Pizzeria Ristorante Piccolo

Heereweg 192 2161 BP Lisse Nederland Kaart

Over het restaurant Pizzeria Ristorante Piccolo

Genieten van een authentiek Italiaans gerecht in een gezellige, Hollandse sfeer. Onmogelijk denk je? Dan weet Ristorante Piccole jou gegarandeerd te verbazen! Dit unieke restaurantje is gelegen tussen de winkels en bars in het gezellige centrum van Lisse en is daarom de ideale plaats om te bekomen van een druk dagje shoppen of vermoeiend dagje werken. Al de gerechten die het keukenteam serveert, zijn bereid volgens een authentiek recept, zodat je het ware Italië op je bord geserveerd krijgt. Pasta's worden met de hand gemaakt en de pizza’s worden rijkelijk belegd met een heerlijke, verse tomatensaus. De ossebuco is perfect gegaard en de bruscetta zijn krakelend krokant. Bij goed weer kan je genieten van een Italiaanse streekwijn op het terras, waardoor je je op het Italiaanse platteland waant. Kom de sfeer nu proeven bij Ristorante Piccolo!

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante Piccolo

- Lunch vanaf 12:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Ristorante Piccolo

V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Wij hebben genoten en was erg lekker zowel het eten als de wijn!
Dus wij gaan nog vaker komen ????????
En vertellen het zeker door!
Marcel M.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
De bediening en het eten waren prima. We hoefden niet lang op het eten te wachten. Het eten was zelf ook heel erg lekker.
Janny B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De bediening was allervriendelijkst. Prijs/kwaliteit goed. Porties vrij groot, vooral de antipasta.
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Zoals altijd weer super lekker gegeten en leuke & gezellige bediening !
Wij komen hier al heel lang !
Heerlijk eten ????????????????
Mvg Joyce Pompe
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten. En wat een gastvrijheid, alsof je bij familie op bezoek bent. Een aanrader voor iedereen die wil genieten van echt Italiaans eten. Wij zijn van.
Marjolijn K.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
Hele gezellige atmosfeer, altijd heel hartelijk begroet,en weer erg smakelijk gegeten!!
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heerlijk gegeten. De bediening is top: je voelt je thuis. Er wordt uitstekend gereageerd, maar als je van rust houdt, kan dat ook. Een aanrader.
Dorine .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Gezellig, goede service en geweldige prijs-kwaliteit verhouding. De serveerster lette goed op of iedereen het naar zin had en toen ik opeens een hoestbui kreeg, kwam ze ogenblikkelijk met een glaasje water. Wat een lief meisje.
Willianne V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Aardige bediening gezellige sfeer lieve eigenaars en top eten!!
Tineke J.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekker eten, vriendelijk bediening. Voor herhaling vatbaar!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Ontzettende aardige bediening!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Het eten was niet verkeerd, alleen jammer dat alle geserveerd werd op koude borden waardoor vooral het pasta gerecht met kaas veel te snel afgekoeld was. Wanneer men het eten zou serveren op warme of hete borden dan werd het geheel nog lekkerder. De bediening was goed en terwijl men op het bestelde eten krijgt men een plankje met stokbrood met kruidenboter en gratis.
Martine V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Lekker gegeten
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Ze ďoen nergens moeilijk over , heerlijk eten , betaalbaar , vriendelijke bediening . Wij komen er graag het is een echte aanrader .
Willeke V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Gezellig, leuke bediening, lekker huiswijntje en heerlijke pizza calzone met bijbehorende tomatengehaktsaus.
€12,50 voor 2 voorgerechtjes , een hoofdgerecht en 2 mooie glazen wijn is bovendien super goedkoop!
Aanrader en we komen zeker weer terug!
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Met mijn vriendin op een donderdagavond bij Piccolo erg lekker gegeten.
Super vriendelijke mensen en snel geholpen.
Wij komen zeker terug!
Dorenda B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zeer vriendelijke bediening, lekker gegeten voor goede prijs. Wij waren op een woensdag en er was een menuaanbieding: crostini, stokbrood met smeersels, pizza of pasta (keuze uit aantal soorten) en 2 drankjes voor €12,50 pp. Grote porties. Wel klein restaurant en als het vol zit redelijk ‘lawaaiig’ (lastig voor prikkelgevoelige mensen). Verder zeker een aanrader!
vantrigt .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Vriendelijke personeel, welkom geheten. 3 gangenmenu op dinsdag een 10+. Echt lekker gegeten met vriendinnen. Een aanrader. Veel keus uit dit 3 gangenmenu.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten. De bediening was zeer voorkomend en was onze wensen voor voordat we iets lieten merken. De pasta en pizza waren geweldig.
LBeljon .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Bij Piccolo hebben ze een super leuke maandag, dinsdag en woensdag actie. Hierbij krijg je diverse voorgerechtjes en een pizza of pasta als hoofdgerecht. Daarnaast krijg je ook nog twee drankjes en dat allemaal voor slechts €12,50. Hier heb ik ook gebruik van gemaakt. Alles is goed op smaak en vriendelijke bediening. Aanrader als je Italiaans wilt eten in Lisse =)