Pizzeria Ristorante La Lanterna

Keizerstraat 30 2584 BJ Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

Italiaans genieten in Den Haag

Sinds 1975 een begrip in Den Haag. Dat zal niet voor niets zijn! Het gepassioneerde keukenteam bereidt traditionele Italiaanse gerechten. Mocht je nou niet zo’n pizza- of pastaliefhebber zijn, dan is er ook nog een uitgebreid aanbod aan vlees- en visspecialiteiten. Alle gerechten worden gemaakt van verse producten en worden aangevuld met prachtige wijnen. Kortom, voor ieder wat wils!

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante La Lanterna

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Danny K.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Met onze zoon van anderhalf hadden wij een tafel gereserveerd bij La Lanterna in Scheveningen. De bediening was top en zeer kindvriendelijk, ook al zat het hele terras en tuin vol! Je kan merken dat het een echt familie restaurant is, de hele Italiaanse familie was druk in de weer en hielp in het restaurant. Vooral onze zoon heeft zich enorm vermaakt met alle aandacht en stokbrood die hij van iedereen kreeg.

Dat het Italiaanse familie is, blijkt ook uit het eten wat ze serveren. Heerlijke pizza's en pasta's. Wij hadden vooraf een vissalade en ham met vijgen. Ze waren niet zuinig met de ham en zeker niet met de vis, veel voor wat je betaald. Als hoofd hadden we beide een pizza. Een heerlijke bodem en rijkelijk belegd. Als dessert hadden we homemade tiramisu en een lekker kopje espresso.

