Pizzeria Ristorante Piccolo

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante Piccolo

- Lunch vanaf 12:00

LBeljon .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Bij Piccolo hebben ze een super leuke maandag, dinsdag en woensdag actie. Hierbij krijg je diverse voorgerechtjes en een pizza of pasta als hoofdgerecht. Daarnaast krijg je ook nog twee drankjes en dat allemaal voor slechts €12,50. Hier heb ik ook gebruik van gemaakt. Alles is goed op smaak en vriendelijke bediening. Aanrader als je Italiaans wilt eten in Lisse =)
Bram Z.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Hier wezen eten tijdens feestweek op aanraden van vrienden. Bij binnenkomst een warm onthaal door de gastvrouw. Bij bezoek toilet stond deze blank. 2 jonge meisjes achter de bar die druk bezig waren met hun mobiele telefoon. Na vragen een drankje kunnen bestellen. Voorgerecht besteld. Deze werd allereerst verkeerd neergezet. Kreeg het hoofdmenu van een tafel verder. Portie was klein maar smakelijk. Hoofdgerecht pizza calzone. Deze was redelijk. Bolognese saus die erbij geserveerd werd was ook vrij vlak van smaak. Al met al niet slecht maar ook niet geweldig. Dan opgeteld met de service en het decor net voldoende.
Mick 7.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2014
Na een bezoek aan De Keukenhof flinke trek gekregen van het wandelen en de frisse lucht.
En zeer vlakbij in Lisse terechtgekomen bij dit Italiaanse restaurant (modern maar gezellig ingericht). Als vooraf krijg je een heerlijke en vers gemaakte bruschetta, en een mandje stokbrood met diverse broodjes en kruidenboter en tapenade van het huis.
Gekozen voor de dagschotel, in dit geval heerlijke ossehaaspuntjes met saus naar keuze, geserveerd met frites of pasta, salade.
Vrouwlief koos voor een champignonsaus en frites, ikzelf koos voor een gorgonzola saus en verse pasta. Pasta heerlijk op smaak en met een lekker knoflooksmaak. Gecombineerd met de gorgonzola, dat liet ik me geweldig smaken. Helaas geen ruimte en tijd meer voor een toetje, die slaan we een volgende keer niet over.
De prijzen zijn erg aangenaam voor wat je krijgt, zeker doordeweeks.
Zeer vriendelijke bediening, ook zeer content van de eigenaar die zelf navraag komt doen of het goed is bevallen.
Heerlijke avond gehad hier, wij komen zeker terug!
Ron N.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2013
Dit is een traditionele dorpspizzeria. Leuk en lekker zijn de bruschetta's van het huis, waardoor je je meteen welkom voelt. Op basis van de tips op deze site hebben we ook een fagotino geprobeerd. Dat is goed bevallen, een zeer goed gevuld exemplaar van opgerold pizzadeeg waarbij je de ingrediënten naar wens helemaal zelf kunt opgeven. Een andere persoon aan tafel had een gewone pizza. Deze viel echter erg tegen. Te dikke bodem en geen mozzarella maar waarschijnlijk iets van gewone jongbelegen kaas. Voor een gewone pizza zijn er betere alternatieven in Lisse. Ook de huiswijn was erg matig en werd te warm geserveerd. De bediening was vriendelijk.
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Ik ben zo'n 6 jaar geleden hier voor het eerst uit eten geweest.
En sinds dien nooit meer ergens anders geweest, met verjaardagen trouw dagen etc.
Het eten is heerlijk!! Goede service en erg sympathieke mensen.
Voorlopig blijf ik hier eten!
Manon1992 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2013
Hier heb ik de lekkerste pizza van Lisse gegeten. Vooral de fagotino is een aanrader, dit is een opgerolde pizza die je helemaal zelf kunt samenstellen. Ook krijg je van het huis een lekkere crostini en een broodje met kruidenboter. Super restaurant dus!
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2013
Erg leuk en gezellig restaurant. Vooraf krijg je een lekkere crostini en daarna een mandje stokbrood van het huis. Je kan hier de lekkerste pizza's van Lisse krijgen. Leuke meiden in de bediening die erg vriendelijk en gezellig zijn. De prijzen zijn erg aangenaam voor wat je krijgt. Bij vlees en visgerechten komt er nog spaghetti of patat bij, salade en groente. Bij de rekening nog een lekker glaasje Limoncello gekregen. Heerlijke avond gehad hier, wij komen zeker terug!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Gezellig restaurant met heerlijk eten voor een leuke prijs! Vriendelijke mensen en altijd een warm welkom met een bruchetta en een lekker mandje stokbrood! Wij komen hier zeker nog eens terug!
Lisa B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Een gezellig restaurantje met leuke eigenaren. Altijd bruschetta van het huis, en probeer vooral de opgerolde pizza die je zelf kunt samenstellen.