Pizzeria Ristorante La Lanterna

Dagelijkse Groenmarkt 36 2513 AL Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Italiaans genieten in Den Haag

Sinds 1975 een begrip in Den Haag. Dat zal niet voor niets zijn! Het gepassioneerde keukenteam bereidt traditionele Italiaanse gerechten. Mocht je nou niet zo’n pizza- of pastaliefhebber zijn, dan is er ook nog een uitgebreid aanbod aan vlees- en visspecialiteiten. Alle gerechten worden gemaakt van verse producten en worden aangevuld met prachtige wijnen. Kortom, voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Patricia G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De zeevruchten pasta.. zat paar stukke taaie inktvisringen in en mini garnaaltjes. Dat was t!! Erg jammer!! Smaak viel tegen...
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
lekker eten met een zeer vriendelijke, bediening.
R J.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
De gerechten zijn echt heel erg lekker en de smaken zijn perfect, De bediening is goed, Restaurant is echt top.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Lekker gegeten, fijn gezeten en aardige en vriendelijke bediening. Prima prijs kwaliteit verhouding. Top!
carina M.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Hier vandaag heerlijk pizza gegeten. Omdat wij een trein moesten halen aten we heel vroeg, om vijf uur 'smiddags. Niet bekend in Den Haag kozen wij voor dit restaurant waar we toevallig voorbijliepen omdat er op dit vroege tijdstip al aardig wat volk zat. In een leeg restaurant eten vinden we niet gezellig. Geen spijt van! Zowel de pizza di Mare als de Capricciosa waren errug lekker, knapperige bodem, smaakvol en overvloedig groot. Bediening is supervriendelijk, en heel Italiaans, leuk! Aangezien ik mijn pizza maar half op kreeg, kwam de ober bezorgd informeren of het wel smaakte. Hij was oprecht blij dat dit zeker het geval was, en stelde meteen voor de overgebleven helft voor mij in te pakken om mee te nemen. Het aangeboden likeurtje van het huis hadden wij helaas geen tijd meer voor.
Decor is ongedwongen Italiaans en zeker voor 5 uur 'smiddags heel gezellig omdat het dan al half vol zit. Zeer goede prijs/kwaliteit. Als ik weer in Den Haag ben kom ik zeker terug! Aanrader!
richard D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Goede en gastvrije bediening. Pizza Laterna is een aanrader als je van veel verschillende ingrediënten houdt. Ik vond hem heel smakelijk met een krokante bodem.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Hier gisteren geweest met mijn vriendin, na een voorstelling in het circustheater. Waren verrast doordat het bijna vol zat ondanks dat het vroeg was, leek ons een goed teken. De ontvangst was hartelijk en we vroegen ons af, spreken ze alleen Italiaans? Vast niet, maar heb geprobeerd zoveel mogelijk Italiaans met ze te spreken. Leuke bediening (broers? Neven? vrienden?) met een grap en een grol op zijn tijd maar zeker niet irritant. Door een foutje van mezelf (in combinatie met onoplettendheid van de ober) een verkeerde pizza gekregen maar werd snel opgelost. Leuke avond gehad zeker voor herhaling vatbaar!
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Leuk restaurant, als je je ogen even dicht doet waan je je in Italië door de muziek en personeel dat onderling gezellig in het Italiaans spreekt. Mijn pizza Primavera was prima, maar door recensies van anderen had ik meer verwacht: meer smaak, die nu vooral kwam van de salami
David L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
La Lanterna is een heel gezellig restaurant met ontzettend vriendelijk personeel (Mario en alle andere....). Wij komen hier al jaren minimaal 1x per maand en tot nu toe altijd naar volle tevredenheid. Natuurlijk is de bediening de ene keer wat persoonlijker dan de andere keer, maar dat heeft dan vooral met de drukt te maken.
Tot nu toe is het eten mij nooit tegengevallen. Regelmatig nemen we ook vrienden mee, en ook die zijn altijd erg positief.
De inrichting is wat gedateerd ja.....maar dat heeft ook weer zijn charme: het is net alsof je in een oud Italiaans restaurantje zit ergens in een Italiaans dorp. Zeker ook omdat de bediening constant in het Italiaans met elkaar aan het praten is.

