Pizzeria Pinoccio

Meer informatie over restaurant Pizzeria Pinoccio

• Af te huren , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Eric S.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
dit restaurant begrijpt wat een allergie is, mijn beide kinderen hebben een allergie. Bij Pinoccio kunnen zij er prima mee omgaan! Buiten dit alles om goede service leuke bediening en het eten is ook nog eens lekker! Kortom we blijven hier wonen.
Corine K.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Lekkerste pizza's van Leiden en een super vriendelijke eigenaar! We komen hier al jaren.
Ook afhaal en goed terras in de zomer.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Hier gegeten op maandag 15/02/16 met drie personen vooraf een voorstelling in de shouwburg. Het was rustig (naast ons nog 1 tafel bezet).

De pizza's waren erg lekker, dunne knapperige bodem en erg goede smaak! Absoluut boven gemiddeld goed voor een pizzaria.

De bediening is erg goed. De eigenaar is een vriendelijke aimabele man.

Het decor is (in de winter) iets minder. Het is vrij klein en donker binnen. Ze stoken wel de haard aan, dat is wel aardig. In de zomer kan je ook buiten op een vlonder in de gracht zitten.
N_pieters .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Zonde dat het zo rustig was. Voor een pizza ben je hier aan het goede adres. We hebben een heerlijke pizza gegeten en de service was goed.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Op een zonnige woensdagavond na een drukke dag even genieten van een pizzaatje bij Pinoccio. Carabinieri Rene voor mij en een Calzone voor mij tafelgenoot. Allebei prima keuze, nog een drankje erbij en we waren klaar voor minder dan dertig euro. Er was niemand dus geen last van anderen, noch lang wachten. In dit geval perfect als je geen zin hebt om te koken.
Ino H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Tent wordt gerund door geweldige vent, die liever rustig aan doet dan te hard werkt. Het duurt allemaal dus even, maar als je dat weet is het prima. De pizza's zijn het wachten in ieder geval zeker waard; wat mij betreft de beste van Leiden.
Boris V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Geweldige verse maaltijden
Altijd vers altijd vriendelijk en niet te duur !
Mooi decor rustig ingericht en ontspannende muziek :-)
Van te voren bestellen altijd optijd klaar!
Netty57 .
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2015
Zondagavond gegeten bij Pinoccio.Zoals altijd zijn de pizza 's verrukkelijk!!
Maar wil toch even meldden dat de slakken ook geweldig zijn! Vers,en met een Italiaanse saus van tomaten met ui en knoflook! Een aanrader!!!!!!! Wat een heerlijke smaak! Toppie! Vriendelijke bediening, en een gezellige open keuken.
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Heerlijke pizza's en pasta's met een enorm goede gastheer!
In de zomer heerlijk eten op de terrasboot en bij minder weer binnen bij de open haard
Paulsprok .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2014
Vanavond bij pinoccio een pizza hawaii besteld die heerlijk gevuld was met ananas. Het fijne is dat ze bij deze pizzeria echte kaas gebruiken en dat er voldoende ananas op de pizza wordt gedaan. Echt een aanrader om hier te gaan eten. Bediening is ook erg goed.

Groeten Paul
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Gisteravond met twee bevriende ondernemers weer gezellig te gast geweest bij Pinoccio.
Gestart met een lekkere authentieke Italiaanse rode huiswijn (Sangiovese Terra Cortesi) en twee biertjes en daarbij lekker genoten van het verse stokbrood met kruidenboter.

Als voorgerecht hebben we een tonijnsalade, een uiensoep en een pikante soep genomen. Erg lekker!
Als hoofdgerecht hebben we alle drie de pizza Pinoccio genomen. De beide vrienden hadden die niet eerder gegeten. Deze bleken heel goed in de smaak te vallen. Verse ingredienten, dunne knapperige bodem en verse knoflook olie die na het bakken op de rand van de pizza wordt gesmeerd. Vanuit mijn ervaring gewoon de lekkerste pizza’s in de buurt.

Tezamen met het verrukkelijke eten was ook de bediening weer persoonlijk en laagdrempelig waardoor we wederom op een hele fijne avond bij Pinoccio kunnen terugkijken.

