Pizzeria O Sole Mio

Walt Disneyplantsoen 82 1325 SX Almere Nederland Kaart

Over restaurant Pizzeria O Sole Mio

De lekkerste pizza van Almere

Bij O Sole Mio kan je terecht voor traditioneel Italiaans eten. De meest verse ingrediënten in combinatie met een zeer ervaren kok doen recht aan het uitgebreide assortiment van pizza’s, pasta’s en Italiaanse vlees- en visgerechten. Vooral door de meest verrukkelijke pizza’s is dit restaurant inmiddels een begrip in heel Almere en dat is zeker niet voor niks!

O Sole Mio zit op de eerste etage en er is geen lift aanwezig.

Meer informatie over restaurant Pizzeria O Sole Mio

• Af te huren , Airconditioning , Wi-Fi
Voordelig
Igt-reinders .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
vlees of visgerechten worden niet geserveerd met aardappels en groenten, deze moeten apart worden bijbesteld voor 4.00 per keuze, dus 8.00 euro extra voor een complete hoofdmaaltijd. dit maakt dat het hoofdgerecht wel erg prijzig wordt. De groente bestond uit een stronkje witlof uit de oven ( met kaas). 4.00 voor dit bijgerecht is echt te veel geld. Ook aardappels of frites is de extra 4.00 euro niet waard. Kwaliteit van eten was redelijk, de prijzen zijn berekend op kwalitatief hoogwaardig producten. Dus niet waard. Helaas, dit restaurant gaat het (ook met AH bon) niet meer worden.
Greta V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Gezellige sfeer, uiterst vriendelijk personeel, heerlijk Italiaans eten! Niet alleen pasta maar grote keus op de kaart. Heerlijk gegrilde zalm oa en lekkere toetjes. Voor 1e keer hier maar komen zeker terug! Ondanks drukte (had je maar moeten reserveren ;-)) alle aandacht.
Awmgroot .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Aardige mensen , leuk ontvangen, lekker gegeten, gewoon goed voor een Pizeria
LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
Gudagami .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was zeer vriendelijk en adviseerde ook bij bepaalde gerechten.Kortom een aanrader om eens buiten het centrum van Almere te eten, goed bereikbaar en gratis parkeren!
Annettelangereis .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Prima restaurant, goed eten leuke bediening. Min punt de toegangstrap en uitstraling van de entree. Als je eenmaal binnen bent heb je daar geen erg meer in. Maar het lokt niet aan de buitenkant om binnen te komen.
Marjan E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Eten vond ik redelijk, ik had er eigenlijk meer van verwacht.
Wat ik ook een min punt vond, is dat wij in een Italiaans restaurant kwamen, maar ik heb geen enkele Italiaan gezien.
Op een paar Italiaanse gasten na ????
Lindsay K.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Gezellig tentje, vriendelijke dames.
Veel keuzes op de kaart, vind het wel een minpunt dat je bij de grillgerechten je aardappels etc apart moet bestellen voor 4 euro. Als je op de normale manier daar gaat eten zonder de AH actie dan kost een kipfilet met champignonroomsaus je 15.50 waarbij de aardappels er bij in zitten. Ga je met de AH actie kost diezelfde kipfilet je 19.50 omdat je de aardappels apart erbij moet bestellen.

Wij hebben gekozen voor een pasta en een calzone en die waren lekker.

Als toetje een tiramisu en dame branche echter moest je de chocoladesaus wel zoeken zo weinig was het.

