Pizzeria Ristorante Piccolo

Heereweg 192 2161 BP Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Pizzeria Ristorante Piccolo

Genieten van een authentiek Italiaans gerecht in een gezellige, Hollandse sfeer. Onmogelijk denk je? Dan weet Ristorante Piccole jou gegarandeerd te verbazen! Dit unieke restaurantje is gelegen tussen de winkels en bars in het gezellige centrum van Lisse en is daarom de ideale plaats om te bekomen van een druk dagje shoppen of vermoeiend dagje werken. Al de gerechten die het keukenteam serveert, zijn bereid volgens een authentiek recept, zodat je het ware Italië op je bord geserveerd krijgt. Pasta's worden met de hand gemaakt en de pizza’s worden rijkelijk belegd met een heerlijke, verse tomatensaus. De ossebuco is perfect gegaard en de bruscetta zijn krakelend krokant. Bij goed weer kan je genieten van een Italiaanse streekwijn op het terras, waardoor je je op het Italiaanse platteland waant. Kom de sfeer nu proeven bij Ristorante Piccolo!

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante Piccolo

- Lunch vanaf 12:00

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Ristorante Piccolo

• Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten. En wat een gastvrijheid, alsof je bij familie op bezoek bent. Een aanrader voor iedereen die wil genieten van echt Italiaans eten. Wij zijn van.
Marjolijn K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Hele gezellige atmosfeer, altijd heel hartelijk begroet,en weer erg smakelijk gegeten!!
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten. De bediening is top: je voelt je thuis. Er wordt uitstekend gereageerd, maar als je van rust houdt, kan dat ook. Een aanrader.
Dorine .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Gezellig, goede service en geweldige prijs-kwaliteit verhouding. De serveerster lette goed op of iedereen het naar zin had en toen ik opeens een hoestbui kreeg, kwam ze ogenblikkelijk met een glaasje water. Wat een lief meisje.
Willianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Aardige bediening gezellige sfeer lieve eigenaars en top eten!!
Tineke J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekker eten, vriendelijk bediening. Voor herhaling vatbaar!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Ontzettende aardige bediening!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was niet verkeerd, alleen jammer dat alle geserveerd werd op koude borden waardoor vooral het pasta gerecht met kaas veel te snel afgekoeld was. Wanneer men het eten zou serveren op warme of hete borden dan werd het geheel nog lekkerder. De bediening was goed en terwijl men op het bestelde eten krijgt men een plankje met stokbrood met kruidenboter en gratis.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Lekker gegeten
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Ze ďoen nergens moeilijk over , heerlijk eten , betaalbaar , vriendelijke bediening . Wij komen er graag het is een echte aanrader .
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Gezellig, leuke bediening, lekker huiswijntje en heerlijke pizza calzone met bijbehorende tomatengehaktsaus.
€12,50 voor 2 voorgerechtjes , een hoofdgerecht en 2 mooie glazen wijn is bovendien super goedkoop!
Aanrader en we komen zeker weer terug!
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Met mijn vriendin op een donderdagavond bij Piccolo erg lekker gegeten.
Super vriendelijke mensen en snel geholpen.
Wij komen zeker terug!
Dorenda B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening, lekker gegeten voor goede prijs. Wij waren op een woensdag en er was een menuaanbieding: crostini, stokbrood met smeersels, pizza of pasta (keuze uit aantal soorten) en 2 drankjes voor €12,50 pp. Grote porties. Wel klein restaurant en als het vol zit redelijk ‘lawaaiig’ (lastig voor prikkelgevoelige mensen). Verder zeker een aanrader!
vantrigt .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vriendelijke personeel, welkom geheten. 3 gangenmenu op dinsdag een 10+. Echt lekker gegeten met vriendinnen. Een aanrader. Veel keus uit dit 3 gangenmenu.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was zeer voorkomend en was onze wensen voor voordat we iets lieten merken. De pasta en pizza waren geweldig.
LBeljon .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Bij Piccolo hebben ze een super leuke maandag, dinsdag en woensdag actie. Hierbij krijg je diverse voorgerechtjes en een pizza of pasta als hoofdgerecht. Daarnaast krijg je ook nog twee drankjes en dat allemaal voor slechts €12,50. Hier heb ik ook gebruik van gemaakt. Alles is goed op smaak en vriendelijke bediening. Aanrader als je Italiaans wilt eten in Lisse =)
Bram Z.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Hier wezen eten tijdens feestweek op aanraden van vrienden. Bij binnenkomst een warm onthaal door de gastvrouw. Bij bezoek toilet stond deze blank. 2 jonge meisjes achter de bar die druk bezig waren met hun mobiele telefoon. Na vragen een drankje kunnen bestellen. Voorgerecht besteld. Deze werd allereerst verkeerd neergezet. Kreeg het hoofdmenu van een tafel verder. Portie was klein maar smakelijk. Hoofdgerecht pizza calzone. Deze was redelijk. Bolognese saus die erbij geserveerd werd was ook vrij vlak van smaak. Al met al niet slecht maar ook niet geweldig. Dan opgeteld met de service en het decor net voldoende.
Mick S.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Na een bezoek aan De Keukenhof flinke trek gekregen van het wandelen en de frisse lucht.
En zeer vlakbij in Lisse terechtgekomen bij dit Italiaanse restaurant (modern maar gezellig ingericht). Als vooraf krijg je een heerlijke en vers gemaakte bruschetta, en een mandje stokbrood met diverse broodjes en kruidenboter en tapenade van het huis.
Gekozen voor de dagschotel, in dit geval heerlijke ossehaaspuntjes met saus naar keuze, geserveerd met frites of pasta, salade.
Vrouwlief koos voor een champignonsaus en frites, ikzelf koos voor een gorgonzola saus en verse pasta. Pasta heerlijk op smaak en met een lekker knoflooksmaak. Gecombineerd met de gorgonzola, dat liet ik me geweldig smaken. Helaas geen ruimte en tijd meer voor een toetje, die slaan we een volgende keer niet over.
De prijzen zijn erg aangenaam voor wat je krijgt, zeker doordeweeks.
Zeer vriendelijke bediening, ook zeer content van de eigenaar die zelf navraag komt doen of het goed is bevallen.
Heerlijke avond gehad hier, wij komen zeker terug!
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2013
Dit is een traditionele dorpspizzeria. Leuk en lekker zijn de bruschetta's van het huis, waardoor je je meteen welkom voelt. Op basis van de tips op deze site hebben we ook een fagotino geprobeerd. Dat is goed bevallen, een zeer goed gevuld exemplaar van opgerold pizzadeeg waarbij je de ingrediënten naar wens helemaal zelf kunt opgeven. Een andere persoon aan tafel had een gewone pizza. Deze viel echter erg tegen. Te dikke bodem en geen mozzarella maar waarschijnlijk iets van gewone jongbelegen kaas. Voor een gewone pizza zijn er betere alternatieven in Lisse. Ook de huiswijn was erg matig en werd te warm geserveerd. De bediening was vriendelijk.
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Ik ben zo'n 6 jaar geleden hier voor het eerst uit eten geweest.
En sinds dien nooit meer ergens anders geweest, met verjaardagen trouw dagen etc.
Het eten is heerlijk!! Goede service en erg sympathieke mensen.
Voorlopig blijf ik hier eten!