Pizzeria Leonardo's

Meer informatie over restaurant Pizzeria Leonardo's

• Huisdieren welkom
Gerrit H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Pareltje aan de Zeeuwse kust en in alle rust een geweldig Italiaans restaurant! De seizoens pizza Zucca met Pompoen, mozzarella, taleggio en tomaat miste de Salie, maar smaakte niet minder. Perfect gebakken, zonder de gebruikelijke verbrande deegbelletjes, een kunst op zich. De salade en de daarbij geserveerde smaakvolle huiswijn maakte de maaltijd af. Kraakschoon restaurant, alles lijkt nieuw, maar heel sfeervol. Uiterst vriendelijke en voorkomende bediening! Een echte aanrader.
Willempjes .
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2015
Wat een gezellige sfeer hangt hier, dat viel ons meteen op! Het rook er ook echt verrukkelijk! Het heeft de gezellige sfeer van een Italiaanse woonkamer met alle decoraties van dien. Decor krijgt van ons dus een vette 10!

De drankjes waren snel bezorgd en je zag aan het personeel dat ze blij zijn met hun werk, dat begrijp ik, ik zou ook trots zijn als ik als bijbaantje in mijn tijd bij zo'n gezellig Italiaans restaurant kon werken. Het eten was snel bezorgd en niks was te veel gevraagd voor het personeel. Zelfs mijn aanvullingen op de pizza's werden geaccepteerd. Hier kunnen pizzeria's als La Strada en Mi Casa nog wel wat van leren.
Ook voor service een vette 10!

Het eten was verrukkelijk! De carpaccio was perect! En de pizza's waren heel erg lekker, ik durf dit de beste pizzeria van het eiland, zo niet, het hele land te noemen!
Ook het eten krijgt een vette 10!

En ik? Een vette buik, hihi.
Michelle B.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2014
Beste pizza's van het eiland.
Wij hebben hier al vaak gegeten en het is onze favoriete pizzeria. Ook hebben ze lekkere desserts en is het niet te duur.
Pierredelamontagne V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Pizza's afgehaald. Kwaliteit goed. Waren zeer smaakvol. Ook gambas gehaald, deze waren smaakvol. Vriendelijke bediening . Binnenplaats ziet er gezellig uit.
Robwout .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2013
Onlangs met 7 personen gegeten in dit gezellige 'huiskamer' restaurant. De voorgerechten waar lekker en mooi opgemaakt. De soep ( met tarwe broodje ) was lekker en goed heet. Alle pizza's ( keuze uit heel of half ) waren smakelijk en netjes gebakken. Na afloop een lekker kopje koffie : gewoon - Decafe - Cappuccino.
Goede prijs - kwaliteit verhouding
Vlotte en gezellige bediening.
reserveren gewenst...het kan er druk zijn !