Pizzeria Restaurant Rigoletto

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Zondag

Freek V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Met z'n drieën gegeten. Menu van 12,50 euro, helemaal goed. Vooraf bruscchetta, olijven, crostini. In overleg pasta vegetarisch met wat krullen prosciuto crudo erbij voor de carnivoren, twee pizza's naar wens opgemaakt, panna cotta, birra Moretti, prima sangiovese wijn, koffie, persoonlijke aandacht. Mooi. Voor zo'n 60 euro helemaal goed. Gaan we snel weer doen!
Marijke W.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
De lekkerste pasta carbonara (de authentieke versie) van de stad en daarbuiten. Precies hoe hij hoort, en dat is (helaas) best zeldzaam. Ook de pizza (Fresco) was geweldig. Een dunne korst, krokant, verse tomaat en vers geraspte pecorino, in plaats van die plastic pizzakaas die ze er meestal op gooien. Heerlijke sterke ristretto na, aardige chef/eigenaar, kortom, aanrader!
Iekewileten .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Zag van buitenkant goed uit helaas binnen laat de eten en service te wensen over veel te lang wachten op een simpele en ook nog eens koude pizza! Wel aandacht voor dat herriegezang eens per week wat niet past binnen dit genre. Overdreven gedoe het bederft onze eetlust dus nait meer daon.
Diet R.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Als je naar binnen kijkt nodigt dat niet meteen uit.
Maar eenmaal binnen een zeer vriendelijke eigenaar en gezellige bedrijvigheid.
Het decor is tja, simpel en zal lang mee gaan.
Het eten is onverwacht super goed!!
Echt een enorme opsteker.
De koffie was zalig, pizza's rijk belegt en knapperig en goede bruchetta's
Lhappy1984 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Ik woon mijn hele leven in groningen en ken dan ook alle pizzeria's. Ik kom er iedere keer op uit dat rigoletto met recht de allerbeste pizza's van Groningen heeft.
De bodem knapperig niet vet en dun. Combinatie van smaken met precies de juiste proporties maken het perfect af.
Aanrader fresco en rigoletto! Ook gehaald zijn de pizza's perfect!
Wat betreft de locatie is het een verzorgd interieur maar niet anders dan andere pizzeria's.
Wessel V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2015
Het eten is altijd lekker. De chef loopt na afloop door het restaurant en vraagt aan de klanten of ze heerlijk hebben gegeten! Altijd lekker gegeten hier en kom hier graag terug! Aanrader voor mensen met een klein budget of studenten!
Sesam .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
We hebben heerlijk gegeten bij deze pizzeria. Ons werd het weekmenu aanbevolen en wij hebben dat ook besteld. Het was erg lekker. Bruchetta vooraf (we waren met z'n 2-en en kregen 5 stuks. Advies: serveer voortaan een even aantal voor 2 personen). Daarna een bordje spaghetti en vervolgens een heerlijke halve pizza. Deze was lekker dun en krokant. Tot slot panna cotta toe.
De eigenaar adviseerde ons goed bij de keuze van een lekker rosé"tje. De pinot grigio viel goed in de smaak. Omdat het een warme dag was hebben we fijn buiten kunnen eten. De pizzeria is aan een drukke straat maar het was toch gezellig zitten daar. Rigoletto, veel succes!
Henk12348 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Echt een drama! Met groupon hier gegeten, eerst een uur gewacht op een voorgerecht van 4 crostinis en tussendoor 1 lullig broodje met kruidenkaas. Daarna moesten we met z'n 2en een pizza delen,daarna kwam direct het nagerecht. De wc stonk en was mega vies. Totaal je geld niet waard
Pieter S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Dramatisch. Om 1830 gekomen met 3, om 1945 de pizza's, die ook nog lauw zijn. Hebben de serveersters 3x gemaand. Niets helpt. Afrader!
Dramatisch en afrader is niet zo mooi voor ons, en dan ook de koude pizza's voor u.
Graag doen wij het nog een keer over wat mij betreft, alleen al om de drama uit de wereld te helpen...

tot gauw

mvg

Daniel Barro y Kooger

Reactie van proever:

