Pizzeria Roberto

Meer informatie over restaurant Pizzeria Roberto

7,2
Vera P.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De bediending was onvriendelijk. Iets van je pizza af halen bij de bestelling is erg lastig. Iets erbij is al helemaal onmogelijk. Er werd dan ook onvriendelijk gereageerd. Het stokbrood was hard en droog. Een beetje knoflooksaus omdat de pizza erg droog is mocht en kon niet.Geen aanrader. Nooit meer
Machteldd .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Wat een deceptie. Hadden ons verheugd op een heerlijk italiaans etentje, maar wat op tafel kwam was niet te eten. Een Insalate Tonno, een kwak tonijn op sla en verdwaalde olijf, geen kappertje gezien. Partner "Insalate Gorgonzola", sla drijvend in de gorgonzola. Hoofdgerecht "Tagiatelle D"agnello", "stomend" bord met 3 stukjes broccoli en 5 stukjes lamsfilet, partner ,"Spaghetti Paesana", eveneens "stomend" bord spaghetti met saus waar kraak noch smaak aan zat. Bediening hierop aangesproken en ons werd na gesprek in de keuken een nieuw gerecht aangeboden, wat door ons werd geweigerd vanwege bovengenoemde ervaring. Voor 44 euro hebben we een zeer onprettige ervaring gehad en vragen we ons werkelijk af hoe je als "kok"accepteert dat dit de keuken uitgaat en geserveerd wordt aan gasten.
m. willems
Petrakruk .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2016
Wij waren een nachtje in Winterswijk en besloten een pizza te eten bij Roberto. Ik had een tonijnpizza besteld. Toen deze op tafel kwam bleek dat er pepertjes in en op zaten. Ik had daar niet goed naar gekeken. Dus voor mij erg heet. Toen het meisje(ben natuurlijk weer haar naam vergeten)bij onze tafel kwam en dit merkte, bood ze gelijk aan om een nieuwe pizza te laten maken, zonder pepers. Even later stond deze op tafel. Zo'n service kom je niet overal tegen. Dus nog erg bedankt en het was heerlijk. De pizzabodem leek heel veel op de pizza's die wij in Italië hebben gegeten. Al met al een lekker etentje en aante raden!
Bphr19 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Onverwachts overnachten in Winterswijk en daarom aangewezen op eten in de binnenstad. Partner en ik kozen voor Italiaans en over Roberto hadden wij goede dingen gehoord. Gelukkig konden we reserveren want nadat wij aan tafel gingen zijn er een hoop gasten teleurgesteld, simpelweg omdat het helemaal vol zat. Wat daarbij opvalt is dat er dan te weinig personeel is, de twee dienstdoende dames kunnen het kwalijk bijbenen. Wel vriendelijk en een aanpassing van de pastasoort stuit niet op problemen. De tagliatelle is heel goed gekookt en de saus niet te zout, wel een beetje laf. De pizza van partner is minimaal belegd, één plakje ham, één plakje salami en ook voor de overige ingrediënten geldt: ze zijn aanwezig maar karig. Ook deze smaak kan wat meer pit hebben. Resumerend: een mooie zaak maar met wat meer inzet en durf kan het veel meer opleveren.
P H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Pizza prima, niet super maar ook niet slecht. Gemiddelde kwaliteit. Wijn daarentegen ronduit slecht. Gebruiken ze in italia voor aanmaak van sauzen. Interieur vrij donker en somber. Het mist de vrolijkheid en de "zon" van Italië.
Adri T.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2015
Vanavond (vrijdag) hier gegeten. Lang getwijfeld of we hier wel naar toe zouden gaan, vanwege enkele negatieve recensies. Niet gereserveerd, want dat zou toch wel niet nodig zijn...
De verwachtingenlat lag laag, "we zien wel". Des te groter echter de verrassing. Om 7 uur zat de zaak - tegen alle verwachtingen in - vol. Gelukkig hadden we alsnog een leuke plek, omdat mensen die bij het raam zaten net klaar waren. Aanvankelijk enig gedoe met de serveerster m.b.t. de plaats. Maar dit kwam snel goed.
Een liter huiswijn voor €16 is een redelijke prijs, deze dus besteld. Helaas was deze, naar men zei, alleen zeer koud beschikbaar, omdat deze vandaag pas wat aangeleverd, in een koelwagen. Beetje vreemd, want als Italiaans restaurant zorg je toch, dat je je wijn op orde hebt. Positief was, dat men dit eerlijk meldde. En positief was, dat de wijn heerlijk smaakte. Positief was ook, dat een karaf kraanwater erbij geen enkel probleem was. (En zo hoort dat natuurlijk ook).
Voorgerecht tomaten- en vissoep smaakten prima, al zou het iets fantasierijker kunnen worden opgediend, in plaats van de standaard witte kommen.
Als hoofdgerecht kozen we beiden de Caprice Speciale, een pizza met veel vis. Een voltreffer.
Als nagerecht voor mij een Dama Bianca, en voor de disgenote een koffie. Het ijs was heerlijk. De koffie ook, het was echter espresso in een gewone kop opgediend, dat was niet zo handig, want het leek nu heel weinig.
Al met al bijna drie uur op ons gemak in dit etablissement gezeten, heerlijk gegeten in een goede ambiance voor iets meer dan €50. Wat ons betreft is dit restaurant een aanrader.
Asterix1961 B.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2013
hadden zin in een pizza dus maar bij deze pizzaboer naar binnen gestapt.
Eerste domper : geen tapbier ,
Tweede domper : ik had een pizza besteld waar ansjovis in zat !
ansjovis is lekker , maar alleen in juiste hoeveelheden , ansjovis moest op zeker , oh wat was dat vies zeg! je proefde alleen maar ansjovis brrr
en tafelgenoot had een 4 kazen pizza , en haar pizzabodem was knetterhard
misschien had deze man een offday, dat hoop ik dan maar!
want het was niet best.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2013
Door een paar slechte recensies getwijfeld over reservering. Maar gezien onze goede ervaringen van enkele jaren geleden toch maar gegaan. Bleek goede keus! De antipasto en de pizza waren van prima kwaliteit. Zeer correcte en vriendelijke bediening.
Donker .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2012
Nog nooit zo'n trieste pizzeria gezien als die in Winterswijk.
Op zaterdagavond een man en een paardenkop in de zaak.
Personeel voltallig aanwezig maar meer bezig met elkaar dan met de klanten.
Had de Calzone besteld, waar een rauw ei in zat! Heb het later gemeld, omdat eerder zou leiden tot 1. terug de oven in, zwart eruit of 2. nieuwe pizza en mijn man ondertussen alleen eten.
Heb nog nooit een rauw ei gehad in een Calzone (meestal gekookt) en ben nog wel zwanger!
Serveerster kon er niks meer aan doen, omdat ik het achteraf meldde. Zei dat ik voortaan moest vragen of er een rauw ei in zat! toppunt van geen service. Zet dan op de kaart dat je een rauw ei erin stopt en draai zaken niet om. Ga ook niet aan een chef vragen of hij zijn eten wel goed bereid.
Serveerster zei ook nog dat de kok dit al 15 jaar zo deed! en dat hij het wel erger gezien had (had het rauwe ei op mijn bord laten liggen). Nou snap ik waarom er geen klanten waren.
Serveerster roddelen trouwens ook nog met de kok over de klanten. Kan echt niet. Bij het weggaan nog even het toneelstuk van: (gemaakte lach) fijne avond!
Oh ja, kregen ze die avond nog een klant (hoera ! zou je zeggen), zeiden ze dat de keuken al dicht was! (om 21.00 uur op zaterdagavond).