Pizzeria Ristorante Amigo

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 00:00

• Huisdieren welkom , Terras
leo26 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Warme zomeravond: lekker pizzaatje bij Amigo. Dachten we.
Op het terras achter het restaurant was nog plek genoeg. Je kon er aangenaam zitten, koel onder de bomen. Niet echt een sjiek terras, maar best prettig. Uiterst vriendelijke bediening, erg jong maar zeer attent.
Alles naar wens – tot het moment dat onze pizza’s arriveren. Aan de aangrenzende tafels wordt ook pizza gegeten, maar ook spare ribs. Niks aan de hand daar. Maar bij ons.... zodra de Pizza Mario wordt opgediend, worden we belaagd door een horde blauwe vliegjes. Vreselijk, rustig eten is niet meer mogelijk, vliegjes overal. We verkassen naar een ander tafeltje, in de hoop dat de vliegen het specifiek op ons tafeltje hebben voorzien. Niet dus, het lijkt echt om onze pizza te gaan. We gaan naar binnen, waar het op deze warne zomeravond bijna niet te harden is van de hitte. Maar ja, buiten eten met al die vliegjes is ook niet te doen. Vanwege de stress die al die beestjes met zich meebrengen, proef je niet eens meer wat je eet. Maar helaas, de meest vasthoudende vliegjes volgen ons zelfs naar binnen. De eigenaar verontschuldigt zich wel, “ik kan hier ook niks aan doen”. En inderdaad, we zien ook wel dat andere klanten geen last hebben. Maar compenseer ons dan in elk geval door bijvoorbeeld de koffie na afloop niet in rekening te brengen.
De pizza was misschien wel lekker, maar we hebben er weinig van geproefd. De bediening was uiterst vriendelijk. Het terras was lekker koel, maar niet erg sfeervol. Binnen was het niet te harden van de hitte, maar dat lag ongetwijfeld aan de warme zomeravond.
Miranda R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
Wij 2de kerstdag met 3 personen hier wezen eten. Serveersters in netjes gekleed (jurkjes), jas aangenomen bij aankomst. spareribs in zoete en pittige saus gehad en varkensfilet. Het eten was GEWELDIG!!!! Erg vriendelijk personeel. prijs/ kwaliteit is ook SUPER
Bmartena .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2013
Bij Amigo in Muntendam is het eigenlijk altijd druk, maar het gaat vooral om afhalers..

Vorige week hebben we hier met twee personen gegeten en het was heerlijk. Lekker eenvoudig, namelijk spare-ribs in een zoete marinade en een pizza calzone pollo met een paar glaasjes fris. De spare-ribs krijg je in de wijde omgeving nergens zo lekker als hier en ook de pizza was prima van smaak.

Naast het lekkere eten is de bediening vriendelijk. Er wordt regelmatig gevraagd of het eten e.d. naar wens is en bovendien staat alles zeer vlot op tafel!

Hetgeen wat jammer is aan dit restaurant is het groot aantal afhalers en de sfeer in het pand zelf (wij zaten buiten). Door dat er zoveel mensen hun eten op komen halen en doordat de keuken volledig open is, is er veel rumoer binnen. Het is aan te raden om met mooi weer heen te gaan, want buiten kan je prima zitten!
Sannygr .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
De pizza's en andere gerechten van Amigo zijn altijd overheerlijk. De kinderen mogen als het nog wat rustig is ook helpen met het bakken van de pizza. Het is wel jammer dat er eigenlijk maar 2 tafeltjes zijn om gezellig aan te zitten, voor de rest is er veel afhaal en loopt iedereen in en uit, dat is niet zo gezellig.