Pizzeria Ristorante La Lanterna

Dagelijkse Groenmarkt 36 2513 AL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Italiaans genieten in Den Haag

Sinds 1975 een begrip in Den Haag. Dat zal niet voor niets zijn! Het gepassioneerde keukenteam bereidt traditionele Italiaanse gerechten. Mocht je nou niet zo’n pizza- of pastaliefhebber zijn, dan is er ook nog een uitgebreid aanbod aan vlees- en visspecialiteiten. Alle gerechten worden gemaakt van verse producten en worden aangevuld met prachtige wijnen. Kortom, voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Zoals altijd weer heerlijk pizza gegeten
Jolanda O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten en zeer vriendelijke bediening. Zelfs een hand bij het weggaan. Dit is hoe het hoort. Top.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Zoals gewend was het eten weer prima. Het viel ons alleen wel meteen op dat het op verzoek weglaten van kaas op de pizza er nu niet was afgehaald op de rekening. En één van de obers had een veel te sterke aftershave op, bah.
Harry K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten was erg lekker. Precies goed naar mijn smaak. De verandering aan het standaard menu werd zonder probleem en goed uitgevoerd. Top! Restaurant interrieur zelf is aan vernieuwing toe, vooral de tafels achterin waar je in een wat smoezelige lift koker naar boven kan kijken. Al met al een goede ervaring.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
we hebben hier gisteravond prima gegeten, lekkere slakken, perfecte pizza, heerlijke zeevruchten pasta; nadeel is dat de prijzen voor de wijn niet op de menukaart staan , het is wat schrikken dat er op de rekening een bedrag staat van €23,50 voor een karaf wijn van 1 liter, wat volgens ons geen liter was!!
Als we dat hadden geweten, hadden we een flesje gekocht en geen wijn uit een 2 liter fles!
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
De funghi trifolati heb ik zelden zo lekker gegeten. Verder nog een salade caprese genomen en een gevulde aubergine met kaas in tomatensaus. Ik heb alleen voorgerechten genomen, omdat ik die persoonlijk vaak lekkerder vind dan de Italiaanse hoofdgerechten. ;-) Mijn man koos voor de pizza mafiosa zonder kaas. En wat ik nou zo geweldig vind, is dat er dan 50 cent minder voor de pizza gerekend wordt omdat het zonder kaas geserveerd wordt! Een gratis karafje water waar je niet zelf om hoeft te vragen is ook erg fijn. We moesten helaas wel lang wachten totdat de ober langs kwam met de dessertkaart.
Eenmaal besteld, kwam het wel snel op tafel. De tartufo classico is mijn favoriet.
Tot slot altijd een likeurtje van het huis, altijd een feestje.
De obers zijn vriendelijk en hebben gevoel voor humor zonder vervelend over te komen.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Onwijs vrolijke en vriendelijke bediening , komen zéker weer????
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2017
Het restaurant oogt van binnen en van buiten gedateerd. Maar het gaat natuurlijk om het eten. Dat was allemaal prima, van voor- tot nagerecht! Attent van de ober dat we een karafje kraanwater van het huis kregen na het zien van onze pilletjes op tafel. Toiletten mogen wat vaker nagekeken worden, ik had het "geluk" dat iemand voor mij de wc-bril vooral geraakt had. :-( Al kan ik me voorstellen dat de obers niet na ieder toiletbezoek de WC gaat controleren.
De kraan zit erg losjes... Over de kwaliteit van het eten en klantvriendelijkheid niks te klagen, maar het interieur moet echt wel verbeterd worden. Leuk dat we tot slot nog een aperitiefje kregen.
harrydw57 D.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Leuke kaart, Vitello tonato stond alleen in menu maar kon ook apart worden besteld.
natalie K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
We komen uit Deventer maar als we hier in de buurt zijn altijd bij dit restaurant uit eten , vriendelijke gast heren , mijn dochter en ik hadden mosselen vooraf echt heerlijk !! een aanrader als je er van houdt . altijd de service aan het einde , Het drankje van de zaak ... Ga zo door
Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De zeevruchten pasta.. zat paar stukke taaie inktvisringen in en mini garnaaltjes. Dat was t!! Erg jammer!! Smaak viel tegen...
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
lekker eten met een zeer vriendelijke, bediening.
