Pizzeria La Piazza

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
6,8
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
wat een matige pizzahut, de meiden die er rond lopen doen het uitstekend, zijn attent en lossen alles met een glimlach op. De schotels met anti pasti is echt heel erg matig en de pizza's hebben zo weinig tomatensaus en kaas dat de basis van alle pizza's is daar mee niet goed. Kortom, dat viel me niet mee
William V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Wat een heerlijke pizza gegeten, lekkere bodem niet te dik/dun.
De pepper in z'n geheel op de pizza mee gebakken dus naar eigen smaak mee te snijden.
Stuk van m'n tafelgenote geproefd ( pizza bosco) en ondanks dat hij wat koud was geworden zeer lekker.
Min puntje...een hond onder de tafel naast ons...maar ja daar kan je de restaurant eigenaar niet op afrekenen.
Ilse_95 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Ik heb hier begin augustus gegeten met 3 vriendinnen. Erg goede en lekkere pizza's, goede service en een gezellige sfeer. Enige minpuntje was dat wij spa blauw in het glas uitgeschonken kregen en wij dus nu niet wisten of wij betaalden voor gewoon kraanwater in plaats van Spa blauw. Verder echt een aanrader voor een gezellig avondje uiteten.
Gustav B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Het heeft geen zin om een pizzeria met sterrenrestaurants te vergelijken. Maar er zijn wel degelijk maatstaven waar je zo'n restaurant aan kunt beoordelen. Zeker als je er met jongere kinderen gaat eten. Pluspunten: aardige meedenkende mensen, ook in toeristenseizoen geen belachelijke wachttijden, kinderen kunnen een kleinere pizza nemen (bij veel restaurants niet het geval), mooie dunne knapperige bodem (en zoals mijn zoon zei: en toch niet droog), aanpassen pizza's naar behoefte (en daar dan geen fouten in maken). Jammer: weinig anders dan pizza (tomaten pastas en carbonara). Goede prijskwaliteit verhouding. Als ik weer in Renesse zou komen met mijn kids, zou ik dus zeker terug gaan. En ik ben best kritisch soms...
MirtheM .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Tja... Ik had een pizza vegetariana. De vele groenten (op zich goed) waren niet meegebakken, waardoor ik het idee had rauwkost op een droge pizzabodem te eten. Niet vies, maar ook niet lekker. Weinig smaak. Als er bij het ruilen van een ingredient op de pizza dan ook nog eens meerkosten in rekening wordt gebracht, zeggen wij: het was de eerste en laatste keer. Vriendelijke bediening overigens, dat wel.