Pizzeria O Sole Mio

Walt Disneyplantsoen 82 1325 SX Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Pizzeria O Sole Mio

De lekkerste pizza van Almere

Bij O Sole Mio kan je terecht voor traditioneel Italiaans eten. De meest verse ingrediënten in combinatie met een zeer ervaren kok doen recht aan het uitgebreide assortiment van pizza’s, pasta’s en Italiaanse vlees- en visgerechten. Vooral door de meest verrukkelijke pizza’s is dit restaurant inmiddels een begrip in heel Almere en dat is zeker niet voor niks!

O Sole Mio zit op de eerste etage en er is geen lift aanwezig.

Meer informatie over restaurant Pizzeria O Sole Mio

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria O Sole Mio

Miriam G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Uitstekende Prijs-kwaliteitverhouding, en de broodjes voor af zijn een Voortreffelijke service
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Lekker gegeten, verrassend goedkoop. Niemand leest de tweede zin van zo'n recensie, maar Iens wil minstens 120 tekens, dus, bij dezen.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Gezellig restaurant, voir een betaalbare prijs. Het eten is lekker en de bediening is zeer vriendelijk!

Misschien één minpuntje qua bereikbaarheid, voor mensen die slecht ter been zijn. Je kan het restaurant alleen bereiken via een ijzeren trap naar boven.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Altijd gezellig, goede ruimte, geen drukke toestanden.
Vriendelijk personeel, lekker eten. Verschillende gerechten, de menukaart is groot genoeg om iedereen tevreden te stellen. Ik had de Pasta Mista, erg lekker. We komen regelmatig ook voor het kokosijs.
De prijzen zijn betaalbaar.
Jammer is dat je per trap het restaurant bereikt, ik kan mijn slechtlopende vader niet meenemen.
gerard R.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Op zich lekker gegeten maar helaas twee keer een grote misser met het opdienen van eten. Een persoon van ons gezelschap had nog niets en dat zou zo komen maar helaas duurde dat en duurde dat met als gevolg dat we navraag gingen doen want alles werd koud. Ja, het zou zo komen, was bekend. Maar ook dat duurde dus nog hetgeen inhield dat drie man het eten koud hadden en eentje warm en daar baal je dan wel van. Bij het desert was het idem dit, koffie thee en likeur stonden al ruimschoots op tafel terwijl het taartje met ijs wellicht nog in de oven stond te stomen. Jammer dus, gemiste kansen.
Almeerse-Chris V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Een vriendelijk ontvangst zoals het hoort! Gezellig, knus restaurant en heerlijk gegeten. Salade met tonijn (komkommer wat erg grof gesneden) en gefrituurde mosselen (flinke portie) vooraf. Gegrilde gamba's (5 grote!) en een flinke malse ossenhaas om op stoom te komen. Alleen de aardappeltjes uit de oven waren wat vet, kunnen knapperiger, maar de verse patatten waren prima. Heerlijke witlof met kaas uit de oven kwam erbij. Een verrukkelijke Tiramisu sloot onze geslaagde bezoek af. Een kennismaking die een volgende bezoek verdient!
Ilona L.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten, scampi en pizza gehad. Vriendelijke bediening.
lettie V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten, goede service,
Leuk geprijsde menukaart,alle reden om terug te komen!
Wouter R.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2017
Gezellig en lekker gegeten
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Gezellige sfeer en goed gegeten. De pizza was heerlijk en de bediening is zeer vriendelijk.
Debbie K.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
verrassend, zaakje valt niet op. Eenmaal boven kom je in een gezellig eenvoudige ingericht restaurant. Aardige bediening, gemoedelijk en lekker eten!
Voor herhaling vatbaar!
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
????????
De tafel van Deborah S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
????????
Mieke J.
Heerlijke pizza, wijn en cappuccino !!
Reggy L.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Wederom bij dit restaurant gegeten. Zeker de moeite waard ook indien er geen acties lopen. Komen zeker weer terug.
Reggy L.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Leuk restaurant, Lekker eten tegen goede prijs. Sjaal vergeten en maar werd zelf gebeld met deze melding. Uitstekende service en zeer klant vriendelijk.
Toos B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Nog steeds uitstekende pizza's bij O Sole Mio!
Selma S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Een gezellig en knus ingericht restaurant met vriendelijke bediening.
Het eten is lekker maar wel wat weinig groente. Maar misschien had ik dan een vegetarisch gerecht moeten nemen.
john K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Niet goed te vinden. Via lange ijzeren trap naar boven om ingang restaurant te vinden. Volgens de site zou het restaurant aan het Weerwater liggen, maar er was geen Weerwater te bekennen. Dit vonden wij toch wel misleidend.
V. B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een gezellig en klantvriendelijk restaurant. Waar je heerlijke pizza's en pasta's kunt eten voor een redelijke prijs.
Een aanrader om met het hele gezin, familie of vrienden te gaan eten.
Catharina V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Prima bediening.fantastisch eten. Komen zeker nog een keer terug.
We hadden gebakken mosselen en een pizza die erg pitteg was. Erg lekker. Koffie na.