Pizzeria Roma

Nieuwstraat 10 3141 AA Maassluis Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Pizzeria Roma

Familiegeheimen die naar meer smaken

De twee eigenaren van Pizzeria Roma zijn broers en zij leerden van hun vader de familierecepten voor de huisgemaakte Italiaanse sauzen. Verse ingrediënten en Italiaanse passie geven jouw avond een heerlijke wending. Van pizza tot een driegangenmenu, het is allemaal mogelijk. Blijf je liever thuis of werk je vanavond? Geen probleem. Dankzij de bezorgservice eet je vanavond toch je favoriete Italiaanse gerecht.

Meer informatie over restaurant Pizzeria Roma

6,6

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Roma

Nathala V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prijs kwaliteit was goed.
irenedebloois .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Duurde erg lang voordat we het bestelde kregen. Stokbrood was steenkoud met kruidenboter. We gingen juist vroeg om iets niet te missen maar waren 2,5 uur kwijt.
Sandra E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Goede service, uitgebreide kaart en goede prijs/kwaliteit. Je eten wordt met passie voor je klaargemaakt. Er wordt rekening met de kinderen gehouden.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Gezellige avond gehad via de AH actie. Eten [menu/saltinbucca] goed, bediening vriendelijk. Inrichting Italiaans, dus veel licht.
esme_xx_1985 .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Wederom hebben de broers ons niet teleurgesteld. Al eerder zijn we hier wezen eten met de AH-actie maar nu waren we in het gezelschap van familie. Ook zij vonden het eten heerlijk en is de prijs/kwaliteit verhouding prima in orde!

Vooraf hadden we allemaal wat anders; zalm, champignons, carpaccio en garnalen. Alles was erg lekker en ging er na een rit van 4 uur ook wel smakelijk in. De hoofdgerechten waren wat minder divers; 3 van de 4 gingen voor de tagliatelle met garnalen en spinazie in een kreeftensaus. Dit hadden wij de vorige keer genomen omdat het pizzadeeg op was, maar ondanks dat dit er nu wel was, hadden we toch gekozen voor de pasta en dat was zeker geen verkeerde keus. De 4-kazen pizza smaakte ook heerlijk. De nagerechten waren ook weer wat verschillend, de vorige keer vonden wij de tiramisu tegenvallen qua smaak dus nu gekozen voor ijs met kersen en ijs met chocoladesaus, allebei erg lekker. De tiramisu was wel gekozen als toetje en smaakte heerlijk, met een kleine attentie dat er een glaasje amaretto bij werd gepresenteerd.

