hoeft te wachten) is errug smaakvol en de ambiance ook in orde. Inrichting is redelijk traditioneel, maar vanwege het pand zelf (oude boerenschuur) sowieso sfeervol. Aanrader: tagliatelle con pollo (in saffraanroomssus); goddelijk! Ook de huusgemadkte tiramisu is om je vingers bij af te likken.
RobbertS .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Weer heerlijk gegeten, het is al weer een aantal jaren geleden maar voelde vertrouwd. De pizzeria is in een oude boerderij aan de Ballumerweg, en is knus. De pizza's zijn prima, en worden snel geserveerd. Wij hadden naast de pizza's een normale salade met z'n vieren en die was zo op. Dus een nieuwe besteld, die stond er in een paar minuten.
Bediening is snel, (soms wat te) en mag vaker vragen of we nog wat willen drinken bijv.

Tot de volgende keer!
Hyelle M.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
Super gegeten hier!
Van tevoren even gebeld of de hond ook welkom was, dit was geen enkel probleem. De hond toch in het hotel achter gelaten, werd er toch door het personeel naar de hond gevraagd, erg attent.
Pizza's waren lekker en de service goed.
We komen zeker terug!
Paulboelens .
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2015
We komen veel op Ameland maar waren nog nooit in deze pizzeria geweest. Valt van buiten niet zo op. Maar ik was zeer positief verrast! Erg gezellig en de pizza Campagnola was heel erg goed! En dat alles voor een goede prijs.