Ik hoop hier nog jaren met mijn familie te komen en kan het iedereen aanraden!
Esmee C.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Twee jaar geleden ben ik hier met mijn ouders geweest voor hun trouwdag en hebben we een overheerlijke en zeer vermakkelijke avond gehad. Nu woon ik zelf in Den Haag en kon ik niet wachten om samen met mijn vriend hier nogmaals te komen eten. Twee jaar later stralen deze heren nog altijd dezelfde passie uit en hebben ze ons een geweldige avond bezorgd. De ambiance in het restaurant zorgde voor een zeer italiaanse sfeer en het eten was erg goed! Toen wij bij het nagerecht aankwamen draaiden ze een feestliedje en kwamen ze met toeters en bellen het toetje brengen. Onze gastheren Mario & Luigi waren compleet in pak en gaven ons het gevoel dat we thuis waren. Houd Mario in de gaten, want voor je het weet houdt hij je voor de gek! “PAZZA!” We gaan hier nog vele malen terug komen en raden het iedereen aan. Liefs, Esmee & Michiel
René H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Was de eerste keer en het is zeker een aanrader.
Leuk ontvangst, eten lekker en smaakvol.
Zeker als je jarig bent dan maken ze even klein feestje van!
Cora S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het personeel heeft geweldig hun best gedaan om het ons naar de zin te maken. Uitstekende service.
Vooral Mario en Luigi.
Betty D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Heel hartelijk ontvangen door gezellige mensen die hun vak verstaan. Leuk ingericht en mooie kerstversieringen. Prachtige zwart-witfoto's van Italiaanse filmacteurs aan de muren.
Mooi samengesteld kerstmenu. Ik had de vlees variant met speenvarken en een mooi stukje entrecote. De Pinot Grigio kan ik iedereen aanraden. Ik kom hier zeker nog eens terug.
Kaus K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Hier tweemaal geweest, vegetarisch lasagne en zalm lasagne besteld. De zalm was smaakvoller dan de vegetarische variant. Qua prijs is het goed te doen, ongeveer de prijs van Vapiano of iets meer (hangt er vanaf wat je bestelt). Qua smaak moet je denken aan een echte Italiaan, niet de Italiaan zoals bij de Vapiano.

Je loopt makkelijk het restaurantje voorbij, maar het is er altijd druk. In de weekenden is het aangeraden om vooraf te reserveveren want als je minder geluk hebt dan moet je vaak op een tafel wachten.
Het is er rumoerig maar dat heb je als je in een volle restaurant zit.

De bediening is uitermate vriendelijk, maakt graag praatjes en grapjes met de klant. Aan het eind krijg je shot van het huis.

Mocht je opzoek zijn naar een goede Italiaan, dan zou ik je aanraden om bij La Lanterna eens eens bezoekje te brengen.
Laura R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
We werden ontvangen en geholpen door erg vriendelijk personeel. We hebben een heerlijke pizza gegeten die binnen no-time op ons bord lag, dat had best ietsje langer mogen duren.
Voor een volgende pizza kom ik hier terug! Geen fratsen, wel lekker!
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Op een vrijdagavond bezocht ik met mijn familie La Lanterna.
We kregen een ronde tafel en bestelden drankjes.
De voorafjes (gegrilde aubergine uit de oven, carpaccio en uiensoep) waren eenvoudig, maar smaakten goed.
Als hoofdgerecht werd er 3 keer risotto gekozen en 2 maal pizza. De pizza's kwamen 10 minuten later dan de risotto en één ervan is teruggestuurd omdat deze nog verre van gaar was. Enkele minuten later kwam deze gaar terug, met vele excuses van de vriendelijke bediening. De risotto was gemaakt van snelkookrijst (althans, zo leek het) en één bevatte een hele teen knoflook. De smaak was matig. Zoiets kun je thuis lekkerder klaarmaken De pizza's waren redelijk.
We sloten af met koffie en thee.

Al met al een zes plus voor La Lanterna.
natalie K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Ik vond de mosselen vooraf heerlijk . als ik in Den Haag kom ga ik altijd bij dit restaurant eten . vriendelijke mannen die de boel runnen ...echt 1 aanrader
rudy100 .
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2016
Dit is mijn favoriete Italiaanse restaurant dat ik dan ook regelmatig bezoek.
Ze hebben werkelijk waar de beste quattro formaggi pizza's op aarde; althans ik heb in de afgelopen jaren nog geen pizzeria weten te vinden waar ze betere quattro formaggi pizza's serveren. Restaurant is ook gezellig en service op zijn Italiaans, dus altijd hartelijk.

edgar H.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
Een voortreffelijke kaart, maar op pagina 1 een keuzemenu genomen. Een uitstekende carpaccio vooraf. Als hoofdgerecht een escalope van een zeer hoog niveau. De bijgerechten absolute topper, passend bij het gerecht. De tiramisu als nagerecht ook gewoon helemaal af. En dat voor een heel schappelijke prijs. Echte italiaanse sfeer, alerte zeer vriendelijke bediening. Dit restaurant durf ik aan iedereen te adviseren, helemaal top.
Flipjevantiel .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Vers gemaakte Lasagna. (Gemaakt door die Mamma, volgens de ober).
Zeer acceptabele prijzen en erg vriendelijke bediening.