Over algemeen was het goed, maar eerlijk is eerlijk het staat niet in mijn top 10 lijstje met waar ik nog eens terug zal gaan zonder AH actie. Gewoon omdat ik liever andere dingen eet als ik uiteten ga
Janet H.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Wij hebben een prima avond gehad bij O Sole Mio, vriendelijke bediening, aandacht en gewoon lekker gegeten. Kortom, wij komen nog eens terug!
Bert B.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Van tevoren aangekondigd dat we niet veel tijd hadden om te eten (i.v.m. theaterbezoek) en daar werd heel goed rekening mee gehouden, ondanks dat het op zaterdagavond was en het vrij vol zat (ook een grote groep erbij).
Het eten was prima en we konden van de kaart kiezen, ook met de AH actie waar wij gebruik van maakten. We hebben nu gekozen voor vleesgerechten, maar weten uit eerdere ervaringen dat de pizza's en pasta's ook goed zijn bij "O Sole Mio".
Anouk T.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Heerlijk gegeten, o sole mio blijft voor mij het beste Italiaanse restaurant van Almere! Vriendelijke bediening, goed eten tegen een betaalbare prijs. Wij blijven terugkomen
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Pizzeria O Sole Mio is een eenvoudige gelegenheid waar je heerlijk kunt eten en niet duur is. Het restaurant ziet er netjes uit, tafels en stoelen zijn vrij nieuw. De geserveerde porties zijn ruim voldoende. Verse ingrediënten. Er wordt kraanwater geschonken als je hier om vraagt. Vooraf een flink portie gebakken mosselen gekregen. Alleen jammer dat er Whiskey Cocktail saus bij zat in plaats van knoflooksaus. De pizza was goed belegd en een heerlijke dunne bodem. Als nagerecht de huisgemaakte tiramisu, deze was verrukkelijk!
Marx M.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Wij zijn met de alberthein actie met hoge verwachtingen geweest. Helaas voldeed het niet aan onze eisen. Decor was prima. Leuk ingericht. lekker knus en gezellig. Leuk voor stellen. Daar geef ik een 7 voor. Voorgerecht kon helaas beter. We hadden stokbroodjes besteld met kruidenboter en champigons in tomatensaus. De broodjes waren niet opgewarmd en ik vind dat dit wel hoort. Daarnaast was de tomatensaus erg zuur en een bakje met olijven waren niet vers. Het hoofdgerecht was een pasta carbonara en Pizza Calzone met de vraag of de ham kon worden vervangen met kipfile. Dat kon. Ze raadde Pizza Calzone Vegetarian aan. We wouden de artisjokken er ook niet graag bij. Dit was allemaal geen probleem volgens de gastvrouw. Nadat we onze hoofdgerecht kregen kwamen we erachter dat er misschien wel 70 olijven in de pizza zat. Dit was teveel. Ook voor mensen die gek op olijven zijn zou dit teveel zijn. Daarnaast waren de Uien die in de pizza zaten nog rauw. de bodem vonden we te dun. Dit werd zacht. Erg veel kaas. Dit was opzich geen probleem omdat ik een kaasliefhebber ben. De kipfile was erg droog. Dat was erg jammer. Een goede kok weet hoe je kipfile mals en sappig maakt. Erg teleurgesteld. De pasta carbonara saus was erg waterig en niet vol van smaak. We hebben bij de gastvrouw aangegeven maar alles wat zij zei was sorry en dat de kipfile zo droog hoort en dat de kipfile van de shoarmalams malser is. Jammer dat zij niet op de klacht is op ingegaan en daarom geef ik de gastvrouw ook een 3. Een gastvrouw hoort klachten goed op te nemen en op te lossen. Met excuses los je dat niet op. Desert was een dame blanche. Zou niet weten hoe je dit zou kunnen verpesten en dat was ook niet het geval. Prima ijs, slagroom en chocolade saus. Het Hoofdgerecht geef ik een 3. Nadat wij hebben afgerekend kwamen we er in de auto pas achter dat er 2,50 euro is bijgerekend voor de kipfile. Dit was niet vermeld door de gastvrouw. Aan de andere kant ook onze eigen fout. Niet goed gekeken op de bon voordat we hebben betaald. Maar als goede gastvrouw hoort dit wel worden doorgegeven. Het kan zijn dat we een slechte dag hebben gehad. We zijn op de woensdag gegaan wanneer het erg rustig was. Misschien dat de goede koks pas in het weekend komen. want ik zie wel dat mensen dit restaurant positief ervaren. Helaas niet voor ons. Ik geef een cijfer 3.5 voor algemene ervaring.
Stephanieg92 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
We hebben heerlijk gegeten! De service was helemaal toppie en vriendelijk. Zeker een aanraden! Het restaurant zag er leuk aangekleed uit!
Damsmalinger.lucy7 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Heerlijk gegeten met ah restaurant actie. Veel keus. Goede bediening. De locatie is wat minder maar dat is bekend vantevoren. Er was het een en ander over en dat kregen we op verzoek keurig ingepakt mee
Oele-akkerman .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Heerlijk gegeten. Pizza o sole mio os een aanrader. Vlotte bediening. Tafeltjes staan wel erg dicht op elkaar. Toegankelijk via een trap!
Blommetje007 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Eten was precies zoals je bij een pizzeria verwacht. Zeer ruime keus. Zeer behulpzaam en vriendelijk personeel. We gaan er zeker nog een keer naar toe
Chelle79 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Geen andere woorden dan SLECHT
Ik ga nog geen eens de gerechten omschrijven. Het was gewoon SLECHT!
Enige wat blijkbaar wel lekker KAN zijn daar, zijn de pizza's. Maar voor- en hoofdgerecht....BAH!
Zonde van mijn AH-spaarkaart en de centen die ik nog moest betalen.
D Thien N.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Samen met mijn vriendin gegeten. Het restaurant eerder leren kennen via de AH restaurant actie. Zeer leuke en uitgebreide kaart.
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Omdat we gebruik maakten van de AH restaurantactie moesten we frites etc er allemaal extra tegen een meerprijs bijbestellen. Toen we aangaven waarom dit was, kon hij alleen maar aangeven dat dit zo was (duh). Toen we zeiden dat we dus nog meer kwijt waren werd gezegd "nee hoor, nog steeds is het goedkoper aangezien u het tweede menu gratis krijgt" We bestelden als vooraf de carpaccio voor 9,50. Deze was erg klein, bedekt onder de rucola en wel 3 kappertjes en 10 pijnboompitten (jammer dat ik geen foto's kan plaatsen). Geen kaas en hiervoor kwamen ze snel bij ons om te zeggen dat dit vergeten was. Ik heb toen aangegeven dat ik alles belachelijk vond en dat deze actie toch bedoeld is om klanten te werven. Nou ik kom er nooit meer en als klap op de vuurpijl zag ik ze achter de bar smoezen en lachen en dit ging duidelijk over ons. De rest was wel ok, vandaar een 2 ipv een 1.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Leuk en gezellig klein italiaans restaurant. Sfeer is gemoedelijke en leuke, attente bediening. Eten erg lekker, zowel de pizza (calzone) als het vleesgerecht van de grill.
Aanrader, niet te duur, wel goede kwaliteit.