Pizzeria Ristorante Le Palme

Landstraat 13 9934 BG Delfzijl Nederland Kaart
31-596619554

Over restaurant Pizzeria Ristorante Le Palme

De keuken van chef Antonio

Benieuwd waar de echte Italiaanse chef Antonio zijn moves maakt? Dan heb je bij Le Palme de juiste keuken gevonden. Bij deze pizzeria vind je de echte Italiaanse pizza's met krokante bodem en een pikante bovenlaag. De pizza's waar Napelitanen trots op zullen zijn. Geniet van de echte authentieke Italiaanse keuken en vraag ook vooral naar de Italiaanse specialiteit buiten de kaart. Altijd een verrassing!

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante Le Palme

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Erg voordelig
Erg rustig
Erg kort
Theo127 .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Afgelopen zondag 2 oktober 2016 hebben mijn vrouw en ik met onze vrienden uit China heerlijk gegeten in het sfeervolle Le Palme. Het diner was met zorg bereid en wij waren zeer onder de indruk. Wij hebben genoten van de verfijnde Italiaanse variëteit. De gerechten en de drie soorten wijnen waren van hoge kwaliteit. De bediening was zoals altijd hartelijk en vriendelijk. Le Palme heeft een vaste plek op onze restaurantkalender.
Mrhaje .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Betreurenswaardig... Tweede keer dat we een ingesneden kogelbiefstukje krijgen wat ze ossenhaas durven te noemen... Ik vroeg nog vooraf is het echt ossenhaas...."Ja" zei de serveerster na navraag , maar goed die weet niet beter..
Wilde ze medium maar kregen ze hard doorbakken...Echt taai, dus en het was al geen ossenhaas... hier liegen ze ronduit over, ook niet de eerste keer, zeer spijtig.
Bij het vermelden dat het vlees gewoonweg taai was en niet lekker, werd daar niets mee gedaan behalve dat het doorgegeven zou worden.
Deze eigenaar zat er vroeger ook al in en toen was het er goed, nu laat het zwaar te wensen over en raken ze dus klanten kwijt, ons zien ze er nu echt niet meer terug
Als je het duurste gerecht op de kaart neemt mag je daar wel wat meer van verwachten.... De vrouw van de eigenaar die ons bediende was niet meer te bekennen toen we tegen de serveerster melde dat onze "ossenhaas" ( ingesneden kogelbiefstuk)niet te pruimen was. Echt vriendelijk was ze ook niet.
Ik wilde een goeie fles witte wijn en vroeg om de wijnkaart, ze rade er een aan A somma 24,95, wat achteraf een goedkoop wijntje van 6,75 bleek te zijn.
Voel me bedonderd en niet zo'n klein beetje ook....
Geen aanrader deze zaak, kijk even verder is ons advies
Andries M.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2014
Op donderdagavond LE PALME bezocht. De kok in de keuken was vandaag Antonio zelf. De vispizza (nr 37) was zeldzaam lekker van smaak, krokante bodem en pikant. Geen betere pizzabakker in Delfzijl en wijde omstreken.
Edzo B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Op vrijdagavond pasta gegeten bij Le Palme in Delfzijl. We mochten een tafel uitzoeken, hoewel toen we er eenmaal zaten het restaurant toch redelijk volstroomde. We namen brood met kruidenboter vooraf. Het brood werd gebakken in de pizza-oven en was fijn van smaak. Ook de verse tagliatelle met groenten was zeer smakelijk. Dissonant was wel het gebruik van witte asperges uit blik; waarom niet een paar verse groene die nu goed verkrijgbaar zijn gebruikt? De pasta marinara was goed gevuld en eveneens goed van smaak. Vanwege de tijd namen we geen nagerecht. We waren zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding.