Pizzeria La Storia

Neck 20 1456 Wijdewormer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pizzeria La Storia

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Paul K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Zondagavond 13 november hebben we hier gegeten met een groep van 36 volwassenen en 5 (kleine) kinderen (familie diner). Dat paste allemaal precies in het gezellige en huiselijk aanvoelende restaurant.
Het eten was gebaseerd op de Tutto Incluso Luch, maar dan in de vorm gegoten van een diner. Het was heerlijk en van hoog niveau! De amuses, voorgerechten, pasta's, pizza's en nagerechten...alles even lekker! Ook de (all inclusive) wijnen waren prima.
Iedereen (en er zaten best wat kritische mensen tussen) was super enthousiast over zowel het eten als de bediening.
Er werd keurig rekening gehouden met allergieën (gluten, koemelkeiwit, kaas), vegetariërs en voorkeuren (geen vis, geen rundvlees).
Kortom een zeer geslaagde avond en voor herhaling vatbaar. Een aanrader!
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het was al een tijd geleden dat we bij La Storia hadden gegeten. Toen was het nog een trattoria, nu een pizzeria. Dat is te merken aan de kaart. Je zou het niet merken aan het voorgerecht, een Piedina La Storia, een soort wrap met zalm, tonijn en krab, een prachtige smaakcombinatie. Mijn tafelgenote nam de vlees en kaasschotel. Ook deze was keurig in orde. Zij nam als hoofdgerecht een Rigatoni, met ondermeer pijnboompitten en gegratineerde mozzarella, ook weer zo'n verrukkelijk smaakvol geheel. Mijn calzone was goed gevuld, maar wat vlak van smaak.

Het team van La Storia wordt aangestuurd door een gastvrouw die waarschijnlijk het woord gastvrijheid heeft uitgevonden. Top! Maar wij werden bediend door een jongedame die technisch foutloos opereerde, veel zag en hard werkte, maar die ons niet het gevoel gaf dat wij te gast waren.

Van de inrichting valt weinig te zeggen. De een loopt er mee weg, de ander vindt het minder. Wat jammer is dat de tafels erg op elkaar staan, zodat bij het bedienen heel vaak aan de tafelgenoten wordt gevraagd of ze even een bord kunnen doorgeven.
Witjesteef H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Op een mooie zonnige dag gereserveerd bij La Storia in Neck. Het kleine zusje van Mario en in de tuin was het heerlijk buiten eten.
De kaart bestaat met name uit pasta en pizza plus goede italiaanse voorgerechten. De jonge bediening is erg vriendelijk en ookal is de kaart wellicht niet zo verrassend, de kwaliteit is prima. De prijsstelling is ook nog eens zeer vriendelijk, waarmee dit voor mij een prima adres is en blijft. Zulke goede basis voor zo een prijs is zeer het herhalen waard als je lekker ongedwongen hapje wilt eten.
Schel1234 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Bij binnenkomst goed ontvangen en mochten kiezen uit een tafel binnen of op het overdekte terras.
Voor binnen gekozen en zaten in een aangename ambiance met zijn vieren.
Genoten van de voorgerechten Carpaccio "La Storia" en Vitello Tonnato.
Die mooi gepresenteerd werden.
Daarna prachtige pizza's gegeten die zeer smaakvol waren en overdadig belegd waren.
Eén pizza sprong er echter bovenuit.Mijn schoonzusje loopt nóg rond met een glimlach.
De pizza Allo Scoglio.
Rijkelijk belegd met langoustine, gamba's mosselen en venusschelpen.
Daarbij nog een schaaltje met ingekookt bakvocht van de schelpdieren.
Kortom, een fijn, verrassend bezoek.

Marije K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Met 4 personen hier gegeten, iedereen is erg tevreden over het eten!
Een gezellig restaurant, bediening hartstikke goed. Personeel is erg vriendelijk, neemt de tijd voor je en maakt een praatje met je. Uitleg gekregen over het ontstaan van het restaurant en gewonnen prijzen.
Tomaten soep als voorgerecht en lasagne als hoofdgerecht, is van zeer goede kwaliteit.
Daphne K.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Wij hebben vanavond hier met zijn vieren gegeten. Erg lekker en goed gegeten. De pomodori soep vooraf was zelf gemaakt en smaakte heerlijk. Daarna een pizza gegeten welke ook erg lekker en vers gemaakt was. Het vulde erg goed allemaal en zaten bomvol. Na wat interesse te hebben getoond in het familie bedrijf hebben wij een zeer leuke uitleg gekregen van het ontstaan van het restaurant en de prijzen die zij hebben gewonnen. Al met al een goede bediening en vooral lieve mensen.
Joost D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Wel eens in het echte Italië gegeten......?

