Pizzeria Ristorante La Lanterna

Javastraat 29 2585 AC Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Italiaans genieten in Den Haag

Sinds 1975 een begrip in Den Haag. Dat zal niet voor niets zijn! Het gepassioneerde keukenteam bereidt traditionele Italiaanse gerechten. Mocht je nou niet zo’n pizza- of pastaliefhebber zijn, dan is er ook nog een uitgebreid aanbod aan vlees- en visspecialiteiten. Alle gerechten worden gemaakt van verse producten en worden aangevuld met prachtige wijnen. Kortom, voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Hans W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het klassieke Ristorante met een heerlijk uitgebreide kaart vol met Italiaanse specialiteiten. Kiezen is welhaast onmogelijk, waardoor regelmatig terugkomen het enige logische vervolg lijkt. Niet echt een vervelend vooruitzicht.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Drukbezochte Italiaan in Den Haag waar de tafeltjes wel 3x bezet geraken in de tijd dat wij er waren, het tempo ligt dan ook hoog. Zelf had ik de Canneloni uit de oven, het was prima, maar niet een culinair hoogstandje, moet je hier denk ook niet verwachten. Als dessert nog een panna cotta wat eigenlijk geen panna cotta was, zo hard bevroren. Jammer dat mijn lepeltje in de caramelsaus lag zodat deze pekte aan alle kanten. Ook jammer dat de wat oudere serveerster zo bot was, bijvoorbeeld de cappuccino werd om tafel bijna gesmeten, er was al een waterballet op het schoteltje maar nu helemaal. Ik zou haar zeker vervangen door wat vriendelijker en positievere uitstraling personeel.
V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
We waren er met z'n 4-en ter gelegenheid van de 14-de verjaardag van m'n zoon. Blijkbaar had ik dat ergens terloops gemeld, want bij het toetje was er spontaan 'vuurwerk' op zijn ijscoupe en werden er verjaardagsliedjes gespeeld en meegezongen door de hele tent. Leuke en gasvrije sfeer. Prima bediening ook. En voor een zeer acceptabele prijs. Kortom een heel geslaagde avond!
Anne-Marie O.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Echt lekker Italiaans eten, neem vooral de pasta alla parmiggiana e tartufo. Een leuke show en goddelijk eten in een. Ook de pizza met toscaanse worst en cavolo nero is een absolute aanrader.
Jorina W.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Wij komen al jaren in de Javastraat; ikzelf ongeveer 30 jaar. Eerst met mijn moeder en nu met mijn gezin. Het personeel is vriendelijk maar sinds de laatste 2 keren staat er ook ander personeel. Gisteravond had ik canellonni maar sommige gedeelten van de pasta was niet gaar. Jammer, heb er dan ook maar omheen gegeten. Verder prima wat mij betreft. Onze dochter had pizza maar de buitenrandjes waren gewoon zwart, dus verbrand. Dus niet echt de kwaliteit die wij gewend zijn in de Javastraat. Dus verbetering gewenst!
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Uitstekend restaurant met vriendelijke bediening. Goede gerechten, aardige bediening, wijnsuggestie was prima. Een echt Italiaans restaurant om vaker te eten!
C. K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Mijn vrouw en ik komen al vele jaren hier met een zekere regelmaat.
Dat doen we omdat het ons altijd uitstekend bevalt, vriendelijk, netjes, betaalbaar en fijne bediening.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Gezellig ogend restaurant met een Italiaanse sfeer. na gereserveerd te hebben konden we uit een aantal tafels kiezen, wijnkaart gevraagd waarop wel enkele lekkere wijnen staan, bediening liet hier en daar wat te wensen over wat betreft vakmanschap maar wel uiterst vriendelijk. Na het voorgerecht met de borden nog op tafel kwam het hoofdgerecht, even verwarring maar goed opgelost. Eten is er prima zeker de huisgemaakte pasta is een voortreffelijk lekker gerecht. Na het drinken van een door het huis aangeboden limoncello tevreden huiswaarts. Komen zeker terug voor het eten.
J. L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hebben erg genoten van ons -eerste- bezoek aan La Lanterna. Wij voelden ons even op vakantie in Italie, dit kwam ook door de vriendelijke Italiaanse ober. Het eten werd mooi opgediend en smaakte heel goed. De service en de prijsverhouding waren prima. Dit restaurant is een aanrader en wij komen hier zeker terug.
Nettie V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Gezellige sfeer, heerlijk gegeten, personeel erg vriendelijk. Mijn kleinzoon was jarig, werd tijdens het dessert verrast met ijs en een sterretje, erg leuk
Roderick B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker gegeten gezellige sfeer en goed geholpen...........................................................................
Wim W.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Niet alleen heel lekkere pasta- en risottogerechten, maar ook een buitengewoon vriendelijke en prettige bediening. Een aanrader.
daens .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
Het is niet meer zoals vroeger,
Alles smaakte anders en niet lekker.
Kruidenboter was keihard
Frutti di mare was niet eens in de buurt van de smaak van vroeger, niet lekker en ook een andere kleur veel te rood
De mosselen in knoflooksaus, was niet te eten, vroeger was het een aanrader.
De plaatjes op de website zijn niet te vergelijken met wat je op je bord krijgt.
Tonijnsalade was ook niet lekker en het leek er wel opgekwakt met dunne saus.
Ons zie je nooit meer in La Lanterna.
Achteraf was het een grote tegenvaller.
Jammer,
Weet niet of de zaak een andere eigenaar heeft gekregen of de kok is weg, die goed kon koken, daar het personeel ook vreemd was voor die zaak.
De Italiaanse sfeer is weg.
Nadia L.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Vriendelijk personeel, goede pizza's!!
Ruim keuze menu, schoon en overzichtelijk restaurant.
We konden aan de overkant na 17:00 gratis parkeren.
Makkelijk te bereiken.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Zzmullen van zabaglione (€8,75), maar ook betalen voor een beetje brood (€3,50), terwijl brood een onmisbaar onderdeel is van een Italiaanse maaltijd. Aangenaam is in deze tijd van krimpende kaarten de zeer ruime keuze. En men bood behalve de tientallen schotels op de kaart nog meer aan, zij het zonder de prijzen erbij te zeggen. Hóge prijzen, zeker gezien het sobere decor, met papieren placemats en papieren wegwaaiservetjes. De tournedos (€22,50) werden ietwat taai bevonden, de kabeljauw (€24) was te gaar. Maar het bijbehorende groenteschoteltje (vooral de aardappel) was weer geweldig. Daarom, maar ook vanwege de aardige bediening en de lekkere wijn (een uitstekende Prosecco voor €24 per fles) blijven we ons licht opsteken bij La Lanterna.
Ackbar K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Al jaren kom ik bij La Lanterna aan de Javastraat en ga eigenlijk altijd voor hetzelfde. Pizza di Mare of de vegetarische lasagne. De rest van de kaart dus nog steeds niet geprobeerd, maar het wordt weleens tijd. :)
Vrouwlief neemt wel altijd iets anders en is altijd te spreken van de kwaliteit. De bestelling wordt vaak erg snel geserveerd (uiteraard ook afhankelijk van de drukte). Desserts zijn vrij standaard, maar goed te doen. Ter afsluiting wordt er altijd een limoncello aangeboden van het huis.

