Pizzeria Patrizia

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria Patrizia

J H F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
(Hans Fels)
Vanavond, zo rond de klok van 18.30 uur, deze pizzeria samen met mijn vrouw bezocht. We hebben gezellig buiten op het terras kunnen zitten en hebben genoten van een goed glas rode wijn en een verrukkelijke pizza. De bediening is voortreffelijk en vriendelijk. Kortom voor iedereen een 'vette' aanrader.
Groningen 08-09-2016
Silvia S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Vriendelijke gezellige sfeer Toffe bediening , en heerlijk eten!
Echt een aanrader!! Met mooi weer ook terras.
Erg kindvriendelijk.
Michelje .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Gezellig buurtrestaurantje, prima in zijn categorie.
Ik kan hier altijd terecht voor een smaakvolle pizza. De pasta's zijn vrij simpel, zowel in smaak als opmaak maar het komt wel dicht bij de authentieke Italiaanse keuken.
De bediening is vriendelijk, het komt inderdaad over als een familie bedrijfje. Heel erg leuk!
Een keertje heb ik de misstap begaan tiramisu af te halen, dit was niet zo'n succes. Het was erg waterig en smaakloos. De keer daarna tijdens diner was het wel erg lekker.
Ik ga hier graag heen op een willekeurige doordeweekse dag om voor circa 30 euro een avondje bij te kletsen onder het genot van lekker eten.
Arne C.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Regelmatig bestel ik pizza's bij Patrizia. Het zijn geen super krokante bodems, mocht je daar van houden. De pizza's zijn smaakvol, rijkelijk belegd met kaad en van prima kwaliteit.