Pizzeria Ristorante Belvedere

Gasthuisstraat 38 8331 JR Steenwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pizzeria Ristorante Belvedere

Bert2424 .
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2014
Heb hier best vaak gegeten. Was in het begin altijd best tevreden, maar na gisteravond ben ik er wel klaar mee.

Bij binnenkomst was er geen welkom. Ben maar gewoon ergens gaan zitten. We hebben allebei pizza besteld. Duurde bijna 1,5 uur voor we konden eten. De ene pizza was veel te zout, de andere niet gaar. Het was een pizza met ei, maar deze lag er gewoon ongebakken op te bibberen, echt niet smakelijk, dit maakte de hele pizza tot een vieze smurrie. Dit aangegeven bij de bediening. Deze erkenden het probleem, maar boden geen oplossing. Ook geen excuses hiervoor. Toen ik ging afrekekenen keken de mensen vanuit de keuken naar me en werd nog met een dodende blik aangegeven: "Hij was het". Ofwel, commentaar op het eten wordt niet op prijs gesteld. Heb afgerekend, tot ziens kon er ook niet vanaf.

Heel bizarre ervaring en was voor mij dan ook de laatste keer.
Jack P.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2014
Echt uitstekende pizza's! Prima gebakken, ruim beleg en erg lekker. Bediening is goed, vriendelijk en flexibel. Eenvoudig, maar gezellig restaurantje. Aankleding mag wel een keer opgefrist worden.
Bjartur S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2014
Heerlijk gegeten. Echt weer eens een lekkere pizza gehad. Het begon met een heerlijk voorgerecht van gebakken champignons; eenvoudig maar goed klaargemaakt. De presentatie kon wel wat beter. De pizza siciliana was rijk belegt met heerlijke verse ingrediënten. Zo lekker in tijden geen pizza in Nederland gehad. Het toetje was verrukkelijk. Espresso met ijs en sambucco. Ook het huisgemaakte cassata-ijs was verrukkelijk. De prijs voor zo'n heerlijke maaltijd was bijna beledigend laag. Deze pizzeria mag gerust wat meer vragen.