Pizzeria Mi Casa

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 16:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vandaag weer bij Mi Casa gegeten, heerlijke hot chicken en een frisse salade caprese met versgebakken stokbrood kaas en uien,
het was er superdruk, respect voor de bediening die in deze temperaturen hard moesten werken. Ga zo door het was weer super! Tot de volgende keer.
Gasten .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Vandaag pizza afgehaald. Dat doe ik dus niet meer. De bodem was zo dun dat je trek blijft houden. De smaak van de pizza's waren bijna hetzelfde terwijl het echt 3 verschillende waren. De prijs vond ik ronduit veel te hoog. Mocht ik nog een keer trek hebben in pizza ga ik zeker naarder andere pizzaria. Wel 1 plus de mensen die er werken zijn erg aardig.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wat een heerlijke avond gehad op het terras van Mi Casa, ondanks dat de keuken eigenlijk al gesloten was konden we toch nog eten om kwart voor 10. Heerlijke pizza's met dunne bodem en goed belegd. Prijs kwaliteit is prima. Ook de drankjes zijn normaal geprijsd, dat kom je nogal eens anders tegen. Ondanks dat we laat waren konden we op ons gemak eten en drinken en zelf nog een nagerecht bestellen.
Top, als we in de buurt zijn komen we zeker terug.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Wij komen heel vaak bij Mi Casa.
Ieder keer weer wat anders en niet alleen pizza's. Ze hebben van alles friet, biefstuk, zalm,kipfilet, shoarma enz.Ook pasta's.
In de zomer kan je er lekker buiten zitten en de bediening is netjes.
Kimberly O.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Super Restaurant!

Leuke bediening en leuke koks!

Heerlijk eten voor een goede betaalbare prijs.

De sfeer is heel gezellig en heeft mooie kleuren, past goed bij elkaar.

Ik kom er zeker nog een keer!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Eenvoudig en op 2e Pinksterdag erg druk restaurant. Vriendelijke en snelle bediening, na het bestellen werd aangegeven dat het wat langer kon duren omdat er een grote groep aanwezig was maar dat viel alles mee. Pizza was lekker, knapperige bodem met veel vulling.
Goed adres om voor een klein prijsje prima te eten.
Enige minpuntje als toetje is er ijs en ijs en de koffie was slap.