Dit is Italië in Neck, zelfde eten zelfde sfeer.
Waren hier met een vriend uit de VS, deze reist veel over de wereld ( net als wij ) en was zeer aangenaam verrast.

Super eten, super prijs. Precies zoals je het wil.
È stato squisito , ci vedi indietro . a digiunare
Jose2015 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Donderdagavond mijn afscheidsetentje met 15 personen bij La Storia gehad. Alles was keurig voorbereid, het eten was super lekker en de bediening geweldig. We hebben een zeer geslaagde avond gehad. Dit is een van mijn favoriete restaurants.
Steef B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Elke keer weer geniet ik van het heerlijke eten en de goede wijnen.De ambiance is altijd gezellig en ontspannen.De bediening is kundig en erg aardig.Kan wel zeggen dat dit mijn favoriete restaurant is.Een aanrader is de kalfsvlees ravioli!!
Skittle1964 .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Afgelopen vrijdag bij La Storia gegeten. De eerste tafel was onder het keukenaanrecht. Na een klacht mochten we naar een andere tafel verhuizen, maar werden daarna compleet genegeerd door onze toch al chagrijnige serveerster. Uiteindelijk kwam een andere serveerster ons helpen. Het voorgerecht was OK, hoofdgerecht pasta erg vet en het beleg van de pizza niet lekker. De wijn was wel heerlijk. Bij het afrekenen kregen we 10,00 te weinig wisselgeld. Op ons verzoek voor correct wisselgeld rekende de serveerster 2x na maar bleek nog steeds niet te snappen wat ze fout had gedaan en gaf uiteindelijk morrend 10,00 terug. Erg teleurstellend, en we gaan er zeker niet meer eten.
Ton S.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2014
Omdat ons gezelschap nog niet compleet was begonnen we met een witte huiswijn. Er zat een vreemd luchtje aan en de smaak kon ons ook niet bekoren. Gelukkig was de Pino Grigio die we hadden besteld een stuk beter. We bestelden de bruchetta mista, de vitello tonnato en salata caprese, het was allemaal bijzonder goed. Daarna de spaghetti alla vongole, die was zeer goed gevuld. Ons hoofdgerecht was, zeebaars, ravioli en kalfsvlees, het was weer genieten. Kortom een restaurant waarvan je zegt, hier moeten we vaker naar toe.
Trees H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2014
Vaak eet ik bij La Storia. Ik vind het super lekker allemaal. Vooral de stuzzichini is voortreffelijk. Alles is heerlijk vers en het is een lust voor het oog. De sfeer is erg gezellig en leuke bediening! Ga zo door!
MR63 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Dat viel tegen zeg! Een pizza waar niet door te komen was. Niet alleen door de botte messen, maar ook niet door de scherpe tanden. Een tomatensaus die smaakt en het mondgevoel geeft van een hap meel, pesto op smaak gemaakt met peper en heel veel olie. Gevolg een vette laffe hap peper. Klap op de vuurpijl een salade die wel erg klein was voor het bedrag wat ervoor gevraagd werd. Als het dan ook nog heel erg zout is, wordt de teleurstelling erg groot. We hebben niet meer gewacht op een nieuwe salade en afgerekend. De kok was nog een ei aan het koken!!!! Huh
Leoniehartman .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Gisteravond met 9 vrouwen gegeten in la Storia. Vooraf aangegeven dat er wat allergieën aanwezig waren.
We hebben geweldig gegeten, de chefs hadden met alles rekening gehouden. Voor alles was een alternatief. Alle gerechten zagen er prachtig uit en waren vers en erg lekker. We hebben een topavond gehad.
Voor de chefs en bediening: complimenti!
ArnoudL .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2014
Als je echt lekker Italiaans wilt eten moet je hier zijn! Zeer smaakvolle gerechten, leuke bediening en zeer goede prijzen. Gewoon een toprestaurant!
Tip! Je kunt ook pizza's afhalen!
JWN .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2014
Gisteren weer een keer uit eten geweest bij La Storia. W eten hier wel vaker, wat we merken is dat de kwaliteit wat minder wordt. We waren met 3 personen en kozen als voorgerecht voor 2 personen een schotel van verschillende voorgerechtjes en onze gast huisgemaakte tomaten soep. Als hoofdgerecht de dagschotel zeebaars en dagschotel kalfsmedaillon. Onze gast een pasta met bospaddestoelen. Bij het aperatief kregen we een paar stukjes stokbrood met kruidenboter. Normaal gesproken vers brood, alleen deze keer niet het brood was droog. Er zat ook geen gewone boter bij, toen we hier om vroegen verscheen 10 minuten later een schoteltje met een plakje boter.
Het voorgerecht van verschillende hapjes was goed. De gamba's echter waren 1 grote knoflook hap. De laatste keer dat we hier gegeten hadden kwamen de huiswijnen van het fust, echter bij navraag bleken dit Spaanse wijnen te zijn. Nu staan er 3 Italiaanse huiswijnen uit de fles op de kaart, Wit, rood en rosé. Ik bestelde een glas witte huiswijn. Helaas was deze op. Begin 1e shift op een zaterdag avond om 18.00 uur? Dan maar de rosé , die was prima. Bij de dagschotels zat geen garnituur, voorheen serveerde men altijd een klein schaaltje met b.v. geroosterde aardappeltjes en een verse groente. Mijn partner had gekozen voor de kalfsmedaillon met een crème van doperwtjes en een citroen jus. Het werd kalfsmedaillon in een onbestendig groen sapje. Onze gast vroeg nog om een glas witte wijn, deze werd geserveerd, vreemd als de witte huiswijn op is. Sorry La Storia dit kunnen jullie voor 3 personen voor 130 euro echt niet maken

