Pizzeria Ristorante La Lanterna

Javastraat 29 2585 AC Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Italiaans genieten in Den Haag

Sinds 1975 een begrip in Den Haag. Dat zal niet voor niets zijn! Het gepassioneerde keukenteam bereidt traditionele Italiaanse gerechten. Mocht je nou niet zo’n pizza- of pastaliefhebber zijn, dan is er ook nog een uitgebreid aanbod aan vlees- en visspecialiteiten. Alle gerechten worden gemaakt van verse producten en worden aangevuld met prachtige wijnen. Kortom, voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

• Af te huren , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Johannes Jacobus K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Goed italiaans eten en aardig personeel.
Mijke H.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Toen wij aankwamen op het tijdstip van reservering, stond er tot buiten een rij met allemaal mensen die ook gereserveerd hadden. Wellicht waren dingen anders gelopen dan gepland. Wij hebben besloten om ergens anders te gaan eten.
Wilmagijsbers G.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Gezellig familierestaurant. Prima eten en vriendelijke bediening.
Marion B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Héérlijk gegeten, fijne en vriendelijke bediening én betaalbaar! Véél keus!
Komen zéker terug!
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Verschillende gerechten besteld en de porties zijn groot. De gastheer is zeer vriendelijk.
Servaasvanheck V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Hebben slakken gegeten, die vielen tegen. En pizza vier kazen. Die was goed, maar dat mag je van een Italiaan verwachten. Als toetje tiramisu, die was goed. Prima espresso met een klein drankje van het huis.
Renate K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2018
gezellige sfeer en heerlijk eten !
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Heel erg vriendelijk personeel eten was uitermate goed van kwaliteit en we mochten toch uit heel de kaart uitzoeken ondanks dat we van de AH aktie waren, chapeau een echte aanrader
Josephine K.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Kom er al bij al bijna 25 jaar. Uitstraling en mensen zijn onveranderd, maar eten is net zo lekker! Heerlijke pizza’s met dunne bodem.
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Goede sfeer, vriendelijke bediening. Zeker ook met kinderen een aanrader.
Kees-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Uitstekend gegeten met een AH-bon. We mochten een voor- en een hoofdgerecht vrij kiezen van de kaart. Alleen het nagerecht stond vast, maar dat was heerlijke huisgemaakte tiramisu.
De rekening was een positieve verrassing. Een echte aanrader!
Lotte L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Erg gastvrij personeel, pasta met truffel die door een parmezaanse kaas wordt geroerd is zeker een aanrader, pistache soufflé was ook erg genieten! Ga hier zeker vaker terug komen!
Gjalt R.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We hebben lekker gegeten, de bediening was erg gezellig. Hele goede avond gehad.We hebben lekker gegeten, de bediening was erg gezellig. Hele goede avond gehad.
Machteld B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Rustige maandagavond, ouderwets goede bediening zoals je niet veel meer tegenkomt! We komen graag nog een keer terug.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Prima eten en vriendelijle bediening.
Mariette P.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. De eigenaar was zeer vriendelijk en klantgericht. Zeker een aanraden!!
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Let op...het is niet a la carte eten met ah aktie!! Je hebt keuze uit 2 voorgerechten en een aantal pizza's...de bediening er op aangesproken maar zij verwees ons naar beslissing van het restaurant aan de laan van meerdervoort...slecht zeer flauw eten...nagerecht keuze uit ijs en huisgemaakte tiramisu...maar helaas deze was op!! Rekening gevraagd en dan krijg je een bedrag van 27,50 per menu voorgeschoteld...absoluut nooit meer gaan eten ....wc te vies om aan te gluren en restaurant overal stof...
R. D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heel lang moeten wachten; hygiëne ondermaats; keuze uit voor- en nagerecht zeer beperkt. Bediening zonder verantwoordelijkheidsgevoel voor de klanten. Hoofdgerechten waren goed.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Het klassieke Ristorante met een heerlijk uitgebreide kaart vol met Italiaanse specialiteiten. Kiezen is welhaast onmogelijk, waardoor regelmatig terugkomen het enige logische vervolg lijkt. Niet echt een vervelend vooruitzicht.
Ramona H.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Drukbezochte Italiaan in Den Haag waar de tafeltjes wel 3x bezet geraken in de tijd dat wij er waren, het tempo ligt dan ook hoog. Zelf had ik de Canneloni uit de oven, het was prima, maar niet een culinair hoogstandje, moet je hier denk ook niet verwachten. Als dessert nog een panna cotta wat eigenlijk geen panna cotta was, zo hard bevroren. Jammer dat mijn lepeltje in de caramelsaus lag zodat deze pekte aan alle kanten. Ook jammer dat de wat oudere serveerster zo bot was, bijvoorbeeld de cappuccino werd om tafel bijna gesmeten, er was al een waterballet op het schoteltje maar nu helemaal. Ik zou haar zeker vervangen door wat vriendelijker en positievere uitstraling personeel.