Pizzeria Ristorante La Lanterna

Dagelijkse Groenmarkt 36 2513 AL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Italiaans genieten in Den Haag

Sinds 1975 een begrip in Den Haag. Dat zal niet voor niets zijn! Het gepassioneerde keukenteam bereidt traditionele Italiaanse gerechten. Mocht je nou niet zo’n pizza- of pastaliefhebber zijn, dan is er ook nog een uitgebreid aanbod aan vlees- en visspecialiteiten. Alle gerechten worden gemaakt van verse producten en worden aangevuld met prachtige wijnen. Kortom, voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Sonja K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Ik zie liever geen honden in een restaurant

Beetje chaotisch (was ook druk)

Wat lullig dat de salami die ik liever van de pizza af wilde en daar graag een ei voor in de plaats wilde, dat dat werd berekend (-€ 0,50 salami + € 1,- ei )

Wel lekker gegeten en gezellige avond
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Uitstekende bediening, echte italianen. Zalmmoot van de grill in roomsaus heerlijk!!!!!
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Zeer lekker eten in een rustige omgeving
nataschabronsgeest .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
We werden zeer vriendelijk ontvangen, kregen snel onze heerlijke pizza en konden onder tussen gezellig kletsen. Voor mij een geslaagde avond.
geobeat_260482 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wederom met vrienden een goed gerecht gegeten. Kwaliteit was dit keer iets minder door de drukte.
Maar het een aanrader om hier te dineren.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Het eten was weer heerlijk, maar zet die kraan nou eens vast bij de toiletten. En één van de obers moet echt minderen met zijn veel te sterke aftershave.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zoals altijd weer heerlijk pizza gegeten
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Zelfs een hand bij het weggaan. Dit is hoe het hoort. Top.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zoals gewend was het eten weer prima. Het viel ons alleen wel meteen op dat het op verzoek weglaten van kaas op de pizza er nu niet was afgehaald op de rekening. En één van de obers had een veel te sterke aftershave op, bah.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten was erg lekker. Precies goed naar mijn smaak. De verandering aan het standaard menu werd zonder probleem en goed uitgevoerd. Top! Restaurant interrieur zelf is aan vernieuwing toe, vooral de tafels achterin waar je in een wat smoezelige lift koker naar boven kan kijken. Al met al een goede ervaring.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
we hebben hier gisteravond prima gegeten, lekkere slakken, perfecte pizza, heerlijke zeevruchten pasta; nadeel is dat de prijzen voor de wijn niet op de menukaart staan , het is wat schrikken dat er op de rekening een bedrag staat van €23,50 voor een karaf wijn van 1 liter, wat volgens ons geen liter was!!
Als we dat hadden geweten, hadden we een flesje gekocht en geen wijn uit een 2 liter fles!
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De funghi trifolati heb ik zelden zo lekker gegeten. Verder nog een salade caprese genomen en een gevulde aubergine met kaas in tomatensaus. Ik heb alleen voorgerechten genomen, omdat ik die persoonlijk vaak lekkerder vind dan de Italiaanse hoofdgerechten. ;-) Mijn man koos voor de pizza mafiosa zonder kaas. En wat ik nou zo geweldig vind, is dat er dan 50 cent minder voor de pizza gerekend wordt omdat het zonder kaas geserveerd wordt! Een gratis karafje water waar je niet zelf om hoeft te vragen is ook erg fijn. We moesten helaas wel lang wachten totdat de ober langs kwam met de dessertkaart.
Eenmaal besteld, kwam het wel snel op tafel. De tartufo classico is mijn favoriet.
Tot slot altijd een likeurtje van het huis, altijd een feestje.
De obers zijn vriendelijk en hebben gevoel voor humor zonder vervelend over te komen.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Onwijs vrolijke en vriendelijke bediening , komen zéker weer????
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Het restaurant oogt van binnen en van buiten gedateerd. Maar het gaat natuurlijk om het eten. Dat was allemaal prima, van voor- tot nagerecht! Attent van de ober dat we een karafje kraanwater van het huis kregen na het zien van onze pilletjes op tafel. Toiletten mogen wat vaker nagekeken worden, ik had het "geluk" dat iemand voor mij de wc-bril vooral geraakt had. :-( Al kan ik me voorstellen dat de obers niet na ieder toiletbezoek de WC gaat controleren.
De kraan zit erg losjes... Over de kwaliteit van het eten en klantvriendelijkheid niks te klagen, maar het interieur moet echt wel verbeterd worden. Leuk dat we tot slot nog een aperitiefje kregen.
harrydw57 D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Leuke kaart, Vitello tonato stond alleen in menu maar kon ook apart worden besteld.
natalie K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We komen uit Deventer maar als we hier in de buurt zijn altijd bij dit restaurant uit eten , vriendelijke gast heren , mijn dochter en ik hadden mosselen vooraf echt heerlijk !! een aanrader als je er van houdt . altijd de service aan het einde , Het drankje van de zaak ... Ga zo door
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De zeevruchten pasta.. zat paar stukke taaie inktvisringen in en mini garnaaltjes. Dat was t!! Erg jammer!! Smaak viel tegen...
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
lekker eten met een zeer vriendelijke, bediening.
R J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
De gerechten zijn echt heel erg lekker en de smaken zijn perfect, De bediening is goed, Restaurant is echt top.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Lekker gegeten, fijn gezeten en aardige en vriendelijke bediening. Prima prijs kwaliteit verhouding. Top!