Pizzeria Ristorante Mediteranneo

Malmö 86 3124 KG Schiedam Nederland Kaart

Speciale deals

50% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

40% korting op het eten

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante Mediteranneo

Dinsdag t/m Zondag van 16:00 tot 22:00 uur

Uitmuntend
9,1
9,4

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Ristorante Mediteranneo

Lydia D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
We hebben hier met onze kinderen van 7 en 9 gegeten. Leuke ontvangst en veel aandacht voor de kinderen. Eten was heerlijk. Een goeie kok die met passie de gerechten maakt. Het is gezellig en je voelt je welkom. Zeker een aanrader.
A. Den Boef D.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2018
Eten was lekker, wel jammer dat de patatjes later op tafel kwamen bij de vlees gerechten. Pizza's en pasta heerlijk.
Sfeer wat minder door het hoge plafond, te zachte muziek en wat kale aankleding. Hier valt zeker nog winst te behalen.
Voor het goede eten komen we wel terug.
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2018
Op zaterdagavond bij Mediteranneo uit eten geweest. Prima restaurant met lekkere pizza's en pasta! Ook het dessert (chocoladetaart, speciaal aanbevolen) was heerlijk! Zorg wel dat iedereen tegelijkertijd zijn dessert krijgt... Parkeren op loopafstand. Prijs goed. Persoonlijk zou ik de inrichting nog iets gezelliger willen zien, met wat meer Italiaanse accenten en de ruimte wat meer verdelen. Maar we komen zeker nog eens terug!
Bedankt Thomas dat je tijd hebt genomen om een beoordeling over ons restaurant te schrijven. En ook dankjewel voor de eerlijke feedback, dat stellen wij zeer op prijs. Deze nemen wij dan ook graag in ontvangst om de kwaliteit van ons restaurant te verbeteren waar nodig is.

Dave V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was top en erg vriendelijk.
Pizza was super en de love dessert als toetje is een echte aanrader!
Wij worden heel blij van een recensie zoals die van jou, Dave! Hopelijk kom je nog eens langs voor een van onze pizza's, of iets anders lekkers van de kaart.

Carola T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Heerlijk gegeten, sfeer ambiance, persoonlijke aandacht, vriendelijke attente bediening.
Bedankt voor jouw mooie woorden over Mediteranneo, Carola! Hopelijk mogen wij jou nogmaals in ons restaurant ontvangen.
Carola T.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2018
Reg H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Wederom heerlijk gegeten in een gezellige omgeving.
Wij zijn blij te horen dat het diner weer een succes was. Bedankt voor het achterlaten van deze recensie en we zien je graag een volgende keer terug, Reg!
Soraya .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Het is een gezellig, knus en gastvrij restaurant. Er staat genoeg op de kaart. Dus genoeg keuze. Ik heb genoten van de kipfilet met fetasaus. Wij hebben er heerlijk gegeten. Zeker een aanrader. Wij komen hier zeker terug.
Dank je wel Soraya voor de recensie! We kijken uit naar je volgende bezoek.

Soraya .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Een gezellig, knus en gastvrij restaurantje. Er is genoeg keuze op de kaart. Ik heb hier gister genoten van de kipfilet met fetasaus. Wij hebben hier heerlijk gegeten. En het is zeker een aanrader. Wij komen hier zeker terug.
Dank je wel Soraya voor de recensie! We kijken uit naar je volgende bezoek.

Dick G.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Een nieuwe, vriendelijke eigenaar heeft dit restaurant recentelijk overgenomen. De Italiaans-Griekse combinatie op de menukaart is uniek en apart. De bediening is uitstekend. Heb heel lekker gegeten. Voorgerecht was kalamaria, daarna een heerlijke pizza Vitello. Deze nieuwe pizza staat nog niet op de kaart, maar is een echte aanrader! Sinds kort is er een nieuwe pizzabakker, een zeer vriendelijke man die zijn vak meer dan goed verstaat. Tenslotte een heerlijke dolce (dessert), chocoladetaart. Hier eet je echt je vingers bij op. Zo ontzettend lekker! Voor ik wegging, kreeg ik nog een glaasje limoncello. De perfecte afronding van de avond. Ik ga zeker binnenkort hier nog een keer eten.
Bedankt Dick voor de mooie en uitgebreide recensie. We zijn erg blij om te horen dat de gerechten zo goed bevallen en natuurlijk ook onze gastvrijheid. We kijken uit naar je volgende bezoek!

