Pizzeria Ristorante La Lanterna

Keizerstraat 30 2584 BJ Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Italiaans genieten in Den Haag

Sinds 1975 een begrip in Den Haag. Dat zal niet voor niets zijn! Het gepassioneerde keukenteam bereidt traditionele Italiaanse gerechten. Mocht je nou niet zo’n pizza- of pastaliefhebber zijn, dan is er ook nog een uitgebreid aanbod aan vlees- en visspecialiteiten. Alle gerechten worden gemaakt van verse producten en worden aangevuld met prachtige wijnen. Kortom, voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

pmcvdb .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten voor een redelijke prijs. Door grote drukte (laatste dag AH actie) wel lang wachten. Ik weet verder niks om de 120 tekens te halen!
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Prima restauarant goed eten met voldoende variatie en een fijne smaak van het eten. Wij hebben nog extra aardappels uit de oven met oljifolie besteld deze werden niet verrekend keurig..Bij binnnenkomst was een fijn tafel gereserveerd bij het raam. Kortom prima restauarant in Scheveningen wij komen terug.
g.vandertoorn V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Erg rumoerig en daar doorheen nog eens harde muziek. Een muzieksoort waarbij je echt niet lekker eet. Aan tafel valt zo nauwelijks te converseren.
MatWatEetje .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Zaterdag 9 september ben ik daar gaan eten samen met een vriend. In dit restaurant komen wij sinds 1995 vrij regelmatig. Tot een aantal jaren geleden.

Toen vonden wij de bediening vrij slecht. Na een aantal jaren dachten wij aan een herkansing voor dit restaurant. Het viel ons zaterdag toch weer op dat het personeel van Italiaanse afkomst vele malen vriendelijker was dan het Nederlandse personeel. Zoals we een aantal jaren geleden ook merkten.

Een voorbeeld: als je klaar bent met eten, dan is het vriendelijk om te vragen aan de klant: 'heeft het gesmaakt?' of 'was het naar wens?', echter de tekst 'was het lekker?' of 'bent u uitgegeten?', past mijns inziens niet bij een restaurant. Nogmaals het Italiaanse personeel is zeer vriendelijk op dat gebied, het Nederlandse personeel kan daar nog een voorbeeld aannemen.

Onze voorgerechten kwamen vlot, waren smakelijk en van voldoende hoeveelheid voor de prijs die je er voor betaalt. De pizza's kwam ook vlot, maar waren niet echt krokant, een slappe hap om in te kauwen. We hebben nog een thee genomen, de rekening betaald en zijn toen naar de bios gegaan. De film smaakte mij beter dan de gerechten. De film was trouwens American Made met Tom Cruise.
Ed en Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Erg lang gewacht op de menukaart i.v.m AH actie waren de kaarten bezet? Vervolgens kregen we na een uur wachten op ons verzoek een mandje met oud stokbrood en na nog eens 45 min. wachten een voorgerecht waar smaak nog kraak aan zat. Uiteindelijk nog een uur een ultimatum gesteld voor ons hoofdgerecht en toen ging de ober met ons in discusie dat wij het niet snapte, want het kwam omdat het druk was en wij maar een A.H menu wilde. De prijs was ook veel te hoog voor de kwaliteit, de bediening en de service. Wat mij betreft eens maar nooit meer.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
De gerechten waren smaakvol en werden op een bord 'mooi' geserveerd.
Bediening is vriendelijk, en we voelden ons welkom.
Gr. Marianne
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten alleen was er 1 met een gluten en lactose intollerantie bij, wat van te voren gemeld was. Daar kwamen ze niet uit zichzelf met een alternatief toetje, dat was jammer.verder leuke sfeer en bediening.
huub D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
speciaal menu voor de AH actie, waardoor we het gevoel hadden toch meer te betalen. Je betaalt gewoon voor wat er op je bord komt.
Astrid A.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk gegeten.We kozen ervoor om plaats te nemen in de serre,daar was het lekker vertoeven met het warme weer.We hadden het 3 gangen menu van a.h.de scallopina en de merluzo,de insalata caprese ,tiramisu en ijs.Alles was heerlijk!!De bediening was allervriendelijkst en voor iedere tafel was er aandacht en 'n gezellig praatje!
super,heel gezellig!
Voor herhaling vatbaar!!
Yvonne O.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Gezellig restaurant, vriendelijk personeel. Er werd zelfs gezongen voor onze jarige zoon. Prettige sfeer
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Het eten was goed. De bediening was vreselijk. Pas na ruim een half uur werd de bestelling opgenomen. Nadat ik een langsrennende serveerster daarop had aangesproken. Daarna nog weer ruim een half uur gewacht op het voorgerecht. Twee salades capreses. Zo ging het door. Je durft niet om een mandje stokbrood te vragen omdat je vreest dat je dan je eten al lang op hebt. Er is heel wat personeel. Het probleem lijkt vooral in een chaotische opzet te leggen. Ze weten niet wat ze doen. De dame die de leiding had, houdt dit niet lang vol. Ik had met haar te doen. De baas loopt tussen de chaos door als oude charmante Italiaan, maar besteedt per saldo geen aandacht aan de gasten. Hij presenteert vooral zichzelf.
Danny K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Met onze zoon van anderhalf hadden wij een tafel gereserveerd bij La Lanterna in Scheveningen. De bediening was top en zeer kindvriendelijk, ook al zat het hele terras en tuin vol! Je kan merken dat het een echt familie restaurant is, de hele Italiaanse familie was druk in de weer en hielp in het restaurant. Vooral onze zoon heeft zich enorm vermaakt met alle aandacht en stokbrood die hij van iedereen kreeg.

