Pizzeria Ristorante Contini

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

6,6
Jelle T.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Voor mij was Contini van oudsher altijd al de Pizzakoning van Groningen. Wel waren/zijn de pizza's altijd zo rijk belegd dat de smaken strijden om de boventoon te kunnen voeren. Dat levert dan vaak na afloop toch wel een wat opgeblazen gevoel.
Maar op 20 november hier pasta gegeten. In de fraaie achterzaal.
Smaken alsof je in Italië bent. Vooral de Gnocchi met Gorgonzolasaus was goddelijk. Ook de pasta's van mijn mede disgenoten geproefd en ook die waren zeer smaakvol: All'arrabiata en 4 mori.
Top!
Sharon S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Vandaag na lange tijd weer wat besteld bij Contini. Het eten zou met 15 min klaar zijn. Uiteindelijk 30 minuten in de zaak gewacht, na navragen waarom het zolang duurt, krijg je na een tijdje te horen dat je eten al 10
Minuten klaar staat. Geen excuus niets,
Alleen het verzoek dat ze het eten nog wel even snel willen opwarmen. Heel fijn een pizza die 3x opgewarmd is. Aangezien we hem thuis nog een x mochten opwarmen omdat het gewoon koud is. Volgende keer maar weer gewoon naar de buurtpizzaria.
Tolbert100 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Doordat de pizza per garnering wordt verdeeld heb je telkens een nieuwe smaaksensatie en smaakt gelukkig daarom niet elke hap hetzelfde. Ook het kaas over de korst is erg lekker. Echt heerlijke pizza's!
Mirthe H.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2016
Na aanraden, maar ook omdat we in de buurt waren even een pizza eten. Voor het geld per pizza mag je ook wat verwachten. Echter viel dat wel echt tegen. Bodem goed en korst, maar de pizza wordt per garnering verdeeld. Dus het ene moment eet ik een punt met alleen maar ham, volgende moment alleen maar salami, dan een punt met ui, daarna alleen maar champignons en als laatste een punt met gorgonzola. Daarom bestel je geen pizza met veel ingrediënten. Je wil graag dat verdeeld over je pizza. Voor ons weer terug naar vertrouwde adres.. Service hebben ze wel heel goed voor elkaar. Lieve, klantvriendelijke en aandachtige dames die daar werken. Dat is natuurlijk ook wat waard.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Op een zaterdag toch nog een tafeltje weten te bemachtigen bij Pizzeria Contini in Groningen. Ondanks dat er een verbouwing gaande is, was dit niet hinderlijk voor het eten. Onze pizza's; Paesana Gorgonzola, Gorgonzola Mozarella, Pizza Melanzana, waren erg smaakvol en konden wederom helemaal aan onze verwachtingen voldoen. Daarom staat nu al vast dat we weer terug zullen komen.
Daniëlle D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Na een middagje shoppen met de kinderen pizza gaan eten in Groningen. Ik ben niet zo'n pizza liefhebber dus het werd een pasta di mare. Erg lekker met zalm, mosselen en andere schelpdieren. En zwarte pasta, dat ziet er dan meteen heel anders en spannend uit. De bediening was heel vriendelijk door een jongen die goed Engels, Italiaans en Nederlands beheerst. Aandacht voor de wensen van de kinderen, prima in orde. De tafel was wel erg wankel en het staat er wel heel vol met tafeltjes, achteruit schuiven was er niet bij. Dus eigenlijk te krap gezeten.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2015
Beste pizza's van groningen! Heerlijke korst en meer dan genoeg keuze. Bediening is niet opvallend maar wel vriendelijk. Rene is ook altijd aanwezig! Echt een aanrader !
Roelof C.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Zondag 30-8 gegeten, fijne spontane bediening. Heerlijke pizza's, kortom geweldige avond gehad
Contini is al jaren onze favoriete pizza restaurant.
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Op de verjaardag van mijn vriend besloten om hem lekker mee uit eten te nemen. We hadden niet gereserveerd, maar gelukkig was er nog een plekje op het terras vrij. Het terras was niet heel zonnig, maar dat was nu juist een voordeel met de warmte.

Gelijk kregen we de kaart en werd de bestelling voor onze drankjes opgenomen. Binnen een paar minuten stonden deze op tafel en konden wij ook onze keuze doorgeven voor het eten. Vriend ging voor een pizza en ik ging voor de penne bolognaise.

De pizza was zoals altijd goed, lekkere, knapperige dunne bodem en een goede verdeling van de ingrediënten. De pasta smaakte ook goed, al hadan de pasta van mij iets meer al dente gemogen. Mijn vriend vond juist dat de pasta zo perfect was.