Bedankt voor uw recensie.
Jammer dat u onze heerlijke tiramisu en koffiespecialiteiten over het hoofd heeft gezien op de dessertkaart. Als u koffie niet in orde was had u het even door kunnen geven dan had u zeker een nieuwe gekregen.
Ad K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Ik lees lovende woorden over de pizzabodem. Maar daar is alles mee gezegd.
Wat een smakeloos drama. Een grootgrutter-pizza haalt bij mij een vijf, ik kom bij deze namaak-italiaan niet verder dan een twee! De olijfolie die over de pizza was gegoten was relatief het lekkerste ingredient...
En bij de klacht tijdens het afrekenen: "ja daar kan ik niets mee, ik heb alles vers gehaald vanmiddag". Tsja... dan heb je het niet helemaal goed begrepen denk ik...
Vera P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Heerlijke pizza gegeten. De hawai en de tonijn waren super. Zeer vriendelijke mensen, en vlotte bediening. We kenden Mi Casa nog van de vorige eigenaar. Maar wat een verschil. Lieve hardwerkende mensen met liefde en passie voor hun vak. Echt een aanrader. Decor is misschien wat simpel, maar die hoef je ook niet op te eten.
Rdr24 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Met de kinderen pizza gegeten. Binnen ziet het er zoals altijd netjes uit. Bediening ook vriendelijk. Pizza's waren lekker. Prijs past goed bij wat je krijgt. Kortom tevreden en komen hier zeker nog eens.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
De pizza's zijn lekker knapperig en niet te dik. Goed belegd met verse producten. Een hele goede service en de zaak van binnen is erg schoon en gezellig!!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Onlangs pizza afgehaald bij dit restaurant en dit is prima bevallen. Lekker knapperige bodem en royaal belegd. Mag misschien iets hoger op smaak maar dat is erg persoonlijk. Aardige mensen ook. Wij komen zeker terug.
Patrick B.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Gisteravond een heerlijke pizza Calzone gegeten goed gevuld na afloop ben je echt voldaan een leuk restaurant met een uitgebreide kaart voor ieder wat wils of om lekker op het tras te zitten met een cappuccino mis het weer het toelaat !
Arthur D.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Vooraf al zo mijn twijfels een pizzeria die spareribs verkoopt.
Pizzaatjes gegeten, smaak was heel redelijk bodems waren van alle 4 exact even rond en even groot, wat doet vermoeden dat er geen echt "handwerk" aan te pas komt en er wordt behoorlijk gesmeten met de knoflook olie op de bodem dus daar moet je wel van houden. Bediening is bedroevend. Ongeïnteresseerd, niet vriendelijk. Wordt niet gevraagd of het smaakt, wordt niet gevraagd of je nog wat wil drinken, grapje van zoonlief bij bestelling levert de opmerking " kom jongen ik heb nog meer te doen" Midden in het plaatsje zaten we buiten op terras. einde Vd straat zit nog een pizzeria, zou de bediening daar vriendelijker zijn??
EdKteS .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Vanavond een heerlijke pizza mozzarella gegeten. Ondanks dat het erg druk was, werd ik snel en vriendelijk geholpen door de bediening. En het wachten op de pizza viel gezien de drukte ook erg mee. Lekkere dunne bodem, verse ingrediënten en lekker warm en gaar. De biefstuk van m'n vrouw was volgens haar ook heerlijk. Kortom, heerlijke avond gehad.
Willempjes .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2015
Laatst gegeten hier met 2 personen en het was werkelijk een aparte beleving.

Het eten leek van een afstandje op het bord gegooid, vooral de carpaccio, die was echt niet de doen. De spareribs waren goed gaar, maar het was niet lekker.

De bediening was ongeïnspireerd en leek er totaal geen zin in te hebben. Dit was jammer.
Ook moesten we lang wachten op de drankjes, ik wilde bijna een plant grijpen en het water uit de wortels knijpen omdat ik vocht nodig had.

En als ik dan toch bezig was zou ik heel de plant in mijn muil duwen om nog iets binnen te krijgen, want het eten duurde ook best lang.

Ondanks dit alles hadden we een fantastische avond!

Joyce H.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2015
Goed begin van de vakantie. Heerlijk gegeten!! Pizzabodem super lekker.
Bediening vriendelijk, leuke zaak!
Gaan deze week nog een keertje terug.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Vanavond hier gegeten, wat een heerlijke pizza's, je kunt goed proeven dat de bodems ambachtelijk gemaakt worden. Ook de spareribs is een echte aanrader. Zeer vriendelijke bediening, werden gelijk begroet bij binnenkomst en bij vragen over de gerechten werden we correct te woord gestaan. Prima gegeten voor een schappelijke prijs.
De zaak is heel sfeervol ingericht.
Edith B.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Service:
Wat een verschrikkelijke zaak, sinds de nieuwe eigenaren is het er ook verschrikkelijk achteruitgegaan. Het personeel dat zij hebben...... jonge jonge toch. Ik kwam binnen en werd geholpen door een meisje, die had er niet zoveel zin in. Dat bleek wel toen wij bestelden. Er werd opgenomen en verder zei ze niks. Er kon niet eens een goedenavond van af. Ook vond ik haar er onverzorgd uitzien. Toen zij later met het eten kwam had ze heel vieze nagels. Ik had gelijk gegeten voor 4 dagen. Dit is het negatieve gedeelte van de service.

Eten:
Het eten was ook niet hoogstaand. Het leek wel een kant en klare pizza van de supermarkt. Ondanks dat de pizza niet heel lekker was, was de temperatuur wel goed.

Decor:
Het decor was gezellig.

Kortom mij zien ze hier niet meer

TSUSCH