Pizzeria O Sole Mio

Walt Disneyplantsoen 82 1325 SX Almere Nederland Kaart

Over het restaurant Pizzeria O Sole Mio

De lekkerste pizza van Almere

Bij O Sole Mio kan je terecht voor traditioneel Italiaans eten. De meest verse ingrediënten in combinatie met een zeer ervaren kok doen recht aan het uitgebreide assortiment van pizza’s, pasta’s en Italiaanse vlees- en visgerechten. Vooral door de meest verrukkelijke pizza’s is dit restaurant inmiddels een begrip in heel Almere en dat is zeker niet voor niks!

O Sole Mio zit op de eerste etage en er is geen lift aanwezig.

Meer informatie over restaurant Pizzeria O Sole Mio

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Mariska J.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Altijd tevreden geweest hier en lekker gegeten. Ik vond de lasagne anders dan normaal gister. Leek wel alsof ie niet vers was. De pizza van mijn vriend was overigens heerlijk. Nadat we ons hoofdgerecht hadden gekregen kwam er niemand meer langs met de vraag of we nog wat te drinken wilden hebben. Anders was had de service/bediening ook 5 sterren gehad.
Guus B.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was zeer vriendelijk we gaan er zeker nog een keer eten.wij zijn er met zijn vieren gaan eten en alle vier is het goed bevallen
Leo B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Voor de tweede keer bezocht en weer zeer tevreden weggegaan. Prima eten, prettige bediening en een gezellige sfeer. Kan ik zorgeloos aanraden.
n V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Lekker gegeten. De pizza is duidelijk home-made, goede kwaliteit. Vlees werd precies goed opgediend (medium-rare). Ondanks de AH-actie toch nog ruim 15 euro per persoon kwijt. En dan blijkt er ineens tiramisu op de bon te staan die we niet gegeten hebben... 5 Bonnetjes later was dat dan eindelijk opgelost.
Brenda W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Ik was met 7 personen waarvan 3 slecht ter been.
Er was geen lift waardoor het traplopen erg zwaar was voor deze 3 personen.
Helaas zullen zij hier dus ook niet meer naar toe gaan.
Erg jammer. Hoop dat dit verandert.
Corrie B.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
gewoon erg fijn en goede en vriendelijke bediening en eten heerlijk. we komen hier wel vaker dus dat zegt genoeg .de sfeer is erg prettig en het opdienen van de gerechten ziet er verzorgd uit.
willem N.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
helemaal top bediening goed eten was goed alleen de calzone was iets te zout maar voor de rest oke voor herhaling vatbaar
Helen S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg lekker gegeten, volgens mij echt Italiaans. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam bij vragen. Prijs normaal niet gek hoog.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Goede ontvangst, nette en vlotte bediening, verse gerechten en goed van smaak. Tiramisu is een aanrader. Goede prijs/kwaliteit verhouding
Gaan hier zeker vaker heen
ad B.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Geweldige prijs/kwaliteitverhouding. Dat maakt wat mij betreft de waardering een 9/10 ipv 7/10. Beslist het proberen waard!
JohannesdeB .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Geen a la carte maar een speciaal AH menu waarbij de keuze beperkt. Geen saus bij de entrecoat en de zalm , karig en eenvoudige nbijgaande salade(waarvoor extra betaald moest worden). Veel graten in de zalm , maar smaak OKE
Al met al zullen wij niet snel terugkomen. Jammer!
Lena O.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Het was weer fijn en natuurlijk lekker eten bij O Sole Mio! Vriendelijk personeel en een goede service. Niks op aan te merken!
jannie V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
wij vonden het lekker maar de aankleding van de gerechten was erg mager.
voor deze prijs hebben we wel eens lekkerder gegeten.
de lokatie was ook niet echt geweldig, de inrichting zag er wel aardig uit.
wij gaan er niet meer naar terug.
Kroos83 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Op zich prima gegeten met de AH-actie. Ruime keuzemogelijkheden. Enige minpunt was dat er een haar in de carpaccio zat. Verder prima gerechten.
Wil K.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Gezellig en goed restaurant met vriendelijke en behulpzame bediening. Kwaliteit is stabiel en het omrijden waard (wij wonen vlak bij een ander Italiaans restaurant).
wielvloet .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Jammer dat ik de trap op moest , dat was voor mij een kleine tegenvaller maar het lekkere eten en de geweldige bediening maakt dat ruimschoots goed.
Boyd Z.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Met de AH actie even gaan eten, beetje lastig te vinden, boven een supermarkt. Eten is goed, bediening is goed, personeel achter de bar (waarschijnlijk kok of bezorger) niet zo vriendelijk.
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Bediening zoals het hoort eten goed wij hebben er heerlijk en voor een leuke prijs gegeten
carinaboss .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Heerlijke Italiaanse gerechten. Vriendelijke bediening. Locatie beetje gek (boven supermarkt naast sportschool) maar eenmaal binnen prima sfeer. Wij komen zeker terug!
gudagami .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Het is altijd weer lekker om hier te eten. De bediening is erg vriendelijk, ondanks dat het erg druk was. Voor ons is dat een goed teken. De zaak bestaat al heel lang en als het dan nog steeds goed vol zit, ook op een zondagavond.