Pizzeria Ristorante Tuscany

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Ristorante Tuscany

Bert C.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Een prima restaurant op een mooi plekje. Parkeren in de omgeving geen probleem. Twee keer geweest en beide keren was het eten goed en zeer smakelijk. Een bewijs dat goed eten niet duur hoeft te zijn. Minpuntje, maar dat kan makkelijk aangepast worden, bij beide bezoeken bestelden wij iets van de kaart dat niet beschikbaar bleek te zijn. Maar verder geen klachten. Ga naar Rijnsaterwoude en combineer het bezoek met een wandeling in de omgeving.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
eerst maar even het slechte nieuws, en dat is de service. de bediening wist niet wat een wijnkaart was, en kon in ieder geval niet vertellen of de wijn droog of zoet was, het biervat was nog niet aangesloten (vette pech) en vervolgens kwam de kaart, wij vroegen eerst even wat stokbrood en een garnalencocktail, maar de bediening ging weg voor papier en bloknote want die twee zaken is lastig om te onthouden. ook de vraag wat het verschil is tussen de varianten "classic" en "panpizza" wist de bediening niet goed. oftewel....een bijzonder enthousiaste medewerker, maar dus echt (nog) totaal niet geschikt om de meest simpele vragen te beantwoorden. en voor een magere bezetting van 3 tafels, duurde het wel erg lang voordat we het eten kregen

het decor....ach..eigenlijk niets bijzonders

en dan het eten.....het stokbrood had geen smaak, maar....de pizza's waren dus ongelooflijk lekker en verdienen eigenlijk een 10 met een griffel, dat kunnen ze dus wel heel goed.

advies...zorg dat de bediening op orde is, en kijk eens wat vaker door het restaurant of klanten nog wat willen drinken, en dat gaat het hopelijk de volgende ronde een stuk beter,

maar....nogmaals....wat een lekkere pizza's !
1958paula .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Bij toeval kwamen wij langs dit restaurant gelegen in een klein dorp. Wij hadden dorst en wilden een kop koffie en thee drinken hetgeen wij ook deden. Inmiddels liep het tegen etenstijd en besloten wij er tevens te eten. Tuscany heeft een zeer uitgebreid menu.
Vooraf nam ik gebakken mosselen met knoflook, kruiden en tomaten waarbij kleine lekkere broodjes werden geserveerd. Een aanrader. Als hoofdgerecht namen wij Calzone Tuscany Speciaal en de Spareribs. Daarbij dronken wij rode huiswijn en kraanwater.
Het restaurant opent al om 16.00 uur. Er bestaat natuurlijk ook de mogelijkheid tot afhaal en de bezorgdienst waardoor de keuken het soms best druk heeft.