MargrietZ .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2014
Tweemaal bij het italiaanse restaurant la storia gegeten. Ze hebben een leuke menukeuze Taormina, waarbij je allemaal verschillende voorgerechtjes, twee pasta of pizza gerechten en allemaal verschillende nagerechtjes krijgt. Dit menu kost € 32,50. Het is echt een heel lekker menu en je krijgt van alles wat te eten.
Ik heb hier tweemaal met een groep gegeten en de eerste keer was ik erg onder de indruk van dit menu. De tweede keer viel het iets tegen, misschien ook omdat de verwachtingen iets te hoog waren. Vooral de bediening viel tegen en het duurde erg lang voordat wij onze gerechten kregen. Ook waren er niet veel mogelijkheden met de wijn en een desertwijn was niet aanwezig. Maar ik zal La storia zeker aanraden. Het is een gezellig restaurant waar het gemoedelijk aan toe gaat. En vooral het menu waarbij je van alles wat krijgt is heel leuk bedacht en ontzettend lekker!
Melvin V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2014
Afgelopen zondag hebben wij hier met 8 personen gegeten, nadat we er goede verhalen van hadden gehoord. Helaas werden deze niet waargemaakt.

Tijdens de drie gangen is er geen gang geweest die gelijktijdig geserveerd werd voor alle personen. Zelfs de koude voorgerechten werden niet gelijktijdig geserveerd, terwijl niet eens alle personen een voorgerecht hadden. Tussen de gangen zat ook echt heel veel tijd.

Het is jammer dat het personeel onervaren overkomt. Als er een uitleg was waarom zaken niet helemaal goed gingen, dan kun je er wat meer begrip voor opbrengen. Een mededeling dat het bijvoorbeeld wat vertraging had, werd in het voorbijlopen verteld, zonder even netjes stil te staan. Het zou ook netjes zijn om bijvoorbeeld een rondje van de zaak te geven of iets dergelijks, maar die signalen werden niet opgepikt.

We hadden vanuit onze plek uitzicht op de semi-open keuken. Wellicht heeft het er niets mee te maken, maar het komt vreemd over als de ene pizza na de andere in een doos verdwijnt, terwijl wij erg lang moeten wachten op ons eten.

Het eten was onder het gemiddelde van wat je mag verwachten bij de Italiaan, en voor sommige personen wat aan de magere kant en lauw opgediend.

Kortom, de rit naar deze wat afgelegen locatie niet waard!
Cees Jj S.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Zondagavond 20-01 met z'n tweetjes gegeten bij La Storia. 3 gangen menu, veel verschillende voorgerechten, hoofdgerecht kabeljauw c.q. biefstuk, perfect gebakken.Dessert heerlijk maar wel veel.
Bediening attent en vriendelijk, dank je Henry voor de zorg.
We komen zeker terug.
Bob E.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2014
Het 3 gangenmenu was uitstekend, niets op aan te merken.
De bediening was rommelig, stug en niet attent.
De entourage was eenvoudig, maar voldoende.