Voor het decor hoef je het niet te doen. Achter in de zaak is het licht door de glazen overkapping, maar de rest van de zaak is vrij donker. Daarnaast staan de tafels vrij dicht op elkaar, dus rustig met elkaar kletsen is er niet altijd bij.

Al met al, prima om hier met vrienden even snel iets lekkers te komen eten, maar lang (romantisch) dineren is niet aan te raden.
Marianne C.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heerlijk gegeten...alleen hoofdgerecht. ..pizza quatro stazione...Vriendelijke ontvangst en bediening....als dessert hebben we een dame blanche en 3 soorten ijs genomen...ook dit zag er goed verzorgd uit! Achteraf konden we nog een klein drankje van het huis krijgen...dit hebben we niet geprobeerd omdat we geen alcohol drinken...wel heel gastvrij aangeboden...
Han M.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
Met het gezin goed gegeten en zonder poespas. Verrassend goede vegetarische spaghetti en een heerlijke lasagne. Ook de kinderen hebben met smaak de pizza margerita opgepeuzeld.

Ontspannen sfeer en vriendelijke bediening. En dat allemaal voor een schappelijke prijs.
Josephine M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
De piazza was zeer matig, niet gaar genoeg, goedkope salami' , garnalen etc.
Salade verde besteld en er kwam iets met veel komkommer en dressing, te veel en fout.
Terug gezonden , toen kregen we ijsberg sla, gesneden en geel , kortom slecht,ook weer terug

Jammer , op zich aardige bediening , met een meer aandacht en liefde zou het lekker hebben kunnen zijn , nu was het waardeloos .
Guus V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
De kaart vertelt dat er verse zelfgemaakte pasta geserveerd wordt. Toen we dit navroegen werd dit beaamd. Maar toen het eten kwam: geen verse pasta! Kok erbij gehaald: Ja sorry de pasta komt inderdaad uit een pakje. Een hoop "scuses" weliswaar, maar feit blijft dat ze ons probeerden voor te liegen. Wat de bediening wel eerlijk vertelde: Alle tomatensaus komt ook uit een pakje.

De pizza's waren ranzige, zompig en vet. Niks geen knapperige bodem. Wel heeeeeeeel veel kaas.

Het is mijns inziens ongelooflijk dat dit restaurant zulke goede cijfers scoort op Iens, want er zijn in Den Haag talloze betere Italianen te vinden. Een restaurant als dit zou je verwachten in een klein dorpje in Zeeland waar in de verre omtrek geen ander alternatief te vinden is. Mijn advies is dan ook: Mijden deze tent!!
Beste Guus "meesterproever",

Wij vinden het zeer ernstig dat u niet tevreden bent over ons.
Het is niet voor te stellen dat u op de manier, zoals u beschrijft bent behandel door ons personeel.
Er staat dat u een "meesterproever" bent, maar u beweerd dat onze huisgemaakte pasta's en tomatensaus niet door ons zijn bereid, wat natuurlijk onzin is. Wij nemen aan dat u uitgaat van uw eigen smaak ipv wat iemand u wijsmaakt.
Bij deze nodigen wij u van harte uit om een kijkje te nemen in de keuken.

Reactie van proever:

Het is toch wel verdrietig dat jullie me zo toespreken, terwijl ik aanstip niet lekker gegeten te hebben. Dat ik niet lekker eet is 1 ding, dat kan ik jullie nog wel vergeven, maar zo toegesproken worden is wagelijk. De klant zou altijd koning moeten zijn.

Andere recensenten bevestigen mijn verhaal: Goedkope pizza's met goedkope ingredienten.

anf 2e reactie van restaurant:

Beste Meneer Guus,

Nogmaals, onze versgemaakte pasta, zoals aangegeven op de kaart word door onze kok vers gemaakt net zoals de tomatensaus, pizzadeeg etc.

Ik heb u uitgenodigd om zelf te komen kijken, maar daar bent u niet op ingegaan.

Wat betreft de reactie naar u toe is mij niet duidelijk waar u van walgt? U krijgt gewoon netjes antwoord op de onjuistheden die u online verkondigd.