Wij komen zeker weer terug!
Loekepoek .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2014
Dit is een gezellige, kleine pizzeria met eenvoudige maar erg smakelijke gerechten. Er is een open keuken waar je de eigenaar aan het werk ziet en zo de oven in kunt kijken. En heb je kinderen bij je, dan maakt hij er een show van (pizza's gooien, ronddraaien), altijd een succes.
Gisteren met een vriendin, zonder kinderen bij Pinoccio gegeten, en we zijn een avondje in de watten gelegd. Lekker eten, royale porties, snelle en vriendelijke service. Haardvuurtje aan op een druilerige avond.
De pizza's hebben een heerlijk dunne en knapperige bodem, en het likje knoflookolie dat erop gaat als ze net uit de oven komen, maakt het helemaal af.
Als ik dan toch een minpuntje moet aanstippen (maar dat is minimaal): de dessertkaart mag iets avontuurlijker, het is nu alleen maar ijs en daar moet je maar net zin in hebben.
Verder hebben we een topavond gehad!
Emily V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2014
Pizzaria Pinoccio maakt de lekkerste pasta's in Leiden, vooral de pasta carbonara is echt een aanrader! Romige saus, zachte spekjes en verse spaghetti. Ook heeft het restaurant een hele gezellige sfeer en is het personeel altijd in voor een leuk gesprek. Zeker een keer langs gaan dus!
Naomi B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2014
De pizza's bij Pinocchio zijn heerlijk! Als buurtbewoner kom ook ik hier regelmatig een pizza halen. De reden dat ik terugkeer zijn de heerlijk knapperige bodem, verse ingrediënten en uiteraard de lekkere knoflook olie die op het eind nog op de rand gesmeerd wordt! Ook mijn ouders willen graag bij pinoccio eten als ze in Leiden komen bezoeken. Verrukkelijke pizza's met het vriendelijkste personeel!
Tessa K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2014
Restaurant pinoccio, niet voor niets de beste pizzeria van Leiden! We komen inmiddels regelmatig langs voor een pizza margerita, fungi of calzone.

Daarnaast is de service erg persoonlijk! Altijd even een praatje en de laatste nieuwtjes uitwisselen.

Mocht je ook nog is van 'echt leiden' willen genieten, is het ook een aanrader. Midden op de oude vest, tussen de oude panden en aan de gracht.

Of zoals we op Facebook zouden zeggen: vind ik leuk!

Liefs,

Studentikoos leiden
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Wederom gegeten bij Pizzeria Pinoccio, ditmaal buiten op de terrasboot. Helaas, voor een borrel is een dergelijke boot leuk, maar de deining zorgde en helling zorgde ervoor dat het eten niet stabiel op de tafel kon staan. Verder had het restaurant een slechte dag door een stroomstoring, maar behalve een zakelijk excuus - dat erg laat kwam - geen goedmaak drankjes/hapjes en dat was in deze setting wel op zijn plaats geweest. Het bier werd geserveerd in een glas met een barst, ook bij een andere tafel, dus dit was niet incidenteel. Uiteindelijk was het eten niet bijzonder, al mag ook gezegd worden dat de tomatensoep wel heerlijk was. UIteindelijk een teleurstellende ervaring, zeker omdat we al eerder hier wel naar teverdenheid hadden gegeten.
Dubblestar .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Ik snap persoonlijk niet hoe dit restaurant aan zijn goede recentiea komt.
De tonijnpizza was erg zout en toen ik hier iets van zei ging de bediening met mij in discussie. Hij vond het raar dat ik de pizza te zout vond.
Mijn ervaring met de kok was ook niet prettig. Ik zal dit restaurant zeker niet aanraden vanwegen het ondermaatste eten en het gebrek aan klantvriendelijkheid.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Laat je niet afschrikken door het enigszins kinderachtige Pinokkio logo! De pizza's van deze Pinoccio zijn echt top. Bodem is heerlijk dun en knapperig. Beleg is smakelijk en overvloedig.

Hier gegeten op een regenachtige woensdagavond. Het was niet druk, dus de service was snel. Decor niet al te spannend, maar de pizza maakt alles goed.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2014
Ik woon om de hoek en heb al vaker een pizza gehaald als ik even geen zin heb in koken. Heerlijke dunne, knapperige bodem en verse Ingrediënten. Zo valt de pizza dus echt niet als een steen op de maag en kom je zeker terug voor meer. Er is een terras op het water en in de zomer erg fijn zitten. De eigenaar is erg vriendelijk en de bediening is ook goed. Leuk dat je recht in de keuken kan kijken. De quattro stagioni is zeker een aanrader, helemaal met extra olijfjes. .
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2014
Heb gisteravond met m'n broer weer heerlijk genoten van een overheerlijke carpaccio en de allerlekkerste echt volledig verse pizza (pizza Pinoccio) die ik tot nu toe gegeten heb. En dat zijn er toch nogal wat. Het was net als in november verleden jaar weer erg goed. Gezellig, knus, echt Italiaanse beleving en dat voor een uiterst scherpe prijs. We komen hier zeker op korte termijn weer terug! Planning is in de zomer waar dan heerlijk op het terras op het water kan worden vertoefd. Echt een aanrader!!