Pizzeria Pompeï

Groentemarkt 7 8911 JB Leeuwarden Nederland Kaart

Over het restaurant Pizzeria Pompeï

Vraag in Leeuwarden op straat naar Pizzeria Pompeï en de kans is groot dat je de juiste kant op gestuurd wordt. Al 35 jaar een van de populairste pizzeria's van Leeuwarden, geliefd om haar sfeer, vlotte bediening en heerlijke Napolitaanse pizza's.

Meer informatie over restaurant Pizzeria Pompeï

Maandag t/m vrijdag 16:30 - 21:30
Zaterdag en zondag 14:30 - 21:30

• Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Anita V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
We zaten beetje krap tussen een bestekkast waar steeds personeel kwam en een tafel waar een grote groep kwam zitten. Was beetje jammer. Gelukkig maakte de heerlijke pizza alles goed.
Riekle K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prima restaurant ! ga zo door!
Fernando D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
De lasagne was iets te zout.
Gebruik de volgende keer verse tomaten niet tomaten puree uit blik!
Ruud H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Leuke entree, vlotte bediening en top pizza's! Ook de bier en wijnen zijn uitstekend. Ruime keus. Oftewel zeker een aanrader!
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Weer heerlijk genoten van een kaaspizza. Bediening super eten erg lekker kom dr altijd met veel plezier. kan het hier iedereen aanraden.
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Super restaurant en heel lekker eten vooral de pizzas en top bediening! Mijn lievelings pizzeria!
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
heerlijk genoten van een gezellig avondje uit
Arnoud M.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2016
Leuke en prima pizzeria: de pizza's en pasta's zijn heerlijk en groot in variatie. Ook redelijk goedkoop (12-15 euro). Service is snel en vriendelijk. De voorgerechten zijn niet echt de moeite waard: vrij standaard en niet heel bijzonder van smaak. Beter ruimte voor een mooi Italiaans toetje bewaren. Hoofdgerechten van vlees en vis ook op de kaart, wat het meer dan een simpele pizzeria maakt. Deze zijn echter relatief duur. Goede keuze voor een gezellig avondje
mp230710 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Op zondag 7 augustus met een groep van 8 personen bij jullie gegeten. Reservering ging moeizaam, telefoon werd niet beantwoord. Langsgelopen uur voor gewenste tijd en dit bleek prima. Vlotte bediending, heerlijke warme pizza. Tegen het eind van de maaltijd was het druk in de zaak. Hierdoor kwam de bestelde koffie nooit aan. Wel heerlijk gegeten.
Rombom .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Deze zaak is nu veel groter dan ik hem kende, maar heeft nog steeds gezellige hoekjes. Ook staat de pizza Spoekepôle nog steeds op de kaart. Die namen we niet, maar wel een pizza frutti di mare (categorie gewone pizza's) en een pizza Dolomiti (categorie Napolitaanse pizza's). Beide smaakten uitstekend, net als de Peroni en de Grimbergen dubbel die we er bij dronken (we waren deze keer meer van het bier). We bestelden voor erbij een insalata di pomodori; wel met wat twijfel omdat hierin ijsbergsla zou zitten en daar houden we niet zo van: gelukkig bleek dat lollo rosso en rucola te zijn en dat is veel lekkerder. Na afloop nog een cappuccino.
De muurschilderingen in het achterste, nieuwe gedeelte vonden we ook erg mooi. De manier van afrekenen (een rij voor de enige kassa) wat minder.
Rinze K.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Gewoon goed zijn daar nu al vaak geweest geen aan merkringen veel keuze gaan vanavond weer lekker genieten Groetjes Rinze Kooistra
Sjoukje V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Hier eten wij regelmatig een pizza, bijna altijd goed en ook deze keer. De rode huiswijn is wat aan de dunne kant bediening goed genoeg. Fijne ambiance.
rianne2310 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
De zaak is verbouwd en ziet er leuker uit! De bediening is top en hun pasta carbonara helemaal! De lekkerste in Leeuwarden als ik het mag zeggen!
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Heerlijk gegeten gisteren bij Pizzeria Pompei. Sinds de verbouwing ziet het er erg leuk uit. heerlijke sfeer en het eten en de bediening was weer zoals het altijd is geweest erg goed. heerlijk genoten en je ziet ons zeker snel weer een keertje terug.
Irene L.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2015
Ik bezoek Pizzeria Pompei meerdere malen per jaar. Elke keer ben ik onder de indruk van de kwaliteit van de pizza's en pasta's die het biedt; ze gebruiken alle verse ingrediënten en kruiden, en de pizza's en pasta's zijn evenwichtig en geweldig in smaak. Een eigen draai aan het gerecht willen maken doen ze ook helemaal niet moeilijk over. Het restaurant is kortgeleden erg mooi gerestyled, de service is goed en er wordt altijd met aandacht voor detail en passie gekookt. Zeker de moeite waard een bezoek! Je bent echt een avondje uit en je voelt je ook echt 'gast'. Aanrader! Genieten met een grote G!
Jentien B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
We hebben pizza Margharita en Cipolle gegeten. Pizza Cipolle was redelijk okay, maar pizza margharita was niet te eten. Het leek wel een Amerikaanse pizza met de hele dikke laag kaas erop. De laag was erg krokant en het leek wel bedekt met paneermeel. Niet voor herhaling vatbaar. Personeel en bediening was verder prima. We hadden een extra bord besteld en daar moesten we na 10 minuten nog een keer om vragen.
Maaike F.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Allerlekkerste pizzeria in leeuwarden, als ik in andere stadjes ben om pizza te eten, mis ik pizzeria Pompei zelfs, zo lekker zijn de pizza daar, verder rest veel keus, leuk personeel en goeie prijs-kwaliteit.
Kelly F.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
Ik vind de pizza's van pompei heel lekker! Niet alleen in Leeuwarden maar ook in Harlingen! Service is goed en het decor is ook mooi! Een aanrader voor velen
Evelien S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2014
met collega's hier geweest. Wel heel veel keus aan pizza's en ook pasta, bijna te lastig om uit te kiezen. Smaak was wel oké, maar niet bijzonder, te dikke rand, waardoor je heel stuk laat staan. Ook een drankje besteld, wat wel was afgetekend op lijst, maar werd niet gebracht, het was erg druk (donderdagavond), moest nog een keer zeggen toen natuurlijk alsnog gebracht.
Wel gezellige ambiance. Prijs prima, niet te duur. Was erg druk.
Marc D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Sfeervolle inrichting. Mooi dat er een open keuken is. Spaghetti Boscaiola en Penne Siciliana besteld met een gemengde salade erbij. Helemaal goede authentieke smaken! En een redelijke prijs. Bediening was een beetje timide, maar verder goed. Hier komen we zeker weer terug.