Dat het Italiaanse familie is, blijkt ook uit het eten wat ze serveren. Heerlijke pizza's en pasta's. Wij hadden vooraf een vissalade en ham met vijgen. Ze waren niet zuinig met de ham en zeker niet met de vis, veel voor wat je betaald. Als hoofd hadden we beide een pizza. Een heerlijke bodem en rijkelijk belegd. Als dessert hadden we homemade tiramisu en een lekker kopje espresso.

Zeker een familie om nog een keer bij terug te komen om te eten.
hensline .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De bediening was snel, correct zeer vriendelijk!
Wij hadden slechts een uur ivm theaterbezoek. De pizza was lekker en goed gevuld. De korstenrand iets te droog en te hard, maar verder alles naar wens. Ook de huiswijn!
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
hier met zijn vieren gegeten. de bediening is bij binnenkomst vriendelijk en gastvrij. restaurant ziet er een beetje ouderwets uit maar gewoon gezellig. wel is de bediening heel traag en vergeet regelmatig te doen wat ze gezegd hebben, zoals menukaart brengen, drinken brengen en nieuw glas brengen. verder duurde het ook erg lang per gerecht voordat dit geserveerd werd. op zich geen probleem omdat we het onderling gezellig hadden, maar toch is lang wachten nooit leuk. het eten was prima, maar niet uitzonderlijk. verder leek het ook niet heel schoon te zijn.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Hier heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met buitengewoon vriendelijk personeel. Origineel Italiaanse Pizzas. Als voorgerecht hadden wij Parmaham en zeevruchtensalade, rijkelijk gevuld. hoofdgerecht was pasta di mare, ook hier weer: flink gevuld en heerlijk en lasagna verde, ook hier grote portie. Als dessert: tiramisu,echt lekker wederom grote portie. Prijs kwaliteit verhouding was dik in orde. Aanrader.
Sebastian K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Samen met mijn twee kinderen erg leuk gegeten. De pizza zijn prima en de bediening uitstekend en erg kindvriendelijk. Mijn jongste 1 jaar heeft een bordje spaghetti gegeten en dat smaakte haar erg goed (goed passende kinderstoel). De oudste 5 jaar heeft zijn pizza lekker opgegeten en was dolblij met zijn kinderverassing als dessert bij de keuken zelf samen mocht stellen (ijs in een ludieke beker, de beker mag mee naar huis) na een fijn verblijf en een nette rekening denk ik met plezier terug aan gister avond en kom ik zeker weer met mijn kinderen.
Antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gezellig en lekker bediening uiterst behulpzaam en vriendelijk. Een fijn familie restaurant met goed eten. Heel leuk om met l'indépendance te eten.
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Rozenblaadjes op de vloer en op de tafels? Een pizza in de vorm van een hart? Ja, dat krijg je als je op Valentijnsdag bij La Lanterna gaat eten. Maar de smaak van de pizza Quattro Stagioni en de pizza Funghi is er niet anders door: gewoon goed. Ook mijn voorgerecht (funghi trifolati, pittige champignons) was voortreffelijk. Echtgenote en vriendin wilden geen voorgerecht, maar prikten er natuurlijk graag een vorkje van mee; zo gaat dat. De zeer betaalbare huiswijn is heerlijk. De bediening is ondanks de flinke zondagsdrukte redelijk attent en, zoals we daar al eerder hebben ervaren, heel informeel: de obers geven je wel eens weerwoord en soms word je op een vriendelijke manier een beetje in de maling genomen, maar ze zijn zich er goed van bewust dat je de klant bent en doen hun best je tevreden te stellen. Voor een jarige aan een naburige tafel zingen ze vol overgave een verjaardagslied. Na ons nagerecht (voor mij een feestelijke Dama Bianca, vanille-ijs met slagroom en warme chocolade) worden we uitgezwaaid met, jawel, voor ons alle drie een Valentijnsroos.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Op vrijdagavond gegeten aldaar. Leek me bij binnenkomst niet al te druk. Vriendelijke ontvangst. Veel vaste klanten zo te zien en te horen.
Drie gangen menu genomen. Voorgerecht bestond uit paar plakjes parmaham en ruccola salade, duurde bijna een uur voordat het kwam! Daarna weer bijna uur wachten op hoofdmaaltijd. Was stukje gestoofde diepvries kabeljouw op rissoto. Weinig smaak. Partner had lamsvlees, beetje droog en niet echt lekker , lag op twee stukjes aardappel. We hadde extra spagethi besteld, die smaakte prima. Toetje ok, tiramisu. Alles bij elkaar niks bijzonders, zal er niet meer komen.
Zeker ook gezien enorme wachttijd. Er was veel personeel die allemaal heel druk deden, maar zag er chaotisch uit. Wel allemaal vriendelijke mensen.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Tijdens het vuurwerkfestival uit eten gaan is natuurlijk vragen om extra wachttijd. Toch verraste de mannen van La Lanterna ons met hun humor. We zaten heerlijk op het terras en dronken een goede Nero D'avolo. Het was licht chaotisch qua bestellen en bij het eten kwam geen bestek, maar zowel mijn pizza als de ossehaas van mijn tafelgenoot waren lekker. Fijne plek in Scheveningen, maar geen hoogvlieger
Bedankt voor de leuke recensie! Het was inderdaad drukker dan verwacht, maar ook wij hebben genoten van die dagen. Alleen maar gezellige gasten:)