Zeker een familie om nog een keer bij terug te komen om te eten.
Hensline .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
De bediening was snel, correct zeer vriendelijk!
Wij hadden slechts een uur ivm theaterbezoek. De pizza was lekker en goed gevuld. De korstenrand iets te droog en te hard, maar verder alles naar wens. Ook de huiswijn!
Jordi070 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
hier met zijn vieren gegeten. de bediening is bij binnenkomst vriendelijk en gastvrij. restaurant ziet er een beetje ouderwets uit maar gewoon gezellig. wel is de bediening heel traag en vergeet regelmatig te doen wat ze gezegd hebben, zoals menukaart brengen, drinken brengen en nieuw glas brengen. verder duurde het ook erg lang per gerecht voordat dit geserveerd werd. op zich geen probleem omdat we het onderling gezellig hadden, maar toch is lang wachten nooit leuk. het eten was prima, maar niet uitzonderlijk. verder leek het ook niet heel schoon te zijn.
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Hier heerlijk gegeten in een gezellige ambiance met buitengewoon vriendelijk personeel. Origineel Italiaanse Pizzas. Als voorgerecht hadden wij Parmaham en zeevruchtensalade, rijkelijk gevuld. hoofdgerecht was pasta di mare, ook hier weer: flink gevuld en heerlijk en lasagna verde, ook hier grote portie. Als dessert: tiramisu,echt lekker wederom grote portie. Prijs kwaliteit verhouding was dik in orde. Aanrader.
Sebastian K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Samen met mijn twee kinderen erg leuk gegeten. De pizza zijn prima en de bediening uitstekend en erg kindvriendelijk. Mijn jongste 1 jaar heeft een bordje spaghetti gegeten en dat smaakte haar erg goed (goed passende kinderstoel). De oudste 5 jaar heeft zijn pizza lekker opgegeten en was dolblij met zijn kinderverassing als dessert bij de keuken zelf samen mocht stellen (ijs in een ludieke beker, de beker mag mee naar huis) na een fijn verblijf en een nette rekening denk ik met plezier terug aan gister avond en kom ik zeker weer met mijn kinderen.
Antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Gezellig en lekker bediening uiterst behulpzaam en vriendelijk. Een fijn familie restaurant met goed eten. Heel leuk om met l'indépendance te eten.
Wouter L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Rozenblaadjes op de vloer en op de tafels? Een pizza in de vorm van een hart? Ja, dat krijg je als je op Valentijnsdag bij La Lanterna gaat eten. Maar de smaak van de pizza Quattro Stagioni en de pizza Funghi is er niet anders door: gewoon goed. Ook mijn voorgerecht (funghi trifolati, pittige champignons) was voortreffelijk. Echtgenote en vriendin wilden geen voorgerecht, maar prikten er natuurlijk graag een vorkje van mee; zo gaat dat. De zeer betaalbare huiswijn is heerlijk. De bediening is ondanks de flinke zondagsdrukte redelijk attent en, zoals we daar al eerder hebben ervaren, heel informeel: de obers geven je wel eens weerwoord en soms word je op een vriendelijke manier een beetje in de maling genomen, maar ze zijn zich er goed van bewust dat je de klant bent en doen hun best je tevreden te stellen. Voor een jarige aan een naburige tafel zingen ze vol overgave een verjaardagslied. Na ons nagerecht (voor mij een feestelijke Dama Bianca, vanille-ijs met slagroom en warme chocolade) worden we uitgezwaaid met, jawel, voor ons alle drie een Valentijnsroos.
Kattie .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Op vrijdagavond gegeten aldaar. Leek me bij binnenkomst niet al te druk. Vriendelijke ontvangst. Veel vaste klanten zo te zien en te horen.
Drie gangen menu genomen. Voorgerecht bestond uit paar plakjes parmaham en ruccola salade, duurde bijna een uur voordat het kwam! Daarna weer bijna uur wachten op hoofdmaaltijd. Was stukje gestoofde diepvries kabeljouw op rissoto. Weinig smaak. Partner had lamsvlees, beetje droog en niet echt lekker , lag op twee stukjes aardappel. We hadde extra spagethi besteld, die smaakte prima. Toetje ok, tiramisu. Alles bij elkaar niks bijzonders, zal er niet meer komen.
Zeker ook gezien enorme wachttijd. Er was veel personeel die allemaal heel druk deden, maar zag er chaotisch uit. Wel allemaal vriendelijke mensen.
Nienke B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Tijdens het vuurwerkfestival uit eten gaan is natuurlijk vragen om extra wachttijd. Toch verraste de mannen van La Lanterna ons met hun humor. We zaten heerlijk op het terras en dronken een goede Nero D'avolo. Het was licht chaotisch qua bestellen en bij het eten kwam geen bestek, maar zowel mijn pizza als de ossehaas van mijn tafelgenoot waren lekker. Fijne plek in Scheveningen, maar geen hoogvlieger
Bedankt voor de leuke recensie! Het was inderdaad drukker dan verwacht, maar ook wij hebben genoten van die dagen. Alleen maar gezellige gasten:)
Stam86 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Het restaurant is gelegen op loopafstand van de boulevard en het strand in de gezellige Keizerstraat. Op de eerste warme stranddag van het jaar zat de zaak dus ook helemaal vol. Gelukkig hadden we gereserveerd en was er voor ons dus nog een tafeltje vrij. We werden zeer hartelijk ontvangen en enthousiast in het Italiaans welkom geheten, maar de bediening spreekt daarnaast ook Nederlands. Het eten is gewoon goed, geen culinaire hoogstandjes, wel beter dan de meeste Italiaanse restaurants op toeristische hot spots. De rode en witte huiswijn zijn beide soepel en smaakvol. Bediening was ondanks de drukte gezellig en geduldig en hadden/maakte tijd voor een grapje. Er kwam ook nog eens entertainment toen de bediening begon te zingen. Of je nou van het zingen aan de tafels houdt of niet, ze doen echt hun best er een leuke avond van te maken en stralen plezier in het werk uit. De inrichting van het restaurant is als een traditionele Italiaan. Misschien doen ze zichzelf iets tekort met de papieren placemats, persoonlijk denk ik dat opgedekte tafels de uitstraling van het restaurant goed zou doen.

Wij hebben een leuke avond gehad en goed gegeten. Dit restaurant hoef je zeker niet over te slaan. maar je hoeft er ook niet voor om te rijden.
Siske0089 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2014
een dagje scheveningen, toch maar hier bij La Lanterna beland, op zich lekker eten, service kan beter...Minestrona soep was waterig , pizza borromea was prima van smaak.

