Pizzeria Ristorante La Lanterna

Javastraat 29 2585 AC Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Italiaans genieten in Den Haag

Sinds 1975 een begrip in Den Haag. Dat zal niet voor niets zijn! Het gepassioneerde keukenteam bereidt traditionele Italiaanse gerechten. Mocht je nou niet zo’n pizza- of pastaliefhebber zijn, dan is er ook nog een uitgebreid aanbod aan vlees- en visspecialiteiten. Alle gerechten worden gemaakt van verse producten en worden aangevuld met prachtige wijnen. Kortom, voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Theo G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Goede sfeer, vriendelijke bediening. Zeker ook met kinderen een aanrader.
Kees-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Uitstekend gegeten met een AH-bon. We mochten een voor- en een hoofdgerecht vrij kiezen van de kaart. Alleen het nagerecht stond vast, maar dat was heerlijke huisgemaakte tiramisu.
De rekening was een positieve verrassing. Een echte aanrader!
Lotte L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Erg gastvrij personeel, pasta met truffel die door een parmezaanse kaas wordt geroerd is zeker een aanrader, pistache soufflé was ook erg genieten! Ga hier zeker vaker terug komen!
Gjalt R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We hebben lekker gegeten, de bediening was erg gezellig. Hele goede avond gehad.We hebben lekker gegeten, de bediening was erg gezellig. Hele goede avond gehad.
Machteld B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Rustige maandagavond, ouderwets goede bediening zoals je niet veel meer tegenkomt! We komen graag nog een keer terug.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prima eten en vriendelijle bediening.
Mariette P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. De eigenaar was zeer vriendelijk en klantgericht. Zeker een aanraden!!
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Let op...het is niet a la carte eten met ah aktie!! Je hebt keuze uit 2 voorgerechten en een aantal pizza's...de bediening er op aangesproken maar zij verwees ons naar beslissing van het restaurant aan de laan van meerdervoort...slecht zeer flauw eten...nagerecht keuze uit ijs en huisgemaakte tiramisu...maar helaas deze was op!! Rekening gevraagd en dan krijg je een bedrag van 27,50 per menu voorgeschoteld...absoluut nooit meer gaan eten ....wc te vies om aan te gluren en restaurant overal stof...
R. D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heel lang moeten wachten; hygiëne ondermaats; keuze uit voor- en nagerecht zeer beperkt. Bediening zonder verantwoordelijkheidsgevoel voor de klanten. Hoofdgerechten waren goed.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het klassieke Ristorante met een heerlijk uitgebreide kaart vol met Italiaanse specialiteiten. Kiezen is welhaast onmogelijk, waardoor regelmatig terugkomen het enige logische vervolg lijkt. Niet echt een vervelend vooruitzicht.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Drukbezochte Italiaan in Den Haag waar de tafeltjes wel 3x bezet geraken in de tijd dat wij er waren, het tempo ligt dan ook hoog. Zelf had ik de Canneloni uit de oven, het was prima, maar niet een culinair hoogstandje, moet je hier denk ook niet verwachten. Als dessert nog een panna cotta wat eigenlijk geen panna cotta was, zo hard bevroren. Jammer dat mijn lepeltje in de caramelsaus lag zodat deze pekte aan alle kanten. Ook jammer dat de wat oudere serveerster zo bot was, bijvoorbeeld de cappuccino werd om tafel bijna gesmeten, er was al een waterballet op het schoteltje maar nu helemaal. Ik zou haar zeker vervangen door wat vriendelijker en positievere uitstraling personeel.
V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We waren er met z'n 4-en ter gelegenheid van de 14-de verjaardag van m'n zoon. Blijkbaar had ik dat ergens terloops gemeld, want bij het toetje was er spontaan 'vuurwerk' op zijn ijscoupe en werden er verjaardagsliedjes gespeeld en meegezongen door de hele tent. Leuke en gasvrije sfeer. Prima bediening ook. En voor een zeer acceptabele prijs. Kortom een heel geslaagde avond!
Anne-Marie O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Echt lekker Italiaans eten, neem vooral de pasta alla parmiggiana e tartufo. Een leuke show en goddelijk eten in een. Ook de pizza met toscaanse worst en cavolo nero is een absolute aanrader.
Jorina W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij komen al jaren in de Javastraat; ikzelf ongeveer 30 jaar. Eerst met mijn moeder en nu met mijn gezin. Het personeel is vriendelijk maar sinds de laatste 2 keren staat er ook ander personeel. Gisteravond had ik canellonni maar sommige gedeelten van de pasta was niet gaar. Jammer, heb er dan ook maar omheen gegeten. Verder prima wat mij betreft. Onze dochter had pizza maar de buitenrandjes waren gewoon zwart, dus verbrand. Dus niet echt de kwaliteit die wij gewend zijn in de Javastraat. Dus verbetering gewenst!
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Uitstekend restaurant met vriendelijke bediening. Goede gerechten, aardige bediening, wijnsuggestie was prima. Een echt Italiaans restaurant om vaker te eten!
C. K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Mijn vrouw en ik komen al vele jaren hier met een zekere regelmaat.
Dat doen we omdat het ons altijd uitstekend bevalt, vriendelijk, netjes, betaalbaar en fijne bediening.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig ogend restaurant met een Italiaanse sfeer. na gereserveerd te hebben konden we uit een aantal tafels kiezen, wijnkaart gevraagd waarop wel enkele lekkere wijnen staan, bediening liet hier en daar wat te wensen over wat betreft vakmanschap maar wel uiterst vriendelijk. Na het voorgerecht met de borden nog op tafel kwam het hoofdgerecht, even verwarring maar goed opgelost. Eten is er prima zeker de huisgemaakte pasta is een voortreffelijk lekker gerecht. Na het drinken van een door het huis aangeboden limoncello tevreden huiswaarts. Komen zeker terug voor het eten.
J. L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hebben erg genoten van ons -eerste- bezoek aan La Lanterna. Wij voelden ons even op vakantie in Italie, dit kwam ook door de vriendelijke Italiaanse ober. Het eten werd mooi opgediend en smaakte heel goed. De service en de prijsverhouding waren prima. Dit restaurant is een aanrader en wij komen hier zeker terug.
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Gezellige sfeer, heerlijk gegeten, personeel erg vriendelijk. Mijn kleinzoon was jarig, werd tijdens het dessert verrast met ijs en een sterretje, erg leuk
Roderick B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker gegeten gezellige sfeer en goed geholpen...........................................................................