Regelmatig kwam de bediening even vragen of alles naar wens was een onze werden ook snel bijgevuld. Als afsluiter hadden we de dame bianca, al hadden we graag de coupe met banaan gehad, maar die was uit het assortiment. Al met al een geslaagde avond, en Contini blijft mijn favoriete Italiaan in Groningen.
Greet M.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Ik had mijn zoon beloofd dat we in het beste pizzarestaurant van Groningen zouden eten als hij over zou gaan. En hij ging met de hakken over de sloot, dus we gingen. Ik was er zelf ook nog nooit geweest. Ik schrok bijna een beetje van de ongezellige boel toen in binnen kwam. Tafels schots en scheef. Niet leuk aangekleed. Winderig door de open buitendeur. Lawaaierig. Geen aandacht van de bediening. Pizza's net als pizza's in ieder ander redelijk restaurant. Ik werd kriegel van dit restaurant.
Wij vonden het niet leuk. Maar dat is misschien een kwestie van smaak.
Michaël B.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
ik blijf erbij: Groningen is Italo-restaurant stad van Nederland. Dan moet je goed zijn wil je je hoofd boven water houden! Contini heeft zich altijd gepresenteerd als een van de beste van Noord-Nederland, met vriendelijk personeel. Dat laatste klopt, dat eerste moeten ze nu wel bewijzen. Het is allemaal ok, maar niet goed. Buschetta was altijd zeer goed te doen, maar was nu hard bros en te droog. De pizza was in orde. We komen terug als het wordt zoals vroeger:)
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Op een zaterdag avond zijn we als stel naar Contini gegaan. Zoals altijd zijn we niet teleurgesteld. De pizza's Paesana Gorgonzola en de Melanzana waren erg goed op smaak en zeer naar tevredenheid. De bediening was vriendelijk en voor een goede pizza of pasta komen we hier zeker weer eens terug.
Robboddaert .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Puur door toeval bij Contini beland omdat vrienden ons uitnodigden. Eenvoudig maar wel typisch Italiaans decor en vriendelijk personeel. De pizza's waren ok maar we hebben ze weleens beter gegeten, beleg gied maar de bodem kon beter. Pasta niet echt al dente en meer Nederlands dan Italiaans. Gezien de prijs kwaliteit toch een dik verdiende voldoende.
Marianneke1981 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2015
Wij worden zo blij van de pizza's dat we ze zelfs meebrengen naar Amsterdam! Niet volledig laten afbakken en dan nog een paar minuutjes in eigen oven...

Heerlijke pizza's met zorg en liefde bereid. Al jaren dezelfde kwalititeit en service. Top!
MeatLove .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Heerlijk gegeten, Had voor een Bruscetta, tomaat lekker vers. waarschijnlijk huisgemaakte pesto heerlijk (wat je mag verwachten) pittig gemaakt met knoflook (wat je mag verwachten). als hoofd insalata met Ossehaas (heerlijk mals puntje rose goed gebakken), goede dressing en vers afgebakken broodjes. de wijn een Primitivo, volle smaakvolle krachtige wijn. de bediening was galant vriendelijk en scherp! kortom prima avond, graag tot de volgende keer.
Irene V.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Kom hier regelmatig om te eten of om af te halen. Kwaliteit van het eten erg goed, pizza's erg smakelijk. De bediening altijd vriendelijk alleen soms beetje jong en onervaren. Het is er gezellig zitten.
Jint H.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2014
Net wat bestelt bij Contini. De al Sarda zoals altijd, de lekkerste pizza waar je dan ook heel wat geld voor betaald. Blijkt dat er bij thuiskomst helemaal geen parmaham op zit (waar je al dat geld voor betaalt) maar gewone ham. Werd niet even ingelicht dat er een probleem was. Slechte service en slechte pizza dus. Zonde geld.
Beste Gast. Het is uiteraard vervelend, als u iets krijgt waar u niet op gerekend had. Helaas gebeuren er ook fouten bij ons. Het is nooit de bedoeling geweest om een verkeerde ingrediënt op uw pizza te serveren. Als contini staan we voor kwaliteit en service. Als u ons even had gebeld dan hadden we direct met alle liefde een nieuwe pizza voor u gemaakt of desnoods een tegoedbon gegeven voor een nieuwe sarda. Vriendelijke groet, Rene Contini
Jean Paul G.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
Daar ons vaste Italiaan gesloten was bij Contini beland en zeker tevreden. Pizza goed belegd, pasta's ok, goede prijs kwaliteit, leuke bediening
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
'Ouderwets' lekker gegeten bij Contini. Pasta al forno, gloeiend heet uit de oven met salade en voor mijn man een rijkelijk en vers belegde pizza. Heerlijke rode huiswijn. Ondanks de drukte niets aan te merken op de bediening, vriendelijk en vlot.
Bootverhuur L.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Heerlijk gegeten een overheerlijke pizza's of de ossenhaas, we gaan binnenkort weer. Vriendelijke bediening de pizzabakker is erg aardig en kwam even bij de tafel langs vragen of het gesmaakt had en voor een praatje.