Ik verwacht dat u zorg hebt voor de gasten en daarna pas voor uw online reputatie. Daar bent u nl. wel alert op. Er ontbrak sturing en professionaliteit. Geen communicatie en geen sorry. Ook andere mensen waren geirriteerd over de trage bediening. En het was niet superdruk.
Stef V.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Na een dagje sauna kwamen wij om 6 uur in Rigoletto aan waar voor ons een 3 gangen diner met de groupon bon stond te wachten.
Het voorgerecht crostini simpel en smakelijk , daarna een heerlijke pasta met geraspte kaas lekker pittig heerlijk op smaak .
Als tweede hoofdgerecht een sublieme pizza die meer had van een flammkuchen super dun en krokant complimentos !!!!!!!
Het toetje , panna cotta zag er leuk uit en smaakte ook goed .
Had deze kwaliteit eigelijk niet verwacht gewoon lekker simpel eten met goede smaken , consistentie en knapperigheid wij komen zeker terug!
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
Gisteravond hebben wij hier met z'n vieren gegeten via een groupon deal. Het eten was voortreffelijk! We begonnen met verschillende bruschetta's: knapperig brood met verschillende lekkere toppings. Vervolgens kregen wij een spaghetti met knoflook, chili en parmezaan. Heerlijk! Daarna volgden twee soorten pizza's: een met ham en de andere met tonijn, artisjok en olijven. De bodem was heel dun en knapperig, echt Italiaans. Tot slot kregen wij allemaal een panna cotta. De smaak was romig en fris, goeie textuur, helemaal perfect!! De service was ook goed. We werden bediend door twee vriendelijke dames die al het eten uitlegden en ook regelmatig langs kwamen om te vragen of het smaakte, en of we nog iets te drinken wouden.
Jammer dat er in het verleden veel slechte recensies zijn geplaatst over dit restaurant. Op dit moment zijn ze het echt waard om te bezoeken! Ik kom zeker terug :)
Melissa S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Gisteravond met z´n tweeen gegeten bij Rigoletto via een Groupon actie. Het eten was echt heerlijk, vooral de pizza met super lekkere dunne bodem! Het restaurant was heel gezellig ingericht en ook de bediening was heel goed. Bij elke gang die we kregen, kregen we een goede uitleg van de gerechten. Ook snap ik niet waar het allemaal vandaan komt dat het zo lang duurt, want bij ons was dit absoluut niet het geval. Toen we aan ons dessert toe waren, vroeg de serveerster netjes of we het meteen wilden of dat we nog even wilden wachten. Voor ons een prima ervaring!
Beste Melizzz,
Allereerst bedankt voor de recensie.
Zo ziet u maar weer hoe het ook goed kan gaan, wat wij willen vasthouden voor alle gasten.

Nogmaals bedankt en graag tot een volgende keer.

Daniel&Silvia Barro y Kooger
Albasofia .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
De zaak ziet er netjes en redelijk sfeervol uit. We aten er met twee volwassenen en drie kinderen en hadden in totaal 3 pizza's besteld. We moesten 3 kwartier wachten op onze pizza's en er werden per ongeluk maar 2 pizza's gebracht. De pizza's smaakten overigens heerlijk. Hele lekkere dunne bodem en verse ingredienten. Toen wij de kok/eigenaar vroegen of de derde pizza er ook zo aan kwam bleek dat hij zich vergist had in de bestelling. Hierna werden werden we zeer onbeschoft te woord gestaan. " Wat wilden we nou? Nog meer eten? Nou, nou?" Echt te belachelijk voor woorden. We zijn terug naar onze tafel gelopen en de eigenaar heeft toen de serveerster op ons gestuurd om sorry te zeggen. Hij had nog niet eens zelf het fatsoen om zijn excuses aan te bieden. De pizza's waren lekker, maar ik ga hier nooit meer eten.
Fee050 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Een aantal keer gegeten, lekker pasta's en pizza's. Niet veel pizzeria's hebben pizza's met zo'n lekkere dunne bodem. Vandaag drie pizza's gehaald. Gevraagd of bij 1 van de traditionales de Margherita uitgebreid kon worden met ham en rucola. Dat kon en bleek 3 euro extra te kosten. terwijl een traditionale met wel 8 toppings niks extra's kost omdat het een standaard pizza van de kaart betreft (alle traditionales zijn 8,95 ongeacht het aantal toppings, zolang je maar precies vraagt wat er op de kaart staat). Ik heb de kok gevraagd naar het waarom van die 3 euro toeslag. Waarop hij zei dat ik slim moest bestellen, dus een rijk belegde pizza waar ik dan van alles vanaf kon laten halen om zo op mijn simpele pizza uit te komen. Dan betaalde ik niks extra. Maar dat kan dan weer niet met ham en rucola. Lang verhaal kort: de kok deed superchagerijnig, ook tegen het meisje van de bediening. Eigenlijk had ik gewoon weg moeten lopen... Ik heb uiteindelijk de Napolitana gekozen want bijbetalen vond ik echt belachelijk. En tsja de kok heeft met zijn masterpiece geen goeie zet gedaan. Er zaten maar 3 reepjes ansjovis op, 10 kappertjes en een halve tomaat in stukjes. De pizza smaakte prima, maar was nauwelijks meer dan een Margherita en dat was nou juist wat ik niet besteld had. Het was ook nog eens erg lang wachten voor de pizza's klaar waren. Dit was verder zo armoe troef dat ik op zoek ga naar een ander die pizza's met dunne bodems maakt. De 3 voor de service is dan ook als bonus voor het meisje uit de bediening dat er ook niks aan kon doen.
Beste gast,
Over hoe het nou wel of niet ging, het is altijd vervelend...
Hieronder heb ik wat aanpassingen gedaan aan de tekst zoals het zou moeten zijn(helaas kan dat niet vanwege beperkte tekst-tekens)
Nogmaals door de teleurstelling komt het nauwelijks goed verneem ik na het lezen.

