Pizzeria La Sicilia

Hoofdstraat Obergum 38 9951 AH Winsum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Pizzeria La Sicilia

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Amex , Mastercard , Pin
  • Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Sjorske10 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Ik bestel al jaren de pizza mista van dit restaurant tot tevredenheid. Vandaag leverden zij de mista met alleen met ham, kaas en garnalen, dus zonder zalm en salami. Hierdoor werd het een flauwe pizza. Heb ze telefonisch op de hoogte gesteld maar de dame gaf aan dat dit het was. Ik heb een foto van de pizza gemaakt en naast de ingredienten van hun menu kaart gelegd en de verschillen aangetoond. Hoorde op de achtergrond dat de kok zei "leg de hoorn er maar op". Dit lukt je een keer in een dorp en daarmee ben je dus een trouwe klant kwijt.
Mariëtte M.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Gisteravond hebben we bij deze pizzeria gegeten. Als je binnenkomt, ruik je een indringend schoonmaakmiddel. Mijn zoontje en ik hadden een pizza besteld. Deze pizza's waren redelijk goed, mijn vriend had echter een penne met room (carabonare) die echt vies was. Deze penne zou ik niemand aanraden; zo vet! Eigenlijk hadden we het gerecht meteen terug moeten geven. Aan het einde hebben we het tegen de bediening gezegd, maar het leed was al geschied. Geen tegemoetkoming of iets, alleen een behoorlijke rekening en een slecht humeur. Op de place-mat wordt gesuggereerd dat de kwaliteit van de pizzeria hoog is, ik betwijfel dit.
Vervelend dat u uw bezoek op deze manier bij ons hebt ervaren.
Kort na het uitserveren word gevraagd of alles naar wens is; zo ook bij u. Hierbij zijn geen klachten gemeld. Zoals u al zegt: pas na afloop.
Dan is het voor ons onmogelijk het gerecht naar wens aan te passen.
We hopen dat u er in het vervolg bij ons of onze collega's rekening mee houdt klachten éérder te melden.
Bij eventueel volgend bezoek kunt u uiteraard alsnog gecompenseerd worden, dit is bij ons geen probleem.
Mvg, La Sicilia
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Ontvangst in het restaurant voelde wat verloren, na vier minuten wachten zelf maar gevraagd of we een tafel mochten uitkiezen. Bediening was aanvankelijk aardig en behulpzaam. Afgegaan op een gerecht dat werd genoemd in een krantenartikel dat op de placemat van dit restaurant is afgedrukt, dit gerecht samen met lamskoteletjes besteld. Voorgerecht was goed, al was de uiensoep erg zout. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht lieten lang op zich wachten maar dat vonden wij geen probleem omdat wij alle tijd hadden.
Het hoofdgerecht kwam als plateservice, wat een afknapper was voor de op zich mooie vleesgerechten. Een dot salade met rijkelijke dressing, niet gare gefrituurde aardappelschijfjes met letterlijk een klodder mayonaise.
Maar wat zonde van het vlees; lam was doorbakken en bitter, leek meer op schapenvlees dan mals lamsvlees. De met ontbijtspek gevulde varkensvleesrolletjes was doorbakken, gortdroog en ontzettend zout. Met de balsamicosaus erbij veel te heftig van smaak. Beiden hebben we de ruim de helft van onze maaltijd laten staan.
Helaas kwam toen pas de echte afknapper: we deden ons beklag bij het bedienend meisje, die het de keuken (de eigenaar) ging vertellen en er gebeurde.... niets!!!!! Wel kwam de eigenaar de tafel naast ons bedanken dat zij hadden willen wijken naar een kleinere tafel voor een grotere groep, die binnenkwam.
Wij hadden figuurlijk gegeten en gedronken en hebben teleurgesteld direct afgerekend. Als laatste poging nog aangegeven dat ik het onvoorstelbaar vind dat er in het geheel niets met de klacht werd gedaan, zelfs geen terugkoppeling vanuit de (open) keuken, die alles meekreeg. Het enige treurige antwoord was: "ik kan het alleen doorgeven aan de keuken". Ons advies: loop vijf meter verder en voor een stuk minder geld heb je vast meer kwaliteit en service.