Pizzeria Oost Achterom

Meer informatie over restaurant Pizzeria Oost Achterom

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Pietersma .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Even gauw een hapje gegeten en weinig op aan te merken. Vlotte bediening en lekker eten voor een prima prijs. Pizza's hadden wel iets spannender gemogen en hoger op smaak.
Kitty N.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Vanavond echt super lekker gegeten bij dit restaurant. Sfeervolle ambiance, super vriendelijke bediening en overheerlijk eten. Vooraf hadden wij de pomodorisoep met basilicumolie en room. Verser dan vers krijg je het niet. Dit keer een pizza als hoofdgerecht met een heerlijk dunne krokante bodem en allerlei verse ingrediënten (tomaten, mozzarella, ricotta, rucola en parmaham). Absoluut een aanrader!
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Zo ontzettend lekker gegeten! Wat een feest dat we dit restaurant hebben gevonden. Aardige bediening, leuke inrichting, fantastisch eten... wat wil je nog meer?!
Waar voor je geld!
Henk F.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Wat en verrassing, deze Pizzeria. In een uiterst prettige ambiance, met een niet al te grote kaart, hebben we heerlijk gegeten. Vers en mooi opgediend, smaakvol, goede en aardige bediening en beslist niet duur. Hier gaan we zeker nog weer een keer eten. We hebben een top avond gehad!
Lekkerisleuk .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Wij zijn al jaren fan van deze pizzeria. Het was vaak een reden om naar Hindeloopen te varen. Het maakt niet uit wat je kiest: voorgerechten, pizza of iets lekkers van het bord; het is altijd een feestje. Dat samen met de super vriendelijke bediening, maakt het één van onze favoriete restaurants in Nederland.
Cornelia45 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Pizzeria Oost Achterom is zo'n onverwacht pareltje.....je gaat in een nauw straatje van Hindeloopen letterlijk achterom en komt in een klein, gezellig Italiaans restaurant. Vlotte bediening, heerlijk gegeten met kinderen en kleinkinderen. Er is voor elk wat wils, van eenvoudige pizza via heerlijke pasta's naar een mooi stuk vis of vlees. Ambachtelijk gemaakt en vers. Aanrader!

Tim H.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Een adres om zo maar lekker even een hapje te eten. Ik at een pizza Quatro Stagioni: knapperig brooddeeg, goed belegd met echt goede, Italiaanse ?, ham en salami en artisjokharten voor 10 euro. Na afloop kies je voor 1,25 een bolletje ijs en je hebt prima gegeten. Mijn mededisgenoten waren eveneens tevreden met hun pizza's Tonno. Wij zaten lekker buiten op het terras en genoten van het weer. De bediening was vriendelijk en attent. Gewoon goed zonder bijzonder te zijn.
Evert-Jan H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
We hebben hier op 17 jan. heerlijk gegeten. De bouillabaisse was goed op smaak en rijkelijk gevuld. De vitello tonato was lekker, evenals de pizza sausicio. Leuke bediening, aanrader dus.
Marc020 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2013
Deze pizzeria is een van de weinige restaurants in het pittoreske Hindeloopen met een wat modernere interieur. De bediening is vriendelijk en efficiënt.
De pizza's waren ok, met een lekker krokante bodem, maar iets te veel tomatenpurree.
Ook de saus bij de pasta had hoofdzakelijk dikke klodders tomatenpurree en deze was eigenlijk niet zo lekker.
Tjarda H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2013
Als we in Hindeloopen komen gaan we altijd bij Pizzeria Oost Achterom pizza eten. Dat is eigenlijk altijd goed bevallen, behalve de laatste twee keer.
Ten eerste: als je regelmatig komt eten is de kaart weinig vernieuwend en dat wordt een beetje saai.
En ten tweede waren de pizza's de laatste keren van mindere kwaliteit, de bodems minder knapperig en sommige zelfs niet gaar en de pizza's te rijkelijk belegd wat de smaak niet ten goede komt.
Het zou jammer, als door b.v. de drukte, de kwaliteit van de pizza's veel minder wordt, we proberen het nog een keer en hopen dan op een verrassing.
Gonny S.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2013
Na reservering als laatste late klanten/gasten,
werden we heerlijk bediend met prima eten, lekkere verse fruti di mare pasta en een pizza.
Fijn adres, een aanrader.
Johnny66 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Miischien wel de beste pizza van mijn leven gegeten! Maar ook de vriendelijke bediening, de mogelijkheden van b.v. een kleine pizza bestellen maakt dit restaurant een uitblinker. Een echte aanrader waar we zeker nog een keer terug gaan.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2013
Nou ja, dit is zoals het dus ook kan. Liggend in de jachthaven van Hindeloopen komen we terecht bij een Pizzeria met een grote P.
Alles vers, alles mooi opgediend, supersmaakvol, goede bediening, super prijs/kwaliteitverhouding. We hebben er drie (3!) avonden achtereen gegeten, en elke keer weer dachten we: "wat doet dit restaurant in Hindeloopen?" Top!
Lolkie .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2012
Heerlijk gegeten bij Pizzeria Oost Achterom. Vriendelijke bediening, fijne sfeer. Huisgemaakte pasta en een overzichtelijke pizzakaart. Het is een echte aanrader voor mensen die gek zijn op heerlijk Italiaans eten.