Ik zou zeggen: Alles komt goud mejung!
met vriendelijke groet en tot gauw!

Daniel Barro y Kooger

Mark1995 .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2013
Een prima pizzeria, maar voor méér dan alleen pizza eten hoef je hier niet te komen. De service is redelijk traag (bijna drie kwartier wachten op een pizza vind ik toch echt te lang) en het restaurant heeft een bijzonder slechte akoestiek waardoor er een hoop gestamp en gegil te horen is van de bovenburen van het pand. Ook een punt van aandacht vond ik dat één van de serveersters geen woord Nederlands sprak. Ik heb totaal geen problemen met buitenlandse bediening maar als ik zelfs de rekening niet in het Nederlands kan vragen vind ik dat toch frappant. De heerlijke pizza's maakten een hoop goed, en dit zorgt ervoor dat ik in ieder geval nog een keer terug kom.
Geke D.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Met Groupon hier gegeten. Vooraf 3 soorten broodjes (o.a.met pesto en mozzarella) én garnalen en inktvisjes. Hoofd een schelvis(lekker, tikje te gaar/droog) én soort minicalzone maar dan met andere vulling. Lekker. Toetje gelukkig niet al te groot: pannacotta. Decor leuk, geen standaard pizzeriaruimte. Bediening vriendelijk. Wijn slechts 2,50
AJMulder .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2013
wij hebben hier meermalen heerlijk gegeten. De pizza's zijn echt heel erg goed. Mooie dunne knapperige bodem en totaal niet vet. Ook de voor en na gerechten zijn heerlijk.
Kortom heerlijk
Rick1959 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2013
Met z'n vijven naar Rigoletto. Er waren vier tafels bezet. "Heeft u gereserveerd?" Dat hadden we niet, maar we mochten gaan zitten "als u meteen bestelt, het stroomt straks vol." Nou, okee dan. Na een kleine tien minuten kregen we de kaart. Bastiaan kreeg als eerste een pizza. Alleen, het was een halve. Er was iets fout gegaan in de oven, werd gezegd. "U krijgt straks nog een hele hoor." De pizza was koud, maar dat kwam omdat Bastiaan een 'tradtionale' had besteld. Aha. Onze laatste pizza kwam een minuut of tien na de eerste. Ook de tweede was toen al koud. "Geen probleem mevrouw, we warmen hem in een paar minuten weer op." Aha. Toen Bastiaan z'n hele pizza kreeg was de sfeer aan tafel al flink gedaald. Die pizza - dezelfde 'traditionale' - was deze keer trouwens heet. Aha. We gingen maar snel naar huis. De pizzeria was nog steeds vrijwel leeg. Bij het betalen bij de pinautomaat liet de kok een bord vallen, de scherven vlogen ons om de oren. We hoorden hem zachtjes "pardon" mompelen. Mijn pizza was lekker, een schrale troost voor een bijzonder teleurstellend etentje. De laatste keer bij Rigoletto.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2013
Terwijl het restaurant vrijwel leeg was (en er weinig afhaalklanten kwamen) moesten we ruim drie kwartier wachten op onze pizza's.
Toen de pizza's kwamen waren ze bijzonder droog en hard, alle drie. Daardoor waren ze niet lekker en bovendien amper te snijden.
Omdat we te weinig tijd meer hadden besloten we om (met lange tanden) de pizza's maar op te eten. Toen we klaar waren verscheen een serveerster met de vraag of alles naar wens was geweest. Toen wij antwoordden met 'nee' vroeg ze waarom we niet eerder geklaagd hadden. Nou, dat was omdat we niet nóg langer wilden wachten na al het wachten. Bovendien kwam er, hoewel dat vrij normaal is, tussendoor ook niemand vragen of alles naar wens was.
Het enige wat de serveerster nog zei was dat ze het aan de kok zou doorgeven. Dus na lang wachten, niet lekker eten en onvriendelijke bediening mochten we wel het volledige bedrag ophoesten.

Raar hoor... Dit was één van de beste pizzeria´s van Groningen. Ik kom er nooit weer in ieder geval!
Ahazeweyer .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2013
Stijlvolle italiaanse zaak, modern en comfortabel. Het is aan te raden hier door de week te eten, daar de keuken veel drukte (in het weekend) niet aan kan. Dan worden de wachttijden extreem lang, helaas. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk, maar niet heel opmerkzaam, ik moest af en toe wel zwaaien om de aandacht. Het eten - daar gaat het tenslotte om - is lekker. Ook niet meer dan dat. De involtini vielen ronduit tegen, nogal droog. Ook de panna cotta, op zichzelf met een leuke twist door drie smaken te combineren in een terrine, was veel te vast. Pasta's en vis waren weer wel erg lekker.