Carla M.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
we werden vriendelijk verwelkomt, het was erg rustig weinig gasten, aan tafel kregen we de menu kaart en de dame vroeg of we wat wilde drinken. Mijn partner nam een tap biertje onze zoon een cola en ik een droge chardony. we bestelde 2x keftedia en 1x soep alles smaakte prima en was lekker. Het hoofd gerecht was een maal pizza gusti en een maal souvlaki en een maal vis mix daar ontbrak de kalemarie werd gelijk hersteld prima goed verzorgd en smakelijk onbs toetje was 1x tiramisu en 2 koffie de tiramisu vond onze zoon voortreffelijk we hebben on prima geamuseerd het was alleen erg stil.
Dank je wel Carla voor de mooie recensie. We hopen je snel weer te zien!
PFB .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Gisteravond hier gegeten.Waren vaker geweest bij vorige eigenaar,altijd tevreden.
Nu weer heel lekker gegeten en vriendelijke bediening.
Handig de lampjes op de tafel voor als je iets wilt vragen!
Het duurde even voordat mijn lasagnekwam,maar om het goed te maken kregen we een mandje brood met kruidenboter van het huis aangeboden.Aardig gebaar!
De pizza van mijn man was heerlijk!
Bedankt voor de mooie recensie. We zijn blij om te horen dat je bezoek aan ons restaurant nog steeds bevalt en hopen je in de toekomst dan ook vaker bij ons aan tafel te zien!

Evelyne H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
Eten was heerlijk super kok eigenaar (bediening) zeer vriendelijk en erg gezellige man komen zeker terug
Noel P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Is gewoon lekker en goed. Geen poespas, geen maffe dingen. Kortom, goed eten voor een goed prijs.
Reg H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Lekker gegeten. Goede en gezellige bediening. Zeker een aanrader.
Sylvia Z.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
De bediening is uiterst vriendelijk. We zijn zeer goed geholpen. We hebben verschillende voorgerechten gedeeld. Echt een aanrader. Prijs/ kwaliteit verhouding is top. Je krijgt grote porties en het eten is goed van smaak.
Wij worden blij van zulke hartverwarmende woorden, dankjewel hiervoor Sylvia. Hopelijk kom je snel nog eens langs voor een pizza of iets anders van de kaart!
Marianque D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Zo lekker kan ik de gegrilde kip zelf niet klaarmaken! Gezellige eigenaar die een persoonlijk praatje kwam maken. Mooie locatie aan het water.
Wij maken de gegrilde kip graag nog eens voor je klaar! Graag tot ziens bij Mediteranneo.
Arie D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2018
Pizzeria Ristorante Mediteranneo heeft dan wel een Italiaanse naam, maar het is niet helemaal Italiaans. Dat maakt het nét een stukje leuker dan de gemiddelde pizzeria. Sinds de zomer van 2018 is er een zeer gastvrije nieuwe eigenaar, die zich op een geschikt moment bij ons kwam voorstellen. Hij is van Griekse afkomst en daarom zie je op het menu ook verschillende Griekse gerechten staan. De sfeer is informeel en vriendelijk. De gastvrijheid is groot. Persoonlijk weet ik het te waarderen wanneer een eigenaar van een restaurant meer belangstelling toont dan alleen de bestelling die je wil plaatsen.
Tel daar bij op dat het eten ook goed smaakte en netjes geprijsd. Wil je afwijken van de menusamenstelling? Dat werd ter plaatse geregeld.
Leuk detail zijn de grote panorama-ramen, met uitzicht over water en de rand van de stad. Pizzeria Ristorante Mediteranneo is mogelijk niet een unieke combinatie, maar wel eentje die ik van harte aanbeveel.
Ik geef bij elkaar een cijfer 9.
Vele malen dank voor deze uitgebreide beoordeling vol hartverwarmende woorden. Hier worden wij blij van! Nogmaals bedankt en we hopen je snel weer te zien in ons restaurant.
W.horstman .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Heerlijk gegeten bij dit restaurant!
Fantastische pizza, heerlijke koffie en een goede gezellige sfeer. Wat wil je nog meer? Bedankt voor de gezellige avond. We komen snel terug en dan met kleindochters zodat die hun eigen pizza kunnen maken ????????????
Wat goed om te horen. Dankjewel voor de mooie woorden en we zien jullie graag terug met de kleinkinderen!