Pizzeria La Fontana

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Pizzeria La Fontana

jolanda176 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Vanavond weer uit eten geweest, bij mijn favoriete zaak.
Echt top dat ze ook verschrikkelijk lekkere thaise kaart hebben.De curry's zijn zo geweldig en verslavend.
Heb weer genoten, ook mijn zakenpartner die pizza bestelde vond het zalig! Top bodem.
Top mensen die weten hoe het moet.
Yasmine123 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Lekker thais gegeten leuk dat ze dat erbij doen zalig op het terras gezeten en genoten.leuke zaak mij zien ze gauw weer!vriendelijke mensen en leuke sfeer zalig gegeten!
jolanda176 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
echt top restaurant al 30 jaar gevestigd in Lisse, nu ook een volledige thaise menukaart, alles bereid met orginele Thaise ingrediënten. Vriendelijke en gastvrije bediening. Kortom een aanrader
Charmian G.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Wij moesten 40 minuten wachten op de pizzas. Te gek. Er waren maar 3 andere tafels bezet dus echt druk was het niet. Niet echt aan te bevelen. Het restaurant staat in de verkoop - misschien hebben zij geen z in meer.
Paula V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Prima restaurant waar ze een uitstekende pizza serveren.
Gezellig gelegen in het centrum van Lisse.
Als het weer het toelaat kun je ook leuk buiten zitten.
Henry B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke ervaring smakelijk eten goeie koffie voor herhaling vatbaar.
De tafel van Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Vroeger kwamen we graag langs. Dit keer vonden we de bediening matig, niet zichtbaar en ongeinteresseerd, Na binnenkomst hebben we uiteindelijk in totaal erg lang gewacht op het eten. De gerechten kwamen niet tegelijkertijd en pas na 2,25 uur een hoofdgerecht Jammer want mijn jarige zoon had zich speciaal verheugd op jullie pizzeria.
Jan J.
Het duurde twee uur voordat het hoofdgerecht er was. Er liep maar een iemand in de bediening dus amper service. Ook werd er niet tussentijds verteld dat het iets langer kon duren, en of we e.v.t nog brood of dergelijke wilde. De akoestiek was teleurstellend, veel lawaai elkaar slecht te verstaan.
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2018
Gezellig met ons gezin gegeten. Prima!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Hoewel we vriendelijk ontvangen werden en er meteen een vraag voor een drankje kwam toen we aan onze tafel zaten, was het vooral voor de dames in de bediening enigszins gênant dat de meeste drankjes er niet meer waren, dus de keuze werd erg beperkt. Dit werd gedurende de avond erger en zorgde voor plaats vervangende schaamte bij de dames, wat we op zich snapten, maar het non-verbale gedrag hierbij was niet heel erg professioneel.
De optie van een shared Itialian Dinner vind ik nog steeds een hele leuke, maar de wijze waarop deze werd geserveerd ( en met name de tijd er tussen) liet wel wat te wensen over. Het eten was op zich lekker en goed bereid, maar de hele situatie er omheen (dus de wijze waarop de keuze gestimuleerd en uitgevraagd werd en de manier van serveren) is voor verbetering vatbaar. Als dat lukt, ontstaat er mijns inziens een heel goed concept.
rina E.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Gezellige ambiance met een vriendelijke bediening. Ruim gesorteerde kaart.
Stacey V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
lamskoteletten waren onwijs droog helaas maar wel netjes gepresenteerd op het bord met lekkere asperges en salade
Pasta 4 kazen was heerlijk
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Prima,heerlijk gegeten
De tafel van Ina H.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Leuke actie met de Thaise weken. Heerlijke Thaise gerechten. Een aanrader.....
Wim B.
Heerlijk Thais gegeten met 5 personen
W G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Aardige maar weinig slagvaardige bediening. Pizza's hadden in het midden een zompige bodem, vulling was wel erg lekker maar je verwacht een bodem die van onder hard is. Carpaccio lag heel ongebruikelijkop een grote berg sla en erop ook nog een berg rucola. Zag er niet erg aantrekkelijk uit.
Desiree T.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Heerlijk gegeten, buiten gezeten en goed en vlot geholpen. De rose is wel erg licht en heet in onze optiek witte wijn (maar wel een heerlijke).
dieni P.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede kruiden en aandacht voor het eten.
Bediening was vriendelijk en de prijs goed, nml 20% korting omdat het maandag was.
Komen wel vaker in deze pizzeria.
Mystery S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Op een van de eerste lentedagen dit jaar een lunch gebruikt bij La Fontana. Het was er erg rustig op deze doordeweekse dag en daardoor konden we een tafel uitzoeken in de zon op het terras. Bediening is vriendelijk, de gerechten van goede kwaliteit en smakelijk. De lunchkaart is niet typisch italiaans, wat we aanvankelijk wel dachten. Voor 2 drankjes, 2x soep en 2 broodgerechten waren we 30 euro kwijt wat we een faire prijs vonden.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Mijn eerste indruk was dat La Fontana aan de buitenkant niet echt Italiaans oogde, maar wel erg gezellig met open vuur en gezellige belichting en zag er alles bij elkaar uitnodigend uit. Eenmaal binnen oogde het erg gezellig modern en gastvrij. De bediening was gastvrij, iets wat onervaren leek het wel, maar alles bij elkaar goed te noemen. Het eten is goed te noemen en ik had als vooraf Melanzana welke ik vaker neem en deze uitvoering viel goed in de smaak ook al had er iets meer knoflook in gemogen. Als hoofdgerecht nam ik Dello Chef en liet me verrassen. De pizza zag goed uit mooie donker bruine bodem en erg krokant en belegd met Shoarma, Salami, Artisjokken, Tomaat, Paprika en meer. Ik was erg tevreden over de smaak en zou als cijfer voor beide gerechten een 8 geven. Nu hadden we geen haast, maar had de pizza iets sneller op het voorgerecht mogen volgen (kregen gewoon ook trek van de lekkere geur uit de open keuken) Uiteraard zijn er verbeterpunten, maar als bij elkaar absoluut een aanrader!
Marit G.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vorige week hier gegeten met de familie. De pizza's waren heerlijk en ook het vlees was erg mals. Bij het vlees ook patat, pasta en salade. Dit smaakte ons allemaal erg goed. Voor de kleintjes was er patat met iets lekkers. De bediening was erg vriendelijk en kwamen vaak aan onze tafel om te vragen of alles naar wens was. De dame Bianca en de cheescake achteraf waren erg lekker! Toetjes zagen er allemaal leuk uit. Voor de jarige werd er een vuurwerk fonteintje in het ijsje gedaan. De jarige was erg enthousiast. Kleintjes mochten na afloop nog een leuk speeltje uitzoeken. Bedankt voor de leuke avond!
Yasmine123 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Gezellig met vrienden gegeten.leuke en gezellig restaurant vooraf gegratineerde mosselen en hoofdgerecht ossehaas melanzana gewoon zalig! En wat mijn vrienden bestelde ook! Vooraf kregen we stokbroodje van het huis. En toen we geen plek meer hadden voor dessertje bestelde we koffie en kregen we leuk schaaltje met chocola en koekjes! Dit restaurant weet nog hoe je klanten moet verwennen! Leuk reseaurant en perfecte service! Top genoten! Kom gauw weer terug