Pizzeria Ristorante La Lanterna

Keizerstraat 30 2584 BJ Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Italiaans genieten in Den Haag

Sinds 1975 een begrip in Den Haag. Dat zal niet voor niets zijn! Het gepassioneerde keukenteam bereidt traditionele Italiaanse gerechten. Mocht je nou niet zo’n pizza- of pastaliefhebber zijn, dan is er ook nog een uitgebreid aanbod aan vlees- en visspecialiteiten. Alle gerechten worden gemaakt van verse producten en worden aangevuld met prachtige wijnen. Kortom, voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Sanne W.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Leuk personeel, je voelt je erg welkom. Echt goed eten.
Inadenheijer D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Leuke avond gehad, vriendelijke bediening.
En heerlijk buiten gezeten met dit prachtige weer.
Patty .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Wij hadden als vooraf stokbrood met kruiden en tomaat... het was zooooo heerlijk bij elke hap dacht ik aan Italië!
De service is top! Even babbeltje maken en een grapje. Hier komen we graag!!!
Bob S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het eten is prima. De medewerkers zijn gastvrij. De inrichting is behoorlijk gedateerd. De stoelen zitten echt niet meer, ze zijn volledig op!
V.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2018
Vriendelijke uitbater, was lief voor m'n dochtertje. We namen elk een pizza, lekker met verse ingrediënten. De kinderpizza had de vorm van een hartje.
Debora B.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
In het restaurant hing een typische sfeer, is niet bepaald prettig eten. Jammer!
pmcvdb .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Door grote drukte (laatste dag AH actie) wel lang wachten. Ik weet verder niks om de 120 tekens te halen!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima restauarant goed eten met voldoende variatie en een fijne smaak van het eten. Wij hebben nog extra aardappels uit de oven met oljifolie besteld deze werden niet verrekend keurig..Bij binnnenkomst was een fijn tafel gereserveerd bij het raam. Kortom prima restauarant in Scheveningen wij komen terug.
g.vandertoorn V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Erg rumoerig en daar doorheen nog eens harde muziek. Een muzieksoort waarbij je echt niet lekker eet. Aan tafel valt zo nauwelijks te converseren.
MatWatEetje .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zaterdag 9 september ben ik daar gaan eten samen met een vriend. In dit restaurant komen wij sinds 1995 vrij regelmatig. Tot een aantal jaren geleden.

Toen vonden wij de bediening vrij slecht. Na een aantal jaren dachten wij aan een herkansing voor dit restaurant. Het viel ons zaterdag toch weer op dat het personeel van Italiaanse afkomst vele malen vriendelijker was dan het Nederlandse personeel. Zoals we een aantal jaren geleden ook merkten.

Een voorbeeld: als je klaar bent met eten, dan is het vriendelijk om te vragen aan de klant: 'heeft het gesmaakt?' of 'was het naar wens?', echter de tekst 'was het lekker?' of 'bent u uitgegeten?', past mijns inziens niet bij een restaurant. Nogmaals het Italiaanse personeel is zeer vriendelijk op dat gebied, het Nederlandse personeel kan daar nog een voorbeeld aannemen.

