Pizzeria Ristorante La Lanterna

Keizerstraat 30 2584 BJ Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Italiaans genieten in Den Haag

Sinds 1975 een begrip in Den Haag. Dat zal niet voor niets zijn! Het gepassioneerde keukenteam bereidt traditionele Italiaanse gerechten. Mocht je nou niet zo’n pizza- of pastaliefhebber zijn, dan is er ook nog een uitgebreid aanbod aan vlees- en visspecialiteiten. Alle gerechten worden gemaakt van verse producten en worden aangevuld met prachtige wijnen. Kortom, voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

6,9

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Erg lekker eten en zeer vriendelijk personeel. Zijn er wensen, maak ze rustig kenbaar.
Ook geschikt voor verjaardagen en dates.
Echt een aanrader!
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2018
Super leuk restaurant, denken mee in mogelijkheden, bieden ook voor groepen een aparte ruimte aan! Hebben een super leuke avond gehad met dank aan de bijdrage vanuit dit restaurant!!
Cie V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Italiaanse ambiance. Heerlijke rode huiswijn. Eten smakelijk, maar geen hoogtepunt. Gezellig gezeten en kregen een limoncello (gratis) na.
Milenka S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Snelle bediening, onwijs vriendelijk, heerlijke wijn en een goed vol bord met heerlijk bereide spaghetti. Wij hebben genoten!
R. V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het is er druk en rumoerig met lange wachttijden. Het personeel maakt wel iets goed maar de eetgelegenheid is zeker geen sterren waard. De recensies zijn met zekerheid beinvloed.
Marcel K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Gezellig restaurant, ontspannen en aardig personeel en er leken redelijk wat vaste bezoekers te zitten. Pizza’s (geen houtoven helaas) waren goed gevuld, maar vermoedelijk wel op een bremzoute bodem. Dorst!
Tip: slijp uw messen, pizza snijden blijft anders een uitdaging...
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Leuk restaurant in het oude hart van Scheveningen.
We hebben hier met de AH actie gegeten en zelfs tijdens het vuurwerkfestival konden we hier gebruik van maken.
De prijs kwaliteit verhouding was, mede hierdoor, erg goed en een compliment voor de bediening!

Kortom, een aanrader!
K.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
alles prima ...........................................................................................................................................................................................
A V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Bijzaaltje a achteraan is sfeerloos. Geluid galmt
Tessa E.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Gezellig plekje om te eten, lekker eten, wel zout.
Het duurde wel heel lang voordat we ons voorgerecht kregen, en daarna ook lang op hoofdgerecht.. toetje ging wel snel. Lieve meiden die er werken.
Danielle J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Wij gingen gingen met restaurant zegels van AH.. We konden kiezen uit 2 menu's zonder pizza!!!!! Dus toen toch maar alle kaart gegeten. De pizza, s waren heerlijk. We moesten wel lang wachten ,moest zelf vragen of ik nog wat te drinken kreeg en ook de dessert kaart maar zelf om gevraagd
Eugen H.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Goede en vrolijke bediening . Eten was goed
Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Leuk personeel, je voelt je erg welkom. Echt goed eten.
Inadenheijer D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Leuke avond gehad, vriendelijke bediening.
En heerlijk buiten gezeten met dit prachtige weer.
Patty .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wij hadden als vooraf stokbrood met kruiden en tomaat... het was zooooo heerlijk bij elke hap dacht ik aan Italië!
De service is top! Even babbeltje maken en een grapje. Hier komen we graag!!!
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten is prima. De medewerkers zijn gastvrij. De inrichting is behoorlijk gedateerd. De stoelen zitten echt niet meer, ze zijn volledig op!
V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Vriendelijke uitbater, was lief voor m'n dochtertje. We namen elk een pizza, lekker met verse ingrediënten. De kinderpizza had de vorm van een hartje.
Debora B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
In het restaurant hing een typische sfeer, is niet bepaald prettig eten. Jammer!
Pmcvdb C.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Door grote drukte (laatste dag AH actie) wel lang wachten. Ik weet verder niks om de 120 tekens te halen!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima restauarant goed eten met voldoende variatie en een fijne smaak van het eten. Wij hebben nog extra aardappels uit de oven met oljifolie besteld deze werden niet verrekend keurig..Bij binnnenkomst was een fijn tafel gereserveerd bij het raam. Kortom prima restauarant in Scheveningen wij komen terug.