Erik1001 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2014
Na een flinke strandwandeling hier terecht gekomen met flink wat honger.
We werden supervriendelijk welkom geheten.
Wat me verbaasde was de enorme lijst met gerechten alleen het doorlezen en kiezen was al een hele klus. Zoveel keuze ben ik niet gewend en ook andere wat luxere gerechten dan de standaard pizza en pasta. Ik koos voor kalfsvlees met gorgonzola saus die was verrukkelijk. Vriendin koos voor pizza calzone omdat het wat veel was voor haar, heb ik haar even gered met het laatste stukje maar dat was geen straf. En ook die was heerlijk, ook zeer smakelijk deeg trouwens.
Als toetje een soort Italiaanse ijstaart gekozen met 3 smaken ijs en gekonfijte vruchten, ik dacht hun specialiteit. Geen spijt van kortom.

Kortom klant is er weer ouderwets koning, eten niks op aan te merken en heel goed zelfs. Inrichting prima.
Hier komen we dus zeker weer terug. Prijs viel me trouwens ook erg mee. Ik had meer verwacht gezien de wat luxere keuzes maar zo goed als geen verschil met andere restaurants waar ik eet.
Brigitte F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2014
Voor de verandering mijn verjaardag gevierd met een late lunch bij La Lanterna in de Keizerstraat. Milo had een super gezellige tafelschikking voor 8 personen gemaakt. Hoewel we allemaal verschillende pizzas, pasta's en risotto bestelden, was het allemaal even lekker, we hebben uitgebreid van elkaar geproefd. Pizza's zoals je ze niet vaak krijgt, met dunne bodem en rijk belegd. De carbonarasaus werd bejubeld en de rode wijn een topper voor een prachtige prijs van bijna 20,- euro per fles. Over de gastvrijheid en hartelijkheid van het personeel kun je alleen maar vol lof zijn, een karafje leidingwater op verzoek is ook geen enkel probleem. Ons zien ze gauw weer terug. Dank, jongens,
Brigitte Fabius
Chef_Roderik .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2013
Regelmatig eten we hier met de kinderen. Reden zijn de altijd gezellige heren in de bediening. Zeker voor de kinderen altijd erg leuk om hier te zijn. Lekker ongedwongen en prettig sfeer. Decor is gezellig en typisch voor een Italiaans restaurant. Pizza's zijn redelijk, de rest van de menukaart is matig maar prima voor even snel een hapje eten met de kids.
Als je voor zaken gaat als slakken o.i.d. dan wordt het meestal een teleurstelling. Als je het hier bij de basis gerechten houd (pizza, pasta), is het meestal wel goed.

Emiel N.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2013
Met een groep vrienden hier gegeten. We hadden geen tijd om uitgebreid te gaan tafelen, dus iedereen bestelde alleen een hoofdgerecht. Het bestellen van gerechten die wel in het 3 gangen menu stonden, maar niet op de kaart was geen probleem. Zelf had ik een pizza maffioso, goed pittig en riant belegd. Ondanks de grote groep werden we attent geholpen en was iedereen erg tevreden. Locatie ziet er wat gedateerd uit, maar dat stoort niet.
Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2013
Afgelopen zaterdag pizzaatje en bruscetta gegeten. Leuke aardige vriendelijke ober. Bruscetta's waren erg goed bereid. Warm brood, mooi "beleg" van olijfolie, verse tomaat en basilicum. Lekker wit wijntje erbij. Hoofdgerecht voor mij was een pizza inferno. Zat belegen kaas op, wat toch een beetje vreemd vind. Verder belegd met peperoni,ham, kappertjes en een pittige olie. De pittige olie ontbrak een beetje en men was ook wat zuinig met de kappertjes. Daarnaast was de bodem weer aan de dikke kant. is toch niks lekkerder dan een knapperige dunne bodem? Mijn man had de welbekende 4 stagioni .. Was prima verder. Keurig geholpen. Pizza's erg standaard.
Danilo .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Heel erg vies! Voor m'n verjaardag hier pizza besteld voor de hele familie, iedereen had wat anders. Alles is weg gegooid, elke pizza was vreselijk zout en niet te eten, echt een schande! Ben nu een paar maanden verder en heb 't nooit kunnen loslaten. Ik had gezegd dat 't voor m'n verjaardag was en voelde me echt dubbel genaaid! Ik kan me niet voorstellen dat ik alleen sta in deze ervaring, snap niet waar de goede recensies vandaan komen. Zaakje zelf ziet er leuk uit en de pizza's waren warm bezorgd. Daar houd't bij op.