R J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
De gerechten zijn echt heel erg lekker en de smaken zijn perfect, De bediening is goed, Restaurant is echt top.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Lekker gegeten, fijn gezeten en aardige en vriendelijke bediening. Prima prijs kwaliteit verhouding. Top!
carina M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Hier vandaag heerlijk pizza gegeten. Omdat wij een trein moesten halen aten we heel vroeg, om vijf uur 'smiddags. Niet bekend in Den Haag kozen wij voor dit restaurant waar we toevallig voorbijliepen omdat er op dit vroege tijdstip al aardig wat volk zat. In een leeg restaurant eten vinden we niet gezellig. Geen spijt van! Zowel de pizza di Mare als de Capricciosa waren errug lekker, knapperige bodem, smaakvol en overvloedig groot. Bediening is supervriendelijk, en heel Italiaans, leuk! Aangezien ik mijn pizza maar half op kreeg, kwam de ober bezorgd informeren of het wel smaakte. Hij was oprecht blij dat dit zeker het geval was, en stelde meteen voor de overgebleven helft voor mij in te pakken om mee te nemen. Het aangeboden likeurtje van het huis hadden wij helaas geen tijd meer voor.
Decor is ongedwongen Italiaans en zeker voor 5 uur 'smiddags heel gezellig omdat het dan al half vol zit. Zeer goede prijs/kwaliteit. Als ik weer in Den Haag ben kom ik zeker terug! Aanrader!
richard D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Goede en gastvrije bediening. Pizza Laterna is een aanrader als je van veel verschillende ingrediënten houdt. Ik vond hem heel smakelijk met een krokante bodem.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hier gisteren geweest met mijn vriendin, na een voorstelling in het circustheater. Waren verrast doordat het bijna vol zat ondanks dat het vroeg was, leek ons een goed teken. De ontvangst was hartelijk en we vroegen ons af, spreken ze alleen Italiaans? Vast niet, maar heb geprobeerd zoveel mogelijk Italiaans met ze te spreken. Leuke bediening (broers? Neven? vrienden?) met een grap en een grol op zijn tijd maar zeker niet irritant. Door een foutje van mezelf (in combinatie met onoplettendheid van de ober) een verkeerde pizza gekregen maar werd snel opgelost. Leuke avond gehad zeker voor herhaling vatbaar!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk restaurant, als je je ogen even dicht doet waan je je in Italië door de muziek en personeel dat onderling gezellig in het Italiaans spreekt. Mijn pizza Primavera was prima, maar door recensies van anderen had ik meer verwacht: meer smaak, die nu vooral kwam van de salami
David L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
La Lanterna is een heel gezellig restaurant met ontzettend vriendelijk personeel (Mario en alle andere....). Wij komen hier al jaren minimaal 1x per maand en tot nu toe altijd naar volle tevredenheid. Natuurlijk is de bediening de ene keer wat persoonlijker dan de andere keer, maar dat heeft dan vooral met de drukt te maken.
Tot nu toe is het eten mij nooit tegengevallen. Regelmatig nemen we ook vrienden mee, en ook die zijn altijd erg positief.
De inrichting is wat gedateerd ja.....maar dat heeft ook weer zijn charme: het is net alsof je in een oud Italiaans restaurantje zit ergens in een Italiaans dorp. Zeker ook omdat de bediening constant in het Italiaans met elkaar aan het praten is.

Ik hoop hier nog jaren met mijn familie te komen en kan het iedereen aanraden!
Esmee C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Twee jaar geleden ben ik hier met mijn ouders geweest voor hun trouwdag en hebben we een overheerlijke en zeer vermakkelijke avond gehad. Nu woon ik zelf in Den Haag en kon ik niet wachten om samen met mijn vriend hier nogmaals te komen eten. Twee jaar later stralen deze heren nog altijd dezelfde passie uit en hebben ze ons een geweldige avond bezorgd. De ambiance in het restaurant zorgde voor een zeer italiaanse sfeer en het eten was erg goed! Toen wij bij het nagerecht aankwamen draaiden ze een feestliedje en kwamen ze met toeters en bellen het toetje brengen. Onze gastheren Mario & Luigi waren compleet in pak en gaven ons het gevoel dat we thuis waren. Houd Mario in de gaten, want voor je het weet houdt hij je voor de gek! “PAZZA!” We gaan hier nog vele malen terug komen en raden het iedereen aan. Liefs, Esmee & Michiel