Pizzeria La Mamma

6,5
6,4
Els D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Jammer, dit is het tweede probeersel bij dit restaurant. Wij vinden het zo fijn om restaurants op loopafstand te hebben, maar ook deze tweede keer gingen wij teleurgesteld de deur uit. De fles wijn die wij van de wijnkaart bestelden was goed, de pizza's daarentegen waren zeer teleurstellend, op een ervan rucula die ik ter plekke direct heb verwijderd, en Parma ham waar niet doorheen te komen viel. Kortom, en ik ben echt geen zeur, zonder meer slecht. Jammer, in een dorp als dat van ons kun je goed verdienen als je je best doet!
Ruud L.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Dinsdag bijna alle pizza,s voor 6 euro, wij hebben er vandaag 12 april 2016 twee gehaald en deze waren oneetbaar vreselijk taai , niet te eten !
Maro01 .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Bediening matig. Er was weinig gevoel voor etiquette en de klant. Bestek werd bijvoorbeeld op een bord aangereikt en niet neergelegd. Er werd onderling discussie gevoerd.

Het eten vonden wij niet echt heel lekker. Met onze opmerking hierover werd niets gedaan.

Op zich een gezellige zaak. Jammer dat er in de tafelkleden gaten zitten. De radio gaat ook spontaan van zacht naar "hard".
Redmar010 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
bij deze zaak een pizza gegeten met 6 vrienden, echt belachelijk dit restaurant. Tafel was niet ingedekt, de deur werdt open gezet door het personeel. Gevraagd of de deur dicht mocht, maar dat ging de dame doen maar we moesten even wachten want het personeel had het warm. Klanten die kwamen om eten af te halen waren eerder weg als wij (net als overige klanten die later binnen kwamen). Personeel liep onbeschoft tegen elkaar te schreeuwen. Drinken werdt na de tweede keer bestellen uitgeserveerd in plastic bekers. Mijn vriendin en nog een vriend hadden een pizza Shoarma en de knoflook saus ontbrak. Deze kwam na een hoop zeuren toen de pizza's al koud waren. Kan duidelijk merken dat ervaren personeel ontbrak.
F. V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Goede Italiaan. Eet hier zeer regelmatig als snel de avondmaaltijd genuttigd moet worden b.v. om 's-avonds door te werken. De prijsstelling is laag, zeker voor de pizza's en de pasta's. Deze zijn ook van uitstekende kwaliteit, vers en goed bereid. De vlees- en visgerechten zijn nog al traditioneel en vaak voorzien van een vrij zware saus voorzien.
De prijs-kwaliteitsverhouding van het eten is zeker goed. De huiswijnen zijn daarentegen relatief duur voor de beperkt kwaliteit.
De bedienen wisselt nog al eens. Maar het zijn over het algemeen jonge en enthousiaste meisjes die vlot, beleefd en vriendelijk bedienen, maar aan wie men geen vragen moet stellen over bijvoorbeeld de wijnkaart, of de ingrediënten.
Kort om een goede keus voor een snelle en eenvoudige maaltijd voor een aantrekkelijke prijs.

mr F. van Schaik
Tara S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Vandaag om 18.00 een telefonische bestelling geplaatst. Deze kwam niet binnen de afgesproken 45 minuten, maar pas na 1 uur en 40 minuten. Onacceptabel zeker met jonge kinderen in het gezin. Pizza's waren niet volgens traditionele smaak bereid. Tomatensaus zeer waterig en een pizza was voor de helft nog ongebakken deeg. Knoflooksaus bij de Shoarmapizza's was zo dun als water. Dit restaurant zullen wij niet meer gebruiken in het vervolg.
Irene Q.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2014
Vele malen op maandag geweest. Standaard pasta's en pizza's voor een vaste prijs. Bediening jong, maar meestal alert. Porties goed tot groot. Niet moeilijk met extra ingredient op pizza. Huiswijn prima.
AWJP V.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2014
Even een snelle hap bij La Mama was de bedoeling omdat wij weinig tijd hadden. Het driegangen keuzemenu van € 19,75 zag er heel aantrekkelijk uit. Wij vertelden dat wij eigenlijk het driegangenmenu wilden maar niet veel tijd hadden om uitgebreid te tafelen. Dat moest geen probleem zijn. Onze bestelling werd snel opgenomen. Vooraf carpaccio en meloen met ham. Was gewoon heel goed, misschien iets meer vlees bij de carpaccio had gemogen. Bij het afruimen werd aan ons gevraagd of het tussengerecht direct kon worden geserveerd. Nog geen tien minuten later stond het geserveerd; pasta met garnalen en penne met pesto. Beide gerechten waren heerlijk!! Als dit het hoofdgerecht was hadden wij niet geklaagd. Erg smaakvol.
Daarna was het hoofdgerecht aan de beurt; voor ons beide scallopina, De saus en groenten smaakten voortreffelijk en de gebakken aardappelen maakten het helemaal af. Het vlees: PERFECT. Al met al een heerlijke maaltijd binnen de tijd die wij beschikbaar hadden mede dankzij de goede en prettige bediening. De dubbele espresso als nagerecht was ook gewoon goed.
We komen hier vast terug om rustig van dit menu te genieten.
Juul55 .
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2014
Het is ziet er uit als een klein knus restaurant. De steile trap naar t etablissement is een linke, als t eten maar goed is! Helaas het is een grote teleurstelling. In eerste instantie oogde t gezellig druk. Na 45 min stroomde 6 tafels leeg en werd t koud is de kleine ruimte. De verwarming werd door een medewerker direct terug gedraaid,.. En daarmee werd t niet beter in t restaurant.
Op ieder gerecht zit de rode saus met kappertjes en olijven. En niet te vergeten een flinke scheut olie. Met z'n vijven hebben we voor 130€ gegeten van t dessert hebben we afgezien. Kortom niet daar gaan eten!
Irene Q.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2013
Heerlijke pasta met aubergine. De ingang valt niet op. Is een deur met een trap naar boven. Het aantal zitplaatsen is wel laag; ongeveer 8 tafels. Ik kom terug!
Gourmands .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2013
Ingang en trap naar boven zien er inderdaad niet uitnodigend uit, maar het eten is zeker de moeite waard.
Buiten de pizza's en pasta's, zijn ook de carpaccio, tomates-mozzarella en zalm uit de oven heel goed.
Zalm geserveerd met aardappeltjes uit de oven en verse ratatouille.
Huiswijn redelijk, maar op de wijnkaart staan ook enkele zeer goede wijnen.
Prijs/kwaliteit uitstekend zou ik zeggen.
In duurdere restaurants hebben we wel eens slechter gegeten.
Atronos .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2012
Simpel, eerlijk maar heerlijk italiaans eten! Met name voor de pizza's en pasta's de plek in berkel. Voor de complexere gerechten kan je beter naar het andere restaurant van dezelfde eigenaar. Simpele inrichting en soms wat lang wachten wanneer afhaal / bezorg druk is.
Marianne1960 D.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2012
De lekkerste pizza's van Lansingerland e.o. Ook voor andere gerechten kan je hier prima terecht. Voor meer verfijning kan je nog beter terecht bij " zusje" La Strada. De bediening en kok (een echte Italiaan) zijn super, je voelt je thuis. 's maandags kan je voor vooroorlogse prijzen eten. Alle pasta's en pizza' s voor 6 euro! De ambiance is netjes, maar niet echt gezellig. Maar de kwaliteit en bediening maken dit volledig goed!