Pizzeria La Sicilia

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria La Sicilia

M V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lange wachttijden en het personeel begrijpt werkelijk niets van klantvriendelijkheid of fatsoen in het algemeen.

Als je in Winsum een pizza wilt eten ga dan gewoon naar de supermarkt die tegenover de pizzeria zit. Zelfs bij een diepvriespizza meer service dan bij La Sicilia...

Niet alleen weggegooid geld, maar ook nog eens een verpeste avond.
sjorske10 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Ik bestel al jaren de pizza mista van dit restaurant tot tevredenheid. Vandaag leverden zij de mista met alleen met ham, kaas en garnalen, dus zonder zalm en salami. Hierdoor werd het een flauwe pizza. Heb ze telefonisch op de hoogte gesteld maar de dame gaf aan dat dit het was. Ik heb een foto van de pizza gemaakt en naast de ingredienten van hun menu kaart gelegd en de verschillen aangetoond. Hoorde op de achtergrond dat de kok zei "leg de hoorn er maar op". Dit lukt je een keer in een dorp en daarmee ben je dus een trouwe klant kwijt.
Mariëtte M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Gisteravond hebben we bij deze pizzeria gegeten. Als je binnenkomt, ruik je een indringend schoonmaakmiddel. Mijn zoontje en ik hadden een pizza besteld. Deze pizza's waren redelijk goed, mijn vriend had echter een penne met room (carabonare) die echt vies was. Deze penne zou ik niemand aanraden; zo vet! Eigenlijk hadden we het gerecht meteen terug moeten geven. Aan het einde hebben we het tegen de bediening gezegd, maar het leed was al geschied. Geen tegemoetkoming of iets, alleen een behoorlijke rekening en een slecht humeur. Op de place-mat wordt gesuggereerd dat de kwaliteit van de pizzeria hoog is, ik betwijfel dit.
Vervelend dat u uw bezoek op deze manier bij ons hebt ervaren.
Kort na het uitserveren word gevraagd of alles naar wens is; zo ook bij u. Hierbij zijn geen klachten gemeld. Zoals u al zegt: pas na afloop.
Dan is het voor ons onmogelijk het gerecht naar wens aan te passen.
We hopen dat u er in het vervolg bij ons of onze collega's rekening mee houdt klachten éérder te melden.
Bij eventueel volgend bezoek kunt u uiteraard alsnog gecompenseerd worden, dit is bij ons geen probleem.
Mvg, La Sicilia