Pizzeria Ristorante Il Treno

Zaterdag en Zondag 12:00 - 23:00

• Af te huren , Terras
Javawa .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2012
Heeeel lekkere pizza gegeten. Verdiend een pluim als pizzeria. En een heel goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Voor herhaling vatbaat.
Javawa.
Gordon86 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
good Italian restaurant. The atmosphere inside is pretty calm and relaxing, a pity people would prefer much more the other Italian Pizzeria Napoli. Also here in fact you can find some tasty Italian dishes cooked with quite good skills. Price is ok, decor original but not enough catchy especially from outside
René P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Dit was toch één van de betere Italiaanse restaurants van Maastricht. Maar wat is de kwaliteit wisselvallig en achteruit gegaan. De laatste 3 keren nadat we besteld hadden echt terug moeten gaan of moeten bellen voor een klacht. Pizza's zijn (om mee te nemen) te klein, de uien van de chipola-pizza waren zwart geworden in de oven, niet verbrand maar gewoon geen verse uien, en dan zijn ze ook nog flink omhoog gegaan met de prijzen. Ook klopt de bestelling vaak niet als je wat extra's besteld zoals extra kaas.Dit is niet wat we gewend zijn bij Il Treno. Wel is het zo dat de klacht serieus genomen wordt en ook wordt opgelost maar toch jammer!