Pizzeria O Sole Mio

Walt Disneyplantsoen 82 1325 SX Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Pizzeria O Sole Mio

De lekkerste pizza van Almere

Bij O Sole Mio kan je terecht voor traditioneel Italiaans eten. De meest verse ingrediënten in combinatie met een zeer ervaren kok doen recht aan het uitgebreide assortiment van pizza’s, pasta’s en Italiaanse vlees- en visgerechten. Vooral door de meest verrukkelijke pizza’s is dit restaurant inmiddels een begrip in heel Almere en dat is zeker niet voor niks!

O Sole Mio zit op de eerste etage en er is geen lift aanwezig.

Meer informatie over restaurant Pizzeria O Sole Mio

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Lena O.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het was weer fijn en natuurlijk lekker eten bij O Sole Mio! Vriendelijk personeel en een goede service. Niks op aan te merken!
jannie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
wij vonden het lekker maar de aankleding van de gerechten was erg mager.
voor deze prijs hebben we wel eens lekkerder gegeten.
de lokatie was ook niet echt geweldig, de inrichting zag er wel aardig uit.
wij gaan er niet meer naar terug.
Kroos83 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Op zich prima gegeten met de AH-actie. Ruime keuzemogelijkheden. Enige minpunt was dat er een haar in de carpaccio zat. Verder prima gerechten.
Wil K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gezellig en goed restaurant met vriendelijke en behulpzame bediening. Kwaliteit is stabiel en het omrijden waard (wij wonen vlak bij een ander Italiaans restaurant).
wielvloet .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Jammer dat ik de trap op moest , dat was voor mij een kleine tegenvaller maar het lekkere eten en de geweldige bediening maakt dat ruimschoots goed.
Boyd Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met de AH actie even gaan eten, beetje lastig te vinden, boven een supermarkt. Eten is goed, bediening is goed, personeel achter de bar (waarschijnlijk kok of bezorger) niet zo vriendelijk.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Bediening zoals het hoort eten goed wij hebben er heerlijk en voor een leuke prijs gegeten
carinaboss .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijke Italiaanse gerechten. Vriendelijke bediening. Locatie beetje gek (boven supermarkt naast sportschool) maar eenmaal binnen prima sfeer. Wij komen zeker terug!
gudagami .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het is altijd weer lekker om hier te eten. De bediening is erg vriendelijk, ondanks dat het erg druk was. Voor ons is dat een goed teken. De zaak bestaat al heel lang en als het dan nog steeds goed vol zit, ook op een zondagavond.
Guus B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Service was goed. Komen zeker terug. Alle gerechten waren lekker en zagen er goed uit.
Emily61 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
grote porties, daarom fijn dat je bij de 3e gang kunt kiezen tussen een nagerecht of koffie/thee.
Goede snelle service: ik had spaghetti met kip/champignon roomsaus besteld en er bleek tomatensaus in de roomsaus te zitten (had ik niet verwacht, ik ben allergisch voor tomaat). Binnen een paar minuten kreeg ik een nieuw bord spaghetti met saus waar geen tomaat in zat. Smaakte heerlijk!
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Gezellige pizzeria met lekker eten en vriendelijk personeel. We werden snel geholpen. Ook aandacht voor onze kinderen. Ze kregen een kleurplaat en er was een mogelijkheid een kleinere pizza te bestellen.
Miriam G.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Zoals altijd een groot succes: uitstekende prijs-kwaliteit verhouding en altijd prima service. Wij zijn vaste klanten en blijven dat voorlopig ook nog even
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima gelegenheid, gezellig, lekker rustig en goed eten. Aanrader
tom S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Bediening is vlot en bleef netjes de glazen vol houden. Ik kom er al jaren en het ik heb nooit klachten gehad over het eten. Het restaurant van binnen is gezellig.
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Gezellig klein restaurant met heerlijke pizza's! Bediening goed. Minpuntje is dat er geen lift is, wat lastig is voor mensen die niet goed te been zijn. Doet niet af dat dit restaurant een aanrader is!
Corine M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Soep leek uit een pakje te komen. Pizza was zeer matig belegd. Zalm moot was lekker gegrild, wel erg veel olijfolie gebruikt. Veel mensen in de bediening, zijn drukker met elkaar en hun telefoon, dan met de gasten. Jammer, is meer van te maken!
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
We hebben overheerlijk gegeten. De pizza was zeer rijkelijk belegd en de calzone pizza was goed gevuld. En dan nog de overheerlijk tiramisu hmmmmmmm.

De bediening was super/

Zeker voor herhaling vatbaar.
Loes W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Gebakken mosselen korter in de saus leggen (of saus en mosselen apart serveren) en saus deze minder pittig maken bij de zachte smaak van de mosselen en ook van de vegetarische variant met champignons. Een stukje brood om de saus op te dippen is nodig, zonder dat je verplicht bent om brood, kruidenboters en olijven bij te bestellen.
De lasagna meer al dente serveren zodat het verser smaakt. De saus kan dikker/droger voor meer smaak en een aangenamere mondbeleving. Tiramisu was in orde.
Calzone aan onderkant bekijken voor serveren en als het te zwart is, een nieuwe maken in plaats van excuses aanbieden en verder niets ter compensatie.
mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
het was best leuk. Aleen de pizza's zijn wat karig belegd. Pizza americano had een paar kleien stukjes salami erg!!! weinig!! en ook weinig (tomaten) saus. De bodems zijnwat degig, niet krokant ofzo.
Dat was ook bij de calzone: veel deeg.
Dus voor de kwaliteit komen we niet terug