Het enige wat wij jammer vonden was dat wij het er vrij fris aan vonden voelen, ondanks dat de verwarming aanstond. Hierdoor zaten we dicht bij de bar maar vanwege mijn gehoorschade had ik soms wat moeite om ons gezelschap te verstaan. Gelukkig werd er niet moeilijk gedaan toen we vroegen of het wat zachter kon.
Op naar een volgende keer! Misschien dat we dan wel voor een pizza kiezen ;)
Janneke_78 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Met name het voorgerecht (gebakken champignons) was erg zout. Dit is wel een verbeterpunt.
De service en gastvrijheid daarentegen waren super, erg vriendelijk. Geen probleem dat wij onze baby in de kinderwagen bij ons hadden, we kregen een tafeltje waar we hem goed kwijt konden.
Dat wij als afsluiter spontaan een glas versbereide scropino kregen, was natuurlijk helemaal top!
(erg lekker trouwens)
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
wij zaten redelijk dicht bij de deur die nog extra afgescheiden was door een gordijn die vaak open bleef staan dus wij hebben het koud gehad. Later werd extra kachels aangezet. Bediening was matig bij geen vork bij het bestek zei de ober of we dat niet zelf van de andere tafel konden afhalen. Eten was goed, wij zijn geen grote eters dus voor ons voldoende. wij hadden de mix grill en de ossehaas ,hebben niet gekeken hoe hij de rekening had opgesteld ,we hadden wel een hoop geratel aangehoord wat er wel en niet in zat. Met afrekening met pin vond de ober dat er wel wat extra gegeven kon worden, omdat we via AH een mindere rekening hadden en we niet naar huis hoefden om de AH kaart op te halen,wat ik wou doen, 15min heen en weer. Al met al toch een fijne avond samen uit, Die met de helft voor ons betaalbaar is.
M L.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
AH actie?onbekend restaurant,sfeer van snackbar,bediening zonder passie,alleen ijs was er nog als dessert.
Aan het einde van de avond (21:00)muziek uit en de bedieningsschorten uit???
Geen aanrader als restaurant...eten van deze afhaalgelegenheid oke :-(
Alexandra V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk gegeten!! Vriendelijke bediening. Kids kregen netjes allebei en bord met een deel van de pizza (deelde 1 pizza samen) erop! Fijn dat daar over meegedacht wordt. Leuke actie, zo met AH-bon. Kortom wij komen zeker nog een keer terug!
Nanda P.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gisteravond met AH actie gegeten. Kregen hele kaart met de mededeling dat een menu 32,50 was en we alles konden kiezen. As we allebei ossenhaas namen kwam er 6 bij en voor een grand dessert 5. Nog specifiek gevraagd of er bij 1 ossenhaas ook een supplement was, maar dat was niet t geval. Eten was matig. Carpaccio weinig. Ossenhaas niet mals. Tiramisu 1 sompige lange vinger met wat mascarpone eroverheen. We moesten opeens haasten voor de film, dus nadat we eindelijk de ober weer zagen de rekening gevraagd. Hij vroeg 'pinnen' en m'n man moest gelijk naar de kassa komen zonder dat we de rekening gezien hadden. Toen we buitenkwamen zagen we pas dat niet de menuprijs, maar de 3 gerechten van m'n man los op de bon stonden. Dit was totaal 36,50. Ook stond toch de 6 extra vd ossenhaas erop. Totaal dus 10 teveel betaald. We voelden ons erg in de maling genomen, maar hadden geen tijd en zin om terug te gaan. Nooit meer!
Barbara C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
De pizza's waren erg lekker. Wijn gewoontjes en de tiramisukoek helaas opgewarmd in de magnetron.
We waren vroeg (was bekend door reservering) maar het personeel leek er nog niet klaar voor. De aanspreektoon was wel prettig van iedereen.
MargrethvanDiggelen .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Via de AH actie op dit restaurant uitgekomen. Goede recensies gelezen. We hebben heerlijk gegeten en de bediening was vriendelijk. Wel moesten we vragen om het bestek, de bestelde saus enz. alsof ze onderbezet waren. Toch zagen we voor de zes tafels die bezet waren drie verschillende mensen in de bediening lopen.
Het was wat rumoerig, alsof ze boven de zaak aan het schuiven waren met meubels ed
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Het is nogal onduidelijk hoe ze het AH-programma hebben ingericht. Je krijgt een kaart met alle gerechten: vervolgens staat er onder dat als je een menu neemt met pizza dat je €20 betaalt en een menu met vis of vlees €32,50. Wij hadden pizza genomen en vervolgens zijn het duurste voor-, hoofd- en nagerecht afgerekend. Wij wilden er niet verder naar vragen want er was duidelijk personeel tekort; wij hebben 2,5 uur gedaan over een broodje/carpaccio vooraf, pizza en toetjes die zo uit de koelkast getrokken werden. We rekenden uiteindelijk maar €40 af maar we vonden het wel zonde van onze tijd.
Arthur O.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Leuke ambiance, maar op het eten valt wel wat op te merken. Te saaie Carpacchio, een geblakerde Calzone, minieme hoofdgerechten voor €22 op een grote houten plank gepresenteerd, met meer aardappel dan vlees, en enkele boon en blaadje sla als groent. De smaak was acceptabel, maar Hollandse zuinigheid bij de Italiaan? Prego! Als we pastei dei bambini willen zeggen we dat wel hoor. We komen om te eten niet om te proeven. Graag iets meer serveren Roma!
Ader50 .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Op zondag telefonisch gereserveerd en gevraagd naar de zeebaars in zoutkorst. Die was helaas op, maar ik zou worden teruggebeld. Binnen enkele minuten kreeg ik het bericht dat de chef nog een zeebaars had kunnen bemachtigen. Aan tafel kwam de bediening er achter dat we eigenlijk wel 2maal zeebaars zouden willen hetgeen direct tot activiteit leidde. Er werd iemand op uit gestuurd om nog een zeebaars te kopen. Wat een service. Als vooraf een simpele maar overheerlijke bruschetta. Daarna de werkelijk sublieme zeebaars. Alles begeleid met een heerlijke droge witte wijn. Een dessert ging er niet meer in maar nog wel een lekkere koffie. De zeebaars een absolute aanrader.
ed.an.vanderlee .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Al jaren de beste pizza's van Maassluis, wij komen hier ook al jaren. De inrichting moet nog verbeterd worden. Het eten is prima. De bediening is ook oké, maar bedrijfskleding zou beter staan, dan iedereen iets anders aan.
raap.snoeij .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Hadden vrij vroeg gereserveerd (1800 uur). Het was er dus erg stil. Alle aandacht voor ons.
Vriendelijke bediening; niet zuinig met de drank; Het dessert was het lekkerst.
Kruud .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Prima restaurant. Pizza was dik belegd en de penne pasta was ook goed op smaak! De eigenaar erg vriendelijk. Al met al een prettig bezoek.
jandewit40 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
voorgerecht was niet lekker, pizza"s oke,
nagerecht was matig, leuke bediening, een beetje oubollige zaak
moet nodig opgeknapt worden
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Na aanraden van mijn man, donderdag 25 Augustus gegeten. Eten was op zich lekker, maar wat mij verbaasde is dat de kok (eigenaar) ook de bediening voor zijn rekening nam. Misschien was de bediening vrij of ziek, maar op zo'n manier run je geen restaurant door heen en weer te lopen van bar naar tafels en dan weer eten bereiden, erg onrustig. Er waren ook nog bezorgingen die door een sportschooltype( leuke jongen trouwens) werden bezorgd.
Ik hoop dat de eigenaar snel iemand in de bediening zet, want anders ga ik daar niet meer eten, ondanks dat het eten lekker is!