Onze voorgerechten kwamen vlot, waren smakelijk en van voldoende hoeveelheid voor de prijs die je er voor betaalt. De pizza's kwam ook vlot, maar waren niet echt krokant, een slappe hap om in te kauwen. We hebben nog een thee genomen, de rekening betaald en zijn toen naar de bios gegaan. De film smaakte mij beter dan de gerechten. De film was trouwens American Made met Tom Cruise.
Ed en Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Erg lang gewacht op de menukaart i.v.m AH actie waren de kaarten bezet? Vervolgens kregen we na een uur wachten op ons verzoek een mandje met oud stokbrood en na nog eens 45 min. wachten een voorgerecht waar smaak nog kraak aan zat. Uiteindelijk nog een uur een ultimatum gesteld voor ons hoofdgerecht en toen ging de ober met ons in discusie dat wij het niet snapte, want het kwam omdat het druk was en wij maar een A.H menu wilde. De prijs was ook veel te hoog voor de kwaliteit, de bediening en de service. Wat mij betreft eens maar nooit meer.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
De gerechten waren smaakvol en werden op een bord 'mooi' geserveerd.
Bediening is vriendelijk, en we voelden ons welkom.
Gr. Marianne
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten alleen was er 1 met een gluten en lactose intollerantie bij, wat van te voren gemeld was. Daar kwamen ze niet uit zichzelf met een alternatief toetje, dat was jammer.verder leuke sfeer en bediening.
huub D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
speciaal menu voor de AH actie, waardoor we het gevoel hadden toch meer te betalen. Je betaalt gewoon voor wat er op je bord komt.
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten.We kozen ervoor om plaats te nemen in de serre,daar was het lekker vertoeven met het warme weer.We hadden het 3 gangen menu van a.h.de scallopina en de merluzo,de insalata caprese ,tiramisu en ijs.Alles was heerlijk!!De bediening was allervriendelijkst en voor iedere tafel was er aandacht en 'n gezellig praatje!
super,heel gezellig!
Voor herhaling vatbaar!!
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijk personeel. Er werd zelfs gezongen voor onze jarige zoon. Prettige sfeer
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het eten was goed. De bediening was vreselijk. Pas na ruim een half uur werd de bestelling opgenomen. Nadat ik een langsrennende serveerster daarop had aangesproken. Daarna nog weer ruim een half uur gewacht op het voorgerecht. Twee salades capreses. Zo ging het door. Je durft niet om een mandje stokbrood te vragen omdat je vreest dat je dan je eten al lang op hebt. Er is heel wat personeel. Het probleem lijkt vooral in een chaotische opzet te leggen. Ze weten niet wat ze doen. De dame die de leiding had, houdt dit niet lang vol. Ik had met haar te doen. De baas loopt tussen de chaos door als oude charmante Italiaan, maar besteedt per saldo geen aandacht aan de gasten. Hij presenteert vooral zichzelf.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Met onze zoon van anderhalf hadden wij een tafel gereserveerd bij La Lanterna in Scheveningen. De bediening was top en zeer kindvriendelijk, ook al zat het hele terras en tuin vol! Je kan merken dat het een echt familie restaurant is, de hele Italiaanse familie was druk in de weer en hielp in het restaurant. Vooral onze zoon heeft zich enorm vermaakt met alle aandacht en stokbrood die hij van iedereen kreeg.

Dat het Italiaanse familie is, blijkt ook uit het eten wat ze serveren. Heerlijke pizza's en pasta's. Wij hadden vooraf een vissalade en ham met vijgen. Ze waren niet zuinig met de ham en zeker niet met de vis, veel voor wat je betaald. Als hoofd hadden we beide een pizza. Een heerlijke bodem en rijkelijk belegd. Als dessert hadden we homemade tiramisu en een lekker kopje espresso.

Zeker een familie om nog een keer bij terug te komen om te eten.
hensline .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De bediening was snel, correct zeer vriendelijk!
Wij hadden slechts een uur ivm theaterbezoek. De pizza was lekker en goed gevuld. De korstenrand iets te droog en te hard, maar verder alles naar wens. Ook de huiswijn!
Jordi W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
hier met zijn vieren gegeten. de bediening is bij binnenkomst vriendelijk en gastvrij. restaurant ziet er een beetje ouderwets uit maar gewoon gezellig. wel is de bediening heel traag en vergeet regelmatig te doen wat ze gezegd hebben, zoals menukaart brengen, drinken brengen en nieuw glas brengen. verder duurde het ook erg lang per gerecht voordat dit geserveerd werd. op zich geen probleem omdat we het onderling gezellig hadden, maar toch is lang wachten nooit leuk. het eten was prima, maar niet uitzonderlijk. verder leek het ook niet heel schoon te zijn.